1. Boze sto ste navalili i dramite, stvar je vrlo jednostavna... ma cura se samo hoce udati, kao bas voli nogomet i zna pravila i luda je od navijanja, kakoda ne ; )
    e da i sama si je platila avionsku kartu ,nisam sigurna ?
    (Sanja, 28. novembar 2022 22:42)

    # Link komentara

  2. "Zasto srbija nema svoju predstavnicu?"

    Drago mi je da nema. Možda ipak ima nade za Srpkinje.
    (Tanja, 28. novembar 2022 14:38)

    # Link komentara

  3. Otisla i ona u bogatu zemlju da zaradi,u rvackoj slabo placaju
    (Cobra, 28. novembar 2022 07:28)

    # Link komentara

  4. Glupaca.
    Po cenu da nahvata fudbalera, izlaze se sigurnoj zatvorskoj kazni.
    A i ovi fudbaleri...... Ako ovakve biraju za majke svoje dece, trebaju da ih opeljese dobro kada su toliko tupavi.
    Covece, odes u tudju drzavu i bukvalno ih vredjas!! Eeeej!!???
    (Hm, 28. novembar 2022 01:25)

    # Link komentara

  5. @BanKulin

    U našoj pravoj religiji Rodnoj veri crkva ne postoji. Crkva je svako drvo, kamen i priroda u kojoj se svako moli.

    U osnovni problem svih religija su crkve tj. tumači boga.
    U crkvama tumače boga i navodno su oni posrednici bliži njemu koje treba da slušamo.

    To je i osnova manipulacije jednobožačih religija, samih crkava i njihovih predstavnika.

    Sve crkve tesno saradjuju sa vlastima u svakoj državi koje tlače i manipulišu narodima huškajući na ratove.

    Problem je nastao pojavom izaslanika Boga, Isusa, Muhameda i ostalih koji su ljudima tumačili boga jer po njima ljudi nisu dovoljno zreli i osvešćeni kao oni. Da podsetim naša religija je postojala preko 8000 godina pre njih i živeli smo u miru sa prirodom a šta je sada? Neki su počeli da se igraju bogova.

    Rim je prihvatio to iako ih je progonio jer je shvatio da se narodom lako može manipulisati. Sa Slovenima se dogodila tragedija onog trenutka kada su nam tu novu religiju (crkvu) nametnuli a onda da bi oslabili najmoćniji narod u Evropi i Aziji koji nisu mogli da pokore jer smo duhovno bili povezani podelili hrišćanstvo na dve kvazi frakcije kako bi nas zavadili. Otada sprovode preventivne huškačke ratove na koje mi glupi Sloveni uvek nasedamo.

    Isto je sa Muslimanima, Šitima i Sunitima.

    Rešenje je u vraćanju na izvornu religiju i ponovno ujedinjenje.

    A što se tiče jezika, svi Sloveni u celoj Evropi gde su vladali Srbi je govorila istim jezikom dok se nisu pojavili "kvaziduhovnici".
    (Vladimir, 27. novembar 2022 18:00)

    # Link komentara

  6. Iz Čapljine je, nije Hrvatica nego je bosanska katolikinja
    (Draško, 26. novembar 2022 19:43)

    Baba joj je iz Osijeka, dakle Dalmatinka.
    (hegooniest, 26. novembar 2022 20:21)

    ali samo njene babe polu brat je valjda rođen u Osjeku dok je prababa poreklom iz Sombora, znači samo je babin očuh je Hrvat, jer prababa se preudala, a babin pravi otac priča se nedge iz Vojvodine, Mađar neki valjda, nije ga bio voleo ni njezin čukun deda jer je odbio jednom da mu osedla konje ...
    (ouh my God 🙄, 27. novembar 2022 15:58)

    # Link komentara

  7. Lepa cura, prodro bih u njen kazneni prostor.
    (Kralj, 27. novembar 2022 15:08)

    # Link komentara

  8. Srbin je nacionalnost i etnicka pripadnost, a Srbijanac je geografska odrednica za Srbe koji zive u centralnoj Srbiji. Ako vas neko nazove Srbijancem, to ne znaci da je hteo da vas uvredi, to je obicna geografska odrednica nastala pre par vekova, jer nisu svi Srbi ziveli u samoj Srbiji. Cak i u Vojvodini se koristi (bar stariji ljudi je koriste), a ne samo u Hrvatskoj.
    (Marko, 27. novembar 2022 10:17)

    Slažem se po pitanju da je Srbijanac geografska odrednica za Srbe koji žive u centralnoj Srbiji. Ali to onda posledično znači, da hrvatski mediji koji intenzivno koriste izraze "srbijanska vlada" ili "srbijanska politika", govore o vladi "centralne Srbije" u koju prećutno ne ubrajaju Vojvodinu. Znači ipak se radi o provokaciji.
    (Peđa, 27. novembar 2022 14:48)

    # Link komentara

  9. Ljudi su za te boje klali nedužno nehrvatijansko stanovništvo, a ti tako lepa i zgodna ne kolješ.
    (naterati bogate da troše, 27. novembar 2022 14:11)

    # Link komentara

  10. @lejla
    Sta fali i da se skines? Verujem da bi mi muski bili odusevljeni xD
    (Sumadinac, 27. novembar 2022 13:58)

    # Link komentara

  11. @Low Key Lyesmith

    Ne moze Tesla da bude Hrvat (Hrvatskanac?) jer nema nikakve veze sa Hrvatskom. Hrvatska nije postojala dok je on tamo ziveo. Rodjen je u Austrijskom carstvu, a ne u Hrvatskoj. Paralela Vam je nigde veze. Tesla je Hrvat isto koliko je Konstantin Veliki Srbin, dakle nimalo. Svi gradjani Srbije po etnickoj pripadnosti nisu Srbi kao sto ni svi Spanci "nisu" Spanci vec postoje i Baski, Katalonci itd. ili kao sto svi Rumuni "nisu" Rumuni jer tamo postoje brojna Srpska i Madjarska zajednica, ali niko za te nespance i nerumune ne kaze Spanijanci i Rumunijanci (ne zove ih po drzavi nego iskljucivo po naciji - Spanac, Rumun jer su to nacionalne drzave tih naroda nastale posle naroda, tj. nacije, te se i prisvojni pridevi izvode iz imena naroda a ne drzave) dok jedino kod Srba postoji taj nakaradni dodatak -janac. Kako je do toga doslo i kako smo mi cutke prihvatili podvalu, moracete malo da citate o delovanju austrofilskih srpskih intelektualaca od pre 200 godina. Takodje potrazite i lteraturu o fenomenu i karakteru (nacionalne) drzave kao takve i zasto se sve bazira na naciji a ne na drzavi. Srbin - srpski, a ne srbijanski, Spanac - spanski, a ne spanijanski. Mozemo i u daleku istoriju da odemo, npr. Tracanin - Trakija - tracanski (tracki), a ne trakijanski ili Dalmatinac - Dalmacija - dalmatinski (dalmatski), a ne Dalmacijanski. Citajte malo vise i bice Vam sve jasno, malo je ovde karaktera za detaljnija objasnjenja.
    (weenkO, 27. novembar 2022 13:25)

    # Link komentara

  12. A zašto onda ne poštujete kada Francuska kaze da ne može hidzab nego se bunite?
    (samo kažem..., 27. novembar 2022 03:23)


    Vera je jača od svega!
    (I ja samo kažem, 27. novembar 2022 13:01)

    # Link komentara

  13. (Mila, 27. novembar 2022 01:45)








    Opet promašuješ suštinu, evidentno je da ne znaš šta komentarišeš. U hramovima SPC po Nemačkoj i Francuskoj naravno da se koristi srpski jezik u liturgiji što je i normalno kad je Srpska pravoslavna crkva prvenstveno namenjena Srbima i njima bliskim narodima koji razumeju srpski, s druge strane imaš i primer SPC u Kataloniji gde nema mnogo Srba, a lokalni vernici tamošnje SPC koji su Katalonci slušaju liturgija na katalonskom i španskom jeziku, dakle tu se naša SPC prilaghodila lokalnoj zajednici, uz to SPC se nigde ni ne predstavlja kao univerzalna crkva, a islam se licemerno predstavlja kao univerzalna religija za sve nacije i narode, a ovamo u džamijama furaju samo arapski jezik, pa kad su toliko širokogrudi prema svima, kao što se to lažno predstavljaju, zašto se onda ne prilagode drugim sredinama i u francuskim džamijama uvedu francuski, nego uporno forsiraju arapski jezik ili arapska imena i drugu sličnu araBštinu?! Još nisam čuo za Francuza da je muslimana, a da ima francusko ime, nego svi imaju arapska imena ili regionalne obrade arapskih imena, čemu to vodi? Pa vodi ka arabizaciji!
    (ban Kulin, 27. novembar 2022 12:52)

    # Link komentara

  14. srbijanci su sa ove strane velikih reka tj unutar granica jednostz no primer kraljevo krusevac smederevovimsl srbijanci a sabac novi sad vrsac i temuavar niksic berane su srbi a srbi su svi preko ili po pasicu precani uostslom otidi npr u martince seem pa cuj kako ce ti se obratiti ako si npr iz bgd
    (znamteznasme, 27. novembar 2022 06:27)

    Da. Rumun iz Transilvanije je Rumunijanac, a onaj sa delte Dunava Rumun. Gruzijanac je tip iz Tbilisija dok je Gruzin onaj iz Juzne Osetije, Španac je Madriđanin dok je Katalonac Španijanac. Indijanac je severnoamericki native stanovnik, a Indus je stanovnik Indije :)
    (Pop i voda, 27. novembar 2022 12:45)

    # Link komentara

  15. "Srbijanče, ognju zivi,
    Ko se tebi jos ne divi!"
    Branko Radičević...
    (predrag, 27. novembar 2022 08:33)

    "Rusijanče, ognju živi,
    Ko se tebi jos ne divi!"

    "Rumunijanče, ognju živi,
    Ko se tebi jos ne divi!"

    "Španijanče, ognju živi,
    Ko se tebi jos ne divi!"

    "Gruzijanče, ognju živi,
    Ko se tebi jos ne divi!"

