1. Baba je na vestima ostala duže relevantna i od Srbije i od Kanade i Borjana. Videćemo da li će i hrvate da nadživi.
    (123, 7. decembar 2022 08:01)

    # Link komentara

  2. E, i da je od babe, dosta je već jednom.
    (Dejan, 4. decembar 2022 18:55)

    # Link komentara

  3. Baba je bila u domobranima posle presla u partizane.
    (Hrvoje CKSKH, 3. decembar 2022 12:58)

    # Link komentara

  4. Borjanova baba nije nepismena žena, rođena je u Zagrebu, djevojačko Kostelić, a budućeg supruga upoznala u Puli pa sa njim došla živjeti u Drniš....to piše u orginalnom novinskom članku, među ostalim. A ja sam se je tek sad sjetio kao i njenog pokojnog supruga, jer su imali "zabavni park" pa je i meni ko klincu prodavala žetone za flipere, stolni nogomet... nisam pojma imao da joj je ovaj golman unuk i kojim je uopće slučajem rođen u Kninu a ne u Drnišu?
    (Tvrtko, 2. decembar 2022 17:33)

    # Link komentara

  5. "Ne znam odakle je tako pokvaren i zao narod kao što je hrvatski,došao. Valjda iz pakla. Hrvati,niko vas ne voli. Niste dobrodošli.
    (Stevan, 1. decembar 2022 23:48)"

    U Srbiji Stevane. Inace, barem u cijelom engleskom i njemackom govornom podrucju u kojem se krecem i koje medije pratim, Hrvati su uglavnom dobrodosli, a o Srbima se cesto prica kao ti o Hrvatima. Nit sam Hrvat niti Srbin, vise sam kao Borjanov caca, i zadrzavam si pravo da ti to kazem. Ajmo minusi. Mada mi, naravno, nece objaviti komentar.
    (Tolstoj, 2. decembar 2022 13:09)

    # Link komentara

  6. Vidi se da je hrvatica, prava slika i prilika hrvatskog karaktera
    (Sale, 2. decembar 2022 09:04)

    # Link komentara

  7. Ne znam odakle je tako pokvaren i zao narod kao što je hrvatski,došao. Valjda iz pakla. Hrvati,niko vas ne voli. Niste dobrodošli.
    (Stevan, 1. decembar 2022 23:48)

    Mi smo u EU i NATO...gdje ćeš više dobrodošlice
    (gulag, 2. decembar 2022 05:57)

    # Link komentara

  8. Ne znam odakle je tako pokvaren i zao narod kao što je hrvatski,došao. Valjda iz pakla. Hrvati,niko vas ne voli. Niste dobrodošli.
    (Stevan, 1. decembar 2022 23:48)

    # Link komentara

  9. Za sve BABE imam jednu kletvu.Dabogda kao Srbi zivjeli u Hrvatskoj!
    (ciceron, 1. decembar 2022 23:09)

    # Link komentara

  10. Ajde baba, pusti ga na miru, nije ga izbušio na golu samo onaj ko nije htio, ili je kasnio na vlak. Pardon, kombi.
    Daj mu malo mira, dok dođe sebi.
    Vidiš da ne zna ni pustiti gol kako treba, želio je poslati Hrvate na Španjolsku, na kraju ih je poslao na Japan. Čovjek čega se uhvati, upropasti, a sad mu i ti sol na ranu sipaš.
    A on samo čeka da Dalmacija postane srpska, pa da pobjegne iz Kanade.
    (Matan, 1. decembar 2022 22:26)

    # Link komentara

  11. I ajd sad nek neko kaze da babe nisu jedan od glavnih uzroka rata
    (Neko iz mase, 1. decembar 2022 20:50)

    # Link komentara

  12. Треба разумети баку, она мора тамо да живи и није препоручљиво да ствари назове правим именом.Тако, дипломатски и Србе и Хрвате у исту раван, шта стварно мисли, тешко да ће ико сазнати.
    (Мина, 1. decembar 2022 19:26)

    # Link komentara

  13. Borjanova baba je nepismena zena, nije isla ni u opsnovnu skolu narode zato sto pre II svet.rata tamo zenska deca nisu isla u skolu, moji roditelji ih znaju jer su iz istog sela poreklom. A vi se lozite na to sta je ta baba rekla, koja gomila zgubidana, styo bi rekla odrodjena braca Kroate.
    (pacificka_obala, 1. decembar 2022 17:42)

    # Link komentara

  14. @(Bole)Prava istina je da nisu svi srbi cetnici, ali su svi cetnici srbi, pametnom dosta.
    (zlatni, 1. decembar 2022 11:53)

    Имао си и четнике Словенце.
    (Јабучило, 1. decembar 2022 17:12)

    # Link komentara

  15. Šta ovaj srbuje kada je pola Hrvat.
    (Ali iskreno, 1. decembar 2022 17:01)

    # Link komentara

  16. A deda jer cuo nesto?
    (Duki, 1. decembar 2022 16:27)

    # Link komentara

  17. Borjanova baba, najuticajnija baba na svetu, bar od kako je umrla kraljica Elizabet II, svaki dan javljaju šta je novo rekla.
    (Beogradjanka, 1. decembar 2022 16:23)

    # Link komentara

  18. BELGIJA IDEMO!!!!
    (!!!!!, 1. decembar 2022 16:18)

    # Link komentara

  19. @Fanat ovoga i onoga
    Sve, osim da Dalmacija i Istra nisu bile u NDH . Doduše, do pada Italije . Čak si i svoje ime napisao pogrešno.
    Napomena za one koji ne znaju igru s italijanskim kartama , Briškulu . Među igračima vlada sujeverje da je fanat špadi najbaksuznija od 40 karata .
    (milanm, 1. decembar 2022 16:08)

