1. Sta kazu zene stavi ti kondom!? Alo pa kad sam bio momak mene su sve cure silile da skinem i uslovljavljavale nema seksa sa kondomom jer ne uzivajuju isto!!

    Uvek mozes da odbijes. Narocito ako se bojis da ce neka devojka mozda posle abortirati tvoje cwlije
    (A ti nemoj, 27. jun 2022 16:43)

    # Link komentara

  2. Ako zanemarite da se radi o zenama (mada kada razmislite i o muskarcima, ipak imaju i oni neki uticaj na odluku o namernom prekidu trudnoce).. Zar ne mislite da ipak treba da postoje neke granice o mesanju drzave u privatnost ljudi? Ja mislim da se odluka o prekidu trudnoce tice samo partnera.
    (mozda gresim, 25. jun 2022 23:46)

    Ne misle kada je predmet odlucivanja drzave zena. Mislice kada predmet odlucivanja bude njihovo telo, organi, medicinski eksperimenti, ali tada ce biti kasno
    (Samo lagano, 27. jun 2022 08:57)

    # Link komentara

  3. @zmajognjeni
    Očigledno me nisi razumeo. Za prvo dete nisi spreman zato što nemaš iskustva sa tim i koliko god ti neko pričao o tome ili ti gledao svoje bližnje kako gaje decu, nisi direktno svakodnevno učestvovao u tome i ne znaš šta te čeka, zajedno sa detetom učiš i ti. Zbog toga se drugo, treće, četvrto... dete gaji lakše jer si već prošao te stvari i lakše ti je, znaš šta te očekuje i kako da se postaviš. I ne, nisam protiv abortusa, naravno da je u određenim slučajevima neophodan, prosto sam za prevenciju i dobro obrazovanje koje uključuje i seksualno obrazovanje (da ljudi budu odgovorni i prema sebi i prema partneru) i edukaciju o tome šta je abortus kada bi trebalo da se primeni i kakve posledice može da ostavi. Živ bio.
    (ronin, 27. jun 2022 02:45)

    # Link komentara

  4. Danas se bune sto zene treba da odluce o svom telu, a sutra ce da kukaju sto oni ne mogu da odluce o svom kad je u pitanju vakcina ili doniranje organa.
    Tupson do tupsona
    (Srbi pronadjeni u sluzbi satanista, 26. jun 2022 12:08)

    # Link komentara

  5. Tako mlada i lepa, a već ubica.

    I još se ponosi. Beda.
    (kvasac, 26. jun 2022 09:35)

    # Link komentara

  6. Majko sveta sta sve procitah! imam 50 g, cerku od 23 i jedini savet koji mogu da dam njoj ili bilo kojoj drugoj devojci - mizogini stvorovi i ovi koji nisu za izbor se lako otkriju, bacite im par pitanja o vaznim temama, izmedju ostalog i o abortusu. Ako nisu za izbor - zdravo, dovidjenja, daleko ti lepa kuca. Nek se valjaju sami u svojim uverenjima i nek pametuju izmedju sebe
    (Milenko, 26. jun 2022 09:18)

    # Link komentara

  7. Jaoooo, svima bih ja vama uveo doniranje organa po zakonu nakon sto pandrknete pa da vidimo koliko volite da se drzava toliko mesa u licne stvari.
    Ni vakcinu niste smeli.
    Ali kad su zene u pitanju ok vam je da ih drzava prisiljava da rode pod kojim god uslovima. Kao i uvek, moralan sam, ali nek neko drugi plati cenu mojih laznih uverenja
    (Jos jedan otac, 26. jun 2022 09:09)

    # Link komentara

  8. "Da toliko brinu o rodjenoj deci koliko o nerodjenoj, gde bi nam kraj bio"
    (Pravi otac, 26. jun 2022 08:53)

    # Link komentara

  9. Cerka Pola mora biti zdrava
    (Neko, 26. jun 2022 07:58)

    # Link komentara

  10. Sta kazu zene stavi ti kondom!? Alo pa kad sam bio momak mene su sve cure silile da skinem i uslovljavljavale nema seksa sa kondomom jer ne uzivajuju isto!!
    Njegosa treba prevesti na sve jezike svijeta i uvesti u skolovanje od prvog razreda!!
    (dejanmi, 26. jun 2022 03:14)

    # Link komentara

  11. dva mjeseca poslije propustene menstruacije da shvate da su trudne i da odluce da li hoce da rode a opet kazu da nemaju izbora!?
    (dejanmi, 25. jun 2022 19:21)"

    Kako si dosao do 2 meseca molim te?
    (zivo me zanima, 25. jun 2022 23:50)

    # Link komentara

  12. "U prevodu, da nije muskaraca, a da je do vas, i dalje bismo se vitlali kandzama i zubima (cak ni motkama i kamenjem), i pili bismo vodu u istoj barustini gde smo pre toga prali zadnjice."

