1. Napravili ste drzavu. Usli ste u EU i NATO. Ostvarile su vam se sve zelje. Zasto ne uzivate u tim blagodetima o kojima ste sanjali jos od NDH? Koji razlog osim dubokih neizlecivih kompleksa vas dovodi ovde na srpski portal?
    (Entropy fighter, 6. decembar 2022 14:05)

    # Link komentara

  2. Onda razumiješ čakavski kao najstarije narječje i jedan od tri stupa hrvatskog jezika. Evo npr. jedne čakavske "krcate" srbizama i turcizama:

    "Ću ti kalumat jenu trisku, rog ke te ubi"
    (gulag, 02. decembar 2022 05:54)

    - Upravo tako. Vaš komentar je dokaz. Ovaj deo koji ste napisali krcat je srbizmima: “Onda razumiješ čakavski kao najstarije narječje i jedan od tri stupa hrvatskog jezika…”

    … doslovno svaka reč. Ne znam kojim jezikom mislite da govorite, ali koji god da je, priznajte volite koristiti srbizme :)
    (Zemljoradnik, 4. decembar 2022 02:31)

    # Link komentara

  3. A ko smo mi, ili ti, ili vi? Ko je sada Irac?! Ništa ne razumem :D
    (Dziber u pokušaju, 1. decembar 2022 23:59)
    Ako imas nesto zeleno na sebi onda si Irac :)
    (Ivar, 2. decembar 2022 10:56)

    # Link komentara

  4. Lik ih sve naložio na foru, a ovi se odmah zapalili ko hepo kocke ;).
    (Arh., 2. decembar 2022 08:27)

    # Link komentara

  5. Djokovica kd su to pitali on je rekao da smo isti. Zato je on sampion a ostali samo gledaju sa tribina...
    (vla, 2. decembar 2022 07:59)

    # Link komentara

  6. Srbi i Hrvati. Dva svita. Ništa zajedničko. Ni vira, ni pismo, ni kultura, a sad ovo vaše svrstavanje uz Rusiju, dakle ni poltički. To ča nan je jezik sličan ni čudo, jer korijen je isti, kod nas s dodacima germanizma, talijanizma, a kod vas turcizma. To ča su nas bili zatvorili u jednu državu, iznjidrilo je svu različitost. I zato bi se uvridija kaad bi neko reka da sam Srbin.
    (Fanat špadi, 1. decembar 2022 14:44)

    - Različiti jezici? Onda sudeći i po vašem komentaru, ceo jezik vam se sastoji od 99% srbizama i 1% germanizama i talijanizama.
    (Zemljoradnik, 1. decembar 2022 22:55)

    Onda razumiješ čakavski kao najstarije narječje i jedan od tri stupa hrvatskog jezika. Evo npr. jedne čakavske "krcate" srbizama i turcizama:

    "Ću ti kalumat jenu trisku, rog ke te ubi"
    (gulag, 2. decembar 2022 05:54)

    # Link komentara

  7. Budale, okrenuli nas jedne protiv drugih i mi se i dalje primamo..
    (Stvarnost, 2. decembar 2022 05:54)

    # Link komentara

  8. tko je ikad bio u vukovaru i obisao bolnicu i ovcaru razumjeti ce zasto vas ne volimo
    (vanjska duga, 01. decembar 2022 18:51)

    Zasluzili ste sve sto ste dobili a ljubav širite prema onima kojima ste 1941 godine se zahvaljivali mjerenjem “visine kukuruza” i bacanjem cveca kada su ulazili u Zagreb.
    (Dux, 2. decembar 2022 02:39)

    # Link komentara

  9. i jedni i drugi idioti sa kojima se sprdaju zapadnjaci .
    (samo kažem..., 2. decembar 2022 01:46)

    # Link komentara

  10. To sto se vidi izmedju Srba i Hrvata, to vam je primer psihologije malih razlika. Nije to samo na nasim prostorima…
    (denieo, 2. decembar 2022 01:35)

    # Link komentara

  11. Kad je pitao srbe kao stvarno, pa koja je razlika između vas i hrvata, trebali su mu odgovoriti, prijatelju razlika je što smo se mi borili protiv Hitlera, njegove vojske i zla, a hrvati su mu bili saveznici, vojsku su mu dočekivali cvećem i borili su se protiv dobra tj nas! Istorijske činjenice. Pa neka proveri...
    (Liberty, 
    A četnici kome su bili saveznici,daj bre šuti i ne pričaj gluposti
    (cimi, 2. decembar 2022 00:36)

    # Link komentara

  12. bas nije namešteno
    (gooz, 2. decembar 2022 00:25)

    # Link komentara

  13. Kakav smrad.. Kao da izpadne "duhovit"..
    (HanSolo, 1. decembar 2022 20:41)

    Stručno se kaže: "socijalni odnosno društveni eksperiment"
    (Musla, 2. decembar 2022 00:14)

    # Link komentara

  14. isti je to narod.kao englezzi i irci,samo što smo mi irci.
    (Ivana, 01. decembar 2022 18:21)

    A ko smo mi, ili ti, ili vi? Ko je sada Irac?! Ništa ne razumem :D
    (Dziber u pokušaju, 1. decembar 2022 23:59)

    # Link komentara

  15. nismo isti. povijesni kotac nas je odvojio na hrvate fasiste i srbe antifasiste
    (degol, 1. decembar 2022 23:52)

    # Link komentara

  16. @fanat spadi

    ti si dobar,ti bi se "uvridija "kada bi ti neko rekao da si Srbin,ja bi se ubio da mi neko kaze da sam Hrvat
    (dejan, 1. decembar 2022 20:46)


    Taj ne samo da nije Srbin, nego nije ni Sloven, samo prezime ti sve govori: "Gvardiol" kao Gvardiola na primer.
    (navijač, 1. decembar 2022 23:49)

    # Link komentara

  17. Kad je pitao srbe kao stvarno, pa koja je razlika između vas i hrvata, trebali su mu odgovoriti, prijatelju razlika je što smo se mi borili protiv Hitlera, njegove vojske i zla, a hrvati su mu bili saveznici, vojsku su mu dočekivali cvećem i borili su se protiv dobra tj nas! Istorijske činjenice. Pa neka proveri...
    (Liberty, 1. decembar 2022 23:14)

    # Link komentara

  18. Citam komentare Hrvata ne samo ovde vec stalno piskaraju gluposti po srpskim portalima. Moram da primetim nepismen neki narod. Ne bas pametna neka nacija, rekao bi pre neko primitivno pleme po njihovim nastojanjima da se pokazu kako su oni tu neka velicina, nesto bolji od ostalih!? E pa niste "dragi" Hrvati to sto mislite da jeste. Daleko ste od svega toga. Kompleks se to zove. Zadnji ste u Evropi. Ljudi vas napustaju, ekonomija i zemlja u celini u propadanju. Medjuljudski odnosi i kultura nula, raspad sistema vrednosti. Niko vas ne voli. I na kraju da se nadovezem na temu. Nismo mi isti zaista. Ne mislim da vredjam, ali to su cinjenice.
    (Milos, 1. decembar 2022 22:58)

    # Link komentara

  19. Srbi i Hrvati. Dva svita. Ništa zajedničko. Ni vira, ni pismo, ni kultura, a sad ovo vaše svrstavanje uz Rusiju, dakle ni poltički. To ča nan je jezik sličan ni čudo, jer korijen je isti, kod nas s dodacima germanizma, talijanizma, a kod vas turcizma. To ča su nas bili zatvorili u jednu državu, iznjidrilo je svu različitost. I zato bi se uvridija kaad bi neko reka da sam Srbin.
    (Fanat špadi, 1. decembar 2022 14:44)

    - Različiti jezici? Onda sudeći i po vašem komentaru, ceo jezik vam se sastoji od 99% srbizama i 1% germanizama i talijanizama.
    (Zemljoradnik, 1. decembar 2022 22:55)

    # Link komentara

  20. Isti smo.
    (Rusohejter, 1. decembar 2022 22:26)

    # Link komentara

  21. "ti si dobar,ti bi se "uvridija "kada bi ti neko rekao da si Srbin,ja bi se ubio da mi neko kaze da sam Hrvat
    (dejan, 1. decembar 2022 20:46)"

    Ti si Hrvat.
    (Šta stvarno?, 1. decembar 2022 22:22)

    # Link komentara

  22. 42 logora nas razlikuju
    (Nije puno, 1. decembar 2022 21:54)

    # Link komentara

  23. Nismo isti. Mi se stidimo ponekad.
    (Deda Kreza, 1. decembar 2022 21:22)

    # Link komentara

  24. Radim sa dosta Srba. Nekad bi volio da smo više različiti, ali nismo. Koliko god obišao svijeta nisam vidio bliskiji mentalitet. Volio bih i ja da smo mi Hrvati ko Šveďani, ali nismo...
    (Nn12, 1. decembar 2022 21:20)

    # Link komentara

  25. Vise smorise sa tim “celendzima”, ne zna se koji je gluplji i besmisleniji…kako ljudi vise mogu da ih gledaju
    (novikorisnik, 1. decembar 2022 21:19)