    # Link komentara

  20. (Bole)Prava istina je da nisu svi srbi cetnici, ali su svi cetnici srbi, pametnom dosta.
    (zlatni, 01. decembar 2022 11:53)

    prava istina je da su cetnici, i srbi i crnogorci i bosanci.
    a najjaci od svih su bili iz hercehovine a ne iz srbije.
    isto tako, zlocin je zlocin ma ko ga cinio, ali je samo 1 narod ubijao druge u logorima, koji su sami vodili, a ne nacisti.
    cetnici i partizani zajedno nemaju ubistava kolilo ustase.
    (blabla, 1. decembar 2022 15:43)

    # Link komentara

  21. Milanm
    Ča sam ja to krivo napisa? Najprije, Dalmacija ka ni Istra nisu bile dio NDH, a pučanstvo je mahom izginilo u partizanima. O kakvim kostima pričati, kad se i danas spori o broju. Uostalom, to je bio sv.rat i mnogi su tražili svoj put.
    (Fanat špadi, 1. decembar 2022 14:55)

    Kako Dalmacija da bude deo NDH kad ju je Pavelic dao Italijanima? Istra nije ni bila u Hrvatskoj.
    (nijenego, 1. decembar 2022 15:27)

    # Link komentara

  22. Bavimo se izjavama babe kanadskog golmana...
    (Mister B, 1. decembar 2022 15:22)

    # Link komentara

  23. Srbija nema veće probleme ili važnije teme od Borjanove babe ...
    (Tomy Čubura, 1. decembar 2022 15:11)

    # Link komentara

  24. Milanm
    Ča sam ja to krivo napisa? Najprije, Dalmacija ka ni Istra nisu bile dio NDH, a pučanstvo je mahom izginilo u partizanima. O kakvim kostima pričati, kad se i danas spori o broju. Uostalom, to je bio sv.rat i mnogi su tražili svoj put.
    (Fanat špadi, 1. decembar 2022 14:55)

    # Link komentara

  25. Milanm
    Ča sam ja to krivo napisa? Najprije, Dalmacija ka ni Istra nisu bile dio NDH, a pučanstvo je mahom izginilo u partizanima. O kakvim kostima pričati, kad se i danas spori o broju. Uostalom, to je bio sv.rat i mnogi su tražili svoj put. Bitno je da imaš mogućnost birati što ti odgovara, a ßto je činjenica to ni bitno.
    (Fanat špadi, 1. decembar 2022 14:54)

    # Link komentara

  26. Smarate vise sa Borjanovom babom. Zar nemate neku pametniju temu?
    (Boki, 1. decembar 2022 14:47)

    # Link komentara

  27. Ko je bio u Srpske krajeve u HR ovih godina, zna o čemu pišem, a to je da svi Srbi postaju hrvati, mlađe generacije navijaju za HR u svemu. Ono što je ostalo lako su pretvorili u hrvate. Svaka čast onima koji prkose!
    (Lošmi, 1. decembar 2022 14:41)

    # Link komentara

  28. Baba zadojena samo tako ali šta će te takvi su
    (In, 1. decembar 2022 14:37)

    # Link komentara

  29. Jel realno, Borjanova baba? Pa ljudi, ako nemate o čemu da pišete, nemojte onda ni o ovome.
    (M, 1. decembar 2022 14:30)

    # Link komentara

  30. @Ne da mi se
    Imaš pravo da ne znaš , ali ne i da to predstavljaš kao znanje .
    Da si samo čuo za Froma i Novaka , ne i čitao, znao bi šta je fašizam gde je nastao i kao, uopšte nastaje.
    O patentu na primitivizam ne bih raspravljao jer je univerzalan.
    Pripisivanjem jednom narodu toga što pripisuješ , lično se legitimišeš , ali, eto, ne znaš ni to .
    (milanm, 1. decembar 2022 14:29)

    # Link komentara

  31. Ne postoje Srbijanci... Postoje poturčeni Srbi tj Bošnjaci i pokatoličeni Srbi RVATI ili ti Hrvati. Zato su oni tako ekstremni jer su od nas postali i glume većeg papu od samog pape. Toliko o času istorije...
    (veljko, 1. decembar 2022 14:17)

    # Link komentara

  32. Bolje cuti ustaskinjo …
    (Sloboda govora ne kao u vhrvatskoj fasistickoj zemlji, 1. decembar 2022 14:12)

    # Link komentara

  33. Bolje cuti ustaskinjo …
    (Sloboda govora ne kao u vhrvatskoj fasistickoj zemlji, 1. decembar 2022 14:12)

    # Link komentara

  34. Menjam babu za skuter uz moju doplatu.
    Kanader.
    (Komša, 1. decembar 2022 14:01)

    # Link komentara

  35. kako s Borjanove babe do cetnika ustasa vlaha i ne znam cega sve ne?

    da nije Stefica zapravo trol??
    (Antisha, 1. decembar 2022 14:00)

    # Link komentara

  36. Kad Srbi hoce da budu veci Hrvati od samih Hrvata pa pljuju rodjenog unuka ne bi li se dodvorili. U redu je bakuta, promenila si veru, nece vise niko da te kolje. Najveci mi je hit kako selektivno cuje. Ne cuje dobro pa nije cula kako su joj Hrvati vredjali unuka, ali je cula i zna sve ostalo. Sramotniju izjavu jedne bake odavno nisam cuo, fuj
    (Sub013, 1. decembar 2022 14:00)

    # Link komentara

  37. Opet baba...
    (nidža, 1. decembar 2022 13:58)

    # Link komentara

  38. @Fanat baštoni
    Tvoja logika više odgovara imenu Dujina , karti s najmanjom vrednosti u igri Briskula, koja ne donosi poene (za one koji ne znaju za italijanske karte) .
    Toliko površno zaključuješ da je to uvreda za razum . Ludim i zlim Srbima je smetala idila u divnoj SR Hrvatskoj , inače nastaloj na genocidu i kostima istih tih Srba , pa su se otisnuli u hajdučiju na Petrovu goru .
    (milanm, 1. decembar 2022 13:53)