    Jao, je li se to vrnuo onaj sto cas ima jedno dete cas dva, cas ga zena opljackala cas nije...
    (gle!, 25. jun 2022 23:48)

    # Link komentara

  13. Ako zanemarite da se radi o zenama (mada kada razmislite i o muskarcima, ipak imaju i oni neki uticaj na odluku o namernom prekidu trudnoce).. Zar ne mislite da ipak treba da postoje neke granice o mesanju drzave u privatnost ljudi? Ja mislim da se odluka o prekidu trudnoce tice samo partnera.
    (mozda gresim, 25. jun 2022 23:46)

    # Link komentara

  14. Nisam je ni pratio, a tek sada neću.
    (ZX, 25. jun 2022 23:21)

    E to je najbitnije u celoj prici
    (Anna, 25. jun 2022 23:45)

    # Link komentara

  15. Ja nisam protiv abortusa, ali podatak da se u našoj zemlji izvrši skoro 10.000 maloletnickih abortusa godišnje je zastrašujuci, i tu nešto mora da se menja. Koji je to %?

    To se resava edukacijom, ali ne daj boze seksualne edukacije u skolama, zar ne? Pa nisu te trudnoce pale s neba! Da li si onda za to da se napravi dnk baza pa da se svaki od tih oceva pronadje, pa obavezna vazektomoja ili ocinstvo? Pogotovo ako su punoletni?
    (Milos N, 25. jun 2022 23:44)

    # Link komentara

  16. Nisam je ni pratio, a tek sada neću.
    (ZX, 25. jun 2022 23:21)

    # Link komentara

  17. @Dusan, bravo. Kod nas su domovi za ometene u uzasnom stanju, ne cuh nikad nikog od ovih moralista da nesto apeluje. Ako ste za svaki zivot bez obzira na bolest, cim se rodi, kod nekog dusebriznika u porodicu pa nek pokazu velikodusnost na svom primeru
    (Milos N, 25. jun 2022 23:15)

    # Link komentara

  18. Nisam sigurna da recimo ovaj Loznica uopste zna sta znaci 6ta nedelja i kako se broji trudnoca. Zene sa policisticnim jajnicima ni ne znaju da su trudne u 5oj ili cak 6oj nedelji recimo, ali ko ce to njemu objasniti
    (Lupetanje, 25. jun 2022 22:55)

    # Link komentara

  19. Abortusi ce se vrsiti ilegalno, kao i uvek, postace industrija za bogacenje a radjace se teski siromasi ili bolesni uglavnom i biti ostavljani u domovima da zive pasji zivot. Ali bitno da vi mislite da ste mnogo pametni. Umirace one zene koje su zelele majcinstvo ali im ma vreme nije ukazana nega jer pobacaj moze da pocne a da se srce jos ocitava i onda se ceka i onda majka umire, ako ima jos dece ostaju bez majke i bez mogucnosti da imaju porodicu kakvu zasluzuju
    (Goran, 25. jun 2022 22:52)

    # Link komentara

  20. Niko ne radi abortus u 6 meseci a da hoce. Ili je dete tada mrtvo ili je ugrozen zivot majke. Ogromna vecina abortusa u Americi se resava pilulama danas, vrlo retko operacijom nakon nekoliko nedelja, a 6 meseci vrlo, vrlo, vrlo, ekstremno retko.

    Otkada je abortus legalan, stopa abortusa je konstantno padala i padala. Abortusi ce i dalje da se dogadjaju, to je cinjenica i najverovatnije ce ta stopa porasti, kao i stopa neplodnosti, siromastva, kroz koju deceniju kriminala, kao i stopa smrti zena.

    Godine 2000. je uradjeno 1.310.000 abortusa, a 2020. godine 930.160 abortusa iako je populacija Amerike bila mnogo veca 2020. (50 miliona vise ljudi).

    =21 nedelja -
    (cinjenice, 25. jun 2022 22:47)

    # Link komentara

  21. Sve ok, ali da se donese i zakon da svaka ta tradicionalna i bogobojazljiva porodica lepo mora da odgaja po jedno ili dva deteta (zavisno od materijalnog stanja) decu sa genetskim anomalijama, decu rodjenu iz incesta i decu silovatelja sa svim pravima koja imaju i vasa bioloska deca. Pa da vas vidimo na delu, junaci. Ne samo na recima
    (Dusan, 25. jun 2022 22:46)

