1. Pa potpuno razumno, iako inače.ne deluje kao ekstremno razumna osoba, :) i ja podržavam gejeve u smislu lične slobode izbora partnera i životnog stila svakog pojedinca, ali parada je neokomunistička manifestacija u službi toksične neomarksističke identity politics, i,.kao.i sve druge soroševske i woke boleštine, za to ne samo treba imati nultu toleranciju, već iz.istih stopa zabraniti sve NVO, fondacije i sličnan talog finansiran iz inostranstva, i sa zapada i sa istoka.
    (EU Citizen, 23. avgust 2022 19:54)

    # Link komentara

  2. @Lady T

    Поменуте и гура тај лоби.
    Ја то не гледам, нити слушам.
    (звук гусала у позадини)
    (Никола, 20. avgust 2022 23:11)

    # Link komentara

  3. Ako oni imaj upravo na paradu mzoemo li i mi da organizujemo. Oni imaju pravo d na svojim lokalima zabrane pristup onima koji nisu kao oni. Sme li neko u som kaficu da stavi znak da je zabranjeno za njihove istomisljenike. Oni imaj uvise prava nego mi. Na poslu su rimili lika koj ijenjihov jer je stigl onaredjene jda mora da se primi. odbijeni su bolji kanadidati. Ljudi budite kod kuce sta hocete budite vere koju volite ali za neke stvari mora da se gleda sam oda li znas psoao ili ne. Sin mog nacelnika je upisao medicinu samo jer su mu roditelj ilekari i sto im je kum prijatelj sa ne smem da kazem poslace nekoga da me rokne. cesto je nacelni kokretao telefon a mali je smao isao da mu se upsie ocena. znam da se to svuda radi ali... preterali su. Pitam skoro prijatelja koj ije u vojsci kako to da kad je bi orat nik ood general i oficira niej isao u rat nego su skupljali narod. a on m iponovio recenicu koju je rekao nek inas general pa anrod je tu da gine za drzavu. pa sto onda ti imas penzij u vecu od mene 10 puta, dosao si iz PM u beograd i dobio stan na dedinju. moji su 5 generacija u beogradu i niko niej dobio stan a svi su bil idobri i posteni radnici. kod nas je vazno samo kak oe uvuces i predstavis. eto sad i ovi dobise vise prava nego mi. zasto. zasto oni imaj urpednost u zaposljavanju.
    (a, 20. avgust 2022 22:29)

    # Link komentara

  4. Podržaću europrajd kad mi neko otkrije koji procenat fecesa, a koji semena treba zamešati da se dobije beba. Oprostite što ovo pitam, ali eto nisam baš bio dobar đak, preskočio sam tu lekciju iz biologije, može li neko od iskusnih to da mi objasni. p.s.bolest ne bira, ona samo napadne i grize sa svojim zubima, u nameri da me upropasti
    (Radovan lll, 20. avgust 2022 15:05)

    # Link komentara

  5. Volim narodnu muziku ali tebe bih zabranio! Ne da pevas, vec da govoris gluposti od kojih se svakom pametnom coveku zeludac okrene.
    (Milan, 20. avgust 2022 11:39)

    # Link komentara

  6. Budite gejevi al ne moramo mi to da znamo.
    (Ickoslav, 20. avgust 2022 11:21)

    # Link komentara

  7. Ma šta vi to trpite, dosadni ste više sa tim. Ako vam se ne svidja nemojte da gledate i gotovo. Ni ja ne gledam parove i zadrugu, a to je pravi šund, kič i razvrat.
    (B.B., 19. avgust 2022 16:40)

    Parovi i Zadruga ne paradiraju centrom milionskog glavnog grada.
    TV možeš da ugasiš. Ove frikove štite panduri, mada kapiram zašto. Ha ha ha
    (Kebab, 19. avgust 2022 20:23)

    Kao što možeš da promeniš kanal tako možeš i da prodješ drugom ulicom.

    A zapitaj se zašto ih štiti policija. To što mora da ih štiti policija upravo pokazuje da oni i jesu ugroženi kod nas.