    Rusijanac, Španijanac, Rumunijanac, Gruzijanac, Srbijanac.
    (nenad, 27. novembar 2022 12:40)

    # Link komentara

  16. Ne podrzavam fotosopiranu "damu" ali onda bi arapske "dame" trebalo da poskidaju carsafe sa sebe, kada dolaze u Evropu TJ. da lostuju evropsku kulturu, bar mislim...
    (mich, 26. novembar 2022 18:00)

    Toliko o kulturi Evrope.
    Moram da se skinem da bih postovala neciju kulturu?
    (Lejla, 27. novembar 2022 08:51)

    Da skines carsaf u koji si zamotana (npr. mozes 20 kg eksploziva da krijes pod istim), a ne da se skines gola. Zasto izvrces napisano?
    (Pamela, 27. novembar 2022 12:36)

    # Link komentara

  17. Toliko o kulturi Evrope.
    Moram da se skinem da bih postovala neciju kulturu?
    (Lejla, 27. novembar 2022 08:51
    @Lejla, ne moraš se skinut, nije ti treba biti u miniču i dekolteju al ako ti očekuješ i izgleda ti normalno, da žene iz Evrope moraju sakriti noge,ramena i po mogučnosti kosu u nekim arapskim zemljama, onda bi bilo i neko normalno poštovanje da ti skineš hijab i ostalo ninđa odjelo kad dodješ na zapad.
    (EU, 27. novembar 2022 12:08)

    # Link komentara

  18. "Srbijanče, ognju zivi,
    Ko se tebi jos ne divi!"
    Branko Radičević...
    (predrag, 27. novembar 2022 08:33)

    Ovim stihom si lepo objasnio, da je Srbijanac naziv iz 19. veka. Vremena Branka Radičević. Dali si svestan, da "Srbijanac" Branka Radičevića ne obuhvata Vojvođane? Danas to može biti samo regionalni naziv za stanovnike "centralne Srbije". Ali nikako oficijelni naziv za stanovnike cele Srbije. Dali shvataš, da kada hrvatski političari i mediji potenciraju izraze kao "srbijanska vlada ili politika", time perfidno impliciraju dve stvari: da Srbija nema legitimitet da zastupa Srbe izvan Srbije i da Vojvodina nije deo Srbije. Inače bi koristili naše izraze "srpska vlada ili politika" Razmisli o tome.
    (Peđa, 27. novembar 2022 12:05)

    # Link komentara

  19. Jedino prirodno na njoj su zubi.
    (Coa, 27. novembar 2022 11:31)

    # Link komentara

  20. Ako oni dodju u nase zemlje i ne odstupsju od svijih pravila da bi se integrisali za zivot u nasim zemljama i mi to moramo da postujemo, jer je to deo njihove kulture, religije….tako mislim da i njima ne treba da smeta kako se mi oblacimo kad idemo u njihove zemlje. Jednostavno! Zivi i pusti druge da zive, postuj svoje, ali postuj i tudje!
    (Lela, 27. novembar 2022 11:22)

    # Link komentara

  21. Hm... Pa, neće biti. Mislim, ako ne postoje nikakvi Srbijanci, zaključak koji bi se iz toga mogao izvesti je da su svi građani i građanke Republike Srbije zapravo Srbi - što, kao što znamo, nije slučaj - i to bi zapravo značilo da - Gasp! - Nikola Tesla nije Srbin, i Ličanin pride, već Hrvat. I to isključivo Hrvat. Ako se služimo logikom koju Vaš komentar implicira, to jest.
    (Low Key Lyesmith, 27. novembar 2022 00:31)

    Ne, nego ako se služimo vašom logikom, onda su Hrvati iz Hercegovine Hrvati, a Hrvati iz Slavonije Hrvatijanci! Zašto bi Hrvati svuda bili Hrvati, a Srbi se delili na Srbe i Srbijance? E pa nećemo!
    (Peđa, 27. novembar 2022 11:11)

    # Link komentara

  22. Aha, napokon sam ukapirao. Po dodjosima, jedini Srbi su oni a mi, koji smo rodjeni ovde, smo neki srbijanci ili nesto valjda slicno?
    Sada kapirate zasto ste kosovari, bosanci i sl los sastojak koji nam kvari Srbiju.
    (Sumadinac, 27. novembar 2022 11:06)

    # Link komentara

  23. @lejla
    Naravno da ne treba da se skidas sem ako ne zelis.
    Ono sto ovde ljudi ne zele da vide su nindze koje misle da su bogom dane a u stvari su robovi njihovih primitivnih muzeva i oceva. Sto se mene tice, ja sam za neku vrstu zida visokog, da se ne gledamo vise.
    (jebalevasburkeisl, 27. novembar 2022 10:59)

    # Link komentara

  24. A oni mi bas postuju tudju kulturu kad dodju.. :D
    (Kockica, 27. novembar 2022 10:19)

    # Link komentara

  25. Srbin je nacionalnost i etnicka pripadnost, a Srbijanac je geografska odrednica za Srbe koji zive u centralnoj Srbiji. Ako vas neko nazove Srbijancem, to ne znaci da je hteo da vas uvredi, to je obicna geografska odrednica nastala pre par vekova, jer nisu svi Srbi ziveli u samoj Srbiji. Cak i u Vojvodini se koristi (bar stariji ljudi je koriste), a ne samo u Hrvatskoj.
    (Marko, 27. novembar 2022 10:17)

    # Link komentara

  26. Ona kaze "moji ljudi".Pa koji idioti finasiraju ove bezlicne zene ,nikakvog uticaja na bilo sta?Zar se toliko novca baca ,a svi kukakju kako ga nema.O sta je sa ljudima?
    (Goran, 27. novembar 2022 10:12)

    # Link komentara

  27. Ne podrzavam fotosopiranu "damu" ali onda bi arapske "dame" trebalo da poskidaju carsafe sa sebe, kada dolaze u Evropu TJ. da lostuju evropsku kulturu, bar mislim...
    (mich, 26. novembar 2022 18:00)

    Toliko o kulturi Evrope.
    Moram da se skinem da bih postovala neciju kulturu?
    (Lejla, 27. novembar 2022 08:51)

    # Link komentara

  28. internet je omogućio budalama i nepismenima da se povežu i da zajednički deluju, treba ga ukinuti pod hitno.
    (Profesor Dušan, 27. novembar 2022 08:48)

    # Link komentara

  29. "Srbijanče, ognju zivi,
    Ko se tebi jos ne divi!"
    Branko Radičević...
    (predrag, 27. novembar 2022 08:33)

    # Link komentara

  30. Dok se ovde likovi prepucavaju komentarima, a fotografi snimaju ovo devojče, ima li ko da je namaže losionom da ne izgori na Suncu, da joj ogrtač prihvati kad se skine, i pridoda kad zahladi.......
    (Pešmerga, 27. novembar 2022 07:40)

    # Link komentara

  31. srbijanci su sa ove strane velikih reka tj unutar granica jednostz no primer kraljevo krusevac smederevovimsl srbijanci a sabac novi sad vrsac i temuavar niksic berane su srbi a srbi su svi preko ili po pasicu precani uostslom otidi npr u martince seem pa cuj kako ce ti se obratiti ako si npr iz bgd
    (znamteznasme, 27. novembar 2022 06:27)

    # Link komentara

  32. A zašto onda ne poštujete kada Francuska kaze da ne može hidzab nego se bunite?
    (samo kažem..., 27. novembar 2022 03:23)

    # Link komentara

  33. Mi nismo nikakvi Srbijanci, niti ćemo ikad biti. Srbi smo, ako ti se ne sviđa, nemoj nikad dolaziti. Ako si tu, srećan put.
    (Dejan, 26. novembar 2022 22:38) # Link komentara


    Polako, niko ti ne govori da nisi Srbin. Ali ako nisi iz Srbije, nisi Srbijanac.
    Ja kad cujem srbijanske naglaske, uzivam da se upoznavam sa ljudima i boli me kuka ko je Madjar, Hrvat, Srbin ili sta vec.
    Znam da pripadaju zajednickom geografskom regionu, i da spaja ih ista kultura i dijalekt. Volim I bosanski naglasak jednako, I opet me boli kuka ko je Hrvat, Njemac, Srbin ako su iz Bosne, i govore tim narijecjem oni su za mene Bosanci u najboljem smislu te rijeci.

    Nisu svi ljudi rdjavi kao sto to rdjav covjek misli. Meditiraj nad tom recenicom. Nece skoditi. Prijateljski pozdrav od Hercegovke.
    (Sonia, 27. novembar 2022 01:55)

    # Link komentara

  34. (ban Kulin, 26. novembar 2022 20:25)

    Tvrdiš znači da se latinski ili staroslovenski ne koriste po hrišćanskim crkvama? Da se u recimo srpskim crkvama Beču i Parizu koriste samo nemački i francuski pri službi? Stvarno?


    Ja islam kao religiju uopšte nisam hvalila, zaostala zla tvorevina kontrolisanja mase kao i bilo koja druga. Jedino što tvrdim jeste da medju muslimanima ima super naroda, kao i bilo gde drugo. Nisu birali gde i kako su se rodili, a mi bismo malo više od zapada morali da imamo empatije prema tome.
    (Mila, 27. novembar 2022 01:45)

    # Link komentara

  35. vi od teme dosli do Srbijanaca i Bosanaca :)
    inace bravo za Katarce. molimo zadrzite je
    (Antisha, 27. novembar 2022 00:45)

    # Link komentara

  36. @weenkO, 26. novembar 2022 17:40
    Hm... Pa, neće biti. Mislim, ako ne postoje nikakvi Srbijanci, zaključak koji bi se iz toga mogao izvesti je da su svi građani i građanke Republike Srbije zapravo Srbi - što, kao što znamo, nije slučaj - i to bi zapravo značilo da - Gasp! - Nikola Tesla nije Srbin, i Ličanin pride, već Hrvat. I to isključivo Hrvat. Ako se služimo logikom koju Vaš komentar implicira, to jest.
    (Low Key Lyesmith, 27. novembar 2022 00:31)

    # Link komentara

  37. Devojka je prelepa i možda nije vernik a možda nije ni te vere.

    Religiozni fanatici neka svoje žene zatvaraju i maltretiraju ali da to rade drugim slobodnim osobama niti smeju niti imaju pravo na to.

    Mnogo su oni poleteli.

    Bolje bi im bilo da ćute da se ne pokrene pitanje kada, kako i na koji način je ta religija u koju se kunu došla na ove prostore pa bi se utvrdilo da je naša izvorna religija Rodna vera a da je ovo produkt jednog drugogo naroda i nametnuta od strane Rimskog carstva (Vizantije) kako bi se veliki narod Slovena koji je vladao celom Evropom zavadio i trajno podelio na frakcije vere a kasnije manipulisalo istima i izazivali bratoubilački ratovi.

    Oslobodimo sve Slovenske države lažnih i nametnutih religija. Izučite svoju pravu istoriju.

    Narodi koji ne znaju svoju istoriju i pravo poreklo i veru ne zaslužuju da ih bilo ko drugi poštuje.