    # Link komentara

  26. Kakva glupa prepucavanja!
    Rambo Amadeus je lepo napravio gradaciju.
    (Boki, 1. decembar 2022 20:53)

    # Link komentara

  27. Verujte mi, draže od hrvatskog prolaska bi mi bilo, da Šaćiri sa par gola izbaci Srbiju i pokaže svog dvoglavog orla, tako da čitamo srpske komentare jada i kmečanja.
    (Milezg, 01. decembar 2022 18:36)

    Nebi mi previše "kmećili".. Možda tog dana i terali bi dalje sutradan.. Izdržali smo gore stvari od tog.. Ti dragi hrvatijancu možeš kmećiti o tome kako mi "kmećimo" ali ipak nikad nismo imali logore za decu.. Naše reke nikad nisu bile pune mrtvih ljudi itd.. Samo tiho.. Idi kmeći o nama na neki hrvatijanski portal.. Ti si došao ovde, što pokazuje da imaš neku obsesiju nas srba.. Pradeda ti je verovatno srbin, pa zato dolaziš na naš portal.. Osećaš se ok kod korena.. Razumem..
    (HanSolo, 1. decembar 2022 20:52)

    # Link komentara

  28. Čini se da je Joško Gvardiol rijetki hrvatski nogometaš kojemu nisu otkriveni srpski geni. Zasad.
    (cleo, 1. decembar 2022 20:49)

    # Link komentara

  29. @fanat spadi

    ti si dobar,ti bi se "uvridija "kada bi ti neko rekao da si Srbin,ja bi se ubio da mi neko kaze da sam Hrvat
    (dejan, 1. decembar 2022 20:46)

    # Link komentara

  30. tko je ikad bio u vukovaru i obisao bolnicu i ovcaru razumjeti ce zasto vas ne volimo
    (vanjska duga, 01. decembar 2022 18:51)

    Tko je bio u obošao Jasenovac i NDH razjumeće zašto vas ne volimo
    (HanSolo, 1. decembar 2022 20:45)

    # Link komentara

  31. Mene,srbina iz Srbije drzava Hrvatska i hrvati zanimaju kao Sijera Leone ili Fidzi.Jednostavno ko hoce da ratuje i prepucava se sa njima neka predje granicu i krene u napad.Mi smo ostavili nase vekovne teritorije na severu Grcke,Makedoniju i Albaniju,to je ono sto nas treba da zanima,a ne neke varvarske teritorije .
    (mirko, 1. decembar 2022 20:43)

    # Link komentara

  32. Kakav smrad.. Kao da izpadne "duhovit"..
    (HanSolo, 1. decembar 2022 20:41)

    # Link komentara

  33. Nismo isti. Jedni su bili pod turcima, i dan danas slave te turcizme. Drugi su bilo pod zapadnoevropskim silama, i dan danas slave evropeizam. Istina je neumoljiva.
    @(Los Angeles, 1. decembar 2022 18:40)


    Evo ti malo TURCIZAMA i to u ličnim imenima:

    Damir MulaOMERović
    Mario HEZOnja
    Mario PAŠAlić
    Jakov MUSTAFić
    Marko MUSTAFić
    Željko MUSA
    Zlatko HasanBEGović
    Tomislav KARAmarko...

    da li se prepoznaješ u ovome, pokatoličeni Turčine? Šta misliš?
    (sultan Erdogan i Viktor Orban biološki očevi hrvatske nacije, 1. decembar 2022 20:39)

    # Link komentara

  34. @Fanat špadi, u pravi si. Ali sad mi objasni šta to imaju zajedničko Zagorci, Dalmatinci, Međimurci i Istrijani? Da nema standardiziranog hrvatskog jezika ti ljudi se nebi međusobno razumeti. S druge strane Srbi u Srbiji, Hrvati i Srbi u Slavoniji, Baniji i Lici , Srbi i Hrvati u BIH se sasvim normalno razumiju. Slučajno?
    (Che, 1. decembar 2022 20:18)

    # Link komentara

  35. Ovog momka Darija znam iz Toronta. Veci srbin od srbijanaca sto binse reklo, bas izgubljen decko.
    (Rajko, 1. decembar 2022 18:39)

    Srbijanac ne postoji, postoji samo Srbin. Nadjite jednu osobu iz Srbije da sebe nazove Srbijancem, necete naci ni jednog.
    Pozdrav iz Krusevca
    (Joca, 1. decembar 2022 19:56)

    # Link komentara

  36. Srbi i Hrvati. Dva svita. Ništa zajedničko. Ni vira, ni pismo, ni kultura, a sad ovo vaše svrstavanje uz Rusiju, dakle ni poltički. To ča nan je jezik sličan ni čudo, jer korijen je isti, kod nas s dodacima germanizma, talijanizma, a kod vas turcizma. To ča su nas bili zatvorili u jednu državu, iznjidrilo je svu različitost. I zato bi se uvridija kaad bi neko reka da sam Srbin.
    (Fanat špadi, 1. decembar 2022 14:44)


    U pravu si i nismo isti, kakve veze ja iz Krusevca imam sa nekim koji su sa primorja, nikakva, ili iz Zagorja pa verovatno jos manja.
    Druga kultura, drugi obicaji, druga narodna nosnja..
    Srbi iz Like ili Dalmacije imaju sa vama vise zajednickog nego samnom iz Rasinskog kraja, sto je i normalno.
    (Joca, 1. decembar 2022 19:54)

    # Link komentara

  37. Hvala Bogu nismo isti... zna se ko je oriđiđi a ko fušerica.
    (Rđa, 1. decembar 2022 19:39)

    # Link komentara

  38. Hrvat može biti srpskog porekla, a obrnuto ne biva rodjaci…
    (Srba Srbija, 1. decembar 2022 19:18)

    # Link komentara

  39. razdvojio nas Jasenovac,inače smo vrlo slični
    (mile, 1. decembar 2022 18:56)

    # Link komentara

  40. tko je ikad bio u vukovaru i obisao bolnicu i ovcaru razumjeti ce zasto vas ne volimo
    (vanjska duga, 1. decembar 2022 18:51)

    # Link komentara

  41. Nismo isti. Jedni su bili pod turcima, i dan danas slave te turcizme. Drugi su bilo pod zapadnoevropskim silama, i dan danas slave evropeizam. Istina je neumoljiva.
    (Los Angeles, 1. decembar 2022 18:40)

    # Link komentara

  42. Ovog momka Darija znam iz Toronta. Veci srbin od srbijanaca sto binse reklo, bas izgubljen decko.
    (Rajko, 1. decembar 2022 18:39)

    # Link komentara

  43. Verujte mi, draže od hrvatskog prolaska bi mi bilo, da Šaćiri sa par gola izbaci Srbiju i pokaže svog dvoglavog orla, tako da čitamo srpske komentare jada i kmečanja.
    (Milezg, 1. decembar 2022 18:36)

    # Link komentara

  44. Од свих Срба најгори су Хрвати... и Бугари
    (?Срб_и_ја, 1. decembar 2022 18:32)

    # Link komentara

  45. ahahaha top, al ih je bata izlozio
    (Dejan, 1. decembar 2022 18:28)

    # Link komentara

  46. isti je to narod.kao englezzi i irci,samo što smo mi irci.
    (Ivana, 1. decembar 2022 18:21)

    # Link komentara

  47. Nema greške . Jedna balega.
    (Bošnjak, 1. decembar 2022 18:21)

    # Link komentara

  48. Ista smo go* na!
    (Brajan, 1. decembar 2022 18:14)

    # Link komentara

  49. Ne mi nismo Srbi, mi smo sa njima ratovali... sve je rečano u ovoj primedbi. Nismo mi izvršili genocid nad Srbima mi smo samo ratovali. Oni su sa nama ipak još u ratu, jer se tako i ponašaju ili su toliko psihički zbog tog rata skrenuli da misle da smo još u 90' godinama. Čovek ima potrebu da sebi olakša život i da voli ali to očigledno nije slučaj kod njih. Savršena kombinacija beznadežnih mizantropa i nacionalista.
    (Kolektivni restart, 1. decembar 2022 18:12)

    # Link komentara

  50. Razlika je ta što Srbi nikada nisu surađivali na nacistima. Takođe, u Srbiji nikada niko nije bio proteran iz države zbog njegove rasne, etničke ili verske pripadnosti.
    (Vincent, 1. decembar 2022 17:41)

    # Link komentara

  51. .... komedija... mi smo toliko slični da su razlike nevidljive...

    ali....

    baš zbog toga tolika netrpeljivost i mržnja...

    strašno...

    ovi napaljeni klinci nisu uživo upoznali 3 lika supeotne nacionalnosti... neko im napunio glavu.... ustvari prazne glave.... to je moderno...
    mani glavu pasi travu...
    (drug sa fakulteta, 1. decembar 2022 17:22)

    # Link komentara

  52. Da jako se razlikujemo, neki su imali logore za decu izmedjuostalog. Time su hteli da potcrtaju svoju razlocitost. Inace genetski potpuno isti narod, ali relogija i istorija je ucinila svoje.
    (kejdl, 1. decembar 2022 17:21)

    # Link komentara

  53. Ne fali mi, bolje reći " višak " mi je. Sa zadovoljstvom.
    (Fanat špadi, 1. decembar 2022 16:54)

    # Link komentara

  54. Ne znam koliko jos treba da nas pobiju pa da shvatimo da ne zele nista s nama i ne moraju.
    Koji je problem s vama u Srbiji?
    Komsije ste s njima i ok sta ste vi mazohisti .

