Digital Day Lite - Digitalna (r)evolucija!

Deseta po redu, najznačajnija digitalna konferencija u regionu - Digital day, ovog puta u Lite verziji, biće realizovana 3. juna 2021. u hibridnom formatu, a baviće se svim promenama koje su se u prethodnoj deceniji desile pod sloganom “10 godina kidamo digital”.

Digital Day, foto: Promo
Digital Day, foto: Promo
.

Jednodnevni konferencijski program doneće odgovore na pitanja kako je izgledala protekla decenija u digitalnoj industriji i koliko je ona napredovala, kakve je promene donela i koliko uticala na promenu poslovne klime u zemlji i regionu.

Glavne teme keynote predavanja i panela biće rekapitulacija krucijalnih dešavanja u digitalnoj industriji i digitalnoj zajednici od njenog postanka. Prisetićemo se šta je sve uticalo na to da se digital transformiše u ono šta danas predstavlja, kakvi su efekti tih promena, koliko su promene uticale na digitalne profesionalce i korporacije, njihove kampanje, kao i kakve nam je promene donela prethodna godina i kakva su predviđanja za period koji je pred nama.

Ivan Radojičić, Digital Day, foto: Promo
Ivan Radojičić, Digital Day, foto: Promo
.

Konferencijski program otvoriće Igor Černiševski, predsednik Komiteta za edukaciju u IAB Serbia predstavljanjem AdEX istraživanja za 2020. godinu u toku kog će biti prezentovani referentni podaci o veličini i obimu tržišta digitalnog oglašavanja na globalnom nivou i u Srbiji. Nastavak programa obeležiće 2 panel diskusije, 4 keynote predavanja i 2 studije slučaja predstavnika vodećih svetskih i domaćih digitalnih kompanija.

Gerton Bejo, Digital Day, foto: Promo
Gerton Bejo, Digital Day, foto: Promo
.

Prvi među keynote predavačima biće Ivan Radojičić, Brand Partnerships Manager kompanije TikTok u Njujorku. Ekskluzivno prvi put u Srbiji nastupa predstavnik ove vrlo popularne društvene platoforme, koja u poslednje dve godine beleži fantastičan uspon u broju korisnika. Ivan u TikToku radi sa klijentima u FinTech vertikali, a pre TikToka je bio je menadžerski savetnik u kompaniji McKinsey & Company i Business Operations Manager u raznim startup kompanijama u SAD-u, Velikoj Britaniji i Srbiji.

Biljana Stojković, Digital Day, foto: Promo
Biljana Stojković, Digital Day, foto: Promo
.

Radojičić će govoriti o tome kako je ova platforma kreirana za zabavu i razonodu, sa misijom da inspiriše kreativnost i donosi pozitivno raspoloženje kod svojih korisnika. TikTok je izrastao na temeljima učinkovitog algoritma veštačke inteligencije i živopisne zajednice TikTok "kreatora", a postao neiscrpan izvor viralnih trendova, koji ne samo da danas deo popularne kulture, već svakodnevno pružaju značajne poslovne efekte brendovima, agencijama i kreatorima širom sveta. Gledaoci će saznati šta TikTok čini jedinstvenim i kako brendovi mogu da se aktiviraju na ovoj platformi.

Soco Nunez De Cela, foto: Promo
Soco Nunez De Cela, foto: Promo
.

Sledeći keynote biće Gerton Bejo, osnivač i CEO, agencije Vatra, koji nakon studija 2D i 3D dizajna i komunikacija u Velikoj Britaniji diplomirao dizajn i oglašavanje, a kasnije se specijalizovao za istoriju umetnosti u Velikoj Britaniji. Gerton više od 20 godina pruža usluge na polju polju dizajna, marketinga i oglašavanja stotinama klijenata iz različitih industrija u Albaniji i na Balkanu, gde agencija Vatra ima svoje prisustvo.

Gerton tvrdi da je prethodna decenija bila je decenija promena, prilagođavanja digitalnoj komunikaciji, sofisticiranosti marketinških agencija i svih profesionalaca u kreativnoj i komunikacionoj industriji i smatra da će se promena u nadolazećoj eri razvijati brzinom svetlosti. Da bi preživele, marketinške agencije će morati da se transformišu u gigantske proizvodne mašine dizajna, usluga i pružanja sadržaja.

Kako su se razvijale oglašivačke kampanje na digitalnim kanalima i kako je komunikacija sa potrošačima na društvenim mrežama i portalima imala efekte u daljoj izgradnji jednog globalnog brenda kakav je Burger King, govoriće Soco Nunez de Cela, predstavnica te kompanije, čije su kampanje prepoznate od strane digitalne zajednice kao inspiracija za adekvatno obraćanje ciljnim grupama.

U nastavku programa svoje predavanje održaće Biljana Stojković, Chief Digital Officer iz oglasnika Sasomange, a predavanjem o evoluciji digitalnih oglasnika kao konstanti daće osvrt na to kako su se oglasnici istovremeno prilagođavali i digitalizaciji i navikama potrošača.

IAB MIXX Awards dodela biće održana nakon konferencijskog programa, 3. juna, kada će najboljim digitalnim agencijama biti svečano dodeljene nagrade za kampanje i projekte realizovane u toku 2020. godine.

Svi oni koji su zainteresovani moći će da prate video prenos uživo na veb strani www.digitalday.rs ukoliko prethodno obezbede kotizaciju.