    "ha ha ha".
    (B.B., 20. avgust 2022 07:17)

    # Link komentara

  8. "Ja smatram da nama moze biti lepo i bez eu.
    (Povratak, 19. avgust 2022 19:27) 

    To kaži ovima na Horgošu što nisu hteli Šengen nego Krim..... Neka se krčkaju malo. Do poslednjeg minuta su zaslužili da ih pretresaju
    (Stavi me u cc, 20. avgust 2022 04:50)

    # Link komentara

  9. Zivela parada
    (Milos, 19. avgust 2022 17:26)

    Kad igra Nolo
    (Dule, 20. avgust 2022 04:29)

    # Link komentara

  10. U vreme pandemije Covid i majmunskih boginja, zabraniti paradu zbog opasnosti od širenja zaraze. To država mora uraditi.
    (Stevan, 20. avgust 2022 01:36)

    # Link komentara

  11. Tako i u bolesnoj Americi NRA (bivši Ku Klux Klan) smatra i propagira da svaki beli Amerikanac treba da nosi oružje kako bi se odbranio od zlih crnaca koji žele da unište njegov način života (ili šta god da im je izgovor). I kao rezultat imaju naciju sa više ubistava vatrenim oružjem nego ostatak planete zajedno.
    Ista ta bolesna Amerika "kolevka moderne civilizacije" propagira na sva zvona LGBT. Verujte mi, ništa dobro neće izoditi od agresivne propagande koja nam svima burgija glavu. Ja lično nikada nisam ni razmišljao o gey populaciji dok niste krenuli da se reklamirate na sva zvona. Jednostavno kako je već u komentarima spomenuto proizvodite yo-yo efekat i time ste se širem delu populacije zgadili.
    Prestanite više!
    (Brane, 20. avgust 2022 01:33)

    # Link komentara

  12. Ja se ne bojim parade, samo su mi pojedini ucesnici odvratni za gledanje. Na nasim paradam se ucesnici jos i ponasaju relativno normalno u poredjenju sa paradama na zapadu gde je vulgarni egzibicionizam vrhunac nastupa na paradi. A onda ljudi dovedu decu da gledaju uzivo ono za sta im zabranjuju pristup na internetu...
    (Entropy fighter, 19. avgust 2022 21:08)

    A zašto onda dovode decu da gledaju uživo ono što im zabranjuju da gledaju na internetu? Meni je to malo "čudan" argument.
    Kome se ne sviđa, ne dolazi da ih gleda i kao da ne postoje. Da nema ovih vesti, bar 2/3 Srbije ne bi ni znalo da se prajd održava.
    (Ne razumem, 19. avgust 2022 22:23)

    I ja ne razumem zasto dovode decu ali pogledaj kostime ucesnika pa ces razumeti o cemu pricam
    [link]
    (Entropy fighter, 19. avgust 2022 23:38)

    # Link komentara

  13. Zene su paradirale jer je u pitanju diskriminacija polova, sto se smatra prirodnom podela
    Biti ili ne biti gay nije prirodna podela vec opredeljenje, da li ja paradiram sto sam straight??? Ne naravno ne zelim da opterujem i silujem ljude 5 dana na ulici zato sto sam se opredelila za to.
    (Biljana, 19. avgust 2022 16:34)
    kakav glup komentar. Niko se ne opredeljuje da bude gej ili strejt. Bas me zanima opisi mi tacno trenutak kada si se opredelila da budes strejt. Jednostavno jesi, zar ne? Kao sto gej ljudi jesu gej i nisu se opredeljivali u nekakvim anketama ili sta ti ja znam. Pa da je tako onda se verovatno niko ne bi opredelio da bude gej, da se plasi za zivot, da li ce ga odbaciti porodica i prijatelji itd. Ajde malo ukljuci mozak ako ga imas.
    (Svasta, 19. avgust 2022 23:02)

    # Link komentara

  14. Meni je recimo bilo jako nelagodno gledati onaj soft porn od dočeka Nove godine koje su priredile Jelena K. i Sara Jo. Na trgu prestonice, prenos preko nacionalne televizije, sve plaćeno novcem iz državnog budzeta.
    Naravno da sam promenila kanal, samo se pitam je li ta pornografija u skladu sa porodicnim vrednostima o kojima toliko likuje ovaj narod u Srbiji?
    Ajd živeli.
    (Lady T., 19. avgust 2022 22:42)

    # Link komentara

  15. Ja se ne bojim parade, samo su mi pojedini ucesnici odvratni za gledanje. Na nasim paradam se ucesnici jos i ponasaju relativno normalno u poredjenju sa paradama na zapadu gde je vulgarni egzibicionizam vrhunac nastupa na paradi. A onda ljudi dovedu decu da gledaju uzivo ono za sta im zabranjuju pristup na internetu...
    (Entropy fighter, 19. avgust 2022 21:08)

    A zašto onda dovode decu da gledaju uživo ono što im zabranjuju da gledaju na internetu? Meni je to malo "čudan" argument.
    Kome se ne sviđa, ne dolazi da ih gleda i kao da ne postoje. Da nema ovih vesti, bar 2/3 Srbije ne bi ni znalo da se prajd održava.
    (Ne razumem, 19. avgust 2022 22:23)