    Sedam srpskih kraljeva je krunisano u Žiči oni ne mogu naci nijednoga izmisljaju bajke prestanite se ponizavati.
    Gdje vam je ponos Srbi.
    (iz mase dobacivam uporno, 1. decembar 2022 16:35)

    # Link komentara

  55. Ljudi bas imaju viska slobodnog vremena.
    (maneken, 1. decembar 2022 16:04)

    # Link komentara

  56. Fine su to priče o obrazovanju, pomirenju i sastavima. I lako je iz ugla Hrvata pričati o tome, kad je u Hr rešeno srpsko pitanje, iz ugla Albanaca kad je oteto Kosovo, iz ugla EU u unipolarnom svetskom poretku. Šta sa pravima obespravljenih, pravima žrtava? Zbog tih dvostrukih aršina je svet tu gde jeste.
    (Obrad, 1. decembar 2022 16:00)

    # Link komentara

  57. Ovaj je dobro prošao...
    (Wolokee, 1. decembar 2022 15:53)

    # Link komentara

  58. Ne znam ćirilicu
    .
    (Fanat špadi, 1. decembar 2022 15:19)

    Razumem te.
    Nije lako biti polupismen.
    Dakle, razumem te, ali ne mogu da ti pomognem.

    .
    (Optimista pripravnik, 1. decembar 2022 15:50)

    # Link komentara

  59. Imam ja riješenje za kraj sukoba/svađe...ali, tko sam ja - "mali čovjek" u velikom svijetu....

    Stvar je u obrazovanju...Kada se države ozbiljno dogovore da se "srede stvari", trebalo bi uvesti takav obrazovni sustav u obje države (i u HR i u SRB), da se ne glorificiraju pobjede i upire prstom u zločine onog drugog, već da se napravi ovako:

    Za dan državosti Srbije - Srpska djeca pišu sastavak (za ocjenu!) što su Srbi loše u povijesti/istoriji učinili Hrvatima.

    Za dan državnosti Hrvatske - Hrvatska djeca pišu sastavak (za ocjenu!) što su Hrvati loše u povijesti/istoriji učinili Srbima...

    Kad se tako bude učilo jedno 50 godina u obje države, istrijebit ćemo mržnju i skuob između dva (realno) "bratska plemena" Slavenskog roda...

    Pozdrav iz HR.
    (Obrazovanje i samo obrazovanje., 1. decembar 2022 14:36 Ima samo mali problem: niko više istoriju ne uči iz knjiga, nego sa interneta...A tamo sve i svašta, svakakvih ludaka koji glume učene ljude.
    (budiboksnama, 1. decembar 2022 15:46)

    # Link komentara

  60. @KKK-666, odgovor za te tvoje tri šestice, ako misliš da su đavolje ili vražje
    Definicija života na zemlji glasi; organski molekuli zasnovani su na ugljeniku, koji ima šest protona, šest neutrona, opkoljenih sa šest elektrona.
    Lep pozdrav i knjige u šake i da, jezik je isti, ista gramatika, nema razlike.
    (Dexamethasonneomycin, 1. decembar 2022 15:45)

    # Link komentara

  61. Imam ja riješenje za kraj sukoba/svađe...ali, tko sam ja - "mali čovjek" u velikom svijetu....

    Stvar je u obrazovanju...Kada se države ozbiljno dogovore da se "srede stvari", trebalo bi uvesti takav obrazovni sustav u obje države (i u HR i u SRB), da se ne glorificiraju pobjede i upire prstom u zločine onog drugog, već da se napravi ovako:

    Za dan državosti Srbije - Srpska djeca pišu sastavak (za ocjenu!) što su Srbi loše u povijesti/istoriji učinili Hrvatima.

    Za dan državnosti Hrvatske - Hrvatska djeca pišu sastavak (za ocjenu!) što su Hrvati loše u povijesti/istoriji učinili Srbima...

    Kad se tako bude učilo jedno 50 godina u obje države, istrijebit ćemo mržnju i skuob između dva (realno) "bratska plemena" Slavenskog roda...

    Pozdrav iz HR.
    (Obrazovanje i samo obrazovanje., 1. decembar 2022 14:36)

    Nema šanse, to niko ne želi, a evo i zašto - političari na lažima i negovanju, zalivanju mržnje opstaju. Pritom i jedni i drugi se kao kunu u nacije i šatro im žele dobro, a čitave generacije nastavljaju tihi rat kroz udžbenike u kojima sve zavađene strane uče svoju istinu. Tužno.
    (E, 1. decembar 2022 15:44)

    # Link komentara

  62. Jos jedan dokaz da jesu isto!
    (rax, 1. decembar 2022 15:42)

    # Link komentara

  63. A sto je provokacija? Posebno ako podrzavas legitimnu borbu Ukrainskig naroda.
    (Rusohejter, 1. decembar 2022 15:36)

    # Link komentara

  64. Predlazem ovom tiktokeru da udje na sever Marakane i kaze evo me medju navijacima Partizana, kad se igra derbi (moze i obrnuto), mislim da bio zabavan video sa dosta pregleda
    (mare, 1. decembar 2022 15:35)

    # Link komentara

  65. Obrad@ nego šta, labilnom Crnogorcu eto tako samo došlo da pobije Hrvate. Stavi sve malo u politički kontekst. Radić sa Pribićevićem stvara hrvatsko srpsku koaliciju i diže odnose Srba i Hrvata na viši nivo. Političkoj eliti to ne paše pa izmisle labilnog Crnogorca za velikosrpske ciljeve. Kad smo se mi prije direktno ubijali narod protiv naroda.
    (omniameamecumporto, 1. decembar 2022 15:29)

    # Link komentara

  66. Нема ту разлике. Све су то Срби.
    (Комша, 1. decembar 2022 15:27)

    # Link komentara

  67. Nas je najbolje opisao hrvatski pisac M.Krleža, pa ću da ga citiram na skroz “drugačijem” hrvatskom jeziku: “Hrvati i Srbi su isti komad kravlje balege koje je kotač povijesti presjekao na pola”. A za one koje ne razumeju ovaj”strani jezik” da prevedem “ Хрвати и Срби су исти комад кравље балеге, који је точак историје пресекао на пола”
    (super slavko, 1. decembar 2022 12:39)

    Ali jedan komad balege je smislio da je bolji i hteo da spere drugi komad sa lica zemlje najmanje dva puta vec, a uporno je odbijao da se ujedini s drugim jer je ubedjen da jace smrdi...
    (Sarkazam, 1. decembar 2022 15:24)

    # Link komentara

  68. Voleli se ne voleli, budite jaka makar u svetu, navijajte jedni za druge. Želim im prolazak u dalje takmičenje.👏
    (srbijanka, 1. decembar 2022 15:24)

    # Link komentara

  69. I jesmo slični. Počevši već od istorije. Oba naroda vekovima bili vazali velikih sila, što je, naročito u kasnom 19. i 20. veku, kod oba naroda izbacilo na površinu snažne komplekse. Jedno od najučestalijih osećanja nam je mržnja prema bližnjem, nasilje zbog kog se cele kolone naših komšija iseljavaju ali i zbog kog dečaci ostaju bez slezine, devojčice ostaju doživotni invalidi, golmani su nasred Svetskog prvenstva progonjeni na račun Oluje... I jedni i drugi slavimo sumnjive političare, oficire i bizMismene. A, što neko primeti, i jedni i drugi pred zapadnjakom nikom poniknu. Gazdi se ne tera prkos.
    (Le Scorpion Serbe, 1. decembar 2022 15:22)

    # Link komentara

  70. Ne znam ćirilicu
    .
    (Fanat špadi, 1. decembar 2022 15:19)

    # Link komentara

  71. Ne da bog da smo isti
    Kad smo vas pred turcima udomili oko Knina i dali vam zemlju sa zivite

    ##
    Zastrasujuca kolicina neznanja. Vas tada niko nista nije pitao. Ali nista. Bukvalno ste bili kmetovi Austrougarima. Poceli ste da se pitate za nesto tek nakon sto je Srbija nakon ww1 napravila nekoliko teskih gresaka (sa tragicnim posledicama po Srbij).
    (fmo, 1. decembar 2022 15:18)