    (Horvat, 26. novembar 2022 14:30)








    Oko toga bi mogli čak i da se složimo, ali samo delimično iz razloga što je SPC već sačuvala brojne predhrišćanske običaje, praznike i tradicije, samo ih je udenula u hrišćansko ruho, što nije slučaj sa rimokatolicizmom, a posebno sa islamom. Primer za ovo o čemu govorim su srpske porodične slave i druge svetkovine poput dana Preobraženja, Belih poklada, Zadušnih nedelja, paljenja badnjaka i brojnih drugih običaja za Badnji dan, Uskrs i slično.
    (ban Kulin, 27. novembar 2022 00:19)

    # Link komentara

  38. Odes u drugu zemlju ne postujes njihovu kulturu njihove zakone a hoces da oni tebe postuju. Samo cisto promovisanje sebe.
    (Vrana, 26. novembar 2022 10:00)

    Druga zemlja je korumpirala funkcionere FIFA da dobije domaćinstvo Svetskog prvenstva u fudbalu. Ideš da gledaš svetsko prvenstvo i oblačiš šta ti prija, a ne šta licimuri iz te korumpirane države odobravaju.
    (Života, 27. novembar 2022 00:10)

    # Link komentara

  39. Kkk 666

    Zato je hrvatska istorija tacna, odnosno i ne postoji, nikad niste imali drzavu...
    (mich, 27. novembar 2022 00:01)

    # Link komentara

  40. "Niko nije dužan da poštuje tudju religiju. Realno, nisi dužan da poštuješ ni svoju ako ne želiš. Na svetu ima 2000 religija, svaka ima neka svoja izmišljena glupa pravila, ni za jednu nemamo dokaz da je Bog lično hteo nešto od nas. Kad budem videla srnu u šumi da se zagrnula, a dabra da pali sveće, ja ću da vam poverujem da je to od Boga i tako treba.
    (Bbxb, 26. novembar 2022 18:10)"



    Hahahaha... Apsolutno najbolji komentar ikad !
    (Dubrovčanin, 26. novembar 2022 23:51)

    # Link komentara

  41. Kako može biti Bosanka iz Čapljine, tako može i Srpkinja iz Vojvodine. Za Vojvodinu, Kosovo, Srem,, Bačku... vi kažete da je sve to Srbija. Shvatite da je naziv "Bosna" samo skraćeni naziv za "Bosna i Hercegovina". Pa koliko puta mi kažemo "Amerika" a mislimo na Sjedinjene Američke Države. Jednostavno, koristimo kraću i opšteprihvaćenu verziju.
    (mostarac, 26. novembar 2022 13:54)

    Тај одговор од правог мостарца не бих очекивао.
    (штеф, 26. novembar 2022 23:37)

    # Link komentara

  42. @A šta je lažno u srpskoj istoriji?
    (Samo pitam, 26. novembar 2022 17:39)

    Sve.
    (KKK-666, 26. novembar 2022 19:26)

    Pa šta to sve? Hajde otvori nam oči, prosvetli nas, navedi konkretne primere.
    (Samo pitam, 26. novembar 2022 23:34)

    # Link komentara

  43. @
    Dosadni ste vise sa tim Srbijancima. Nikakvi Srbijanci ne postoje, kao sto ne postoje ni Spanijanci, Rumunijanci ili Gruzijanci.
    (weenkO, 26. novembar 2022 17:40)

    "Jelek, anterija i opanci
    po tome se znaju
    Srbijanci"
    (Odakle si Sele?, 26. novembar 2022 22:14)

    Da da narodna pesma polupismenog stihoklepca je mnogo jak argument. Hahahaha dno.

    "Djevrek, arterija i kozaci
    po tome.se znaju
    Mohikanci"
    (ns021, 26. novembar 2022 22:48)

    # Link komentara

  44. Nema "kraljevski tretman" i crveni tepih u Kataru?Sramota organizatora.Zar oni ne znaju da je ona potomak čuvene hrvatske dinastije Knol koja je dala tolike hrv.kraljeve i kraljice još od 11.veka!!
    (Večito u minusu, 26. novembar 2022 22:47)

    # Link komentara

  45. @vox

    Veze nemas sa zivotom. Poredis jednu evropsku nacionalnu drzavu sa africkim plemenskim drzavama. Bravo za tebe. Etnicka grupa Zambijci ne postoji. Ta drzava je dobila ime po istoimenoj reci i u njoj ne zivi nikakva nacija Zambijci vec stotine plemena ujedinjenih u neku vrstu zajednice. Ostale nabrojane zemlje manje vise isto. U Libiji pretezno zive Arapi i Berberi, a ne nacija Libijci. Nacin nastanka ovih drzava nema nikakve veze sa formiranjem evropskih nacionalnih drzava u 19. veku koje su nastale kao izraz teznji pojedinih nacija: Francuzi - Francuska, Srbi - Srbija, Spanci - Spanija, Nemci - Nemačka td. Srbija je nastala kao nacionalna drzava srpskog naroda sto je i danas. Srbija - Srbi - Srpsko, a ne Srbijanci i Srbijansko jer je drzava nastala iz naroda/nacije a ne obrnuto. Dakle srpska drzava, srpski drzavljani, srpski narod, srpski predsednik, srpska reprezentacija itd. Postoje i u Evropi naopaki primeri gde je nastala drzava pa zatim "narod'': Bosna -> Bosnjaci ili Bosanci. Zato svakih 30 godina menjaju identitet jer nisu nastali prirodnim putem vec dekretom. Nadji mi istorijski dokument u kome se narod Bosnjaci, Bosnjani pominje pre nego drzava Bosna (inace ime dobila po reci kao i Zambija a ne po narodu kao 95% evropskih zemalja). Nema. Pozz.
    (weenkO, 26. novembar 2022 22:43)

    # Link komentara

  46. @Vox: "Dosadni ste vise sa tim Srbijancima. Nikakvi Srbijanci ne postoje, kao sto ne postoje ni Spanijanci, Rumunijanci ili Gruzijanci.
    (weenkO, 26. novembar 2022 17:40)
    GamBIJA,ZamBIJA,LiBIJA,KolumBIJA,SrBIJA. Gambijac,Zambijac,Libijac...."

    Po tvojoj logici bi onda trebali da budemo Srbijci, a pojedinac Srbijac. Razmisli malo pre nego što pišeš o stvarima o kojima nemaš pojma. Mi nismo nikakvi Srbijanci, niti ćemo ikad biti. Srbi smo, ako ti se ne sviđa, nemoj nikad dolaziti. Ako si tu, srećan put.
    (Dejan, 26. novembar 2022 22:38)

    # Link komentara

  47. Glupi su oni sto ove prate na mrežama. Ne razumem. I muškarci i žene. Vi ste krivi.
    (SrbinMusliman, 26. novembar 2022 22:33)

    # Link komentara

  48. Dosadni ste vise sa tim Srbijancima. Nikakvi Srbijanci ne postoje, kao sto ne postoje ni Spanijanci, Rumunijanci ili Gruzijanci.
    (weenkO, 26. novembar 2022 17:40)
    GamBIJA,ZamBIJA,LiBIJA,KolumBIJA,SrBIJA. Gambijac,Zambijac,Libijac....
    (vox, 26. novembar 2022 21:40)

    Po tvojoj logici, zašto onda nije Srbijac nego po vama Srbijanac? To mi više dođe kao Meksiko - Meksikanac, ne znam mnogo drugih primera koji se završavaju na -nac osim nepravilnog Indija - Indijanac (Indijac)

    Imaš i Saudijska AraBIJA - mislim da mi samo kažemo Saudijac ali od AraBIJA je definitivno Arabljanin => Srbija - Srbljanin (možda je ipak lakše Srbin) a ne Arabijac.

    Ne znam ni po kom kriterijumu si ubacio B, zašto ne samo IJA?

    Makedonija - Makedonac (znači Srbija - Srbac?)
    Gruzija - Gruzin (Srbija - Srbin, hmmm??)
    Holandija - Holanđanin (Srbija - Srbljanin? Srbin?)

    Kakve blage veze ima nekoliko primera? Evo još par:
    Ukrajina - Ukrajinac, znači Krajina - Krajinac?
    Nemačka - Nemac, Grčka - Grc? Slovačka - Slovac?
    Irska - Irac, znači Bugarska - Bugarac? Mađarska - Mađarac? ili pak Mađarin?
    Slovenija - Slovenac, Albanija - Albanac, znači Jermenija - Jermenac? ili ipak Jermenin..

    Da ti olakšam: Srbija - Srbin
    (Неко123, 26. novembar 2022 22:23)

    # Link komentara

  49. Ipak su joj najlepsi snimci iz Beograda, samo njih ne zeli da objavi.
    (Pera Kojot, 26. novembar 2022 22:15)

    # Link komentara

  50. @
    Dosadni ste vise sa tim Srbijancima. Nikakvi Srbijanci ne postoje, kao sto ne postoje ni Spanijanci, Rumunijanci ili Gruzijanci.
    (weenkO, 26. novembar 2022 17:40)

    "Jelek, anterija i opanci
    po tome se znaju
    Srbijanci"
    (Odakle si Sele?, 26. novembar 2022 22:14)

    # Link komentara

  51. Dosadni ste vise sa tim Srbijancima. Nikakvi Srbijanci ne postoje, kao sto ne postoje ni Spanijanci, Rumunijanci ili Gruzijanci.
    (weenkO, 26. novembar 2022 17:40)
    GamBIJA,ZamBIJA,LiBIJA,KolumBIJA,SrBIJA. Gambijac,Zambijac,Libijac....
    (vox, 26. novembar 2022 21:40)

    Dakle Srbijac, Rusijac, Holandijac. Ima logike. Sedi minus jedan.
    (populi, 26. novembar 2022 22:10)

    # Link komentara

  52. Dosadni ste vise sa tim Srbijancima. Nikakvi Srbijanci ne postoje, kao sto ne postoje ni Spanijanci, Rumunijanci ili Gruzijanci.
    (weenkO, 26. novembar 2022 17:40)
    GamBIJA,ZamBIJA,LiBIJA,KolumBIJA,SrBIJA. Gambijac,Zambijac,Libijac....
    (vox, 26. novembar 2022 21:40)

    # Link komentara

  53. Ljubomoran sam na nju. Sigurno je saleću prelepi frajeri. I ja bih:)
    (muško sam a nosim ženske tange, 26. novembar 2022 21:26)

    # Link komentara

  54. @ Marija grešiš, opterećena si predrasudama a nisi obišla ove zemlje i ne znaš kako stvari tamo funkcionišu. Tamo te ne moze pojesti mrak zato što kriminal ne postoji, nema ni lopova i kradja. A narod je mnogo kulturniji i tolerantniji nego što neko sa takvim predrasudama moze i da zamisli!
    (Dragan - Sava, 26. novembar 2022 11:47)

    Neka samo

    Nemoj Marija, molim te. Ima lepih zemalja gde su dame izuzetno cenjene i postovane, a ponasaju se prijateljski i bez predrasuda. Nisam sad tamo zbog trenutnog posla, ali cesto posecujem. Zadrte i histericne “hriscanke” nam uopste ne nedostaju. Niko te nije nazivao “nizim bicem” a nijednu zenu tako ne tretiraju u arapskom svetu. Drzi se svojih principa i uzivaj u svetu u kom zivis. Danas je bilo na stadionu hiljade lepih Saudijki bez poveza na glavama, svugde su tretirane kao princeze, a ponasaju se normalno. Ti sa svojim predrasudama i kompleksima ostani gde jesi. Ja cu tamo pred finale, uvek sam im drag posetilac, ali verujem da ti ne bi bila, sto i nije bas kompletno njihova krivica. Prici jednoj drugacijoj kulturi sa toliko negativnim stavom nije osnov za razumevanje
    (Rocco Ramirez, 26. novembar 2022 17:55) 