    # Link komentara

  16. bilo bi red da svi ti diskrimisani, napadnuti ljudi koji zive u strahu iznesu konkretne slucajeve pred relevantnim drzavnim organima, obzirom da ih zakoni ove drzave od takvih stvari apsolutno stite, pa ako drzava ne uradi ono sto joj je duznost onda nek protestvuju kaso i svi ostali koje je drzava zavrnula ... ovo nema veze sa homofobijom i bilo cime, cist marketing za nametanje necega u cemu se vecina ne pronalazi ... sta bi recimo bilo kad bi svi oni koji sebe ne vide u toj agendi paradirali proporcionalno svojoj brojnosti po gradu, imali bi centar zatvoren mesecima jer svako valjda ima pravo da iznese i bude ponosan na to sto je? ili mozda ne?
    (marica, kriv, razumevanje..., 19. avgust 2022 21:50)

    # Link komentara

  17. Gejeve ne trpim, paradu ne podnosim
    (ravnozemljak, 19. avgust 2022 21:14)

    # Link komentara

  18. Totalno se slazem s ovom koja god da je. Treba homoseksualcima dati sva prava koja imaju i obicni gradjani, sto znaci da su parade besmislene jer obicni gradjani ne izlaze na parade heteroseksualnosti koje su u stvari cist ozakonjeni egzibicionizam.
    (Entropy fighter, 19. avgust 2022 16:22)

    Da, ali oni nemaju prava kao svi ostali gradjani, zato i odrzavaju paradu. Ne razumem zasto se nasi ljudi toliko boje te parade. Zar nisu ove sponzoruse i "pevacice", bas kao Ana Nikolic, napravile vecu stetu u nasem drustvu nego jedna parada? Izgleda mi kao da nasim ljudima vise smeta jedna parada od svih vulgarnosti i nasilja koju deca gledaju svakog dana na TV.
    (malina, 19. avgust 2022 17:41)
    Ja se ne bojim parade, samo su mi pojedini ucesnici odvratni za gledanje. Na nasim paradam se ucesnici jos i ponasaju relativno normalno u poredjenju sa paradama na zapadu gde je vulgarni egzibicionizam vrhunac nastupa na paradi. A onda ljudi dovedu decu da gledaju uzivo ono za sta im zabranjuju pristup na internetu...
    (Entropy fighter, 19. avgust 2022 21:08)

    # Link komentara

  19. Budi peder ili astronaut u svojoj kuci, baš koga briga, mene pusti da budem streit u svojoj, isto koga briga, to je esencija Anine poruke. Podrzavanje gejeva se nameće kao nova podobnost i merilo tolerantne i avangardne misli, a zapravo je idiotluk na osnovu kojeg razni mizantropi se sve nadmecu koji ce ih vise braniti isticuci time svoju toleranciju nasuprot streit koji su ono sto su oduvek i bili. Za 20 godina ce nam kojekakvi degenerici prodavati price kako je sasvim normalno da neko voli neku zivotinju jer i to je ljubav. Borimo se protiv toga zla sada, ocuvajmo porodice, kakvi pederi i lezbijke...
    (Branko, 19. avgust 2022 21:02)

    # Link komentara

  20. Ma šta vi to trpite, dosadni ste više sa tim. Ako vam se ne svidja nemojte da gledate i gotovo. Ni ja ne gledam parove i zadrugu, a to je pravi šund, kič i razvrat.
    (B.B., 19. avgust 2022 16:40)

    Parovi i Zadruga ne paradiraju centrom milionskog glavnog grada.
    TV možeš da ugasiš. Ove frikove štite panduri, mada kapiram zašto. Ha ha ha
    (Kebab, 19. avgust 2022 20:23)

    # Link komentara

  21. Javno ispoljavanje seksualnosti predstavlja vredjanje javnog morala.
    Ergo, ja imam ustavno i zakonsko pravo da me drzava zastiti od istog, te zahtevam da se parada zabrani.
    (Vule, 19. avgust 2022 20:04)

    # Link komentara

  22. A sta ima tebe neko sta da pita? Postoje strucni skolovani ljudi zaduzeni za resavanje drustvenih problema i vodjenje drzave. Na svu srecu shvatili su da nam je mesto u EU (pre svega geografski) zarad lepse buducnosti nase dece a indirektno i vase. Zamisli ona mora da trpi sund, kic i razvrat zarad boljeg zivota. A ko mene pita sto moram vas da trpim u svojoj rodjenoj zemlji koju uporno vracate u srednji vek?
    (bgx, 19. avgust 2022 17:45)

    Kako se postaje geografski deo eu? Geografski?