    # Link komentara

  72. Nas je najbolje opisao hrvatski pisac M.Krleža, pa ću da ga citiram na skroz “drugačijem” hrvatskom jeziku: “Hrvati i Srbi su isti komad kravlje balege koje je kotač povijesti presjekao na pola”. A za one koje ne razumeju ovaj”strani jezik” da prevedem “ Хрвати и Срби су исти комад кравље балеге, који је точак историје пресекао на пола”
    (super slavko, 01. decembar 2022 12:39)

    priznaj da si isao na gugl translejt da bi preveo Krležu.
    (aca, 1. decembar 2022 15:15)

    # Link komentara

  73. Ne dozivljava svet Balkance za seljake bez razloga !
    (JankoRaska, 1. decembar 2022 15:10)

    # Link komentara

  74. Eto sve to isto ovako radi globalna politika godinama a mi se koljemo. Pametnome dosta.
    (Plavi grm, 1. decembar 2022 15:08)

    # Link komentara

  75. Sve ok medjutim, kad su to oni "vodili rat" sa SRB?
    (C i n i k, 1. decembar 2022 15:08)

    # Link komentara

  76. Srbi i Hrvati. Dva svita. Ništa zajedničko. Ni vira, ni pismo, ni kultura, a sad ovo vaše svrstavanje uz Rusiju, dakle ni poltički. To ča nan je jezik sličan ni čudo, jer korijen je isti, kod nas s dodacima germanizma, talijanizma, a kod vas turcizma. To ča su nas bili zatvorili u jednu državu, iznjidrilo je svu različitost. I zato bi se uvridija kaad bi neko reka da sam Srbin.
    (Fanat špadi, 1. decembar 2022 14:44)
    Gde isti! Taman posle. Vi ste napravili Jasenovac i Oluju. Mi smo bili zrtva u Jasenovcu i oluju. Dzelat i zrttva nikad isti. Tama i svetlo nikad isto.
    (Alter, 1. decembar 2022 15:08)

    # Link komentara

  77. Srbi i Hrvati. Dva svita. Ništa zajedničko. Ni vira, ni pismo, ni kultura, a sad ovo vaše svrstavanje uz Rusiju, dakle ni poltički. To ča nan je jezik sličan ni čudo, jer korijen je isti, kod nas s dodacima germanizma, talijanizma, a kod vas turcizma. To ča su nas bili zatvorili u jednu državu, iznjidrilo je svu različitost. I zato bi se uvridija kaad bi neko reka da sam Srbin.
    (Fanat špadi, 1. decembar 2022 14:44)

    Džaba sve kad si glup.
    (E, 1. decembar 2022 15:05)

    # Link komentara

  78. Hrvati su pokatoličeni Srbi, dok su Srbi popravoslavljeni Hrvati. U principu, da proširimo Krležinu viziju - jedna velika balega (zajedno sa kolegama Muslimanima, da se ne osjete uvrijeđenim) - kako koji točak religije, politike, osvajanja, novca, saveza i slično prijeđe preko Balkana, tako nas još malo podijeli i razmaže.

    Inače - ta balega - teško iskompleksirana i sa sindromom više vrijednosti.
    (cosmo, 1. decembar 2022 13:54)

    Kakvi popravoslavljeni hrvati, kad su Srbi prvo bili katolici pa tek onda pravoslavci?!
    (Zeljko Tomic, 1. decembar 2022 15:03)

    # Link komentara

  79. Velebit, kome ste vi dali zemlju, o cemu pises ti? Da ratujemo samo jedni protiv drugih (u prevodu, da vam niko ne pomaze), bili biste opet zgazeni.
    (Zeljko Tomic, 1. decembar 2022 15:02)

    # Link komentara

  80. @ Samo kažem, prvi put sad čujem za te Hrvate u Hercegovini, ko ih je ubijao, pod čijom uniformom i u čije ime? Obično pravdate ustaške zločine sa Radićem koga je upucao labilni Crnogorac i nema veze sa Srbima ili kraljem. Dalje, agresija na Hrvatsku od strane Srbije se nije desila, već je u pitanju zaustavljanje separatizma u jednoj od jugoslovenskih saveznih država.....
    (Obrad, 1. decembar 2022 14:44) # Link komentara

    Odgovorio ti je ovaj komentator...razmisli malo:

    "Imam ja riješenje za kraj sukoba/svađe...ali, tko sam ja - "mali čovjek" u velikom svijetu....

    Stvar je u obrazovanju...Kada se države ozbiljno dogovore da se "srede stvari", trebalo bi uvesti takav obrazovni sustav u obje države (i u HR i u SRB), da se ne glorificiraju pobjede i upire prstom u zločine onog drugog, već da se napravi ovako:

    Za dan državosti Srbije - Srpska djeca pišu sastavak (za ocjenu!) što su Srbi loše u povijesti/istoriji učinili Hrvatima.

    Za dan državnosti Hrvatske - Hrvatska djeca pišu sastavak (za ocjenu!) što su Hrvati loše u povijesti/istoriji učinili Srbima...

    Kad se tako bude učilo jedno 50 godina u obje države, istrijebit ćemo mržnju i skuob između dva (realno) "bratska plemena" Slavenskog roda...

    Pozdrav iz HR.
    (Obrazovanje i samo obrazovanje., 1. decembar 2022 14:36) # Link komentara

    Svaki drugi komentar je suvišan...
    (Netko iz EU, 1. decembar 2022 15:02)

    # Link komentara

  81. Buuuaahaha
    Lik ih uhvatio ko prave paljevine!
    Skidam kapu za štos!
    (RIP EUrosong, 1. decembar 2022 15:00)

    # Link komentara

  82. Još nije naleteo na pravog "navijača", taj. bi ga odmah resetovao.
    (Legionar, 1. decembar 2022 15:00)

    # Link komentara

  83. ma brecajte se kol'ko hoćete, isti narod potpuno, ali potpuno. Isti jezik, kultura , fizički izgled, podnevnje, ista država nekad.... Religija i samo religija je problem ovoga sveta.
    (Aleksa 78, 1. decembar 2022 13:05)

    Kaze se podneblje.
    (Uvek protiv juvea, reala i zvezde, 1. decembar 2022 14:59)

    # Link komentara

  84. Ne da bog da smo isti
    Kad smo vas pred turcima udomili oko Knina i dali vam zemlju sa zivite

    Niste vi nego Habzburzi. Niste vi imali te ingerencije, ne zanosi se previše.
    (Marija, 1. decembar 2022 14:58)

    # Link komentara

  85. A ni jedni ni drugi,nemaju pojma zasto se mrze i zasto su se kroz istoriju ubijali,pa se danas njihovi preci mrze.I jedni drugi misle da je ovaj drugi,prvi poceo,a niko ne zna zbog cega i kad.
    Valjda je lakse mrzeti nego voleti.
    (Mix, 1. decembar 2022 12:45)

    Njihovi potomci, ne njihovi preci. I jedni drugi dobro znaju zasto mrze, nalazis se u zabludi.
    (Piro, 1. decembar 2022 14:58)

    # Link komentara

  86. (Fanat špadi, 01. decembar

    Каква два света, говорите и пишете српски, већина има српске корене, једини краљеви које сте разумели су вам били Срби(Александар и Петар други), живите на земљи коју су ослободили Срби...
    разлика је што сте имали логоре и што сте били клеро-нацисти на страни Хитлера а сад пребацујете нама да смо руски поданици.
    Да, јесмо а бићете и ви, чим Руси победе ето вас са цећем у рукама што је већ толико пута виђено
    (Црвена звезда 1913, 1. decembar 2022 14:57)

    # Link komentara

  87. Nekako su kilavi ovi hrvati i nesigurni u reakciju,kao da nisu sigurni u to šta su,dok naši deluju tako čvrsto i postojano.
    (S1pac, 1. decembar 2022 14:50)

    # Link komentara

  88. Srbi i Hrvati. Dva svita. Ništa zajedničko. Ni vira, ni pismo, ni kultura, a sad ovo vaše svrstavanje uz Rusiju, dakle ni poltički. To ča nan je jezik sličan ni čudo, jer korijen je isti, kod nas s dodacima germanizma, talijanizma, a kod vas turcizma. To ča su nas bili zatvorili u jednu državu, iznjidrilo je svu različitost. I zato bi se uvridija kaad bi neko reka da sam Srbin.
    (Fanat špadi, 1. decembar 2022 14:44)

    # Link komentara

  89. Srbi i Hrvati. Dva svita. Ništa zajedničko. Ni vira, ni pismo, ni kultura, a sad ovo vaše svrstavanje uz Rusiju, dakle ni poltički. To ča nan je jezik sličan ni čudo, jer korijen je isti, kod nas s dodacima germanizma, talijanizma, a kod vas turcizma. To ča su nas bili zatvorili u jednu državu, iznjidrilo je svu različitost. I zato bi se uvridija kaad bi neko reka da sam Srbin.
    (Fanat špadi, 1. decembar 2022 14:44)