    # Link komentara

    Ti si ocito prespavao dogadaje u Iranu?ubojstva i prosvjede jer zena nije imala pokrivenu kosu.pametniji si dok sutis
    (Ludilo brale, 26. novembar 2022 21:19)

    # Link komentara

  55. bitno je ovo iza nje
    da je .......
    (бато, 26. novembar 2022 21:15)

    # Link komentara

  56. Igrao bih rukom u njenom šesnaestercu.
    (Lala, 26. novembar 2022 21:04)

    # Link komentara

  57. Ma kakva Hrvatica, Hercegovka je to.
    (KPGS, 26. novembar 2022 21:01)

    # Link komentara

  58. @Jel' se ona tu skidala u svojoj Hrvatskoj ili je dosla njima u Katar?
    Jel' treba u Kataru da postujes katarska pravila ili hrvatska?
    (Dule, 26. novembar 2022 17:33)

    A kada oni dodju ovde kao nindze, cija pravila (ne)postuju? Muslimanska ili evropska? Mani me tog licemerja muslimanskog
    (bgd011, 26. novembar 2022 20:45)

    # Link komentara

  59. Hapsi ovu plastiku, na sta lici ovo.
    (Marko.89, 26. novembar 2022 20:40)

    # Link komentara

  60. olizo bi je ko krava tele
    (rkekoke, 26. novembar 2022 20:36)

    # Link komentara

  61. @ Drasko
    A da odes prijatelju u Capljinu i kazes stanovnicima u lice da oni nisu Hercegovci nego Bosanci katolici? Ili jos bolje otidji u Trebinje pa im reci da su oni ( trebinjci) Bosanci pravoslavne vjere. Zna se granica izmedju Bosne i Hercegovine a ona je iznad Konjica. Sve ostalo su tvoji vlazni snovi.
    (Max, 26. novembar 2022 20:28)

    # Link komentara

  62. (Mila, 26. novembar 2022 15:09)









    Ne pravi se naivna, islam je religija koja vrši nametanja svojim vernicima, a kad negde pređu iz manjine u većinu, onda nameću svoja pravili i nemuslimanima! Muslimanskama je tako zabranjeno da se udaju za nemuslimana, a muslimanima je zabranjeno da promene veru i pređu na hrišćanstvo, za to je kod njih predviđena smrtna kazna, dakle nema slobode veroispovesti i mogućnost slobode izbora u islamu, tamo gde su većina muslimani uvode takozvanu "džiziju" za nemuslimane, odnosno porez na to što ste "nevernik" što je verska diskriminacija. Islam nameće arapski jezik u svojim učenjima, nigde nećete čuti francuski jezik u džamijama Francuske, niti ruskijezik u džamijama Rusije, ta praksa mora da bude ukinuta, po čemu je arapski jezik veličanstveniji od francuskog ili ruskog na primer, gospodo to je fašizam, arapski fašizam! Ne sme biti zabranjivanja bilo čega i bilo gde, u Francuskoj je službeni jezik francuski, a ne arapski i to mora da se poštuje svuda pa i u džamijama!
    (ban Kulin, 26. novembar 2022 20:25)

    # Link komentara

  63. Lepa žena na fotografiji osujećuje njihovu kulturu. Organizovali ste Svetsko prvenstvo, poštujte svetsku kulturu i slobodu umetnosti (fotografija), nije šetala gradom tako.....
    (ende, 26. novembar 2022 20:24)

    # Link komentara

  64. Iz Čapljine je, nije Hrvatica nego je bosanska katolikinja
    (Draško, 26. novembar 2022 19:43)

    Baba joj je iz Osijeka, dakle Dalmatinka.
    (hegooniest, 26. novembar 2022 20:21)

    # Link komentara

  65. Dabome

    sinko

    i bruka

    naravno!
    (Čeki opinionista kašljarazzo del šoferazzo, 26. novembar 2022 20:21)

    # Link komentara

  66. Iz Čapljine je, nije Hrvatica nego je bosanska katolikinja
    (Draško, 26. novembar 2022 19:43)

    Katolkinja iz BiH je isto sto i Hrvatica. Pitaj nju sta je, verujem da zna bolje od tebe. Nisu svi u BiH nastali 1992 godine.
    (fghjnb, 26. novembar 2022 20:15)

    # Link komentara

  67. @(ban Kulin, 26. novembar 2022 13:57)




    Odlično si to primetio, a ja bih samo da dodam još jedan primer kako pravoslavna crkva adaptira hrišćanstvo lokalnoj zajednici. U Japanu tamošnji pravoslavni hrišćani - Japanci kojih ima više stotina hiljada u svojim molitvama umesto našeg "hleb naš nasušni daj nam danas" kažu: "pirinač naš nasušni daj nam danas" pošto Japanci uglavnom i ne koriste hleb, nego kuvani pirinač namesto hleba, uz to japanski pravoslavci čitaju molitve na japanskom jeziku, a po svojim crkvama za freskoslikarstvo koriste svoje japanske likovne tehnike, dok freske i ikone obeležavaju svojom azbukom, odnosno onim njihovim znakovnim pismom, Rusi koji su im preneli hrišćanstvo nisu im nametnuli svoju ćirilicu, a tako i teba da bude. Da su katolici sve bi im bilo nametnuto onako kako Vatikan kaže.
    (Hammer, 26. novembar 2022 20:11)

    # Link komentara

  68. Najbolji croat/ica je uhićeni croat/ica !
    (Čeki opinionista del cazzo, 26. novembar 2022 19:45)

    # Link komentara

  69. Iz Čapljine je, nije Hrvatica nego je bosanska katolikinja
    (Draško, 26. novembar 2022 19:43)

    # Link komentara

  70. Dosta lepše je nju pogledat na tribini nego one hrvatske navijače koji su se obukli ko arapski šejki.
    (Marko, 26. novembar 2022 19:42)

    # Link komentara

  71. A šta je lažno u srpskoj istoriji?
    (Samo pitam, 26. novembar 2022 17:39)

    Sve.
    (KKK-666, 26. novembar 2022 19:26)

    # Link komentara

  72. Svako ko za ovu misli da je lepa zbog fotošopiranih slika treba da pogleda snimke i gestikulaciju dotične...
    (Delije Jug, 26. novembar 2022 18:31)

    # Link komentara

  73. Sve se balkanske ku..ine sjatile na Bliski istok...
    (Sale, 26. novembar 2022 18:16)

    # Link komentara

  74. Niko nije dužan da poštuje tudju religiju. Realno, nisi dužan da poštuješ ni svoju ako ne želiš. Na svetu ima 2000 religija, svaka ima neka svoja izmišljena glupa pravila, ni za jednu nemamo dokaz da je Bog lično hteo nešto od nas. Kad budem videla srnu u šumi da se zagrnula, a dabra da pali sveće, ja ću da vam poverujem da je to od Boga i tako treba.
    (Bbxb, 26. novembar 2022 18:10)

    # Link komentara

  75. A oni kada dođu kod nas što ne poštuju našu religiju i skinu burke, hidžabe i ostala sr..a. Smo što smo mi glupi pa kod nas može sve.
    (Amsterdam, 26. novembar 2022 14:31)

    Sve si promašio. Niti oni nas teraju da nosimo hidzabe , burke i ostala s...a, niti je kod nas zabranjeno da se to nosi.
    (Hahahahahaha, 26. novembar 2022 18:04)

    # Link komentara

  76. Ne podrzavam fotosopiranu "damu" ali onda bi arapske "dame" trebalo da poskidaju carsafe sa sebe, kada dolaze u Evropu TJ. da lostuju evropsku kulturu, bar mislim...
    (mich, 26. novembar 2022 18:00)

    # Link komentara

  77. @ Marija grešiš, opterećena si predrasudama a nisi obišla ove zemlje i ne znaš kako stvari tamo funkcionišu. Tamo te ne moze pojesti mrak zato što kriminal ne postoji, nema ni lopova i kradja. A narod je mnogo kulturniji i tolerantniji nego što neko sa takvim predrasudama moze i da zamisli!
    (Dragan - Sava, 26. novembar 2022 11:47)

    Neka samo ti idi, nigde gde je islam glavna religija i zakon necu da krocim. Nisam nize bice jer sam zensko i religija me ne interesuje kao ni postovanje iste. Laku noc i prijatno.
    (Marija, 26. novembar 2022 16:58)

    Nemoj Marija, molim te. Ima lepih zemalja gde su dame izuzetno cenjene i postovane, a ponasaju se prijateljski i bez predrasuda. Nisam sad tamo zbog trenutnog posla, ali cesto posecujem. Zadrte i histericne “hriscanke” nam uopste ne nedostaju. Niko te nije nazivao “nizim bicem” a nijednu zenu tako ne tretiraju u arapskom svetu. Drzi se svojih principa i uzivaj u svetu u kom zivis. Danas je bilo na stadionu hiljade lepih Saudijki bez poveza na glavama, svugde su tretirane kao princeze, a ponasaju se normalno. Ti sa svojim predrasudama i kompleksima ostani gde jesi. Ja cu tamo pred finale, uvek sam im drag posetilac, ali verujem da ti ne bi bila, sto i nije bas kompletno njihova krivica. Prici jednoj drugacijoj kulturi sa toliko negativnim stavom nije osnov za razumevanje
    (Rocco Ramirez, 26. novembar 2022 17:55)

    # Link komentara

  78. (mostarac, 26. novembar 2022 13:54)

    Poredjenja ti nisu na mestu. Srem, Backa i Kosovo su sastavni delovi Srbije, dok Hercegovina nije sastavni deo Bosne nego Bosne i Hercegovine. Otuda posebno Bosanci a posebno Hercegovci kao geografske odrednice. Sam naziv tvoje drzave te demantuje. To kako je ti zoves skraceno je tvoj problem. Sa druge strane ne postoji drzava Srbija i Srem. Dok je bila Srbija i Crna Gora nisi mogao za nekoga ko je rodjen u Pirotu da kazes da je Crnogorac kaо sto ne mozes ni za zitelja ostrva Tobago reci da je Trinidadjanin jer je sasvim drugo ostrvo u pitanju, iako se zemlja zove Trinidad i Tobago. Mislim da si se slabo druzio sa knjigom kroz zivot.
    (Хрват, 26. novembar 2022 17:49)

    # Link komentara

  79. @Low Key Lyesmith

    Dosadni ste vise sa tim Srbijancima. Nikakvi Srbijanci ne postoje, kao sto ne postoje ni Spanijanci, Rumunijanci ili Gruzijanci.
    (weenkO, 26. novembar 2022 17:40)