    # Link komentara

  22. @Otac a vi biste bez zena tako superiorni mogli da se slikate kao vrsta.
    Ako na nas tako gledate, sve ok, ali onda nemoj da se jedis sto si za harpijice sperm donor i bankomat. Bolje nisi ni zasluzio. I eto, nesto dobro i od harpijica i od sponzorusa. Nek su te zaposele, drago mi je da si nasao zakrpu
    (Svakome svoje, 25. jun 2022 22:42)

    # Link komentara

  23. "To je veoma lično iskustvo i tako treba da bude" al hajd' ipak da objavim na internetu!
    (Dzo, 25. jun 2022 21:49)

    # Link komentara

  24. Не дао ти Бог такве "мајке".
    (Драган, 25. jun 2022 21:46)

    # Link komentara

  25. @Dejanmi
    ja sam gledao taj snimak i da znam da mi dete nosi neki gen koji ce mu onemoguciti dostojan zivot u surovom svetu gde pate i radno sposobni - ni trena se ne bih libio da to odradimo.
    Odgledaj ti stare majke koje zive sa odraslom decom, nepokretnom, i znaju da ih posle njihove smrti ceka jos veci pakao pa se javi, sebicni stvore
    (Andrija, 25. jun 2022 21:33)

    # Link komentara

  26. @Za Dejanami - i vi imate najednostavnije kontraceptivno sredstvo a to je kondom. Reci mi da li ga koristis ili "ne mozes da uzivas" dok je na tvom aparatu? Kako se krivica za nezeljenu trudnocu uvek svede na devojke (zene)?...
    (Kler Frejzer, 25. jun 2022 20:01)

    Ovo je u stvari ključ problema sa abortusom - - devojke "nemilice" dozvoljavaju muškarcima da ne stave kondom, jer je lepše bez njega. Pa ako se omakne, ići ću na abortus. Izvini, ali to je bolidizam. Pa barem ženama je lakse da nađu nekoga za seks, tako da ako nece sa, nađeš drugog ko hoće. Tvoje telo, tvoja pravila za seks.

    Ja nisam nikad spavao sa devojkom bez kondoma, a slusao sam price od devojaka: na piluli sam, ne moraš, lepse je bez njega. Moj najbolji drug nije želeo da koristi kondom, pa je na kraju morao nemilice da postane tata (ona htela da rodi, jer bila zaljubljena u njega), oženio se, brzo se razveo...

    Čak i sa kondomom postoji mala šansa da se zatrudni, a tada mi muškarci nemamo nikakvog glasa u vezi nama neželjene trudnoće. Ali kondom je i dalj3 najbolja zaštita, i protiv trudnoce i protiv raznih bolesti.

    Ja nisam protiv abortusa, ali podatak da se u našoj zemlji izvrši skoro 10.000 maloletnickih abortusa godišnje je zastrašujuci, i tu nešto mora da se menja. Koji je to %?

    Pa nije abortus kontraceptivno sredstvo. Pogotovu što su posledice abortusa na samu ženu i budući fetus nedovoljno istrazene...
    (ne znam gde teram, 25. jun 2022 21:26)

    # Link komentara

  27. Dragane, u sledecem zivotu kada se rodis kao Dragana ti radjaj koliko zelis, u ovom dok si musko odje**
    (ljubav svima, 25. jun 2022 21:24)

    # Link komentara

  28. Nije zabranjen abortus nego je odluka o tome spustena sa federalnog na nivo svake drzave posebno, upravo onako kako to njihov ustav i nalaze.

    Neke drzave su ga zabranile neke tek sad krecu u zabranu. Rezultat isti - gomila ljudi bez para bice prinudjena ili da gaji ili daje u domove decu sa raznim anomalijama, ili da umiru zbog vanmatericne, ili da radjaju decu iz incesta i silovanja. Bogati ce sebi da naravno da nadju resenje. Siromasni ce to da rade po podrumima. Muskarci ce uvek placati abortuse ljubavnicama koje nisu za kucu i to je prosto tako sa svim zabranama.
    (Milos N, 25. jun 2022 21:24)

    # Link komentara

  29. @@@Jovana, 25. jun 2022 20:16)

    Nisam ja nikakav zenomrzac i koristim kondom i sa svojom zenom!!Jadna si ti ocigledno jadna i obmanuta. Pogledaj kako izgleda taj "fetus" u 6om mjesecu i kako se bori da prezivi dok mu kidaju pincetama ruke i noge.. Sebicne zenturace koje misle da se cijeli svjet okrece oko njih!!
    (dejanmi, 25. jun 2022 21:22)

    # Link komentara

  30. Tableta za abortus, tj pilula za prekid trudnoce itekako postoji, nije dostupna u svim drzavama (ne znam ni da li je kod nas), ali nisam sigurna da je u bilo kojoj drzavi gde je dostupna mozes uzeti tek tako u apoteci (kao pilulu za dan posle) vec iskljucivo na recept.
    (Nina, 25. jun 2022 20:29)