    # Link komentara

  90. @ Samo kažem, prvi put sad čujem za te Hrvate u Hercegovini, ko ih je ubijao, pod čijom uniformom i u čije ime? Obično pravdate ustaške zločine sa Radićem koga je upucao labilni Crnogorac i nema veze sa Srbima ili kraljem. Dalje, agresija na Hrvatsku od strane Srbije se nije desila, već je u pitanju zaustavljanje separatizma u jednoj od jugoslovenskih saveznih država. Ako je recimo normalno da država Ukrajina 8 godina napada svoje separatističke republike Donbas i Lugansk, onda je sasvim nortmalno da savezna država Jugoslavija isto to radi u svojim separatističkim republikama. Ili za Jugoslaviju i Ukrajinu ista pravila ne važe?
    (Obrad, 1. decembar 2022 14:44)

    # Link komentara

  91. Bas smo isti, isti jezik, isti mentalit, isti otpor da se bude nesto drugo. Za strance smo ista boranija.

    Tačno u centar, bravo, tako je. Pozdrav iz Trsta
    (trscan, 1. decembar 2022 12:59)

    U tom ISTOM JEZIKU kod nas ne postoji rijec BORANIJA (kao i poprilican broj drugih) i vecina mladih pojma nema kaj to znaci. Ja osobno sam odrastao u NJemackoj, roditelji pa tako i mi djeca nismo se druzili sa ljudima iz bivse juge, kada sam dosao 78. na odsluzenje JNA u Beograd nisam znao citati cirilicu, ne znam niti danas, tu sam prvi puta u zivotu cuo rijeci: carsav, cebe, dusek, kofa, kasika, kutlaca, ta tvoja boranija, pirinac, sargarepa, pihtije, skembici, pantalone, teget i jos puno drugih rijeci. Jezik je slican i uglavnom se razumijemo, ali nije ISTI.
    (KKK-666, 1. decembar 2022 14:44)

    # Link komentara

  92. @samo kažem јој како теби ради машта. Каква источна Херцеговина? И то је као оправдање за Јасеновац и геноцид над Србима???
    (dule, 1. decembar 2022 14:43)

    # Link komentara

  93. Ne mogu ni Srbi, ni Hrvati, dok god proslost govori iz njih, biti dobre komsije. Kada bi malo vise, koristili zdrav razum i postovanje umesto proslosti i mrznje, bili bi na nivou civilizovanih i kulturnih komsija,kao u EU. U proslom vremenu su bili sukobi i ratovi, ali ne dozvolimo proslosti da ona upravlja ovim nasim mladim generacijama. Treba li da se vecno mrzimo i pljujemo, ili da konacno stavimo kraj na nasu mrznju. Znam da ce opet biti minusa na ovu poruku jer je tesko prihvatiti cinjenicu da imamo vise toga zajednickog, nego sto zelimo da priznamo. I Hrvatskoj,i Srbiji puno srece, i da pobede svoje protivnike na Svetskom prvenstvu. Zivot je previse kratak da bi ga procerdali na proslost i mrznju.
    (Cica, 1. decembar 2022 14:41)

    # Link komentara

  94. Imam ja riješenje za kraj sukoba/svađe...ali, tko sam ja - "mali čovjek" u velikom svijetu....

    Stvar je u obrazovanju...Kada se države ozbiljno dogovore da se "srede stvari", trebalo bi uvesti takav obrazovni sustav u obje države (i u HR i u SRB), da se ne glorificiraju pobjede i upire prstom u zločine onog drugog, već da se napravi ovako:

    Za dan državosti Srbije - Srpska djeca pišu sastavak (za ocjenu!) što su Srbi loše u povijesti/istoriji učinili Hrvatima.

    Za dan državnosti Hrvatske - Hrvatska djeca pišu sastavak (za ocjenu!) što su Hrvati loše u povijesti/istoriji učinili Srbima...

    Kad se tako bude učilo jedno 50 godina u obje države, istrijebit ćemo mržnju i skuob između dva (realno) "bratska plemena" Slavenskog roda...

    Pozdrav iz HR.
    (Obrazovanje i samo obrazovanje., 1. decembar 2022 14:36)

    # Link komentara

  95. "Razlika u mentalitetu postoji i vidi se na terenu. Hrvati homogeni, Srbi se svađaju oko toga tko je kome povalio ženu. Hrvati grizu svih 90 minuta, Srbi prospu 3:1. I tako dalje."


    To nije razlika u mentalitetu naroda vec pojedinaca....sulido je i pricati o bilo kakvim razlikama u mentalitetu naroda na Balkanu isuvise je to malo podrucje.... o verskim razlikama e tu moze da se prica i to i jeste problem i jedina razlika....
    (trt, 1. decembar 2022 14:32)

    # Link komentara

  96. Stvar je vrlo jednostavna, kada nekog mrzis imas licni problem i imas opciju da se povuces ili potuces, kada nekoga ne volis sve opcije su otvorene
    (trt, 1. decembar 2022 14:27)

    # Link komentara

  97. Loš kvalitet naroda, i u Sr, i u Hr.
    (pilipenda, 1. decembar 2022 14:27)

    # Link komentara

  98. @A ni jedni ni drugi,nemaju pojma zasto se mrze i zasto su se kroz istoriju ubijali,pa se danas njihovi preci mrze.I jedni drugi misle da je ovaj drugi,prvi poceo,a niko ne zna zbog cega i kad.
    Valjda je lakse mrzeti nego voleti.
    (Mix, 1. decembar 2022 12:45)
    (Samo kažem, 1. decembar 2022 13:55)

    Danas se ne mrze nasi preci.
    (KKK-666, 1. decembar 2022 14:26)

    # Link komentara

  99. što ne proba da Amere nazove Ruse
    (komi, 01. decembar 2022 13:45

    Evo ja cu da ti kazem Sta bi bilo, apsolutno nista Jos bi se 7 Od 10 amera smejalo I poceli da vice “Vodka vodka, Russia Russia” garantujem ti da ne bi ni graknuli. Svest i poimanje života prosecnog Amerikanca je nedokuciv za prosecnog Srbina.
    E sad, to sto je americka spoljna politika katastrofa i razorila pola sveta- to je vec druga prica.
    (Jarmusch, 1. decembar 2022 14:25)

    # Link komentara

  100. Vi dali zemlju oko Knina, a kralj vam bio srbin. Hahahah, zašto niste došli onda da se bijete sa turcima, ako ste imali zemlju?
    (sve dok neko izričito ne padne dole, ovaj most neće da se popravi, 1. decembar 2022 13:06)
    Hrvati su se uvijek borili protiv Turaka skupa sa ostalim katolicima. Vi ste im bili saveznici i vazali, pravoslavci nisu bili nikakav faktor u tim ratovima.
    (Ivar, 1. decembar 2022 14:25)

    # Link komentara

  101. Od rata je proslo 27-30 godina.

    Rat je bio gradjanski.

    I nije bio izmedju Srbije i Hrvatske, mnogo je kompleksnije...

    Srbi su ostali bez hiljadugodišnjih ognjišta i teritorije, to ostaje kao novi Kosovski zavet.

    Niko normalan ne zeli novi rat.

    Za 100 godina bicemo dva jos beznacajnija naroda.

    A na ovim prostorima ce neko drugi biti vecina.

    Ipak, drago mi je da sam rodio gde jesam i da sam to sto jesam, jer bi me mucilo da pripadam narodu sa toliko zlocinaca i pocinjenim genocidom nad komsijama pravoslavne vere.
    (Outsider pravi, 1. decembar 2022 11:48) # Link komentara

    Naravno da neće biti mira, sve dok postoje ljudi kao TI...Kad takvi kao ti (važi i za Srbe i za Hrvate), svaki iskreno "pomete pred svojim vratima", onda će biti mira i razgovora...svaka posljedeca iz naše povijesti (zajedničke) ima uzrok...e pa sad...svako od nas se treba pitati gdje je uzrok...pa kad shvatimo gdje je uzrok i odstranimo ga, neće biti posljedica.
    (onako u prolazu, 1. decembar 2022 14:18)

    # Link komentara

  102. Koliko mi se k*nja od ovakvih.
    Sad smo mi u zooloskom vrtu i rade eksperimente da nesto dokazu.
    (a, 1. decembar 2022 11:58) # Link komentara

    Pa kad smo dokazali kroz povijest da smo životinje i jedni i drugi...šta se čudiš...Ono, Oranguran se "namerio" na orangurtana...jednog zovu Jovan - a drugog Ivan...baci im bananu i gledaj kako se mlate...
    (Da se ne lažemo, 1. decembar 2022 14:13)