    # Link komentara

  80. @S obzirim kakvu ti laznu istoriju imas oni imaju kratku ali istinitu.A ti i dalje budi objektivan u svom beznadju i lazi.
    (srbistan, 26. novembar 2022 10:35)

    A šta je lažno u srpskoj istoriji?
    (Samo pitam, 26. novembar 2022 17:39)

    # Link komentara

  81. Je l to ona nekog kritikovala jer nosi hidžab. Ovde nije napadnut musliman, napadnuta je ona. Ona se skinula što je u skladu sa njenim normama. Nije skinula muslimanku.
    (so, 26. novembar 2022 16:49)

    Jel' se ona tu skidala u svojoj Hrvatskoj ili je dosla njima u Katar?
    Jel' treba u Kataru da postujes katarska pravila ili hrvatska?
    (Dule, 26. novembar 2022 17:33)

    # Link komentara

  82. Dođi ti seko u Srbiju da igramo šah.
    (Laza harambaša, 26. novembar 2022 17:31)

    # Link komentara

  83. Daleko od toga da podržavam golotinju u javnosti, ali muslimanima smetaju i obilježja drugih religija i kultura a uvijek propagiraju islam kao tolerantnu vjeru. Muslimani najbolje žive u zapadnim "kršćanskim", "nevjerničkim" i demokratskim društvima koje oni ne podnose i nastoje nametnuti svoja pravila i zatucanost od kojih upravo bježe iz svojih zemalja što je neobjašnjiv apsurd.
    (dragan, 26. novembar 2022 17:28)

    # Link komentara

  84. Kakva ribetina rasna juuuu
    (Nikola, 26. novembar 2022 17:27)

    # Link komentara

  85. Sta d...a zna sta je sramota? Gram mozga nema...
    (Danac, 26. novembar 2022 17:09)

    # Link komentara

  86. Ova mora da je jako skupa. Al ima milionera koji ovo razvlače.
    (qqq, 26. novembar 2022 17:04)

    # Link komentara

  87. Ili možda navija za Zveduuuuu
    (pančo, sančo, 26. novembar 2022 17:03)

    # Link komentara

  88. Marija grešiš, opterećena si predrasudama a nisi obišla ove zemlje i ne znaš kako stvari tamo funkcionišu. Tamo te ne moze pojesti mrak zato što kriminal ne postoji, nema ni lopova i kradja. A narod je mnogo kulturniji i tolerantniji nego što neko sa takvim predrasudama moze i da zamisli!
    (Dragan - Sava, 26. novembar 2022 11:47)

    Neka samo ti idi, nigde gde je islam glavna religija i zakon necu da krocim. Nisam nize bice jer sam zensko i religija me ne interesuje kao ni postovanje iste. Laku noc i prijatno.
    (Marija, 26. novembar 2022 16:58)

    # Link komentara

  89. Bas je dobra.
    (Pivke, 26. novembar 2022 16:56)

    # Link komentara

  90. "Poštuj našu religiju"

    Koliko i vi njenu...


    "Sram te bilo, poštuj tuđu kulturu"

    Videti prethodno...


    "Jedva čekam snimak hapšenja"

    I ja hapšenja nekog od njih...


    "Ne znam šta se u tvojoj državi smatra lepim, ali ovo je u Kataru ružno"

    Pa edukuj se, nemate vi onopol na etalon za lepo...
    (John, 26. novembar 2022 16:52)

    # Link komentara

  91. Nepostovanje druge kulture i religije je za svaku osudu!
    (lihvar, 26. novembar 2022 12:49)

    Je l to ona nekog kritikovala jer nosi hidžab. Ovde nije napadnut musliman, napadnuta je ona. Ona se skinula što je u skladu sa njenim normama. Nije skinula muslimanku.
    (so, 26. novembar 2022 16:49)

    # Link komentara

  92. Hahahhahahahhahahah, pravoslavlje je grana bliskoistočne religije, u početku nastale kao jevrejska sekta. Srbi i Bugari su imali svoju prastaru, prirodnu religiju, koja im je zatrta ognjem u mačem, isto kao i Grci. Kakve veze su Sloveni imali sa nekim tamo Jerusalimom?
    (Berliner, 26. novembar 2022 12:35)
    znate o pravoslavlju ko sto se Gedza razume u informatiku
    najvise pravoslavaca ima u Africi ne u Evropi
    (koma, 26. novembar 2022 16:43)

    # Link komentara

  93. I arapkinje se u Evropi zamotavaju cak i djevojcice od 5,6 godina i meni to smeta isto pa sta da se radi. Cuti i gledaj svoja posla
    (Goran, 26. novembar 2022 16:41)

    # Link komentara

  94. svaka čast... ali zato ona naša lepojka landara u opancima i gunju.
    (neutral fe, 26. novembar 2022 16:38)

    # Link komentara

  95. Hrvoje Ljakse@
    Tačnije,otac joj je nemački Jevrej jer Knoll(Knolle=glavica,recimo belog luka) je tipično jevrejsko prezime u Nemačkoj,pogledaj joj oči !
    (tutlo, 26. novembar 2022 16:38)

    # Link komentara

  96. a ovi mislimani postuju tudje religije kad dodju u Jevropu?
    (koma, 26. novembar 2022 16:37)

    # Link komentara

  97. reslia da se uda
    (una, 26. novembar 2022 16:27)

    # Link komentara

  98. Kad dodjes muslimanu u drzavu on kaze: postuj moju religiju dosao si kod mene.
    Kad musliman dodje u TVOJU drzavu on opet kaze: postuj MOJU religiju, pusti me da se oblacim i ponasam kako hocu
    (simulacra, 26. novembar 2022 10:41)

    Не бих се баш сложио са овим.
    Европске земље имају законе код којих је "мање више све дозвољено" и то важи за њихове грађане подједнако као и за странце.
    Муслиманске земље имају своје законе, и исти закони важе за њихове грађане подједанко као и за странце.
    Шта год мислили о туђим друштвеним уређењима, важно је само да се поштују она друштвена уређена која важе у друштву у којем се налазимо.
    Није на странцу да намеће своја убеђења у туђем друштву.
    (Срба, 26. novembar 2022 16:25)

    # Link komentara

  99. Ja sam medju prvima za to, da kad mi iz zapada idemo u muslimanske zemlje poštujemo njihove običaje, ako treba nosimo i rute na glavi, ne bunimo se ako nema tamo hriščanskih crka i slično.., al da ne čujem više ni jednog migranta da bi to tražio isto u europi. E tu neka se oni nama prilagode ili nek se vrate kuči.
    (xx, 26. novembar 2022 16:19)

    # Link komentara

  100. mostarac@
    Kako to da je "Bosna" skraćeni naziv za Bosnu i Hercegovinu,pa dobro je onda BiH skraćena,za celu Hercegovinu,ne sluti svašta !
    (cvrko, 26. novembar 2022 16:18)

    # Link komentara

  101. @Istrebljivač Vonjevina

    Gde si bre Vonjavko legedno! Kako idu klozetarije, ima li novca za novi apple uredjaj?
    (Žurkolomac, 26. novembar 2022 15:51)

    # Link komentara

  102. "I'm a Barbie girl, in the Barbie world
    Life in plastic, it's fantastic"
    (Come on, Barbie, let's go party, 26. novembar 2022 15:48)

    # Link komentara

  103. "Ja, ja nostim plastično odelo
    i plastika je moja hrana
    možda sam plastičan i ja

    Plastika, plastika, plastika...."

    © 1981 CROATIA RECORDS
    VIS Idoli - Plastika
    Album: Paket aranžman - Šarlo akrobata & Idoli & Električni orgazam
    40 GODINA NOVOG VALA 1981. - 2021.
    (Jugoplastika, 26. novembar 2022 15:33)

    # Link komentara

  104. Ribetina
    (qwerty, 26. novembar 2022 15:28)

    # Link komentara

  105. Pa i nije Hrvatica. Otkad u Hrvatskoj postoji slovo ö? Nemci njeno ime inače pisu Knöll. Verovatno joj otac Nemac, koji je smuvao gastarbajterku. I to je ta neka druga/treća generacija Hrvata u Nemačkoj u kojoj se ona izjašnjava kao Nemica. Kad nije neko prvenstvo naravno.
    (Dejan, 26. novembar 2022 15:16)

    # Link komentara

  106. A da li bi neka skroz zamotana na našim stadionima poštivala našu Europsku kulturu ???
    (slavonija, 26. novembar 2022 15:10)

    # Link komentara

  107. Jedna je Larisa Rikelme, ove su joj sve kopija.
    (Vatrogasac, 26. novembar 2022 15:10)

    # Link komentara

  108. Za komentatore kojima muslimani na zapadu nameću svoje običaje i religiju, molim Vas navedite konkretne primere. To što se neke žene i dalje zamotavaju, što ne piju alkohol ili jedu svinjetinu, kako vas to tačno pogađa i šta je vama ili bilo kome drugome tu nametnutno? Suština tih zapadnih vrednosti koje tumačite po potrebi, jer smo i mi kao nacija tek negde na pola puta, jeste da svako može da živi, izgleda, pojede i popije šta želi. Ako muslimanka hoće da nosi hidžab, treba da ima pravo da ga nosi bez ikakvih problema. To što je ona takva produkt mizogine religije i samu sebe uskraćuje za mnoge stvari u životu jer veruje u jednog od deda mrazeva je potpuno druga problematika. Nit je to zapravo vaša briga, nit ona time drugima bilo šta nameće, živela u Bagdadu, ili Berlinu. Gledajte bolje svoje dvorište i svoje društvo.