    Zbog cega je nama potrebna eu da bi nama bilo lepo? Norveska, Britanija, Svajcarska su u Evropi ali nisu deo Eu. Nesto mi se cini da je i njima lepo.

    Takvom izjavom samo ispadas **** i nama koji necemo u eu, lepis etiketu nekoga ko radi protiv buducnosti svoje dece.

    Ja smatram da nama moze biti lepo i bez eu. Smatram da nam clanstvo u toj organizaciji pretstavlja samo teg koji nas vuce dole tj. sputava.

    EU se pretstavlja kao zajednica jednakih drzava iako svi znamo da su u toj organizaciji jedni jednakiji od drugih.

    Zivim u EU vec godinama ali ne zbog lepote vec zbog zarade. Zaradjujem vise nego 90% njihovog stanovnistva i vidim sta je eu. Sa pocetkom sledece godine vracam se u Srbiju.
    (Povratak, 19. avgust 2022 19:27)

    # Link komentara

  23. Kakve veze imaju gejevi sa talibanima? JE l bi gejevi da uskraćuju nekome ljudska prava kao što talibani uskraćuju ženama, predstavnicima drugih religija i takođe gejevima?
    Bane, 19. avgust 2022 18:30)
    Uskraćuju pravo ljudima da se slobodno kreću dok traje parada, blokiraju grad, razumeš. Kladim se da ti smeta kad moraš da ideš zaobilaznim putem kad poljoprivrednici blokiraju puteve, ali ti je u redu kad blokiraju ovi čudaci.
    (VAR, 19. avgust 2022 19:00)

    # Link komentara

  24. I pedofilija je seksualna orijentacija, popustimo li pred ovima oni su sledeći koji će da paradiraju.
    (Zastava101specijal, 19. avgust 2022 18:47)

    # Link komentara

  25. Kolega na poslu koji je potajno gay - video sam mu upaljen grinder - pljuje gay osobe na svakom cosku. Zabranjuje paradu i sve bi pedere na razanj. To mi je dokazalo da je bukvalno svako ko tako misli latentni homoseksualac sa raznim psihickim devijacijama .
    (Marko, 19. avgust 2022 18:47)

    # Link komentara

  26. Није ту ствар само у овом накарадном парадирању ових поремећених личности, него су организатори наумили на стотине разних догађаја и активности. Намера им је да мењају наше погледе на друштвено уређење, традиционалне вредности и образовање. Иде се на то да се усвајају закони којим ће се изједначавати истполни бракови и дозвољавати им да усвајају децу које би онда они васпитавали по свом. Не само то, намера им је да уђу и у школски систем па да васпитавају и нашу децу како је у реду да се међусобно љубе мушки са мушкима и женске са женскима, касније гледајући Европу би вероватно било у реду и љубавни односи између стараца и деце и ко зна какве још болесне настраности. Нису они никакви борци за људска и мањиска права него терористи мањине над већином. Задиру нам у суштину постојања и желе да униште ионако већ деценијама па и вековима десеткован српски народ.
    (Сима, 19. avgust 2022 18:39)

    # Link komentara

  27. Referendum na svakih 10 godina pa kako većina odluči i kraj priče.
    (Zastava101specijal, 19. avgust 2022 18:36)

    # Link komentara

  28. Želim jasno da kažem NE PODRZAVAM gejeve, lezbo, trans i slicno. Sama tema mi je odbojna kao i takve osobe !! Molim da mi se objavi komentar.
    (Branko, 19. avgust 2022 17:12)

    To je zato sto si i sam gej, inace te ne bi doticalo uopste.
    (@Branko, 19. avgust 2022 18:32)

    # Link komentara

  29. Neko dole reče kao što ne bi bilo normalno da vehabije i talibani paradiraju Beogradom tako ne treba ni gejevi?!
    Kakve veze imaju gejevi sa talibanima? JE l bi gejevi da uskraćuju nekome ljudska prava kao što talibani uskraćuju ženama, predstavnicima drugih religija i takođe gejevima?
    Neko reče da ni heteroseksualci ne paradiraju? Pa logično da ne paradiraju jer nikada privilegovana grupa nije organizovala protest.
    To je isto kao kad bi direktori velikih firmi i kompanija organizovali mitinge, a običnim radnicima se zabranjivalo.
    To nije čak ni tačno jer svaka svadba, veridba i držanje za ruku momka i devojke jeste prezentacija hetero prava. To su te manifestacije.
    U pogledu seksualne prihvaćenosti strejteri su privilegovana grupa, a gejevi diskriminisani. Nije očekivano da privilegovana grupa mitinguje već ugrožena.
    (Bane, 19. avgust 2022 18:30)