    # Link komentara

  39. Baka ustaša traži publicitet. Ona bi bolje od svih trebala da zna da je Krajina oduvek bila Srpska, ali čak i ovako matora i zadojena ustaštvom laje.
    (Rđa, 1. decembar 2022 13:28)


    Baka ustaša srpskoga junaka?
    (Bata, 1. decembar 2022 13:52)

    # Link komentara

  40. Stari Srbijanci su uvek bili ljudi a ovi današnji potomci Osmanskih Vojnika i Djonlije tkz. srbi sva beda Spc.
    (Jovo Puzdra, 1. decembar 2022 13:36)

    Ajde Srbijanac ne smaraj...ovo ti je peti komentar u kome delis Srbe na "prave" i "lazne" i pljujes Srbe iz Krajine...
    Srbi su Srbi gde god se rodili. A ti s takvim razmisljanjem bolje bi se uklopio u etnicki najcistiju zemlju u Evropi.
    (seoba, 1. decembar 2022 13:49)

    # Link komentara

  41. @ (ZvezdasSrb, 1. decembar 2022 09:34)

    Pa i kažu, samo tiho i ne javno. Ja znam jako puno starijih Albanaca sa Kosova - ogromna većina žali za Jugoslavijom, a nije im (pogotovo sada, sa ove istorijske distance) toliko strana ni okrnjena, Miloševićeva, Jugoslavija. Na kraju, kada običan čovek sede i podvuče crtu, njega najviše interesuje sopstveno blagostanje i spostveni džep, a to im je, u njihovoj današnjoj republici, itekako okrnjeno. Stariji Albanci sa Kosova su mi, bukvalno, plakali na ramenu nakon što je proglašena nezavisnost Kosova, jer su, u jednom danu, izgubili poprilično solidne penzije koje im je isplaćivao naš PIO fond i sveli su se, na tadašnjih 50 evra, koje im je, kao socijalnu penziju, isplaćivala njihova "država". Mlađi Albanci su već druga priča...
    (ja, 1. decembar 2022 13:46)

    # Link komentara

  42. Babetina mu je prava prostakuša,Štefica,hrvatica. To im je u krvi pa nema poštovanja i sramota izjaviti da su oni kao gospoda otišli u kombiju,dok je beda i prost narod traktorima hvatali poslednju priliku za beg od hrabre hrvatske vojske koja je tukla po civilima.
    (S1pac, 1. decembar 2022 13:42)

    # Link komentara

  43. Stari Srbijanci su uvek bili ljudi a ovi današnji potomci Osmanskih Vojnika i Djonlije tkz. srbi sva beda Spc.
    (Jovo Puzdra, 1. decembar 2022 13:36)

    # Link komentara

  44. Baba se sada vadi prema celoj porodici. Prvo pljuneš na unuka, a posle mislila sam ovo, mislila sam ono. Nisu novinari tu da čuju šta tebe muči nego da prave svoje priče. Kaže nisam čula kako mi vređaju unuka, ali ću rado da ga opsujem. Biće da joj je ta prva izjava, emotivna, jedino i bila iskrena. Očigledno nije mu baba nikad oprostila naklonost.
    Naravno svako ima svoje emocije i viđenje po pitanju događaja oko nas i tu se ljudi razlikuju, a Krajina je termin koji je postojao puno godina pre Jugoslavije. Bio je isto toliko prisutan kao i Hercegovina.
    Borjane, oprosti ti babi psovanje zbog sebe samog.
    (Brada, 1. decembar 2022 13:34)

    # Link komentara

  45. Ja imam zeta koji je po ocu Hrvat i borio se u Republici Srpskoj gde je i ranjen. Zivi u Australiji i kaze da Hrvate i svoju rodbinu po ocu izbegava jer su puni mrznje.
    Najvaznije mi je da je sjajan prema rodjaci, svojoj deci pa i prema nama kad dodje.
    Borjan se isto oseca Srbinom kao sto se nekad Drazen i Aca Petrovic osecali Hrvatima a nama Srbima uopste ne nedostaju.
    Ima valjda i do krvi ali ima i sa kim odrastes i srodis se.
    (Aleksa Pufta, 1. decembar 2022 13:34)

    # Link komentara

  46. @(Bole)Prava istina je da nisu svi srbi cetnici, ali su svi cetnici srbi, pametnom dosta.
    (zlatni, 1. decembar 2022 11:53)

    Proizvoljno lupetas. Cetnici su bili i Slovenci. Ali dobro titova skola izjednacavanja je ostavila duboke tragove neznanja i zadojenosti komunistickom propagandom, mir mir mir niko nije kriv.
    (Djordje, 1. decembar 2022 13:28)

    # Link komentara

  47. Baka ustaša traži publicitet. Ona bi bolje od svih trebala da zna da je Krajina oduvek bila Srpska, ali čak i ovako matora i zadojena ustaštvom laje.
    (Rđa, 1. decembar 2022 13:28)

    # Link komentara

  48. Baba Štefica, ahahahhahah
    (PFC Gile, 1. decembar 2022 13:25)

    # Link komentara

  49. Kako li uspijete sve izokrenuti i to bez imalo obzira prema istini. A istina je da nikad niko u Hr ne bi ni znao za njega da nije davao izjave, koje nemaju veze s činjenicama. Roden je u Kninu, inace je iz sela Kricke, općina Drniš kad je 1987. bila SR Hrvatska. Dakle, čista laž, a inace općina Drnis nije imala ni 30% Srba. Ali, to nije bila prepreka da Hrvate tenkovima natjeraju u bjegstvo. A počelo je najprije s mitinzima na Petr.gori, Srbu, Kninu itd. To iživljavanje je teško zaboraviti.
    (Fanat baštoni, 1. decembar 2022 13:10)