    Radila sa nekoliko njih, bez marama, ali prate ostale smernice vere. Divne i pametne žene, i dobri ljudi. Sa nekom u burci tamo u Rijadu bih se možda i povezala na nekom nivou. Sa ovakvim plastičnim primercima živih pornografskih lutki sigurna da ne.
    (Mila, 26. novembar 2022 15:09)

    # Link komentara

  109. Došla da se proda....
    (mmmmmmm, 26. novembar 2022 14:54)

    # Link komentara

  110. Šta je problem,pokrila je kosu.😀
    (cento, 26. novembar 2022 14:53)

    # Link komentara

  111. Kad dodjes muslimanu u drzavu on kaze: postuj moju religiju dosao si kod mene.
    Kad musliman dodje u TVOJU drzavu on opet kaze: postuj MOJU religiju, pusti me da se oblacim i ponasam kako hocu
    (simulacra, 26. novembar 2022 10:41)

    Odlično ste ovo primetili. Svaka čast.
    (Smrt nas se ne tiče, 26. novembar 2022 13:14
    ---------
    Nije on primetio ništa. Arapi se ne posipaju pepelom po glavi niti stalno tamburaju o jednakosti, o ljudskim slobodama, o multikulturalnim društvima gde će svi biti jednaki bez obzira na naciju veru i boju kože. Oni imaju običaje i zakone u svojim državama, kojih se pridržavaju i traže da se i drugi pridržavaju tih istih običaja i zakona. Problem je u licemerju Zapada, koji propagira tešku demagogiju sa nadom da će se svi stranci, kao što je bio slučaj sa balkanskom moralnom gologuzijom, asimilovati i postati nemci, francuzi i švedjani. Nažalost, ili na sreću, Turci, Kinezi, Indijci i drugi narodi, posebno islamke veroispovesti ne pristaju da budu ono što nisu. Da za večeru prodaju veru. Da zbog standarda zaborave ko su i šta su. Kada su uvideli da takva multikulturalnost ne uspeva onda im džamije ruže pejsaže a dimije i burke ih plaše. Mislim...
    (Zoran Knezevic, 26. novembar 2022 14:52)

    # Link komentara

  112. No islam for me! Nikada! Jedem prasetinu i jescu je uvek!!!
    (Znalac, 26. novembar 2022 13:07)
    Mene što se tiče možeš i paščetinu, na isto ti dođe.
    (Ilija Toljaga, 26. novembar 2022 14:39)

    # Link komentara

  113. A oni kada dođu kod nas što ne poštuju našu religiju i skinu burke, hidžabe i ostala sr..a. Smo što smo mi glupi pa kod nas može sve.
    (Amsterdam, 26. novembar 2022 14:31)

    # Link komentara

  114. "Ona nije Hrvatica, mi Hrvati poštujemo druge kulture"
    phahahahahahahahahaha
    ma daaaaaj kakve šaljivdžije phahahaha dobar dobaaaar
    (virus, 26. novembar 2022 14:25)

    # Link komentara

  115. Koliko se sjećam, niti jedan bona fides Mostarac - Mislim naravno na ljude koji su u tom gradu živjeli prije 1992. i na njihove potomke. - nikada za sebe neće reći da je Bosanac, ili da ima ikakve veze sa Bosnom. Hercegovci nisu Bosanci, Hercegovina nije isto što i bosna, i uvredljivo je Hercegovinu nazivati Bosnom, a Hercegovce Bosancima. I to je činjenica. Usput, Hercegovina je povijesni, ah, entitet, i čak i u vrijeme otomanske vlasti, bila je posebna upravna oblast - nekakva "Bosna i hercegovina" je k-und-k izmišljotina. A ljudi iz Srema svakako nisu, niti mogu biti Srbijanci - mogu biti Srbi (etnički pojam / etnonim), Hrvati, Slovaci, Rusini... I svi su oni Sremci. Nisu Srbijanci, nisu Bačvani, nisu Lale/Banaćani, Mačvani...
    (Low Key Lyesmith, 26. novembar 2022 14:20)

    # Link komentara

  116. I treba da je uhapse/proteraju. Smaraju ovi narcisi i pornicare. Misle da je Svet njihov i gde god se pojave trce dupeta, puce usta, izbacuju sise, tverkuju.. Neukusno i neprimereno. TO radi u kuci sa muzem/momkom, ili na sajtu za odrasle, a ne da se to radi po ulicama, marketima, trznim centrima, bibliotekama, stadionima. Bolesni i zeljni paznje.
    (Pljuvac Svih Stilova, 26. novembar 2022 14:19)

    # Link komentara

  117. Zena je toliko ulozila u svoje s... pa mora pobogu da ih pokaze,kako ljudi nemaju razumevanja,uostalom one su joj verovatno i jedini kvalitet koji ima
    (urke, 26. novembar 2022 14:16)

    # Link komentara

  118. Masno ali lepo
    (Stiv, 26. novembar 2022 14:14)

    # Link komentara

  119. I ja bih je priveo ?
    (Rout, 26. novembar 2022 14:12)

    # Link komentara

  120. Uh al je dobra sunce ti.
    (Makedoughnuts, 26. novembar 2022 14:07)

    # Link komentara

  121. Nju ne interesuje Hrvatska. Ona je dosla u Katar da promovise svoj IG zbog reklama i ponuda, i da bude poznata u svetu.
    (Samo jako i snazno, 26. novembar 2022 14:03)

    # Link komentara

  122. Tona plastike.
    (Red, 26. novembar 2022 14:01)

    # Link komentara

  123. Očigledno da dotična ima plan da nahvata nekog bogatog šeika. Inače veoma prosečna.
    (Lisičić, 26. novembar 2022 13:58)

    # Link komentara

  124. Hahahhahahahhahahah, pravoslavlje je grana bliskoistočne religije, u početku nastale kao jevrejska sekta. Srbi i Bugari su imali svoju prastaru, prirodnu religiju, koja im je zatrta ognjem u mačem, isto kao i Grci. Kakve veze su Sloveni imali sa nekim tamo Jerusalimom?

    (Berliner, 26. novembar 2022 12:35)








    Mešaš religiju i crkvu, a to su dve različite stvari iako su usko povezane jedna sa drugom! Religija ima univerzalni karakter, a crkva je samo jedan mali šraf u okviru religije i može da ima svoje posebnosti. U slučaju hrišćana, religija se zove hrišćanstvo, ali mu se crkve razlikuju što je i prirodno iz mnogobrojnih razloga kao što su to geografske, klimatske, etničke, rasne, kulturološke, jezičke i druge posebnosti. Pogrešno je insistirati na uniformnosti crkve u okviru religije, jer je uloga crkve da religiju prilagodi lokalnoj sredini, na primer da prilagodi liturgijski jezik lokalnnoj zajednici, pa bi stoga bilo potpuno pogrešno insistirati na tome da nam liturgijski jezik bude svima isti, kao što je to svojevremeno insistirao Vatikan kada je širom Evrope, pa i Balkana nametao latinski jezik, a inače su hrišćanske vrednosti univerzalne - "ne kradi" "ne ubij" "ne čini preljubu"... Valjda se svi slažemo oko najosnovnijih ljudskih prava i vrednosti koje nam promoviše univerzalno hrišćanstvo, a druga stvar je kako to crkve distribuiraju na lokalnom nivou. Osim toga SPC je sačuvala brojne predhrišćanske slovenske obićaje.
    (ban Kulin, 26. novembar 2022 13:57)

    # Link komentara

  125. @Hrvoje Ljakse, 26. novembar 2022 10:02
    Kako može biti "Bosanka iz Čapljine"!? FFS, ne bi bilo zgoreg naučiti, ah, zemljopis, povijest i kulturološke specifičnosti Balkana. Jer, Čapljina je grad u Hercegovini - Naglašavam, Hercegovini. - i ljudi odatle ili podrijetlom odatle nikako ne mogu biti Bosanci, i Bosanke, već isključivo Hercegovci i Hercegovke. A što će uzeti za svoj etnički identitet - hoće li Biti Hrvati, Srbi (mada Srba u Čapljini gotovo da više i nema koliko znam), Bošnjaci ili neka pak posve drukčija, egzotičn(ija)a nacija (Eskimi, zašto da ne) - je njihova privatna stvar.

    *Nadam se da će komentar biti objavljen, u celosti.
    (Low Key Lyesmith, 26. novembar 2022 12:42)

    Kako može biti Bosanka iz Čapljine, tako može i Srpkinja iz Vojvodine. Za Vojvodinu, Kosovo, Srem,, Bačku... vi kažete da je sve to Srbija. Shvatite da je naziv "Bosna" samo skraćeni naziv za "Bosna i Hercegovina". Pa koliko puta mi kažemo "Amerika" a mislimo na Sjedinjene Američke Države. Jednostavno, koristimo kraću i opšteprihvaćenu verziju.
    (mostarac, 26. novembar 2022 13:54)

    # Link komentara

  126. ...plastika, plastika, plastika, plastikaaaa...
    (Toto-ko-tunjo-uz-Idole, 26. novembar 2022 13:47)

    # Link komentara

  127. Nepostovanje druge kulture i religije je za svaku osudu!
    (lihvar, 26. novembar 2022 12:49)

    Pravo na ispovedanje je neotuđivo, ali poštovanje treba zaslužiti!
    (Petar, 26. novembar 2022 13:46)

    # Link komentara

  128. ako bas je nece ni jedan sejk moze mene da kontakira . Nisam sejk ali nemam ni jedan kredit ;)
    (ovan za priplod, 26. novembar 2022 13:44)

    # Link komentara

  129. Totalni je promašaj organizacija ovakvog događaja u državi koja ne zna šta su ljudska prava i slobode. Svetsko prvenstvo u fudbalu je festival radosti sreće sporta, to uključuje i alkohol i kratke majce šorceve a ko ima problem sa tim ne treba ni da učestvuje a kamoli da organizuje takvu manifesta iju. Ali para vrti gde burgija neće pa su se i organizatori i fudbalske zvezde prodali za Katarske pare.
    (Milan, 26. novembar 2022 13:44)

    # Link komentara

  130. aj pa nek je srećna udaja za šejka od Katara :)))
    (Profesor Dušan, 26. novembar 2022 10:13)

    Šejk se kupuje u Meku :) Ovo su šeici.
    (Randy Marsh, 26. novembar 2022 12:39)

    to je milk sejk :d
    a pravi sejk je sejk o'Nil :d
    (belgrado,nocu, 26. novembar 2022 13:26)

    # Link komentara

  131. Skockala se !
    (BG, 26. novembar 2022 13:25)

    # Link komentara

  132. Svoja pravila namećite sebi. Ona važe za vas a ne za ceo svet. Organizovali ste svetsko prvenstvo, a ne muslimansko prvenstvo.
    (Odgovor, 26. novembar 2022 13:24)

    # Link komentara

  133. A sto oni ne postuju nasu religiju vec hodaju umotani kada dodju ovde?
    (Telal, 26. novembar 2022 13:23)

    # Link komentara

  134. Lepa?
    (Znak pitanja, 26. novembar 2022 13:18)

    # Link komentara

  135. Onda poštujte i vi nas evropljane kada dolazite, neka vaše žene otkriju glave i lice i neka obuku nešto sa visokim šlicom i dekolteom.
    (Reciprocitet, 26. novembar 2022 13:15)

    # Link komentara

  136. Kad dodjes muslimanu u drzavu on kaze: postuj moju religiju dosao si kod mene.
    Kad musliman dodje u TVOJU drzavu on opet kaze: postuj MOJU religiju, pusti me da se oblacim i ponasam kako hocu
    (simulacra, 26. novembar 2022 10:41)

    Odlično ste ovo primetili. Svaka čast.
    (Smrt nas se ne tiče, 26. novembar 2022 13:14)

    # Link komentara

  137. No islam for me! Nikada! Jedem prasetinu i jescu je uvek!!!
    (Znalac, 26. novembar 2022 13:07)

    # Link komentara

  138. simulacra, 26. novembar 2022 10:41)

    Ne widim Kako oni ne postuju hriscansku religiju kad dodju npr u Ewropu. Druga stwar sto je oni Sami ne postuju pa on smeta kad dodje Neko ko je u stwari postuje. Ewo Ti npr, cime oni ne postuju twoju religiju kad dodju u BG?
    (Andidas, 26. novembar 2022 11:18)