    # Link komentara

  103. Susjedi,imate li utisak da vas stalno drže u paranojama ?
    (EX YU, 1. decembar 2022 14:09)

    # Link komentara

  104. Najtipicniji primer gde je religija iskoriscena kao jedini alat za nastanak nacije.
    Vatikan,od 1054. Razvija i usavrsava platformu za rasrbljavanje preko religije.Rasrbljavanje ppdrazumeva napustanje pravoslavlja i to je poenta iz raskola.To se radilo preko papskih drzava.Papske dzave su se menjale,ali je najvise uspeha u toj misiji imala Austrija.
    Temelj koncepta je bio i veoma kvalitetan(za tu vrstu posla)izbor fratara i kardinala.
    Danas,najveci deo Hrvata nemaju to saznanje,kao sto to nezna ni veliki deo Srba i Bosnjaka.Upravo te tri verske grupe su nastale iz istog plemena i pomesale se u nekom procentu sa ostalim koji su tu ziveli.
    Ipak najveci broj su bili srpskog etnickog porrkla.
    Dobro je to znati.Dobro pokusati to posmatrati kao bogatsvo i prednost.Tako bi svaki od nas sebe oslobodili jednog velikog zla koje se zove mrznja.Sluganstvo i sicar iz sluganstva je nagrada za male ljude.Priznati religiju kao licni izbor,znaci zagrliti se sa komsjom i daljim rodjakom(mozda) i respektovati licni izbor nacina vere u istog boga.
    Bolje je to od cekanja nove prilike za medjusobne pokolje.To nije nas interes.To je interes onih koji zive po principu:zavadi pa vladaj.Alo,probudimo se!
    (Djed Gavrilo, 1. decembar 2022 14:09)

    # Link komentara

  105. Krleža je to najbolje opisao.
    “Srbi i Hrvati su jedan te isti komad kravlje balege koji je točak zaprežnih kola povijesti slučajno prerezao na pola"
    (Kočijaš, 1. decembar 2022 14:07)

    # Link komentara

  106. @superslavko , ti ako za sebe mislis da si balega tvoj izbor, ja sam Srbin, Pravoslavac.Nismo i necemo nikada biti isti, jednaki.
    (AcaFaca, 1. decembar 2022 14:06)

    # Link komentara

  107. ma brecajte se kol'ko hoćete, isti narod potpuno, ali potpuno. Isti jezik, kultura , fizički izgled, podnevnje, ista država nekad.... Religija i samo religija je problem ovoga sveta.
    (Aleksa 78, 1. decembar 2022 13:05) # Link komentara

    Točno....samo se ne slažem za religiju..nije religija kriva, religija nikom ne odobrava nasilje...kriva je politika i vječni "lom" istoka i zapada na ovom području...Ista stvar na Dominikanskoj republici i Haitiju - isti otok, isti ljudi - zavadili ih kolonizatori (Francuzi držali Haiti, Španjolci Dominikansku)...Zavdili ih toliko da su se pobili mačetama oko 1960 g...ono, masakr 20.000 ljudi..i sad nabajaju o mržnji sljedećih 500 godina...umjesto da se zapitaju - ZBOG KOGA, ZAŠTO...
    Za nas "stare" je gotovo, nema tu ljubavi na relaciji Srbi - Hrvati...ali...ali...trebamo djecu odgajati pametnije..i Srbi i Hrvati...da se nikada ne ponove greške (i jednih i drugih) iz povijesti...Slažem se da smo "ista slavenska familija - samo različita "prezimena" - plemena iz davnih dana - Srbi jedno prezime, Hrvati - drugo prezime"...
    Ono što je sigurno obzirom što smo jedni drugima radili u povijesti/istoriji - svjetske budale smo bez konkurencije...drugi su to prestali prije 500 godina (skandinavci), ali mi - NE do juče!...to govori o inteligenciji Slavena...eto ti i Ruse i Ukrajince..ista stvar...iz iste "p*cke" izašli kao i Srbi i Hrvati - Slavenske...ali ne...UDRI i Ubij do zadnjeg...
    (samo konstatiram, 1. decembar 2022 14:05)

    # Link komentara

  108. Diše li ko u pauzi bavljenja hrvatima ?
    (aman zaman, 1. decembar 2022 14:05)

    # Link komentara

  109. Ni čas bez najdražih komšija..
    (Lekskomp, 1. decembar 2022 14:03)

    # Link komentara

  110. Ne postoje nijedna druga dva naroda koja se toliko razlikuju na planeti, iz stravičnih istorijskih razloga. Hrvati su nastali pokatoličavanjem Srba, a učinili su monstruozan genocid u NDH nad narodom od koga su nastali pokatoličavanjem. Do danas govore isti jezik kao Srbi, ista imena imaju, isti gen... samo drugačiju religiju.

    Takva istorijska anomalija nikada se nije desila na planeti...
    (Apple, 1. decembar 2022 12:49)
    Manje čitaj Deretića, više intelektualce iz svojih redova. SANU mitonamnija ne pali kod drugih, samo kod tebe i tebi sličnih.
    [link]
    (nino, 1. decembar 2022 14:02)

    # Link komentara

  111. Najgori srbi su hrvati.
    Oni znaju da su srbi, samo pokatoliceni, a pravih, izvornih hrvata ima bas malo i uopste ne pricaju ovim nasim, srpskim jezikom.
    (Bole, 1. decembar 2022 14:00)

    # Link komentara

  112. Borjan junački branio gol ko njegov ćaća Krajnu, dobio 4 gola za 4 dana maestralne Oluje!
    Srbina samo laž spasava, zato jer mu je istina i istorija za suicid!
    500g ropstva, Đojleni, Ustaše, slovo U, Jasenovac, šahovnica, Branitelji, Bljesak, Oluja, more, turizam, Dubrovnik, Vatreni, grafiti... ma kukat i patit ćete dokle god postojite ko narod, tu pored braće HRVATA! To vam je sudbina još od 1219g kad su vam preci sa Savom prodali veru za večeru Vizantiji, a i sada vam mira neda prvo SPC sa svojim četnicima i njihovim medijima.
    (Karma, 1. decembar 2022 14:00)

    # Link komentara

  113. Čisto da te ispravim, mržnja je samo sa jedne strane i to sa hrvatske. Srbe savršeno zabole za ove druge, dok su ovim drugima uvek puna usta Srba.
    (iskreno, 01. decembar 2022 13:22)

    Kako da ne.
    (punimlimenke, 1. decembar 2022 13:59)

    # Link komentara

  114. Srbi, pitajte babe imate li na tavanu ćilime za klanjanje, preci su vam 500g bili muslimani. Samo Beograd i okolica je do ww1 imala 217 džamija, a najveća u Evropi je bila Batal džamija na mestu sadašnje Skupštine.....svoju istoriju i veru zaboravljate.
    (Aja Sofija, 1. decembar 2022 13:59)

    # Link komentara

  115. Овај ујка са наочарама мора да помене "ратовали смо против њих".......човече појешће вас комплекси .
    (Никола, 01. decembar 2022 13:39)

    Slagao i ostao ziv?!?!
    (punimlimenke, 1. decembar 2022 13:59)

    # Link komentara

  116. Verujte mi, draže od hrvatske pobede bi mi bilo, da Šaćiri sa par gola izbaci Srbiju i pokaže sbog dvoglavog orla, tako da čitamo srpske komntare jada i kmečanja.
    (Milezg, 1. decembar 2022 13:58)

    # Link komentara

  117. Pogrešili su i jedni i drugi.
    Što mu nisu rekli - evo i nas sa Nemcem.
    Englez bi se baš obradovao.

    Nek uteruje malo bratstvo i jedinstvo po Škotskoj i Irskoj kad mu je vec dosadno.
    (Komša, 1. decembar 2022 13:58)

    # Link komentara

  118. Razlike?
    Kao kad bi Austrougari i Turci govorili sličnim jezikom.
    (EU, 1. decembar 2022 13:28)

    Kao kad bi neki maloumnik pomesao srpski Gvozdeni puk i austrougarsku Vrazju diviziju...neuporedivo!
    (HeliodoroSofis, 1. decembar 2022 13:57)

    # Link komentara

  119. A ni jedni ni drugi,nemaju pojma zasto se mrze i zasto su se kroz istoriju ubijali,pa se danas njihovi preci mrze.I jedni drugi misle da je ovaj drugi,prvi poceo,a niko ne zna zbog cega i kad.
    Valjda je lakse mrzeti nego voleti.
    (Mix, 01. decembar 2022 12:45)

    Čisto da te ispravim, mržnja je samo sa jedne strane i to sa hrvatske. Srbe savršeno zabole za ove druge, dok su ovim drugima uvek puna usta Srba.
    (iskreno, 1. decembar 2022 13:22) # Link komentara

    Za mržnju, svađu, kao i za ljubav - uvijek je potrebno DVOJE...ne zaboravi to...
    (Da se ne lažemo, 1. decembar 2022 13:56)

    # Link komentara

  120. @A ni jedni ni drugi,nemaju pojma zasto se mrze i zasto su se kroz istoriju ubijali,pa se danas njihovi preci mrze.I jedni drugi misle da je ovaj drugi,prvi poceo,a niko ne zna zbog cega i kad.
    Valjda je lakse mrzeti nego voleti.
    (Mix, 1. decembar 2022 12:45)