    # Link komentara

  50. @Magistra Vitae, ala si se nalupetao braleee! Hvala Bogu pa i dalje ima zivih iz tog vremena koji su prisustvovali svemu i mogu da pricaju bez ikakvog straha. Moj deda je uzivo gledao kako ih Momcilo Djujic spasava od ustasa i kako tamani i tera ustase koji su dosli tu da kolju. Bolje ti pitaj svog djeda ustasu da ti malo osvezi mozak zakoreli lazljivi
    (Sto, 1. decembar 2022 13:08)

    # Link komentara

  51. @Alex @Da se ne lažemo
    Sa logikom malog Perice i učesnica izbora za mis, javljate se na temu o kojoj pojma nemate.
    Na ovim prostorima toliko toga počiva na proizvoljnosti , laži i voluntarizmu , da nije ni čudo kako zaključujete .
    Ne razumete ni ovo što priča Borjanova baka jer niste čitali Matavulja i Kočića. To je govor ljudi, sigurnih gubitnika vekovima unazad koji, u neshvatanju šta im se dešava i da su samo objekti, traže grešku u sebi .
    (milanm, 1. decembar 2022 13:07)

    # Link komentara

  52. Al naj smesnije od svega je to šta ti tkz. krajisnici nemaju nikakve veze sa Srbima i Srbijom. Ti tkz. krajisnici su 99% Vlasi koje je Spc zbog toga šta su većinom bili pravoslavci popisala kao Srbe.
    (Jovo Puzdra, 01. decembar 2022 12:11)

    Oooo kako je lepo biti glup....
    (spock, 1. decembar 2022 13:02)

    # Link komentara

  53. (Staka Zulu, 1. decembar 2022 12:01)

    Definitivno ste narod s najmanje samopoštovanja. Ne daj Bože da nafta izbije iz Pavelićevog groba, preko noći bi se i Srbo-ustaše pojavile a slovo U bi vam bilo omiljeno. Količina srbovanja i negiranja tuđeg postojanja je kod vas enciklopedijski primjerak fašizma, što je paradoks u cijeloj priči. Čestitam na primitivizmu, tu ste broj 1.
    (Ne da mi se, 1. decembar 2022 13:02)

    # Link komentara

  54. " Imao je lepo detinjstvo dok nisu otišli ". Pa što su otišli, babetino raspala ?
    (Dick, 1. decembar 2022 13:02)

    # Link komentara

  55. Al naj smesnije od svega je to šta ti tkz. krajisnici nemaju nikakve veze sa Srbima i Srbijom. Ti tkz. krajisnici su 99% Vlasi koje je Spc zbog toga šta su većinom bili pravoslavci popisala kao Srbe.
    (Jovo Puzdra, 01. decembar 2022 12:11)
    A još smesnije je da kad bi po tom principu računali i Hrvate ne bi ih bilo osim u Hrvatskom zagorju. Naročito u tom Dubrovniku koji je vaš ponos i dika najmanje ima etničkih Hrvata. A tako i čitava Dalmacija.
    (ja, 1. decembar 2022 12:54)

    # Link komentara

  56. Šta očekujete od baka Štefice da vam kaže na tu temu kada je ona tamo a ostali ovde. Lako je ovde pričati, ona žena živi tamo i drugačije i ne sme. Posebno žalosno je ovo opisivanje tipa "nije traktorom otišao"... Sve je to žalosno.
    (Simon, 1. decembar 2022 12:53)

    # Link komentara

  57. Glavni komandant ustaške vojske je bio Srbin, general Đuro Grujić.
    Bilo je 13 generala Srba, dva feldmaršala, i 28 generala Židovi.

    U najužem krugu ljudi od Pavelićevog povjerenja je osim generala Grujića bio i ministar u ustaškoj vladi Savo Besarović, a jedan od najbližih i najboljih Pavelićevih prijatelja je bio Momčilo Đujić.

    Relativno proporcionalno u ustašama je bilo više Židova i Srba nego li je bilo Hrvata!
    (Magistra Vitae, 01. decembar 2022 12:20)


    Ako uzmemo u obzir i da je pavelić bio srbin (kao i veliki filantrop), dodjemo do istine da su srbi sami sebe ubijali, a hrvati brali ljubičice i bijele rade
    (Gavra Kaćanski, 1. decembar 2022 12:50)

    # Link komentara

  58. Smrt fašizmu u hrvatskoj !
    (Apple, 1. decembar 2022 12:50)

    # Link komentara

  59. Baba, ti si nikakva baka
    Sram te bilo.Da je oametan da te nikada ne pogleda
    (tanja, 1. decembar 2022 12:22)

    # Link komentara

  60. Prava istina je da nisu svi hrvati ustaše ali su sve ustaše hrvati. Pametnom dosta, i da baba, razumem te 100% kao i sve hrvate
    (bole, 1. decembar 2022 10:02)
    Pametno moje,..provjeri koliko je samo bilo generala srpskog i židovskog podrijetla.
    (vox, 1. decembar 2022 11:58)

    Glavni komandant ustaške vojske je bio Srbin, general Đuro Grujić.
    Bilo je 13 generala Srba, dva feldmaršala, i 28 generala Židovi.

    U najužem krugu ljudi od Pavelićevog povjerenja je osim generala Grujića bio i ministar u ustaškoj vladi Savo Besarović, a jedan od najbližih i najboljih Pavelićevih prijatelja je bio Momčilo Đujić.