    Ne widiš ti slowo "w"!
    (Lektor, 26. novembar 2022 13:07)

    # Link komentara

  139. Kako nase zene umeju da se upropaste sa tom plastikom. Vidim da Hrvatice nisu mnogo pametnije. Ona je lepa zena koja se unakazila. A inace mislim da su Srpkinje, Hrvatice, Bosanke, Crnogorke itd prirodno vrlo lepe zene. Ne razumem ovaj glupi trend!
    (aaaaa, 26. novembar 2022 11:07)

    Ja ne znam da li ih sve isti doktor radi, ili svi plastični hirurzi imaju samo jedan koncept estetike?...ili sve one donose jednu te istu sliku kao primjer? Ko jaje jajetu!
    (Leftenent, 26. novembar 2022 13:06)

    # Link komentara

  140. Šta se ljute, nosi kockasti hidžab !
    (Superhik, 26. novembar 2022 13:00)

    # Link komentara

  141. gde vi vidite kocke, ja samo vidim kugle
    (Deki, 26. novembar 2022 12:52)

    # Link komentara

  142. Nepostovanje druge kulture i religije je za svaku osudu!
    (lihvar, 26. novembar 2022 12:49)

    # Link komentara

  143. Kako njih ubiše kompleksi, kockice na svemu.
    (sale1907, 26. novembar 2022 10:49)


    Stvarno ne znam ko je se zbog tih kockica i kompleksa doveo sebe u situaciju za bežaniju u treće zemlje.
    (kale, 26. novembar 2022 12:21)

    Neka, neka. Samo polako
    (O ustaše, 26. novembar 2022 12:47)

    # Link komentara

  144. Kad dodjes muslimanu u drzavu on kaze: postuj moju religiju dosao si kod mene.
    Kad musliman dodje u TVOJU drzavu on opet kaze: postuj MOJU religiju, pusti me da se oblacim i ponasam kako hocu
    (simulacra, 26. novembar 2022 10:41)

    Najbolji komentar ikada za opisivanje dvostrukih standarda muslimana
    (Dragan, 26. novembar 2022 12:43)

    # Link komentara

  145. @Hrvoje Ljakse, 26. novembar 2022 10:02
    Kako može biti "Bosanka iz Čapljine"!? FFS, ne bi bilo zgoreg naučiti, ah, zemljopis, povijest i kulturološke specifičnosti Balkana. Jer, Čapljina je grad u Hercegovini - Naglašavam, Hercegovini. - i ljudi odatle ili podrijetlom odatle nikako ne mogu biti Bosanci, i Bosanke, već isključivo Hercegovci i Hercegovke. A što će uzeti za svoj etnički identitet - hoće li Biti Hrvati, Srbi (mada Srba u Čapljini gotovo da više i nema koliko znam), Bošnjaci ili neka pak posve drukčija, egzotičn(ija)a nacija (Eskimi, zašto da ne) - je njihova privatna stvar.

    *Nadam se da će komentar biti objavljen, u celosti.
    (Low Key Lyesmith, 26. novembar 2022 12:42)

    # Link komentara

  146. @aj pa nek je srećna udaja za šejka od Katara :)))
    (Profesor Dušan, 26. novembar 2022 10:13)

    Šejk se kupuje u Meku :) Ovo su šeici.
    (Randy Marsh, 26. novembar 2022 12:39)

    # Link komentara

  147. dobra šokica
    (deda djoka, 26. novembar 2022 12:39)

    # Link komentara

  148. Svaka drzava ima svoj zakon i pravila.
    Kada dodjes moras to postovati.
    Koja je granica to oni odlucuju.
    Za sada je jos na slobodi :-)
    (Pero, 26. novembar 2022 12:39)

    # Link komentara

  149. Mi hrvati postujemo tudje kulture.....hahahahhaahahhahahaha,kao talibani što ih postuju.
    (Šalajko, 26. novembar 2022 12:38)

    # Link komentara

  150. Na Balkanu su samo pravoslavne crkve Srba, Grka i Bugara legitimne, jer su nastale na Balkanu gde im i žive narodi koji su ih formirali!
    (ban Kulin, 26. novembar 2022 12:21)

    Hahahhahahahhahahah, pravoslavlje je grana bliskoistočne religije, u početku nastale kao jevrejska sekta. Srbi i Bugari su imali svoju prastaru, prirodnu religiju, koja im je zatrta ognjem u mačem, isto kao i Grci. Kakve veze su Sloveni imali sa nekim tamo Jerusalimom?
    (Berliner, 26. novembar 2022 12:35)

    # Link komentara

  151. Mala je slatkiš pravi, a ovi Beduini nek se koza drže.
    (Ivan, 26. novembar 2022 12:32)

    # Link komentara

  152. Kako njih ubiše kompleksi, kockice na svemu.
    (sale1907, 26. novembar 2022 10:49)


    Stvarno ne znam ko je se zbog tih kockica i kompleksa doveo sebe u situaciju za bežaniju u treće zemlje.
    (kale, 26. novembar 2022 12:21)

    # Link komentara

  153. "Poštuj našu religiju" - islam nigde ne poštuje tuđu religiju!

    Katolicizan i islam su dve strane iste genocidne medalje!
    To su dve imperijalističke, agresorske i okupatorske sekte!
    Prva radi u korist zapadnjaka, a
    druga radi u korist arapskog faktora!
    Ni jedna ni druga od ove dve sekte ne pripadaju ovim prostorima
    Prvu su stvorili stari latini na Apeninskom poluostrvu, a
    drugu su formirali Arapi na Arabijskom poluostrvu!
    Šta traže okupatorske kvazi-crkve na Balkanu, kad ovde nema ni starih Latina, a ni Arapa?
    Pa došle su da šire svoju genocidnu hegemoniju i mržnju, katolička sekta je došla na Balkan preko centralno-evropskih okupatora, a islamska sekta preko centralno-azijatskih okupatora!
    Na Balkanu su samo pravoslavne crkve Srba, Grka i Bugara legitimne, jer su nastale na Balkanu gde im i žive narodi koji su ih formirali!
    (ban Kulin, 26. novembar 2022 12:21)

    # Link komentara

  154. Lepa cura, ali šteta što se nije malo uradila. Bar da su joj grudi malo veće, ili usne... bilo šta.
    (K, 26. novembar 2022 12:15)

    # Link komentara

  155. Video je uzivo nista posebno, ali kad se nasminka i malo fotoshopa - avion.
    (Koja, 26. novembar 2022 12:15)

    # Link komentara

  156. koliko se fotošopirala riba... uočite dva gola na istoj strani terena iza nje hahaha :)) Inače, otac joj je Nijemac majka Bosanka iz Čapljine, ne znam odakle joj ideja da je Hrvatica? bosanski katolici imaju problem sa identitetom pa misle da su Hrvati
    (Hrvoje Ljakse, 26. novembar 2022 10:02)

    Veliš Bosanka iz Čapljine. Kao kada bi rekao Šumadinka iz Srema. Lepo ti ide ta geografija.
    (Zrikavi, 26. novembar 2022 12:12)

    # Link komentara

  157. video je na dva stadiona ovde
    Ni izbliza nema tolike grudi I fotosop I filteri Su odradili svoje
    Lepa devojka Koja zivi da bude u centru paznje
    Neka Hvala
    (ma da, 26. novembar 2022 12:08)

    # Link komentara

  158. Ćao mama,ćao tata...vidite me...jel sam lepa?
    (Wolokee, 26. novembar 2022 11:57)

    # Link komentara

  159. Vrlo jednostavno...treba prethodno promisliti i analizirati gde organizovati razna velika takmičenja a gde ne.
    (pera kalenić, 26. novembar 2022 11:50)

    # Link komentara

  160. Koje je to opterecenje kad odes negde u 15.vek i ne znas da li smes da trepnes i da li time krsis neku njihovu glupost. Ide kamenovanje i slicno.
    Sve zensko sto ide tamo je ludo.
    Ova naravno nije normalna, ali muskarcima nikad dosta dupeta na svakom koraku, pa sta se trazi to se i daje. Neka od plasticara ce da zaglavi ozbiljno i pojesce je mrak tamo za primer.
    (Marija, 26. novembar 2022 11:19)

    Marija grešiš, opterećena si predrasudama a nisi obišla ove zemlje i ne znaš kako stvari tamo funkcionišu. Tamo te ne moze pojesti mrak zato što kriminal ne postoji, nema ni lopova i kradja. A narod je mnogo kulturniji i tolerantniji nego što neko sa takvim predrasudama moze i da zamisli!
    (Dragan - Sava, 26. novembar 2022 11:47)

    # Link komentara

  161. Nasa istorija je mnooogo deblja od HR istorije, jer je nasa puna mitova i lazi. A sto se njihovog ginjenja za sahovnicu tice, pa jesu oni '90-ih ginuli za tu sahovnicu. 10.000 njih tu borbu nije prezivelo. Nego, ajde ti pakuj kofere i spremaj se polako da ides kod njih na more, posto kad dodje leto Srbin brzo zaboravi da Hrvata mrzi. Ode tamo, iskupa se, vrati se pa onda pocne ponovo da mrzi.
    (Kuj bre nema bogatu istoriju punu lazi i prevarei,

    Нема већег мита од приче о хрватским краљевима. А највећи научник им је проф. Балтазар.
    (Куп је битан, 26. novembar 2022 11:37)

    # Link komentara

  162. Izgleda ko Dzesika Rebit, samo steta sto smo mi u "igranom" filmu..
    (Glomazno, 26. novembar 2022 11:33)

    # Link komentara

  163. Njoj je sve oprošteno! ?
    (Radnik u JP, 26. novembar 2022 11:23)

    # Link komentara

  164. vTako je to u raspalim drustvima kao sto su Srbija i Hrvatska, prostitutke glume elitu i jet set.
    (B, 26. novembar 2022 10:20)

    Iskreno bi bilo bolje da je samo ovde jer bi onda bilo nade. Inace mislim da je ceo svet takav.
    (ola, 26. novembar 2022 11:21)

    # Link komentara

  165. Koje je to opterecenje kad odes negde u 15.vek i ne znas da li smes da trepnes i da li time krsis neku njihovu glupost. Ide kamenovanje i slicno.
    Sve zensko sto ide tamo je ludo.
    Ova naravno nije normalna, ali muskarcima nikad dosta dupeta na svakom koraku, pa sta se trazi to se i daje. Neka od plasticara ce da zaglavi ozbiljno i pojesce je mrak tamo za primer.
    (Marija, 26. novembar 2022 11:19)

    # Link komentara

  166. (simulacra, 26. novembar 2022 10:41)