    Kada je moja zena imala missed, bilo je proslo 6 nedelja secam se jasno da je lekar rekao da je do 5 nedelje moglo bi da se ceka spontano da ode, kao menstruacija, ali posto je proslo to vreme mor kiretaza zbog detaljnog ciscenja. Zato sam pretpostavio da ni nema nekog nacina da se nesto kupi u apoteci i odradi kod kuce. U svakom sl nisam znao za pilulu za abortus. Ali posto je zabranjen ab u nekim drzavama bice zabranjen svaki oblik istog tako da ne vidim razliku. Ugrozavaju se zivoti i beba i majki koje bi posle mogle da imaju normalne trudnoce
    (Milos N, 25. jun 2022 21:20)

    # Link komentara

  31. Imam utisak da vecina, u ovom slucaju muskaraca, gleda na ovo kao nesto sto zene sad izvoljevaju, a tema je poprilicno kompleksna... Kad sam skoro u 12. nedelji saznala da se plod nije dobro razvio i da bi po rodjenju beba odmah preminula, bila sam zahvalna sto mi je komisija odobrila prekid trudnoce. Ne mogu ni da zamislim tu agoniju kroz koju bih prosla da sam morala 9 meseci da nosim u sebi bebu, koju bih posle ko zna koliko sati porodjaja prirodnim putem, preminula.
    (MM, 25. jun 2022 21:18)

    # Link komentara

  32. The Texas Heartbeat Act prohibits abortion when there is a detectable heartbeat, which may be as early as 6 weeks into a woman's pregnancy. Before this, elective abortions were allowed up to 20 weeks post-fertilization.
    (Loznica, 25. jun 2022 19:23)

    Moj prvi plod je imao uredan heartbeat u 12 nedelji i ozbiljnu anomaliju. Meni je lekar savetovao naravno abortus, zenama u nekim americkim drzavama u Poljskooj na Malti to nije dozvoljeno, da li razumes?
    (Anna, 25. jun 2022 21:14)

    # Link komentara

  33. Zasto sirite lazne informacije? Bojite li se Boga? Abortus nece niti 100% zabranjen, moze se raditi u prvim nedeljama trudnoce ali ne i u 6-7 mesecu kao prije!!!
    (Loznica, 25. jun 2022 19:41)

    Cak i u citatu kojo si ti postavio se kaze kad ima otkucaja srca. Otkucaji se cuju u 6 nedelji, a neke anomalije se otkrivaju i posle 12 nedelja. Plod moze da ima ozbiljne anomalije i da srce kuca. Sumnjam da si toliko neobrazovan da to ne znas. Samo biras da to ignorises. Takoje posle silovanja, incesta takodje nije dozvoljen. Pricas gluposti. I dosada je 99% prekida obavljano pre 20-te nedelje, uglavnom iz medicinskih razloga. I sad bi ti zbog nekoliko budala da ugrozis sve. I da, slazem se, ako je plod zdrav ne treba ga abortirati u 7 mesecu, ali akp nije ili akp predstavlja rizik za majku treba ga dozvoliti uvek a to u nekim drzavama nije dozvoljeno!
    (Mladen, 25. jun 2022 21:11)

    # Link komentara

  34. Inače, u državi u kojoj živi ( Kalifornija) abortus je legalan zakonom. Abortus je dozvoljen u ( zakonom) u svim "plavim" državama ( u kojima je na vlasti Demokratska stranka). U Nju jorku npr. abortus je dozvoljen čak i u osmom mesecu ako je razlog za abortus ugružavanje zdravlja ili materijalne dobrobiti trudnice.
    (Radoznao, 25. jun 2022 21:08)

    # Link komentara

  35. Osramoti legendu od oca. Bruka.
    (Zdrav razum, 25. jun 2022 21:01)

    # Link komentara

  36. Niko ne "ubija bebe i decu" kako ti to zelis da prikazes. Predpostavljam da takvo razumevanje stvari potice od niskog stepena obrazovanja,a najverovatnije i intelekta. Uostalom, ako se neko obraca sa "Jesi ti zdrav u glavi??? Nema abortusa i tacka",kristalno je jasno iz kakvog okruzenja potices. Potpuna ogranicenost, besvest o posledicama nezeljenih trudnoca i gledanje na zene kao na oplodna grla koja nemaju nikakvu volju i ne smeju da pogrese.
    (keki, 25. jun 2022 20:07)