    Gledaj, nisam siguran da ne znaju. Ne odobravam mrznju, ali svakako ne mogu da volim i imam pozitivnu percepciju drzave koja mi je u dva navrata s majcine strane pobila polovinu familije u Jasenovcu i Gradisci i poklali ih po selima gde su se zatekli (moji su iz Zapadne Slavonije), a drugu polovinu koja je prezivela II svetski rat, ukljucujuci i babu partizanku oterali 1991. Tamo cak nije ni bilo SDS-a da glasaju za njih, vec svi glasali za Racana, ali dzaba im bilo.
    Moju majku i ostalu decu iz srpskih sela koja su prolazila kroz bivse ustasko leglo Sirac, su ispracali kamenjem jos 60-ih godina proslog veka za vreme bratstva i jedinstva. Nema tu ljubavi, niti je treba prizivati. Samo hladno i racionalno, znajuci da ce u svakoj prilici kada mogu da nam naude i zato oprezno s njima.
    (Momcilo, 1. decembar 2022 13:22) # Link komentara

    ...a prije toga u "prvoj jugi", srbi pobili hrvate u ist. Hercegovini...pa onda jasenovac, pa nakon toga agresija na hr, Vukovar, pa payback u Oluji...možemo tako još 1.000 godina ako smo budale i jedni i drugi
    (Samo kažem, 1. decembar 2022 13:55)

    # Link komentara

  121. Hrvati su pokatoličeni Srbi, dok su Srbi popravoslavljeni Hrvati. U principu, da proširimo Krležinu viziju - jedna velika balega (zajedno sa kolegama Muslimanima, da se ne osjete uvrijeđenim) - kako koji točak religije, politike, osvajanja, novca, saveza i slično prijeđe preko Balkana, tako nas još malo podijeli i razmaže.

    Inače - ta balega - teško iskompleksirana i sa sindromom više vrijednosti.
    (cosmo, 1. decembar 2022 13:54)

    # Link komentara

  122. ma brecajte se kol'ko hoćete, isti narod potpuno, ali potpuno. Isti jezik, kultura , fizički izgled, podnevnje, ista država nekad.... Religija i samo religija je problem ovoga sveta.
    (Aleksa 78, 01. decembar 2022 13:05)
    ne verujem da su ustaše u logoru ubijali u ime Pape ili koga već
    (komi, 1. decembar 2022 13:48)

    # Link komentara

  123. što ne proba da Amere nazove Ruse
    (komi, 1. decembar 2022 13:45)

    # Link komentara

  124. Razlika u mentalitetu postoji i vidi se na terenu. Hrvati homogeni, Srbi se svađaju oko toga tko je kome povalio ženu. Hrvati grizu svih 90 minuta, Srbi prospu 3:1. I tako dalje.
    (Mile, 1. decembar 2022 13:44)

    # Link komentara

  125. ja osobno ne znam nikoga da mrzi srbe, rivalitet i zezanje toga ima i treba da ima.
    (zrakomlat, 1. decembar 2022 13:41)

    # Link komentara

  126. Овај ујка са наочарама мора да помене "ратовали смо против њих".......човече појешће вас комплекси .
    (Никола, 1. decembar 2022 13:39)

    # Link komentara

  127. Nismo isti, hrvati igraju bolji fudbal...za reprezentaciju.
    (Stralee, 1. decembar 2022 13:34)

    # Link komentara

  128. Razlike?
    Kao kad bi Austrougari i Turci govorili sličnim jezikom.
    (EU, 1. decembar 2022 13:28)

    # Link komentara

  129. @Mix

    Vrlo dobro se sve zna, ali mozemo da relativizujemo kad nemamo pojma.
    (Safet, 1. decembar 2022 13:25)

    # Link komentara

  130. @A ni jedni ni drugi,nemaju pojma zasto se mrze i zasto su se kroz istoriju ubijali,pa se danas njihovi preci mrze.I jedni drugi misle da je ovaj drugi,prvi poceo,a niko ne zna zbog cega i kad.
    Valjda je lakse mrzeti nego voleti.
    (Mix, 1. decembar 2022 12:45)

    Gledaj, nisam siguran da ne znaju. Ne odobravam mrznju, ali svakako ne mogu da volim i imam pozitivnu percepciju drzave koja mi je u dva navrata s majcine strane pobila polovinu familije u Jasenovcu i Gradisci i poklali ih po selima gde su se zatekli (moji su iz Zapadne Slavonije), a drugu polovinu koja je prezivela II svetski rat, ukljucujuci i babu partizanku oterali 1991. Tamo cak nije ni bilo SDS-a da glasaju za njih, vec svi glasali za Racana, ali dzaba im bilo.
    Moju majku i ostalu decu iz srpskih sela koja su prolazila kroz bivse ustasko leglo Sirac, su ispracali kamenjem jos 60-ih godina proslog veka za vreme bratstva i jedinstva. Nema tu ljubavi, niti je treba prizivati. Samo hladno i racionalno, znajuci da ce u svakoj prilici kada mogu da nam naude i zato oprezno s njima.
    (Momcilo, 1. decembar 2022 13:22)

    # Link komentara

  131. A ni jedni ni drugi,nemaju pojma zasto se mrze i zasto su se kroz istoriju ubijali,pa se danas njihovi preci mrze.I jedni drugi misle da je ovaj drugi,prvi poceo,a niko ne zna zbog cega i kad.
    Valjda je lakse mrzeti nego voleti.
    (Mix, 01. decembar 2022 12:45)

    Čisto da te ispravim, mržnja je samo sa jedne strane i to sa hrvatske. Srbe savršeno zabole za ove druge, dok su ovim drugima uvek puna usta Srba.
    (iskreno, 1. decembar 2022 13:22)

    # Link komentara

  132. "A ni jedni ni drugi,nemaju pojma zasto se mrze i zasto su se kroz istoriju ubijali,pa se danas njihovi preci mrze.I jedni drugi misle da je ovaj drugi,prvi poceo,a niko ne zna zbog cega i kad.
    Valjda je lakse mrzeti nego voleti."

    Ne zaboravi da postoji mnogo strana kojima ne odgovara dobar odnos izmedju nas, kao ni resenje kosova itd
    (cx, 1. decembar 2022 13:13)

    # Link komentara

  133. Lukica sa Velebita, 01. decembar 2022 12:38)

    Vi dali zemlju oko Knina, a kralj vam bio srbin. Hahahah, zašto niste došli onda da se bijete sa turcima, ako ste imali zemlju?
    (sve dok neko izričito ne padne dole, ovaj most neće da se popravi, 1. decembar 2022 13:06)

    # Link komentara

  134. ma brecajte se kol'ko hoćete, isti narod potpuno, ali potpuno. Isti jezik, kultura , fizički izgled, podnevnje, ista država nekad.... Religija i samo religija je problem ovoga sveta.
    (Aleksa 78, 1. decembar 2022 13:05)

    # Link komentara

  135. Bas smo isti, isti jezik, isti mentalit, isti otpor da se bude nesto drugo. Za strance smo ista boranija.

    Tačno u centar, bravo, tako je. Pozdrav iz Trsta
    (trscan, 1. decembar 2022 12:59)

    # Link komentara

  136. Sličan smo narod,nema mjesta za mržnju više,treba pustit mladje generacije da žive neoptereceno.
    Izišla je slika gdje se Srbi i Hrvati skupa druže na plaži u Katru.
    Znači može se
    (Jihn john, 1. decembar 2022 12:58)

    # Link komentara

  137. Ne postoje nijedna druga dva naroda koja se toliko razlikuju na planeti, iz stravičnih istorijskih razloga. Hrvati su nastali pokatoličavanjem Srba, a učinili su monstruozan genocid u NDH nad narodom od koga su nastali pokatoličavanjem. Do danas govore isti jezik kao Srbi, ista imena imaju, isti gen... samo drugačiju religiju.

    Takva istorijska anomalija nikada se nije desila na planeti...
    (Apple, 1. decembar 2022 12:49)

    # Link komentara

  138. A ni jedni ni drugi,nemaju pojma zasto se mrze i zasto su se kroz istoriju ubijali,pa se danas njihovi preci mrze.I jedni drugi misle da je ovaj drugi,prvi poceo,a niko ne zna zbog cega i kad.
    Valjda je lakse mrzeti nego voleti.
    (Mix, 1. decembar 2022 12:45)

    # Link komentara

  139. Ja ili drugi, razlike su to posrijedi. Pa ti kontaj sada, šta je sve to šta nas djeli.
    (Džoni, 1. decembar 2022 12:43)

    # Link komentara

  140. Loša gluma, nameštaljka.
    (Dexamethasonneomycin, 1. decembar 2022 12:42)

    # Link komentara

  141. Kao kad septičku jamu pregradiš - go**a sa jedne, go**a sa druge strane.
    (Maki, 1. decembar 2022 12:40)

    # Link komentara

  142. Nas je najbolje opisao hrvatski pisac M.Krleža, pa ću da ga citiram na skroz “drugačijem” hrvatskom jeziku: “Hrvati i Srbi su isti komad kravlje balege koje je kotač povijesti presjekao na pola”. A za one koje ne razumeju ovaj”strani jezik” da prevedem “ Хрвати и Срби су исти комад кравље балеге, који је точак историје пресекао на пола”
    (super slavko, 1. decembar 2022 12:39)