    Relativno proporcionalno u ustašama je bilo više Židova i Srba nego li je bilo Hrvata!
    (Magistra Vitae, 1. decembar 2022 12:20)

    # Link komentara

  61. Al naj smesnije od svega je to šta ti tkz. krajisnici nemaju nikakve veze sa Srbima i Srbijom. Ti tkz. krajisnici su 99% Vlasi koje je Spc zbog toga šta su većinom bili pravoslavci popisala kao Srbe.
    (Jovo Puzdra, 1. decembar 2022 12:11)

    # Link komentara

  62. Al naj smesnije od svega je to šta ti tkz. krajisnici nemaju nikakve veze sa Srbima i Srbijom. Ti tkz. krajisnici su 99% Vlasi koje je Spc zbog toga šta su većinom bili pravoslavci popisala kao Srbe.
    (Jovo Puzdra, 1. decembar 2022 12:11)

    # Link komentara

  63. Hrvati znaju za Jasenovac i zločine, u Hrvatskoj djeca uče o Jasenovcu, Hrvati smatraju taj period svojim mračnim dobom, Hrvati ne razmišljaju o Jasenovcu svaki dan i uopće o 2 svjetskom ratu i događajima starim 80 i više godina. Netko je tu napisao da nas nervirate sa Jasenovcem, svašta, kakve veze današnje generacije imaju sa tim logorom. Proguglajte koliko je bilo Srba koljača u Jasenovcu i Srba visokih dužnosnika u NDH da se malo smrznete.
    (ivan5, 1. decembar 2022 11:09)

    Tako je!
    Srbi katolici:
    Ante Pavelić
    Andrija Artuković
    Maks Luburić

    Svima se dede prilikom popisa u Austrougarskoj izjašnjavali kao Srbi. Ali morali su da dokažu da su Hrvati!!!
    (Staka Zulu, 1. decembar 2022 12:01)

    # Link komentara

  64. Prava istina je da nisu svi hrvati ustaše ali su sve ustaše hrvati. Pametnom dosta, i da baba, razumem te 100% kao i sve hrvate
    (bole, 1. decembar 2022 10:02)
    Pametno moje,..provjeri koliko je samo bilo generala srpskog i židovskog podrijetla.
    (vox, 1. decembar 2022 11:58)

    # Link komentara

  65. Ako su Srbi krivi za 91 do 95, ko je kriv za 41' do 45'?
    (Goxy, 1. decembar 2022 09:36)

    Nijemci, Ustaše, Četnici, Ljotićevci, Nedićevci, Talijani....i druga bagra..
    (Šumadinac, 1. decembar 2022 11:56)

    # Link komentara

  66. (Bole)Prava istina je da nisu svi srbi cetnici, ali su svi cetnici srbi, pametnom dosta.
    (zlatni, 1. decembar 2022 11:53)

    # Link komentara

  67. Jel ih je tko dirao prije nego što su pobacali balvane na ceste i protjerali Hrvate iz tzv. Sao krajine?
    (Da se ne lažemo, 01. decembar 2022 10:42)

    Naravno da ih je dirao samo sto to Srbima u Srbiji ne moras pricati, ono niti to znaju niti ih nesto posebno interesuje.
    (Donja Vrba, 1. decembar 2022 11:12)


    Pravac Youtube i poslušaj detaljno priznanje bivšeg predsjednika RSK Milana Babića iz Haaga, šta je i kako je bilo, i protiv Miloševića je svjedočio!
    (In vino veritas, 1. decembar 2022 11:53)

    # Link komentara

  68. Sad će baba u rijaliti...
    (Halo Bing..., 1. decembar 2022 11:50)

    # Link komentara

  69. Baba trepni 2X ako ti je noz na potiljku.
    (Stefan, 1. decembar 2022 11:40)

    # Link komentara

  70. Carica!
    (popov, 1. decembar 2022 11:29)

    # Link komentara

  71. @Da se ne lazemo
    Pre balvana, Hrvati su davali otkaze Srbima i proglasili ih nacionalnom manjinom, dok su bili konstutivni narod. Diskriminacija je bila masovna na svakom koraku, pa su krenula i ubistva Srba u Slavoniji i Lici.
    I na kraju da ti citiram Tudjmana: da Hrvatska nije htjela rat, rata ne bi ni bilo. Rat je bio planiran, siroke mase sa obe strane su se lako zapalile.
    (Marko, 1. decembar 2022 11:28)

    # Link komentara

  72. Процјењује се да је НАКОН рата око 30.000 Срба узело хрватски идентитет.
    (Отворено, 1. decembar 2022 11:27)

    # Link komentara

  73. @Alex
    Potpisujem do slova!
    Pozdrav iz Irske…
    Mada, smrad ostaje smrad, znam ih par…fašisti
    (RIP EUrosong, 1. decembar 2022 10:38)

    Živeo sam neko vreme napolju pa znam šta pričam.A i ta nekolicina što su ostali tvrdokorni, nije zato što i dalje veruju u te priče , nego kad vide da su se zeznuli i ispali budale, krivo im da priznaju sami sebi pa iz tog nekog samoinata, i dalje se tako ponašaju a u stvari svesni su da su ispali telci. Pozdrav iz Niša!
    (Alex, 1. decembar 2022 11:22)

    # Link komentara

  74. Evo ja zamišljam da Kosovari kazu "jeb*** ih nezavisno Kosovo i rat samo je došlo do tragedije i smrt" Ne to nije moguće, svi imaju prava na nezavisnost jedino Krajisnici žrtve pravog genocida nemaju, nego su i oni krivi sto nisu hteli da žive u državi Franje Tudjmana ... Neverovatno u kakvom licemernom svetu zivimo
    (ZvezdasSrb, 1. decembar 2022 09:34)

    pa to nije tacno. samo do nas ne dopiru glasovi albanaca sa kosova, osim kurtija i tacija.
    ali sam se zapitaj malo sta albanci sa kosova zaista misle o svemu.
    1. tokom samog rata 1999 nato je u bombardovanju ubio vise albanaca ne go srba. to je cinjenica.
    2. kosovo je danas podrucje sa najintenzivnijom depopulacijom i emigracijom u evropi. i to je cinjenica.
    siguran sam da ogroman broj albanaca koji imaju malo soli u glavi misli "j*bo ih rat i uck". isto kao sto ja mislim j* ih ratko mladic i nacionalizam. ali sta vredi. ja do medija nikad docu neci. a i da dodjem, neko bi me tuko. tako je to na balkanu. ovde su samo mrznja, droga, nacionalizam i smrt siguran biznis. zato se ljudi i sele za tupavu kanadu. samo da nisu ovde. i hrvati i albanci i srbi i svi drugi...
    (zigi, 1. decembar 2022 11:11)