    Izvinite, ali prirodu i evoluciju ni najmanje ne zanima koliko smo, kao drustvo, progresivni. Za evoluciju, ma kako to vama strasno zvucalo, vi JESTE "oplodno grlo" kako vi kazete, i upravo ta funkcionalnost vas cini jedinstvenim, jer u suprotnom biste bile potpuno bespotrebne i u bioloskom i u socijalnom smislu, jer su muskarci u bas svim ostalim sferama potpuno samodostatni, inventivniji i preduzimljiviji.
    U prevodu, da nije muskaraca, a da je do vas, i dalje bismo se vitlali kandzama i zubima (cak ni motkama i kamenjem), i pili bismo vodu u istoj barustini gde smo pre toga prali zadnjice.
    Kao nagradu za sve to smo dobili danasnje privilegovane, egoisticne harpijice kao sto ste vi, ako ne zelite da budete "oplodno grlo" (a zdravi ste i pravi), vi ste, jednostavno, nepotreban visak.
    (Otac, 25. jun 2022 20:53)

    # Link komentara

  37. @BGD
    ima abortusa i treba da ga ima.
    Imace ga i tamo gde je zabranjen, i prvi ce neki kao ti kad mu ljubavnica zabebi da je vodi kod neke babe, licemeri stari
    (Nikola, 25. jun 2022 20:45)

    # Link komentara

  38. "Imaju kontraceptivne pilule za pre seksa, spirale za tokom seksa, pilule za dan poslije seksa, dva mjeseca poslije propustene menstruacije da shvate da su trudne i da odluce da li hoce da rode a opet kazu da nemaju izbora!?
    (dejanmi, 25. jun 2022 19:21)"
    Koliko je samo ovo bolestan komentar. U stilu, sve smo ženama omogućili, imaju toliko načina na naštete svom zdravlju, da mi ne moramo da stavljamo kondom ili radimo vazektomiju, a one "ubice". Ti sigurno i sam znaš da si jadan, pa ti ja to neću dodatno govoriti. Ali, čisto da se ne blamiraš, pilule štete zdravlju na bezbroj načina, izazivaju trombozu, spirale su opasne i štete zdravlju.
    (Jovana, 25. jun 2022 20:16)

    Ali je zato vazektomija sjajno resenje?
    Pa "izvadi" i ti sve napolje i sve pet, moze tako? Ne steti zdravlju...
    (Dekster, 25. jun 2022 20:43)

    # Link komentara

  39. Generalno nisam protiv abortusa ali mislim da je zlocin da u 6-7 mesecu to radite, ako nema komplikacija u trudnoci, jer je to ubistvo.
    (Milos, 25. jun 2022 18:35)

    Slazem se sa ovim delom, ali da li ti je jasno da oni u odredjenim drzavama brane sve i za bolesti, i za silovanja, i za inceste, i kad je ugrozen zivot majke. Kao u Ppljskoj i Malti. Da li si cuo da su majke umirale od sepse i drugih komplilacija jer je plod odumirao sporo pa je jos imao otkucaje iako nikakve sanse nije imao?
    (Lupate kojestarije, 25. jun 2022 20:43)

    # Link komentara

  40. Vanmatericna trudnoca se u razvijenim zemljama desava u 1-2% slucajeva. To se uglavnom resava abortusom jer fetus u 99,99% slucajeva umre. I to su zabranili u nekim drzavama, hoce da zene radjaju decu za koju znaju da su mrtva mesecima... Plus je to veci rizik za majku + utice na plodnost u buducnosti.
    (strasno, 25. jun 2022 18:57)

    U Americi je brojka oko 120 000 godisnje. To je 120 000 smrti zena koje bi u sledecoj trudnoci mogle doneti zdravo dete, a vanmatericna akp se ne tretira skoro sigurna smrt ili u najboljem slucaju nemogucnost da ikad vise zatrudni
    (Nenad, 25. jun 2022 20:41)

    # Link komentara

  41. 60 miliona abortusa u SAD-u! 1991. rekord od 1.6 miliona abortusa u toj godini. Mora da postoji adekvatan termin za ovo?
    (Samo jako i snazno, 25. jun 2022 20:39)

    # Link komentara

  42. Vidis kako okrenes moju poruku, ja nisam rekao da takve nemaju para, niti da mogu ili ne mogu bilo gde da to urade, nego da nece moci uraditi to kad im se cejfne, kratko i jasno.
    (Loznica, 25. jun 2022 19:17)

    Ima pare ima mogucnosti sto ne moze da radi sta joj se cefne?
    (Bas me zanima, 25. jun 2022 20:39)

    # Link komentara

  43. The Texas Heartbeat Act prohibits abortion when there is a detectable heartbeat, which may be as early as 6 weeks into a woman's pregnancy. Before this, elective abortions were allowed up to 20 weeks post-fertilization.
    (Loznica, 25. jun 2022 19:23)

