Ljubav i seks

Novi trend oduševljava žene: Dišite do orgazma - evo kako!

Disanje je 'najnoviji trend', a pravilno disanje može da pomogne na emocionalnom, mentalnom i fizičkom nivou. Istraživanja su pokazala da prosečni tinejdžer i odrasla osoba koriste samo trećinu svog disajnog sistema, objašnjava Rebeka Denis iz "Breathing Tree" radionice.

28.03.2019. - 18:30h
Kada osetite da se približavate vrhuncu, nastavite da dišete duboko
Kada osetite da se približavate vrhuncu, nastavite da dišete dubokofoto: Depositphotos

Denis kaže i da je disanje gotovo prinudno naučeno ponašanje, jer kad zadržavamo dah kako bi se nosili s emocijama i stresom, zatežemo i mišiće s kojima dišemo. Zadržavanje daha kad smo pod stresom, objašnjava, zapravo je protivintuitivno, a kaže i da je 'najbolji način borbe protiv stresa uzimanje dubokih udisaja iz dijafragme'.

Stručnjak za seks i ljubavne odnose, Ejmi Džouns, na tragu toga je otkrila da su vežbe disanja 'korisne za koncentraciju i pamćenje, ali njima možemo da poboljšamo i svoj seksualni život'. I to jednostavno tako da dišemo sa svojim partnerom.

- Zajedničko disanje može da stvori veću intimnost i bliskost. Držanje daha dok se približavate orgazmu prilično je uobičajeni instinkt, ali može da ograniči količinu novog kiseonika koji ulazi u vaš organizam, što može da bude kontraproduktivno za celu 'izvedbu' - objasnila je Džouns.

A kako bi izbegli sve moguće poteškoće, ona savetuje sledeće korake:

1. Počnite tako što ćete duboko udahnuti i izdahnuti kako biste povećali protok krvi i intimnost.

2. Kada osetite da se približavate vrhuncu, nastavite da dišete duboko.

3. Kada počne orgazam, pokušajte najbolje što možete da nastavite duboko da dišete i opustite se. U početku se može osećati kontra-intuitivno, ali pokušajte i dalje da dišete duboko i nastavite da se opuštate. Ne samo da to može da poboljša vaš orgazam, već ćete se i osećati bliskiji partneru.

Izvor: 24Sata.hr