Lepota

DVA trika da u haljini izgledate MNOGO bolje u samo nekoliko sekundi

Nema izgladnjivanja ni teških vežbi. Izgledaćete mnogo bolje na lakši način!

19.02.2019. - 15:00h
foto: Depositphotos

Gotovo svaka žena na sebi ima nešto što bi odmah promenila, a najveći kompleksi kriju se iza pokojeg kilograma viška. Verovali ili ne, ali položaj tela i držanje u trenu mogu figuru učiniti elegantnijom i ženstvenijom. No, isto tako, stav ženskog tela vizualno može "skinuti" suvišne kilograme. Nije reč o instant receptu za mršavljenje, već u malim, ali velikim promenama položaja tri ključna dela tela.

Ukoliko uskoro planirate da obučete omiljenu haljinu za neku elegantnu priliku pridržavajte se sledećih pravila i potrudite se da vam postanu navika, a promene će biti neverovatne.

1. Obešene grudi i dekolte

Za grudi koje više ne stoje kao nekada najbolje rešenje je odgovarajući grudnjak. Ali držanje, odnosno položaj tela može napraviti neverovatni vizualni push-up efekt.

Obešene grudi dodatno naglašavaju spuštena ramena koja opisuju slabe mišiće gornjeg dela leđa, vrata i ramena. Slabljenje mišića povlači ramena prema napred, a time i vrat zbog čega izgledate pogrbljeno, a grudi uvučene i obešene.

Rešenje: Svaki puta kada ste u mogućnosti ispravite kičmu, spustite ramena i gurajte ih prema nazad, izdužite maksimalno vrat i podignite bradu. Zadržite položaj što suže, opustite se te ponovite istu vežbu.

2. Naglašen stomak

Masno tkivo na stomaku ne može se skinuti preko noći, ali uz "pametni" donji veš za oblikovanje tela se lako može zakamuflirati. Ali elegantan izgled zavisi i od vašeg položaja tela.

Uzrok naglašenog stomaka, čak i kod žena koje nemaju problema sa viškom kilograma leži u položaju kukova i karlice koja je izbačena prema napred. Kako bi ispravili ovu deformaciju kičme i kukova potrebno je izdvojiti malo vremena za veoma jednostavnu vežbu.

Kleknite na jedno koleno,a sa drugom nogom se oslonite na stopalo, dakle stanite u položaj za prosidbu. Ispravite leđa i počnite da gurate karlicu prema napred koliko god možete. Zadržite položaj 30 sekundi te ponovite postupak nekoliko puta i to sa jednom i drugom nogom.

Rešenje se krije u vašoj zadnjici. Svaki puta kada stojite uspravno, izravnajte ramena i kičmu i gurajte zadnjicu prema nazad. Možda ćete se osećati neobično, ali stomak će odmah izgledati ravnije, a vi ženstvenije.

Izvor: Zadovoljna.hr