    # Link komentara

  75. Hrvati znaju za Jasenovac i zločine, u Hrvatskoj djeca uče o Jasenovcu, Hrvati smatraju taj period svojim mračnim dobom, Hrvati ne razmišljaju o Jasenovcu svaki dan i uopće o 2 svjetskom ratu i događajima starim 80 i više godina. Netko je tu napisao da nas nervirate sa Jasenovcem, svašta, kakve veze današnje generacije imaju sa tim logorom. Proguglajte koliko je bilo Srba koljača u Jasenovcu i Srba visokih dužnosnika u NDH da se malo smrznete.
    (ivan5, 1. decembar 2022 11:09)

    # Link komentara

  76. Zakopa ga baba. :)
    (Pedja, 1. decembar 2022 11:06)

    # Link komentara

  77. A i baba Stefica bezala za Beograd.
    A posle prica kako je hrvatica. Sto nije ostala onda da cuva audija.
    (koki, 1. decembar 2022 10:22)

    Vođe SAO Krajine Martić i Babić su naredili evakuaciju (bežaniju). Prva iz Knina je pobegla vojska, pa za njom civili. Jedini koji se borio je bio Čedo Bulat sa svojim korpusom kod Petrinje.
    (Harwy, 1. decembar 2022 11:05)

    # Link komentara

  78. Ja bih se odrekao babe :-)
    (Zoran, 1. decembar 2022 10:55)

    # Link komentara

  79. " Ne čuje baka,sine."
    (Komša, 1. decembar 2022 10:53)

    # Link komentara

  80. Ajoj, al će ga baba navuć za uši kad dođe kući sa prvenstva XD
    (Samo kažem, 1. decembar 2022 10:44)

    # Link komentara

  81. Извор Слободна Дакмација, баба живи тамо, код "њих"...

    Зар сте очекивали некакав ИОЛЕ објективни интервју...???
    (Бане, 1. decembar 2022 10:41)

    # Link komentara

  82. Iz Krajine za Beograd... tu je ključ svega! Kao i ostali im zemljaci.
    (Brza Fotografija, 1. decembar 2022 09:22)

    Nimalo saosecanja, zato je Srbija oduvek u ovakvom stanju kakvom jeste. Nikada slozni ne mozemo biti, zamisli da dodje do rata i ti moras otici u neko drugo mesto, izgubis sve i onda taj neko iz tog mesta kaze da nisi dobrodosao jer su ti zapalili kucu. Budi srecan sto nikad nisi okusio ovako nesto, a imaj malo saosecanja prema tvojim ljudima.
    (Strasno, 1. decembar 2022 10:39)

    # Link komentara

  83. @Alex
    Potpisujem do slova!
    Pozdrav iz Irske…
    Mada, smrad ostaje smrad, znam ih par…fašisti
    (RIP EUrosong, 1. decembar 2022 10:38)

    # Link komentara

  84. A baba Hrvatica bežala za Beograd?E muko matora...
    (s, 1. decembar 2022 10:37)

    # Link komentara

  85. baba ne trkeljaj
    (konjo, 1. decembar 2022 10:31)

    # Link komentara

  86. A i baba Stefica bezala za Beograd.

    A posle prica kako je hrvatica. Sto nije ostala onda da cuva audija.
    (koki, 1. decembar 2022 10:22)

    # Link komentara

  87. Baš oni koji su u vrijeme rata djeca bila ili nemaju nikakve veze sa ratom su najveći Hrvati, Srbi, Bošnjaci.
    Ne obrazovani roditelji su tu možda malo krivi. Širi se mržnje, provociraju jedan drugoga pa se čude reakcije.
    (Miloš, 01. decembar 2022 10:01)

    Bravo Miloše !
    Ameri su 1945 bacili 2 atomske bombe na Japan i ubile jako puno nedužnih civila...a
    danas su Japan i USA partneri !

    Tko prvi baci kamen, neka je spreman da mu se i vrati !
    Da se ljudi drže one ; "Ne čini drugima što ne želiš da drugi čine tebi "... svima bi bilo puno bolje!!!
    (Panac, 1. decembar 2022 10:21)

    # Link komentara

  88. Ako su Srbi krivi za 91 do 95, ko je kriv za 41' do 45'?
    (Goxy, 01. decembar 2022 09:36)

    Hitler !
    (Panac, 1. decembar 2022 10:12)

    # Link komentara

  89. Baba čuje selektivno, izgleda...
    (veljavp, 1. decembar 2022 10:11)

    # Link komentara

  90. Класика. Није чула за увреде Борјану а имаче све зна.

    Вероватно и њој историја почиње 1990. године и доласком ХДЗ на власт, избацивањем Срба из Устава Хрватске, повампирењем усташтва...

    О НДХ, монструозном геноциду над Србима над којим су се и нацисти згражавали, Јасеновцу, логорима за децу, стотинама јама где су поклани побацани, насилном покатоличавању Срба - вероватно исто није чула.