    # Link komentara

  30. Pukotina žešća, kao i sva tzv estrada u Srbiji. Polusvet
    (Pero, 19. avgust 2022 17:34)

    Pa nije valjda da su ti i Aca Lukas ili onaj Darko Lazic pukotine zesce i polusvet?
    (Mile iz Veliko Laole, 19. avgust 2022 18:16)

    # Link komentara

  31. Vi kojima se ne svidja parada, jel shvatate da ne mozete jednostavno da zabranite odredjenoj grupi ljudi da se okupi i paradira/protestuje/proslavlja nesto? Ako je sve legalno prijavljeno, uslovi su ispunjeni da se dogadjaj odrzi i vi se tu nista ne pitate. Niko nije obavezan da dodje tamo i gleda ako mu se ne svidja. Kad peva Karleusa ispred skupstine, ja ne idem tamo jer je ne volim, a ako idu oni sto je vole, neka se lepo provedu.
    (Pedja, 19. avgust 2022 18:05)

    # Link komentara

  32. I zenama zabraniti da glasaju, izlaze na ulicu bez muske pratnje… Prolupala.
    (Nikola, 19. avgust 2022 18:01)

    # Link komentara

  33. Sramota srpskog naroda je ova žena i njoj slične...
    (Marko, 19. avgust 2022 16:31)

    U poredjenju s onim sljamom sa parade ona je ponos Srbije.
    (Hahahahahaha, 19. avgust 2022 18:00)

    # Link komentara

  34. @Biljana - a kad si se ti tacno opredelila da budes heteroseksualna? ako stvarno mislis da je to stvar izbora, zapitaj se malo u vezi sa svojom seksualnoscu.
    (Apatrid, 19. avgust 2022 18:00)

    # Link komentara

  35. Treba svi ostali Beograđani tog dana da napuste grad, odu neke izvan u prirodu, posete rodbinu u drugom gradu i sl.
    Pa, neka paradiraju praznim Beogradom!
    Beograd je ionako najlepši kad su praznici,kad velika većina ode kući.
    Pitajte LGBT zajednicu da li je normalno da strejt osobe imaju decu i sklapaju brakove.
    Šta su porodične vrednosti i da li je to nastrano ili prirodno.
    (ljubomilko, 19. avgust 2022 17:57)

    # Link komentara

  36. Zabraniti i tacka.Nek paradiraju po stanovima.
    (long live and David Coverdale, 19. avgust 2022 17:11)

    Po stanovima? To nema smisla, tamo ih niko ne vidi.
    (Psychobiological trouble, 19. avgust 2022 17:52)

    # Link komentara

  37. Nije problem ako je neko homoseksualac nego to javno pokazivanje i promocija toga. Ja sam apsolutno protiv bilo kakvog nasilja nad njima ali nije takođe u redu praviti reklamu za njih
    (Jugosloven, 19. avgust 2022 17:50)

    # Link komentara

  38. Nema tu nikakvog ponosa,sve je to šund,kič i razvrat koji ja treba da trpim zbog EU u koju i da želim nikad neću stići,a ne želim. Ko mene pita i bar šest miliona ljudi šta želimo,a šta ne??
    (Lela, 19. avgust 2022 15:58)

    A sta ima tebe neko sta da pita? Postoje strucni skolovani ljudi zaduzeni za resavanje drustvenih problema i vodjenje drzave. Na svu srecu shvatili su da nam je mesto u EU (pre svega geografski) zarad lepse buducnosti nase dece a indirektno i vase. Zamisli ona mora da trpi sund, kic i razvrat zarad boljeg zivota. A ko mene pita sto moram vas da trpim u svojoj rodjenoj zemlji koju uporno vracate u srednji vek?
    (bgx, 19. avgust 2022 17:45)

    # Link komentara

  39. Њиииииихаааааа!
    (Јабучило, 19. avgust 2022 17:44)

    # Link komentara

  40. Zašto moraju da paradiraju Beogradom ili bilo kojim drugim gradom u eri društvenih mreža i elektronskih medija. Idite negde gde ne smetate pa se snimajte, objavljujte, širite vaše opredeljenje online, zakupite termin na nekoj TV sa nac. frekvencijom, jeftinije je nego paralisanje glavnog grada, evo ja ću prvi da dam neki prilog, samo da vas ne gleda ko to ne želi. Osim ako vam ideja nije provokacija i izazivanje tenzija...
    (VAR, 19. avgust 2022 17:42)