    U odredjenim drzavama je zabranjen svaki abortus. I ostale mogu isto da urade ako hoce. Vec su ti pisali o tome. Sve - i kad je bolest, i kad je vanmatericna, i kad je silovanje, i kad je incest.
    Moja zena i ja smo to morali uraditi u 15 nedelji. Naravno da se nisam dvoumio ni trenutka, takva bolest unisti i porodicu i, naravno, ta osoba ne bi imala sanse ni za kakav dostojan zivot. Nakon te trudnoce, 2 normalne i hvala bogu na mogucnosti da tako uradimo.
    Stidi se sa ovakvim komentarima, zaista ne znam cime razmisljate
    (Miodrag, 25. jun 2022 20:38)

    # Link komentara

  44. Nije zabranjen abortus nego je odluka o tome spustena sa federalnog na nivo svake drzave posebno, upravo onako kako to njihov ustav i nalaze.
    Ustav daje odredjena ovlascenja federalnoj vlasti, a sva ostala pripadaju drzavama clanicama federacije. Kroz Roe vs. Wade federalna vlast je uzurpirala vlast i protivustavno preuzela pitanje koje nije u njenoj nadleznosti.
    Jednostavno, abortus nije zabranjen nego je pitanje vraceno u ustavni okvir. Sada ce svaka drzava, tj., njeni gradjani odluciti sta zele za svoju drzavu.
    Treba zapamtiti, Amerika je savez drzava. Drzave koje cine Ameriku nisu tek neke provincije, pokrajine pa ni republike.
    (Zoki, 25. jun 2022 20:30)

    # Link komentara

  45. @Milos N

    Tableta za abortus, tj pilula za prekid trudnoce itekako postoji, nije dostupna u svim drzavama (ne znam ni da li je kod nas), ali nisam sigurna da je u bilo kojoj drzavi gde je dostupna mozes uzeti tek tako u apoteci (kao pilulu za dan posle) vec iskljucivo na recept.
    (Nina, 25. jun 2022 20:29)

    # Link komentara

  46. Zakon u Kaliforniji gde ova devojka zivi se nece promeniti ni jedan promil procenta... tako da ne vidim sta je problem u konkretno njenom slucaju.
    Ako pozeli neka zena ili devojka da nikada nema decu, opet njeno pravo - hirurskim zahvatima je svasta danas moguce...

    Problem je sto zele taj pristup da primene na CELU AMERIKU... i sad je kao problem sto ce drzave pojedinacno da odluce kakvi su zakoni u svakoj ponaosob od tih drzava... buuuu huuuu....
    (Sale, 25. jun 2022 20:23)

    # Link komentara

  47. Она је срећна, битно да је ОНА срећне, а јел срећно то дете које је убила у својој утроби?
    (Драган, 25. jun 2022 20:21)

    # Link komentara

  48. "Imaju kontraceptivne pilule za pre seksa, spirale za tokom seksa, pilule za dan poslije seksa, dva mjeseca poslije propustene menstruacije da shvate da su trudne i da odluce da li hoce da rode a opet kazu da nemaju izbora!?
    (dejanmi, 25. jun 2022 19:21)"
    Koliko je samo ovo bolestan komentar. U stilu, sve smo ženama omogućili, imaju toliko načina na naštete svom zdravlju, da mi ne moramo da stavljamo kondom ili radimo vazektomiju, a one "ubice". Ti sigurno i sam znaš da si jadan, pa ti ja to neću dodatno govoriti. Ali, čisto da se ne blamiraš, pilule štete zdravlju na bezbroj načina, izazivaju trombozu, spirale su opasne i štete zdravlju.
    (Jovana, 25. jun 2022 20:16)

    # Link komentara

  49. Zavisi iz kog ugla se gleda, moze da bude i spas a ne ubistvo kako se prvo okarakterise :(
    Samo da ovaj trend ne krene da se siri brzinom svetlosti !!!
    (pandora, 25. jun 2022 20:12)

    # Link komentara

  50. Gledao sam snimak na YT pre nekoliko godina nema ga više, mislim da je prijavljen... U svakom slučaju prikazuje hiruršku intervenciju odstranjivanje ploda, ljudi ono mi se toliko urezalo u glavi još imam traume, to je kasapljenje ljudskog bića.....
    (thompson, 25. jun 2022 19:21)

    Baš tako. Svako ko smatra da abortus nije ubistvo, neka skupi hrabrost pa pogleda snimke kako ta procedura zapravo izgleda. Bez da zalazim u morbidne detalje ovde u komentaru, nakon odgledanog videa apsolutni sam protivnik abortusa dok sam živ.
    (Boško, 25. jun 2022 20:10)