    # Link komentara

  143. Naravno da nismo isti. Nismo ni mi cvecke sto smo dokazali u poslednjem ratu (Srebrenica, Skabrnja, Ovcara), ali nikada u istoriji nismo imali logore za decu, nismo ubijali u logorima na 52 nacina (kao oni u Jasenovcu), nije nam bio nikada cilj da Srbiju ucinimo etnicki cistom (u NDH je bilo 30% Srba, danas ih ima 3%), nismo nekoga pokrstavali ko je bio druge vere i nikada, ali nikada nismo ljubili cizme svakom okupatoru kao komsije. Zato su i ginuli na Ceru, Kolubari, Kozari, Neretvi, Sutjesci, Harkovu i Staljingradu pod komandom okupatora.
    (Marko,

    Ne da bog da smo isti
    Kad smo vas pred turcima udomili oko Knina i dali vam zemlju sa zivite,vi dizete pobunu i ocete stvarat drzavu ..e nemoze
    Al zivit i prihvatit Hrvatsku(kao sta su neki napravili)kao svoju domovinu to moze..
    Zasto sad Bec i okolicu neokupirate
    Isto vas ima jako puno
    A ta mantta oko logogora za djecu je smjesna,zahvaljuci tim vasim cetnicima poput seselja i ostale bagre koja je huskala normalan narod i sta su dobili?
    To vam je nesto slicno kao sta su vas sad furali da ste sposobni za svetske prvake pa se napalili..a objekrivno niste ni zasluzili bit na sp ner ate spori i nogometno negledljivi.
    Danas gledajte majstore nogometa i uzivajte u igri..pozdrav svim dobrim ljudima...
    (Lukica sa Velebita, 1. decembar 2022 12:38)

    # Link komentara

  144. Možeš misliti koliko prosečan Balkanac razlikuje Australijanca od Novozelanđanina. :)

    E, isto tako cela planeta razlikuje Srba od Hrvata, i Makedonca od Bugarina.
    (Peđa, 1. decembar 2022 12:37)

    # Link komentara

  145. Samo što su jedni odgajani na nacističkim tekovinama, drugi na komunističkim..
    (Obrad, 1. decembar 2022 12:35)

    # Link komentara

  146. Baš me interesuje kako bi prošao da je ušao među engleske navijače i rekao im da su Irci.
    (Morgot Bauglir, 1. decembar 2022 12:28)

    # Link komentara

  147. Niko ovde ne deluje preterano uvređeno ni sa jedne strane. Ljudi su potpuno isto reagovali kao da je pomenuo da je među navijačima Uzbekistana ili Fidžija. Ispravili ga, istakli svoje zastave i to je to. Najjači utisak je da "nismo isti" ali su i Srbin i Hrvat naveli isti primer (AUS/NZL). Naravno, očekujem sad bar 200 komentara o srpskom moru, genetskom đubrištu, hrvatskim kraljevima, Srbiji od Trsta do Soluna, popravoslavljenom hrvatskom smeću, Aleksandru Velikom Srbinu, Hrvatskoj u Izraelu...
    (Biserko, 1. decembar 2022 12:26)

    # Link komentara

  148. 30 godina se valjamo u blatu nacionalizma ... slika i prilika.
    (Mrxi, 1. decembar 2022 12:22)

    # Link komentara

  149. Koiliko sam ja ukaprao, Hrvati se nisu borili za "lijepu nasu samostalnu" vec samo da se otarase Srba. Sad kad nemaju taj hendikep - mogu i u Evropu, Hrvatska im i ne treba.

    A i fudbaleri igraju vecinom u inostranstvu, pa mu ovo doeja kao "sastanak rodjaka", povremeno, za odmora...
    (Zoki, 1. decembar 2022 12:19)

    # Link komentara

  150. Tisucu godina ljudi cekali da dobiju drzavu (da, dobili su je, nisu je osvojili niti odbranili) i cim su dobili "dragovoljacku mirovinu" zbog koje Vlada prodaje ostrava da je isplati ("Što je više domoljublja, to je manje stanovnika u Hrvatskoj") - svi napolje! Sto Irska, sto Nemacka...

    Pa valjda si se "borio" za svoju zemlju, da ti bude bolje bez mrskih Srba, a ne za pravo da zbrises i ostavis mesto Pakistancima, Sirijcima, Iracanima itd?

    Dugo vam je trajala, evo stotine tisuca Arapa se pakuje, svidja im se Posavina, ali i obala - mesta ima koliko hoces...
    (Safet, 1. decembar 2022 12:17)

    # Link komentara

  151. quarter finals broo
    (skov olsen, 1. decembar 2022 12:11)

    # Link komentara

  152. Ipak su mi interesantne reakcije, deluju elokventno, ne moze bas svako da ode u Katar, da je negde bliže ne bi se dobro proveo tik-toker ...
    (Miloš, 1. decembar 2022 12:10)

    # Link komentara

  153. Naravno da nismo isti. Nismo ni mi cvecke sto smo dokazali u poslednjem ratu (Srebrenica, Skabrnja, Ovcara), ali nikada u istoriji nismo imali logore za decu, nismo ubijali u logorima na 52 nacina (kao oni u Jasenovcu), nije nam bio nikada cilj da Srbiju ucinimo etnicki cistom (u NDH je bilo 30% Srba, danas ih ima 3%), nismo nekoga pokrstavali ko je bio druge vere i nikada, ali nikada nismo ljubili cizme svakom okupatoru kao komsije. Zato su i ginuli na Ceru, Kolubari, Kozari, Neretvi, Sutjesci, Harkovu i Staljingradu pod komandom okupatora.
    (Marko, 1. decembar 2022 12:10)

    # Link komentara

  154. sto bi jedan poznati pisac reko: "isto sr*nje drugo pakovanje"
    (Balls of Steel, 1. decembar 2022 12:10)

    # Link komentara

  155. Ista smo mi g... :)
    (brotherhood and unity, 1. decembar 2022 12:08)

    # Link komentara

  156. sami smo dozvolili da nam se svet smeje i pravi viceve sa nama.
    (hmm, 1. decembar 2022 12:02)

    # Link komentara

  157. I upravo komentarima su dokazali da su potpuno isti. Ironija.
    (rossbg, 01. decembar 2022 11:38

    Tačno, i skoro pa preslikana genetska slika.
    (vanzemljaci, 1. decembar 2022 12:02)

    # Link komentara

  158. Koliko mi se k*nja od ovakvih.
    Sad smo mi u zooloskom vrtu i rade eksperimente da nesto dokazu.
    (a, 1. decembar 2022 11:58)

    # Link komentara

  159. Još bi bolju foru napravio da je ušao među Amere i rekao da je sa nekim navijačima koji su došli iz Avganistana.
    (Pravda za Rona Džeremija, 1. decembar 2022 11:57)

    # Link komentara

  160. Bas smo isti, isti jezik, isti mentalit, isti otpor da se bude nesto drugo. Za strance smo ista boranija.
    (momak, 1. decembar 2022 11:51)

    # Link komentara

  161. Један народ са истим језиком и генетиком.
    (Отворено, 1. decembar 2022 11:50)

    # Link komentara

  162. Od rata je proslo 27-30 godina.

    Rat je bio gradjanski.

    I nije bio izmedju Srbije i Hrvatske, mnogo je kompleksnije...

    Srbi su ostali bez hiljadugodišnjih ognjišta i teritorije, to ostaje kao novi Kosovski zavet.

    Niko normalan ne zeli novi rat.

    Za 100 godina bicemo dva jos beznacajnija naroda.

    A na ovim prostorima ce neko drugi biti vecina.

    Ipak, drago mi je da sam rodio gde jesam i da sam to sto jesam, jer bi me mucilo da pripadam narodu sa toliko zlocinaca i pocinjenim genocidom nad komsijama pravoslavne vere.
    (Outsider pravi, 1. decembar 2022 11:48)

    # Link komentara

  163. Slobodno se mrzite i koljite do istrebljenja
    Zato ste tu gde jeste i jedni i drugi
    A ja odoh u Brazil da vas ne gledam
    (Jugosloven, 1. decembar 2022 11:45)

    # Link komentara

  164. Judejski narodni front vs. Narodni front Judeje.

    Leteći cirkus.
    (UnrealEngine, 1. decembar 2022 11:45)

    # Link komentara

  165. Sigurno da je razlika. Srbi su sad slučajno došli na prvenstvo, a kad će slijedeći put Bog dragi zna. Mi smo uvijek plasirani na svjetsko prvenstvo.
    (Ivan, 1. decembar 2022 11:40)

    # Link komentara

  166. Slušajte samo razliku u tonu sa kojom reaguju naši i njihovi.
    (autoBOT, 1. decembar 2022 11:39)

    # Link komentara

  167. I upravo komentarima su dokazali da su potpuno isti. Ironija.
    (rossbg, 1. decembar 2022 11:38)

    # Link komentara

  168. Hahahahahahahaha dobra fora.
    (Vuk, 1. decembar 2022 11:30)

    # Link komentara