    # Link komentara

  41. Totalno se slazem s ovom koja god da je. Treba homoseksualcima dati sva prava koja imaju i obicni gradjani, sto znaci da su parade besmislene jer obicni gradjani ne izlaze na parade heteroseksualnosti koje su u stvari cist ozakonjeni egzibicionizam.
    (Entropy fighter, 19. avgust 2022 16:22)

    Da, ali oni nemaju prava kao svi ostali gradjani, zato i odrzavaju paradu. Ne razumem zasto se nasi ljudi toliko boje te parade. Zar nisu ove sponzoruse i "pevacice", bas kao Ana Nikolic, napravile vecu stetu u nasem drustvu nego jedna parada? Izgleda mi kao da nasim ljudima vise smeta jedna parada od svih vulgarnosti i nasilja koju deca gledaju svakog dana na TV.
    (malina, 19. avgust 2022 17:41)

    # Link komentara

  42. Pukotina žešća, kao i sva tzv estrada u Srbiji. Polusvet
    (Pero, 19. avgust 2022 17:34)

    # Link komentara

  43. Dirnula je u agendu.
    (Empty Straw, 19. avgust 2022 17:32)

    # Link komentara

  44. Zivela parada
    (Milos, 19. avgust 2022 17:26)

    # Link komentara

  45. Ne zelimo da trpimo taj nonsense i sramotu u nasem gradu i drzavi. Da nisam rekao nesto lose, mozda?
    Pa LGBT sunarodnici su prvi koji vole da ukazuju na sve dobre i lepe stvari u zivotu. Cemu onda dozvoljavaju sebi ovakvu glupost.
    Uvek cu biti za uvodjenje mera zastite LGBT ne zato sto to jesu vec zato sto su moje kolege, prijatelji, sunarodnici, jednom recju ljudi.
    Ali da se krse druga ljudska prava i zakoni zbog toga, to ne mogu i necu prihvatiti
    (Zivot je lep, 19. avgust 2022 17:25)

    # Link komentara

  46. Prajd u Srbiji 80% čine: strani gej gosti, EU političari, korumpirani domaći političari, režimski gejevi i plaćeni umetnici. A pravi srpski gejevi su 80% sa druge strane na protestima protiv Prajda jer znaju da ih ovi politički iskorišćavaju i ne žele da režim navlači mržnju većinske populacije sa kojom mirno žive. Tako da ovo nema veze sa lbgt-om već politikom.
    (posmatrac, 19. avgust 2022 17:24)

    # Link komentara

  47. "Plastiku volim ali je recikliram".
    Sprski latentni homoseksualci se osecaju ugrozenim zbog pride-a?
    (NS, 19. avgust 2022 17:16)

    # Link komentara

  48. Želim jasno da kažem NE PODRZAVAM gejeve, lezbo, trans i slicno. Sama tema mi je odbojna kao i takve osobe !! Molim da mi se objavi komentar.
    (Branko, 19. avgust 2022 17:12)

    # Link komentara

  49. Zabraniti i tacka.Nek paradiraju po stanovima.
    (long live and David Coverdale, 19. avgust 2022 17:11)

    # Link komentara

  50. Ko je slagao gejeve da su u Srbiji nezaštićeni? Parada im je samo izgovor da se skinu u kožne gaće, pospu šljokicama i inate se među građanima koji nisu tražili da to gledaju. Bolje da se štite od side i majmunskih boginja nego od nekog tobož nasilja.
    (Obrad, 19. avgust 2022 16:11)

    Ahahahah kakav umisljaj. Jeste, oni su homoseksualci samo da bi se tebi i slicnima inatili.

    Naravno da su nezasticeni - ne mogu da stupe u zajednicu, nemaju reseno pitanje nasledjivanja i gomila drugih stvari. Jel vidis kakva se kuka i motika podigla. Sta se sve ne desava u zemlji, podvode decu, unistavaju reke, zagadjuju vazduh, ljudi ostaju bez poslova, siromastvo i nikom nista, ali kad gejevi oce na ulicu svi se u vitezove pretvoraju i cokulama bi da po sljokicama gaze i pokazuju silu. More!!!!
    (Fejspalm, 19. avgust 2022 17:09)

    # Link komentara

  51. Šta reći na sve da nekog ne uvrediš.
    Pitam se da li paradiraju oni koji nisu gej? Ne paradiraju. Zašto to onda rade ovi koji su gej, ili da provociraju ove druge.
    Ne vidim svrhu parade.
    Šta koga briga je li neko gej ili ne.
    (ljuba, 19. avgust 2022 16:57)