    Јеб... их НДХ. Најхрабрији народ на свету, како рече Јован Дучић.
    (Душан, 1. decembar 2022 10:11)

    # Link komentara

  91. Dnevna doza Borjanove babe.
    (DdBb, 1. decembar 2022 10:07)

    # Link komentara

  92. Babu pod starateljstvo! Ocigledno da je izlapela!
    (Nenad, 1. decembar 2022 10:05)

    # Link komentara

  93. Borjan verovatno nije ni čuo kao beba za Jasenovac, a vi ste bako pretpostavljam i tada rekli " j...o vas Jasenovac ". Pošto ste kao čestiti Hrvati izabrali da pred sopstvenim zločinima zabijate glavu u pesak kao nojevi nije mi jasno zašto se onda nervirate kada Srbi pominju te vaše zločine ? Vi Hrvati jeste načinili genocid i to dvaputa u pedeset godina. A to što se nervirate zapravo jeste griža savesti i verujem da vam nije lako živeti sa tim. U suprotnom, uopšte ne biste obraćali pažnju na nas Srbe šta pričamo, baš kao i mi na priče komšija Bugara, Mađara , pa na kraju krajeva i vas, naše bivše braće i sestara (Bogu hvala što se ta farsa završila)...
    (hypatija, 1. decembar 2022 09:26)
    Nije to griza savesti, nemaju oni to….to je strah.
    Hrvatskoj je Vatikan oprao to ruzno ustasko lice, da bi ih uvukli u EU, ili kako onomad reve Sreder Djondjicu…”katolicku evropu”.
    Boje se, znaju da je ovo maximum, i da dalje ide ono sto samo cekaju..Madjari i Italijani, stvarni gospodari Hrvatske. Pad protestantske Nemacke, je i pad ove i ovakve hrvatske. Osim malog broja profitera brozovatine, srbe susjedi levo od nas apsolutno ne zanimaju.
    (Moler, 1. decembar 2022 10:04)

    # Link komentara

  94. Prava istina je da nisu svi hrvati ustaše ali su sve ustaše hrvati. Pametnom dosta, i da baba, razumem te 100% kao i sve hrvate
    (bole, 1. decembar 2022 10:02)

    # Link komentara

  95. Baš oni koji su u vrijeme rata djeca bila ili nemaju nikakve veze sa ratom su najveći Hrvati, Srbi, Bošnjaci.
    Ne obrazovani roditelji su tu možda malo krivi. Širi se mržnje, provociraju jedan drugoga pa se čude reakcije.
    (Miloš, 1. decembar 2022 10:01)

    # Link komentara

  96. Иди баба кукичај.
    (Хамо и Гиле, 1. decembar 2022 10:00)

    # Link komentara

  97. Kako li se do skoro zvala Stefica? dok nije postala Hrvatica
    (ehh, 01. decembar 2022 09:31)

    Uvjek se zvala Stefica, zato što je Hrvatica. Nije baš teško to shvatiti.
    A neke teorije zavjere tu nemaju mjesto.
    (Dragan, 1. decembar 2022 09:58)

    # Link komentara

  98. Cini mi se da Kurtoa nije los golman,a ni De Brujne igrac.Karma je cudo komsije,bojim se da vasa histerija i izivljavanje nad golmanom Kanade moze da dovede da vam mozda danas pozajmi traktor za put kuci
    (Pavle, 1. decembar 2022 09:58)

    # Link komentara

  99. a borjan branio ko baba...
    (singrrr!, 1. decembar 2022 09:57)

    # Link komentara

  100. Bespotrebno se prepirete svi. NIko vas nije pitao kao obične ljude hoćete li nešto, jel podržavate ili ne. Dok Su Tuđman i Milošević pili konjake, pričali viceve po Karađorđevu i pravili anegdote, vi ste se svađali ko je veći Srbin i Hrvat i ko je tu krivlji a ko je žrtva. Navukli vas na tanak led i vi se i posle 30 god. ložite na iste priče. I jedni i drugi. A kod odete na Zapad , onda ste manji od makovog zrna, osvestite se u sekundi i postajete prijatelji jedni drugima. Pomažete se jer nikog bližeg nemate. Za Švabu ste isti i jedan i drugi i treći.On ne pravi tu razliku. To samo vi vidite u vašim malim, zakržljalim mozgovima, i to samo na Balkanu.
    (Alex, 1. decembar 2022 09:57)

    # Link komentara

  101. Baba sve u pravu
    (Blaa, 1. decembar 2022 09:56)

    # Link komentara

  102. vratite mu Audi,pa onda po redu...vide ti europskog i uljudbenog naroda kako lapa tuđu imovinu...cccc,nije lepo..ko krade taj i laže..ubija,tera,pali i tako to.
    (Pecaroš, 1. decembar 2022 09:55)

    # Link komentara

  103. @goxi

    Ja bih ponudio rješenje, točan odgovor je Njemci?

    Iz izloga broj 2 izabrao sam teflonsku tavu, usisivač i grtalicu za snijeg.

    Pozdravio bih sve svoje komšije, rodbinu i sve koji me znaju :)
    (Analiza, 1. decembar 2022 09:55)

    # Link komentara

  104. Baba bab bas si krme
    (ppnjegos, 1. decembar 2022 09:54)

    # Link komentara

  105. Baba prodala veru za veceru.
    (firgo, 1. decembar 2022 09:54)

    # Link komentara

  106. "Najprije mi smo za Beograd otišli u kombiju, a Audi kojeg smo ostavili su nam posle ukrali. Kakvi traktori, kakve gluposti. Borjani su uvek bili gospoda."

