Kako odabrati reklamni materijal koji zaista predstavlja vaš brend

Isticanje u odnosu na konkurenciju ponekad može biti težak zadatak, posebno u eri digitalizacije, kada se svi okreću onlajn marketingu i njegovim različitim formama. Brojna istraživanja ipak dokazuju da je za čvrsto uspostavljanje brenda na tržištu uvek preko potreban štampani reklamni materijal.

PR
Klik Commerce, foto: Promo Klik
Klik Commerce, foto: Promo Klik
.

Dok digitalne forme često nemaju tendenciju da potencijalnim kupcima i poslovnim partnerima drže pažnju dovoljno dugo kako bi se oni zapravo odlučili na kupovinu i saradnju, u moru drugih ponuda - štampani materijal karakteriše veća prisnost sa konzumentom, a samim tim i uverljivost. On nam daje i više prostora da istaknemo brend i logo kompanije i da se oni nađu van naših korporativnih prostorija.

Reklamni materijal ima značajnu ulogu u građenju odnosa i poverenja sa kupcima i poslovnim partnerima. Predstavljamo vam nekoliko trendova u odabiru reklamnog materijala koji pokazuju visoku efektivnost kada je u pitanju uspostavljanje brenda i učvršćivanje njegove pozicije na tržištu.

Zidni i stoni kalendari

Kalendar je veoma efektivan element reklamnog materijala posebno uzevši u obzir da njegovim poklanjanjem logo naše kompanije automatski odvodimo u druge poslovne prostore. Odabir teme za izradu kalendara u Srbiji često pada upravo na kalendare sa motivima prirode kao i pravoslavne kalendare. Pravoslavni kalendar je dobar jer naš brend asocijativno povezujemo sa tradicijom.

Ponekad je dovoljno slanje jednog zidnog kalendara drugoj kompaniji da bi njegovim isticanjem na zidu svakodnevno promovisali naš brend i podsećali poslovnog partnera na nas. Stoni kalendar je nešto prisniji reklamni poklon i daruje se onima sa kojima neposredno sarađujemo ili želimo da ostvarimo saradnju.

Dokazano je da time što neko na svoj radni sto postavi kalendar sa našim brendom povećavamo prisnost tog pojedinca sa našom kompanijom i mogućnost da nas ima na umu pri narednim kupovinama ili poslovnim projektima. Kod poklanjanja pravoslavnog kalendara važno je da targetiramo domaće kompanije, dok se kod darivanja internacionalnih partnera možemo odlučiti za druge teme na kalendarima.

Rokovnik

Rokovnik je deo reklamnog materijala koji obavezno mora na sebi nositi logo naše kompanije, ali na njemu možemo istaći i našu misiju i viziju, poslovnu adresu i neke od usluga. Rokovnike je veoma bitno pokloniti ključnim ljudima u menadžmentu sopstvene kompanije, koji nas predstavljaju na konferencijama i sastancima. Pored zaposlenih u sopstvenoj kompaniji,rokovnike treba pokloniti i neposrednim poslovnim partnerima i predstavnicima medija, ukoliko učestvujemo u konferenciji za štampu koja se tiče industrije u kojoj radimo.

Poklon setovi

Poklon setovi spadaju u ekstravagantnije komade reklamnog materijala jer se sastoje iz više elemenata. Mogu sadržati notes, USB karticu, rollere ili hemijske olovke. Važno je odabrati poklon setove u luksuznim brendiranim pakovanjima čime gradimo imidž brenda. Idealne prilike za poklanjanje ove vrste reklamnog materijala su VIP prezentacije, svečanosti ili ekskluzivni događaji, i poklanjaju se veoma važnim ljudima iz menadžmenta kompanija sa kojima već imamo ili želimo da ostvarimo saradnju.
Hemijske olovke

Hemijske olovke predstavljaju veoma ekonomičan način da podignemo svest o našoj kompaniji kod širokog kruga potencijalnih klijenata. Hemijske olovke sa logom treba da koriste svi zaposleni u vašoj kompaniji čime se stvara imidž kompanije, a možemo ih poklanjati na poslovnim sastancima kao i potencijalnim kupcima na sajmovima i direktnim mestima prodaje i poslovanja. Pri odabiru hemijskih koje predstavljaju našu kompaniju, u zavisnosti od potreba i ciljne grupe možemo se odlučiti i za ekonomičnije ali i za premium varijante hemijskih olovaka.

Majice sa štampom

Majice sa štampom postaju sve popularnije kod kompanija koje visoko vrednuju timski duh. Većina modernih kompanija, posebno iz IT industrije odlučuje se da brendirane majice pokloni svojim zaposlenima, čime ne samo da povećava njihovu lojalnost već od njih stvara i promotere svog brenda. Majice se, osim zaposlenima mogu darivati i neposrednim poslovnim partnerima, za učvršćivanje međusobnih odnosa.

Reklamni materijal predstavlja važan i neizostavan deo marketing strategije i zbog toga je od velike važnosti odabrati onaj koji na adekvatan način reflektuje sferu u kojoj radimo, misiju i viziju naše kompanije i dovoljno transparentno ističe naš brend i logo kompanije. Od krucijalnog je značaja odabrati pouzdanog partnera za izradu reklamnog materijala kako bismo ove ciljeve ostvarili sa što većom efikasnošću.

Preduzeće Klik Commerce iz Zemuna već 20 godina snabdeva naše najveće kompanije. Prate najnovije trendove i sigurno će vas dobro posavetovati šta da odaberete od reklamnog materijala za vašu kompaniju.