    # Link komentara

  52. Podržavam gejeve i njihovu borbu za svoja prava, ali parada je sve samo ne borba za prava. Isto kao i 1.maj. Imam prijatelje gejeve kojima ne pada na pamet da paradiju, da se krevelje po ulici da bi neko ko se samoproglasio za glavnog, pobenički likovao i unosio u lice svakome ko nije gej.
    (čekaj, 19. avgust 2022 16:48)

    # Link komentara

  53. Nema tu nikakvog ponosa,sve je to šund,kič i razvrat koji ja treba da trpim zbog EU u koju i da želim nikad neću stići,a ne želim. Ko mene pita i bar šest miliona ljudi šta želimo,a šta ne??
    (Lela, 19. avgust 2022 15:58)

    Ma šta vi to trpite, dosadni ste više sa tim. Ako vam se ne svidja nemojte da gledate i gotovo. Ni ja ne gledam parove i zadrugu, a to je pravi šund, kič i razvrat.
    (B.B., 19. avgust 2022 16:40)

    # Link komentara

  54. Мислим да је изјава на свом месту.
    (Milos Radulovic, 19. avgust 2022 16:36)

    # Link komentara

  55. Zene su paradirale jer je u pitanju diskriminacija polova, sto se smatra prirodnom podela
    Biti ili ne biti gay nije prirodna podela vec opredeljenje, da li ja paradiram sto sam straight??? Ne naravno ne zelim da opterujem i silujem ljude 5 dana na ulici zato sto sam se opredelila za to.
    (Biljana, 19. avgust 2022 16:34)

    # Link komentara

  56. Sramota srpskog naroda je ova žena i njoj slične...
    (Marko, 19. avgust 2022 16:31)

    # Link komentara

  57. Treba svi ostali Beograđani tog dana da napuste grad, odu neke izvan u prirodu, posete rodbinu u drugom gradu i sl.
    Pa, neka paradiraju praznim Beogradom!

    Nema ništa protiv svačije mišljenja i orjentacije, bilo političke, verske, pa i seksualne.
    Ali, kao što ne bi bilo normalno da nam talibani ili vehabije paradiraju Beogradom, tako nije normalno ni da to čine seksualne manjine.
    (Veliki brat, 19. avgust 2022 16:28)

    # Link komentara

  58. Pa kako podrzava a zabranila bi im pravo na okupljanje i sobodno kretanje, pretpostavljam da im ne bi dozvolila ni brak ni usvajanje dece, na koji nacin ih onda podrzava???
    (Apatrid, 19. avgust 2022 16:28)

    # Link komentara

  59. Jako losa prica generalno
    (Koji hit, 19. avgust 2022 16:26)

    # Link komentara

  60. Totalno se slazem s ovom koja god da je. Treba homoseksualcima dati sva prava koja imaju i obicni gradjani, sto znaci da su parade besmislene jer obicni gradjani ne izlaze na parade heteroseksualnosti koje su u stvari cist ozakonjeni egzibicionizam.
    (Entropy fighter, 19. avgust 2022 16:22)

    # Link komentara

  61. Znači, gospođa ne podržava manifestacije i proteste radi ostvarivanja prava bilo koje vrste? Jer Prajd je u svojoj biti protest u vidu manifestacije, protestna šetnja, a takvih imamo na tone godišnje (prosveta, taksi služba, poljoprivrednici, grupe protiv rušenja manastira, grupe koje pozivaju na prestanak rata ili sećanje na žrtve i nestale, itd). S obzirom na to gde živimo, svi ti protesti su neophodni. A manifestacije nam ulepšavaju život: dečje manifestacije, maraton, biciklisti, verske procesije, Prajd. Što se mene tiče, i svaka manifestacija gde se ljudi raduju i svaka šetnja radi ostvarivanja građanskih prava je dobrodošla. Prajd je dobrodošao i glasao bih za ostvarivanje prava LGBT+ populacije. Ili da im država da ista nasledna, penziona, kreditna, subvencijska, porodična i ostala građanska prava ili da država prestane da bude licemerna i da prestane da im uzima porez. Šta ima država da naplaćuje od LGBT+ ljudi porez ako im ne isporučuje usluge?
    (Explorer, 19. avgust 2022 16:20)

    # Link komentara

  62. Ko je slagao gejeve da su u Srbiji nezaštićeni? Parada im je samo izgovor da se skinu u kožne gaće, pospu šljokicama i inate se među građanima koji nisu tražili da to gledaju. Bolje da se štite od side i majmunskih boginja nego od nekog tobož nasilja.
    (Obrad, 19. avgust 2022 16:11)