    Ne widim Kako oni ne postuju hriscansku religiju kad dodju npr u Ewropu. Druga stwar sto je oni Sami ne postuju pa on smeta kad dodje Neko ko je u stwari postuje. Ewo Ti npr, cime oni ne postuju twoju religiju kad dodju u BG?
    (Andidas, 26. novembar 2022 11:18)

    # Link komentara

  167. A kad dođu na zapad, nameću svoj način oblačenja, ponašanja i običaja. Tada su izuzetno glasni kad traže svoja "prava", ista ona prava od kojih su pobegli na zapad sa svojim čoporima.
    (Berliner, 26. novembar 2022 10:42)

    Pogledaj komentare, nju prozivaju Hrvati, ne Arapi!
    (...., 26. novembar 2022 11:16)

    # Link komentara

  168. Slazem da se postuje domacin ALI onda nemoj da se umotavas od glave do cipela kad si u Europi.
    (Realista, 26. novembar 2022 11:14)

    # Link komentara

  169. ona je tu na promociji svoga of
    (badjon, 26. novembar 2022 11:11)

    # Link komentara

  170. @berliner

    Ti si kriv ako im to dopustiš u svojoj kuci. Nisu krivi arapski migranti u Berlinu,nego izdajničke levicarske vlasti Nemacke koje to dopuštaju. Mislis da bi AfD to dozvolio?
    (Oliver, 26. novembar 2022 11:08)

    # Link komentara

  171. Kako nase zene umeju da se upropaste sa tom plastikom. Vidim da Hrvatice nisu mnogo pametnije. Ona je lepa zena koja se unakazila. A inace mislim da su Srpkinje, Hrvatice, Bosanke, Crnogorke itd prirodno vrlo lepe zene. Ne razumem ovaj glupi trend!
    (aaaaa, 26. novembar 2022 11:07)

    # Link komentara

  172. Tako je to u raspalim drustvima kao sto su Srbija i Hrvatska, prostitutke glume elitu i jet set.
    (B, 26. novembar 2022 10:20)

    Tako je u svim zapadnim zemljama. Svak drustva zapadnih zemalja su raspadnuta.
    (Drvo, 26. novembar 2022 11:03)

    # Link komentara

  173. Hrvoje ljakse
    Nik ti odgovara
    Bosanaca nema u Čapljini nego samo Hercegovaca, a što se hrvatstva tiče, to smo vam pokazali i dokazali kad je trebalo.
    (TedThüringen, 26. novembar 2022 11:03)

    # Link komentara

  174. Došla da nađe sponzora, čista istina.
    (Влада, 26. novembar 2022 10:54)

    # Link komentara

  175. Tako je to u raspalim drustvima kao sto su Srbija i Hrvatska, prostitutke glume elitu i jet set.
    (B, 26. novembar 2022 10:20)

    Ma da, a inače Kardašijanke su suva eminencija američke akademije nauka i umetnosti. Tik-Tok je izmislio Tesla, a Instagram Pupin, Fejsbuk je u posthumnom vlasništvu Ruđera Boškovića. Zapadne "vrednosti" su u stvari smišljenje na Istoku, a Srbija i Hrvatska svoja raspala društva gaje još od srednjeg veka i pod njihovim uticajem planeta je upala u ambis.
    (Beograd-janin, 26. novembar 2022 10:51)

    # Link komentara

  176. Kako njih ubiše kompleksi, kockice na svemu.
    (sale1907, 26. novembar 2022 10:49)

    # Link komentara

  177. Uf ... I ja bi je šikanirao.
    (Peki, 26. novembar 2022 10:46)

    # Link komentara

  178. A kad dođu na zapad, nameću svoj način oblačenja, ponašanja i običaja. Tada su izuzetno glasni kad traže svoja "prava", ista ona prava od kojih su pobegli na zapad sa svojim čoporima.
    (Berliner, 26. novembar 2022 10:42)

    # Link komentara

  179. Kad dodjes muslimanu u drzavu on kaze: postuj moju religiju dosao si kod mene.
    Kad musliman dodje u TVOJU drzavu on opet kaze: postuj MOJU religiju, pusti me da se oblacim i ponasam kako hocu
    (simulacra, 26. novembar 2022 10:41)

    # Link komentara

  180. Budale, šejci ženite je, šta da je hapsite.
    (Vera, 26. novembar 2022 10:35)

    # Link komentara

  181. "ljudi su ginuli za te boje"

    Veliku istoriju imaju oni.
    Mogla bi da stane na cak 5 stranica A4.
    Font 12
    (Objektivno, 26. novembar 2022 09:58)
    S obzirim kakvu ti laznu istoriju imas oni imaju kratku ali istinitu.A ti i dalje budi objektivan u svom beznadju i lazi.
    (srbistan, 26. novembar 2022 10:35)

    # Link komentara

  182. Neverovatno koliko su ove kockiceo dobre, na šta god ih staviš.
    (Mile, 26. novembar 2022 10:34)

    # Link komentara

  183. A na slici gledajući usne stičem utisak da uspešno otpušava sudopere jednim poljupcem…
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 26. novembar 2022
    Polako covece, umreces u mrznji.Smiri se malo.
    (srbistan, 26. novembar 2022 10:32)

    # Link komentara

  184. @ Vrana
    Vidim oni jucer na Horgosu se pretrgli od postivanja zemlje domacina. A i ti Arapi kada dodju u Europu se ne prilagodjavaju zemlji i obicajima domacina vec se ponasaju kao kod svoje kuce. Ivanu Knoll ne bih posebno komentirao. Mogu samo reci da i vi konja( kobilu) za trke imate. Pogledajte fotke Borjanove zene.
    (Max, 26. novembar 2022 10:32)

    # Link komentara

  185. "ljudi su ginuli za te boje"

    Veliku istoriju imaju oni.
    Mogla bi da stane na cak 5 stranica A4.
    Font 12
    (Objektivno, 26. novembar 2022 09:58)

    Nasa istorija je mnooogo deblja od HR istorije, jer je nasa puna mitova i lazi. A sto se njihovog ginjenja za sahovnicu tice, pa jesu oni '90-ih ginuli za tu sahovnicu. 10.000 njih tu borbu nije prezivelo. Nego, ajde ti pakuj kofere i spremaj se polako da ides kod njih na more, posto kad dodje leto Srbin brzo zaboravi da Hrvata mrzi. Ode tamo, iskupa se, vrati se pa onda pocne ponovo da mrzi.
    (Kuj bre nema bogatu istoriju punu lazi i prevarei, 26. novembar 2022 10:30)

    # Link komentara

  186. lepih devojaka ima na milion.one koje se promovišu na bilo koji način misle da su nešto.obicne ...poput ovih iz katara.nebitno iz koje zemlje su.
    (don simeone, 26. novembar 2022 10:29)

    # Link komentara

  187. koliko se fotošopirala riba... uočite dva gola na istoj strani terena iza nje hahaha :)) Inače, otac joj je Nijemac majka Bosanka iz Čapljine, ne znam odakle joj ideja da je Hrvatica? bosanski katolici imaju problem sa identitetom pa misle da su Hrvati
    (Hrvoje Ljakse, 26. novembar 2022 10:02)


    Veoma često se dodaje gol kad su zagrevanja, treninzi... Vidi se da su različiti golovi. Desni je onaj na kom se igra, a levi je dodat.
    Nije dupli gol zbog fotošopa.
    (fliper, 26. novembar 2022 10:28)

    # Link komentara

  188. Tako je to u raspalim drustvima kao sto su Srbija i Hrvatska, prostitutke glume elitu i jet set.
    (B, 26. novembar 2022 10:20)

    # Link komentara

  189. I treba da je uhapse. Glupe li devojke
    (Čubura, 26. novembar 2022 10:17)

    # Link komentara

  190. aj pa nek je srećna udaja za šejka od Katara :)))
    (Profesor Dušan, 26. novembar 2022 10:13)

    # Link komentara

  191. Nisi na zapadu!Je li to komentar u smislu da bukvalno nije na zapadu,pa da se ispoštuje lokalna kultura ponašanja i zakoni,ili Hrvati sebe ne smatraju dijelom zapadne civilizacije?
    (War Inside My Head, 26. novembar 2022 10:12)

    # Link komentara

  192. Bez filtera samo jos jedna slatka "bucka"...
    (mich, 26. novembar 2022 10:11)

    # Link komentara

  193. svi ti koji se bune jedva postignu da obrišu usta od balavljenja...
    (smislov, 26. novembar 2022 10:10)

    # Link komentara

  194. koliko se fotošopirala riba... uočite dva gola na istoj strani terena iza nje hahaha :)) Inače, otac joj je Nijemac majka Bosanka iz Čapljine, ne znam odakle joj ideja da je Hrvatica? bosanski katolici imaju problem sa identitetom pa misle da su Hrvati
    (Hrvoje Ljakse, 26. novembar 2022 10:02)

    # Link komentara

  195. Zasto srbija nema svoju predstavnicu?
    (doktor, 26. novembar 2022 10:01)

    # Link komentara

  196. Odes u drugu zemlju ne postujes njihovu kulturu njihove zakone a hoces da oni tebe postuju. Samo cisto promovisanje sebe.
    (Vrana, 26. novembar 2022 10:00)

    # Link komentara

  197. "ljudi su ginuli za te boje"

    Veliku istoriju imaju oni.
    Mogla bi da stane na cak 5 stranica A4.
    Font 12
    (Objektivno, 26. novembar 2022 09:58)

    # Link komentara

  198. Riba je bomba. Ove što joj prete su sve ljubomorne babe.
    (12, 26. novembar 2022 09:58)

    # Link komentara

  199. I mi starletu za trku imamo!
    (Hrvoje Gablec, 26. novembar 2022 09:57)

    # Link komentara

  200. kome je ovo lepo?
    (iskvarena verzija austrijskog, 26. novembar 2022 09:56)

    # Link komentara

  201. Preslatka ali silikonusa
    Možda jedino dobro pravilo koje
    Smatram ispravnum
    Je da se zene zamoraju i pokriju lice
    Nema frustracija ili sprdacina
    Bogu ugodno odevanje i ponašanje
    Svetinja braka mnogo lakše odrziva
    Niko ne vidi i nema zadnje pomisli
    (Sonsi, 26. novembar 2022 09:56)

    # Link komentara

  202. Ja budala arapskih
    (AJ, 26. novembar 2022 09:55)

    # Link komentara

  203. Nisu mi jasne sa ovim foto shop-ovima, kao crtani film….stvarno ih bruka maksimalno.
    (sasa the king, 26. novembar 2022 09:54)

    # Link komentara

  204. "Ne znam šta se u tvojoj državi smatra lepim, ali ovo je u Kataru ružno"

    U mojoj državi je prelepo videti lepo žensko telo, pa vi idete zamotane kao Betmen! Poštujte pravila moje države !!!!
    (Danilo, 26. novembar 2022 09:52)

    # Link komentara

  205. A na slici gledajući usne stičem utisak da uspešno otpušava sudopere jednim poljupcem…
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 26. novembar 2022 09:52)

    # Link komentara