    # Link komentara

  51. Zbog navedenih razloga je stvarno najbolje ubijati bebe i decu… pa mislim ocevi koje bebe izludjuju, zivot bebe u “ toksicnoj atmosferi”, Jesi ti zdrav u glavi??? Nema abortusa i tacka. Jedino u slucaju silovanja,incesta i sl, ali ako si bila spremna na sex, i ostala trudna, e pa sad preuzmi odgovornost. Toliko mnogo razlicitih vrsta kontracepcije postoji, tako da za mene nema opravdanja za abortus, osim u navedenim slucajevima, i ako je majvin zivot ugrozen. Sve ostalo je jednostavno ubistvo. Cuj njeno telo, i ona moze da odlucuje ??? Jeste njeno telo,i neka odlucuje, ali ono “telo” i novi zivot koji pocne da se radja u njenom telu, nije njeno, i ne moze i ne sme da imaju pravo da ubijaju…
    (BGD, 25. jun 2022 18:24)

    Niko ne "ubija bebe i decu" kako ti to zelis da prikazes. Predpostavljam da takvo razumevanje stvari potice od niskog stepena obrazovanja,a najverovatnije i intelekta. Uostalom, ako se neko obraca sa "Jesi ti zdrav u glavi??? Nema abortusa i tacka",kristalno je jasno iz kakvog okruzenja potices. Potpuna ogranicenost, besvest o posledicama nezeljenih trudnoca i gledanje na zene kao na oplodna grla koja nemaju nikakvu volju i ne smeju da pogrese.
    (keki, 25. jun 2022 20:07)

    # Link komentara

  52. Koja zamena teza. Niko nije zabranio abortus, nego je regulisanje abortusa vraćeno u nadležnost saveznih država, gde po američkom ustavu i pripada.
    (Zok1, 25. jun 2022 20:05)

    # Link komentara

  53. Za Dejanami - i vi imate najednostavnije kontraceptivno sredstvo a to je kondom. Reci mi da li ga koristis ili "ne mozes da uzivas" dok je na tvom aparatu? Kako se krivica za nezeljenu trudnocu uvek svede na devojke (zene)? Da li je moguce da je svako dete pozeljno od muskarca dok su sve one grozne zene odlucile da ociste plod? Koliko je samo njih ostalo samo u toj situaciji jer on ne zeli dete i kao po pravilu odmah predlaze abortus?
    (Kler Frejzer, 25. jun 2022 20:01)

    # Link komentara

  54. nego da nece moci uraditi to kad im se cejfne, kratko i jasno.
    (Loznica, 25. jun 2022 19:17)

    Zasto ne bi mogle?
    (Dalibor, 25. jun 2022 19:57)

    # Link komentara

  55. Vidis kako okrenes moju poruku, ja nisam rekao da takve nemaju para, niti da mogu ili ne mogu bilo gde da to urade, nego da nece moci uraditi to kad im se cejfne, kratko i jasno.
    (Loznica, 25. jun 2022 19:17)

    Bukvalno hoce. Kalifornija nije donela nikakav zakon za zabranu a i uvek imaju toliko novca da odu gde zele da ga odrade. A realno, one i ne spavaju bez kondoma, zna se da su promiskuitetni u tom poslu i svi bi pocrkali od bolestina da se ne stite
    (Jovan, 25. jun 2022 19:55)

    # Link komentara

  56. cuti dete, ne znas kroz sta je prosao otac i umro da bi se ti sad tu uvlacila holivudu za sitne pare i ucene... polako, proceprkaj kroz papire i promisli, peace with ya..
    (milko, 25. jun 2022 19:55)

    # Link komentara

  57. Koliko je svet postao hedonisticki i nasttran.Odreknite se sexa,ili imajte odnose sa ljudima sa kojim biste mogli da zivite a ne sa bilo kim.Pa posle vadi,cupaj napolje.Nadam se da ce uvesti zakon da abortus bude tretiran kao ubistvo.To bi bilo normalno.A ako danasnje zene vise ne zele decu i nemaju osecaja i empatije.Sta da kazem.Jadna deca.Fenserke,influesnserke.....Jadan svet.Svet bez ljubavi.
    (blacky, 25. jun 2022 19:54)

    # Link komentara

  58. @Notorious

    Koliko zena znas da je abortiralo u 30oj nedelji?
    (samo pitam, 25. jun 2022 19:52)

    # Link komentara

  59. The Texas Heartbeat Act prohibits abortion when there is a detectable heartbeat, which may be as early as 6 weeks into a woman's pregnancy. Before this, elective abortions were allowed up to 20 weeks post-fertilization.
    (Loznica, 25. jun 2022 19:24)