    # Link komentara

  63. Bravo Ana!
    (Stevan Filipovic, 19. avgust 2022 16:06)

    # Link komentara

  64. Bravo Ana!
    (Stevan Filipovic, 19. avgust 2022 16:06)

    # Link komentara

  65. Ponos je najveci greh.
    (tikva, 19. avgust 2022 15:28)

    Komentar godine. Bravo
    (Dusko Miami, 19. avgust 2022 16:03)

    # Link komentara

  66. Ljudi su puno mrznje i jedva cekaju da im neko “naleti” da bi se ispraznili. Kao oni vole gejeve ali mrze nju. Ko mrzi neku skupinu ljudi ne moze voleti nijednu. Nisi cool ako ne volis gejeve, amere, ukrajince a out si ako podrzavas kineze, sirijce , muslimane ili zidove. Glupst je postala globalna
    (rvat, 19. avgust 2022 15:59)

    # Link komentara

  67. ''Ponos je najveci greh.''

    Znači Pride parada nije više samo ujednačavanje nego sada paradisanje in neko promovisanje gej agende kao nešto više? ko bi to ikad reko?
    (stvarno, 19. avgust 2022 15:59)

    # Link komentara

  68. Стоп паради. Кратко и јасно.
    (Јабучило, 19. avgust 2022 15:59)

    # Link komentara

  69. Nema tu nikakvog ponosa,sve je to šund,kič i razvrat koji ja treba da trpim zbog EU u koju i da želim nikad neću stići,a ne želim. Ko mene pita i bar šest miliona ljudi šta želimo,a šta ne??
    (Lela, 19. avgust 2022 15:58)

    # Link komentara

  70. Bože, oprosti joj , ne zna šta priča !
    (Boris Banović, 19. avgust 2022 15:58)

    # Link komentara

  71. Sramota je da je društvo došlo dotle da.ona treba da se izvinjava i menja svoju izjavu pod pritiskom idiota na društvenim mrežama i vas koji ste ovaj naslov sastavili. Ništa nije pogrešila ako je iznela svoje mišljenje, slagao se sa tim mišljenjem urednik portala ili ne. Svet jednoumlja i istomišljenika nije zdrav svet. Svojim mišljenjem nije ničija prava ugrozila. Ali ono što u skupštini gej strukture žele da nametnu kroz udžbenike itekako ugrožava prava dece koja pritom nisu njihova i za koje njih briga. Ali agenda nesrećnih i duboko oštećenih moćnika mora da se sprovede, zar ne...
    (En, 19. avgust 2022 15:53)

    # Link komentara

  72. Sramota je da je društvo došlo dotle da.ona treba da se izvinjava i menja svoju izjavu pod pritiskom idiota na društvenim mrežama i vas koji ste ovaj naslov sastavili. Ništa nije pogrešila ako je iznela svoje mišljenje, slagao se sa tim mišljenjem urednik portala ili ne. Svet jednoumlja i istomišljenika nije zdrav svet. Svojim mišljenjem nije ničija prava ugrozila. Ali ono što u skupštini gej strukture žele da nametnu kroz udžbenike itekako ugrožava prava dece koja pritom nisu njihova i za koje njih briga. Ali agenda nesrećnih i duboko oštećenih moćnika mora da se sprovede, zar ne...
    (En, 19. avgust 2022 15:53)

    # Link komentara

  73. Glup je onaj ko od dotične očekuje nešto više...
    Alkohol i "britak" um čuda čine.
    (mare, 19. avgust 2022 15:49)

    # Link komentara

  74. Niko ne sme da se plaši da će biti pretučen na ulici.
    Bio gay ili ne.
    Užas je da je u ovoj zemlji to vrlo verovatan ishod za ovaj deo populacije.
    Ako ništa drugo, treba barem da se složimo da je to apsolutno neprihvatljivo?
    (Glas razuma, 19. avgust 2022 15:43)

    # Link komentara

  75. Dnevna doza gay ispiranja mozga…velika je razlika izmedju gay osobe koja zivi svoj zivot normalno i 99% ove zemlje se ne mesa u njihov izbor…i profesionalnih gay likova koji su tu radi neke bolesne samopromocije i unovcavanja cinjenice da su gay. Paradiranjem samo cinite kontra-efekat,cinite stetu svemu sto ste postigli do sada,pa da imate i Premijera u jednoj zemlji kao sto je Srbija,sto je bilo nezamislivo…sve to unistavate besmislenim paradiranjem stvarajuci gadjenje ostatka 99% populacije…
    (inat, 19. avgust 2022 15:42)

    # Link komentara

  76. Ponos je najveci greh.
    (tikva, 19. avgust 2022 15:28)

    # Link komentara