    E baba... bitno ti je da spomeneš da ste imali Audi i da ste u Srbiju pobegli u kombiju a ne na traktoru...
    (Amater, 1. decembar 2022 09:54)

    # Link komentara

  107. @matori
    Ti nisi normslan. Jel mogao da brani udarce iz kojih je primio golove? Odbranio i je još najmanje tri zicera.
    (chica, 1. decembar 2022 09:52)

    # Link komentara

  108. Šta ćeš, godine. Slabije se čuje ZDS, Ubij Srbina, četnici, traktori..
    (Obrad, 1. decembar 2022 09:50)

    # Link komentara

  109. Štefica je od Stefanija ženski pandan starog srpskog imena Stefan. Bivša Srpkinja baba Štefica.
    (Kirk, 1. decembar 2022 09:48)

    # Link komentara

  110. Ako su Srbi krivi za 91 do 95, ko je kriv za 41' do 45'?
    (Goxy, 1. decembar 2022 09:36)

    Oni koji su skoncali na Blajburgu zajedno sa mnostvom onih koji i nisu bili odgovorni.
    (Mario, 1. decembar 2022 09:48)

    # Link komentara

  111. Iz Krajine za Beograd... tu je ključ svega! Kao i ostali im zemljaci.
    (Brza Fotografija, 1. decembar 2022 09:22)

    Evo kakvi smo prema sopstvenom narodu, zato i zasluzujemo sve sto nam se desava... Ako ovako razmisljate nemate nikakvog prava da kukate zbog Hrvata.
    (sram, 1. decembar 2022 09:48)

    # Link komentara

  112. danima pišete više o Borjanovoj babi i nekim nebitnim pijanim hrvatskim navijačima, umesto da se svi zajedno fokusiramo na meč sa Švajcarskom i pružimo podršku našima.
    (Arcane Sanctuary, 1. decembar 2022 09:48)

    # Link komentara

  113. Smarate vise sa ovom babom i temom…
    (realista, 1. decembar 2022 09:41)

    # Link komentara

  114. Baba je mudrija i pametnija od unuka.
    (Igor, 1. decembar 2022 09:39)

    # Link komentara

  115. Baba najpametnija !
    (Panac, 1. decembar 2022 09:38)

    # Link komentara

  116. Ako su Srbi krivi za 91 do 95, ko je kriv za 41' do 45'?
    (Goxy, 1. decembar 2022 09:36)

    # Link komentara

  117. Evo ja zamišljam da Kosovari kazu "jeb*** ih nezavisno Kosovo i rat samo je došlo do tragedije i smrt" Ne to nije moguće, svi imaju prava na nezavisnost jedino Krajisnici žrtve pravog genocida nemaju, nego su i oni krivi sto nisu hteli da žive u državi Franje Tudjmana ... Neverovatno u kakvom licemernom svetu zivimo
    (ZvezdasSrb, 1. decembar 2022 09:34)

    # Link komentara

  118. "Borjanova baba" bi bio sjajan naziv za neki bend koji loše svira, ali ima jak marketing.
    (sveok, 1. decembar 2022 09:34)

    # Link komentara

  119. Kako li se do skoro zvala Stefica? dok nije postala Hrvatica
    (ehh, 1. decembar 2022 09:31)

    # Link komentara

  120. Tako su i pricali "jeb*** ih jasenovac" zarad bratstva i jedinstva a o ustaški zločinima je bilo maltene se nije pricalo
    (Jonas, 1. decembar 2022 09:30)

    # Link komentara

  121. Bako, dobro ga sklepi oko usiju, da nauci geografiju malo.
    (Slovenac, 1. decembar 2022 09:29)

    # Link komentara

  122. e ovo vam je život u Hrvatskoj, ona je sad Hrvatica, a bila je srpkinja tokom rata tako i ostali koji su preko noći postali Hrvati...
    (tragedija, 1. decembar 2022 09:28)

    # Link komentara

  123. Borjan verovatno nije ni čuo kao beba za Jasenovac, a vi ste bako pretpostavljam i tada rekli " j...o vas Jasenovac ". Pošto ste kao čestiti Hrvati izabrali da pred sopstvenim zločinima zabijate glavu u pesak kao nojevi nije mi jasno zašto se onda nervirate kada Srbi pominju te vaše zločine ? Vi Hrvati jeste načinili genocid i to dvaputa u pedeset godina. A to što se nervirate zapravo jeste griža savesti i verujem da vam nije lako živeti sa tim. U suprotnom, uopšte ne biste obraćali pažnju na nas Srbe šta pričamo, baš kao i mi na priče komšija Bugara, Mađara , pa na kraju krajeva i vas, naše bivše braće i sestara (Bogu hvala što se ta farsa završila)...
    (hypatija, 1. decembar 2022 09:26)

    # Link komentara

  124. "Dok nisu otišli iz Knina"...
    (Turistički, 1. decembar 2022 09:25)

    # Link komentara

  125. Mozda je trebalo i mi da okacimo zastavu na tribine cisto da bide transparentna kao ova, verovatno bi smo imali isti tretman kao Hrvatska
    (Armadajj, 1. decembar 2022 09:25)

    # Link komentara

  126. Da je ozbiljan golman ne bi se po medijima pisalo o njegovoj ženi a evo sada o i o babi! Primio je svoje sledovanje golova i toliko o sportu.Sve ostalo je spinovanje i mlaćenje prazne slame
    (matori, 1. decembar 2022 09:22)

    # Link komentara

  127. Iz Krajine za Beograd... tu je ključ svega! Kao i ostali im zemljaci.
    (Brza Fotografija, 1. decembar 2022 09:22)

    # Link komentara

  128. Jadna baba, navukli je na tanak led.
    (me myself and i, 1. decembar 2022 09:21)

    # Link komentara

  129. Hahaha, gospoda? A izjava puna zvezdica...
    (Babić, 1. decembar 2022 09:20)

    # Link komentara

  130. Realno najbitnija vest posle raspada Jugoslavije šta Borjanova baba priča…
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 1. decembar 2022 09:16)

    # Link komentara

  131. Zaboravili ste da pitate muža komšinice sestre od tetke Snežane Borjan šta misli o tome što su vređali Borjana. Čuj, šta misli Borjanova baba o ovome, možeš misliti...
    (Ayatollah, 1. decembar 2022 09:15)

    # Link komentara