    Kao sto sam vec rekao, ne slazem se sa abortiranjem ploda zdravog u kasnijim nedeljama.
    Ono sto ti ignorises jeste da se zabranjuju svi abortusi, i kod vanmatericnih i kod anomalija. Anomalije se otkrivaju u 12 nedelji neke i kasnije, plod moze da ima otkucaje, ali i anomalije neke opasne samo po plod, neke i po majku i po plod. Takodje se otezava dostupnost kontraceptiva -pilula, spirali, dan posle, takodje ako je zena silovana ili ako je incest, zabrana. To sto ti sebi olaksavas savest jer mislis da nekoj zeni dune da nosi dete 30 nedelja pa ga abortira tada, pa ti kao zato mrzis abortus, to je tvoje licemerje. 99%posto ab se uradi u prvim nedeljama, najvise zbog anomalija ili parovi koji vec imaju decu i ne zele drugu. U ostale spadaju silovanja, incesti i da, nezeljene trudnoce, koje ce biti ucestalije jer ce nedostupnost kontraceptivima biti prisutna. Bogati ce to naravno resavati parama i putovanjima, a sirotinja ce da radja robove i sto neko rece zaostale u razvoju za kokekakve igrarije
    (Apsolutna laz, 25. jun 2022 19:51)

    # Link komentara

  60. Vanmatericna trudnoca se u razvijenim zemljama desava u 1-2% slucajeva. To se uglavnom resava abortusom jer fetus u 99,99% slucajeva umre. I to su zabranili u nekim drzavama, hoce da zene radjaju decu za koju znaju da su mrtva mesecima... Plus je to veci rizik za majku + utice na plodnost u buducnosti.
    (strasno, 25. jun 2022 18:57)

    Zasto sirite lazne informacije? Bojite li se Boga? Abortus nece niti 100% zabranjen, moze se raditi u prvim nedeljama trudnoce ali ne i u 6-7 mesecu kao prije!!!
    (Loznica, 25. jun 2022 19:41)

    # Link komentara

  61. @Notorius: Ajde polako, jasno nam je da nemaš devojku i da si zato ogorčen, sve je u redu.. Koji sastav na temu 'mrzim žene', mnogo teksta a sve glupo ccc
    (ž, 25. jun 2022 19:39)

    # Link komentara

  62. "Uz njihovu pomoć (medicinskog osoblja), danas mogu da budem srećna i zdrava osoba."

    I bebica je mogla da bude srecna i zdrava i da ima ceo zivot pred sobom.
    (Zoran33, 25. jun 2022 19:34)

    # Link komentara

  63. @Loznica - to nije tacno, zabranice sve abortuse, i kad je plod bolestan.
    Slazem se da abortus pri kraju trudnoce, ukoliko je plod zdrav, ne treba da bude dozvoljen
    (Apsolutna laz, 25. jun 2022 17:56)

    Nauci Engleski pa malo izguglaj npr zakon u Texasu, pa onda pricaj da je laz.

    The Texas Heartbeat Act prohibits abortion when there is a detectable heartbeat, which may be as early as 6 weeks into a woman's pregnancy. Before this, elective abortions were allowed up to 20 weeks post-fertilization.
    (Loznica, 25. jun 2022 19:24)

    # Link komentara

  64. Nista od toga nije tacno. Vec su ti ljudi objasnili pa da se ne ponavljam.
    Nego, bogatim Amerikancima ponestalo bele radne snage i belih tela za uzivanje, a vi ih ovakvim stavovima podrzavate
    (@Loznica, 25. jun 2022 19:05)

    Sta nije tacno?

    The Texas Heartbeat Act prohibits abortion when there is a detectable heartbeat, which may be as early as 6 weeks into a woman's pregnancy. Before this, elective abortions were allowed up to 20 weeks post-fertilization.
    (Loznica, 25. jun 2022 19:23)

    # Link komentara

  65. Imaju kontraceptivne pilule za pre seksa, spirale za tokom seksa, pilule za dan poslije seksa, dva mjeseca poslije propustene menstruacije da shvate da su trudne i da odluce da li hoce da rode a opet kazu da nemaju izbora!?
    (dejanmi, 25. jun 2022 19:21)

    # Link komentara

  66. Gledao sam snimak na YT pre nekoliko godina nema ga više, mislim da je prijavljen... U svakom slučaju prikazuje hiruršku intervenciju odstranjivanje ploda, ljudi ono mi se toliko urezalo u glavi još imam traume, to je kasapljenje ljudskog bića.....
    (thompson, 25. jun 2022 19:21)

    # Link komentara

  67. Nista od toga nije tacno. Vec su ti ljudi objasnili pa da se ne ponavljam.
    Nego, bogatim Amerikancima ponestalo bele radne snage i belih tela za uzivanje, a vi ih ovakvim stavovima podrzavate
    (@Loznica, 25. jun 2022 19:05)

    Kako nije tacno? Udjite malo dublje u zakon pa pogledajte, i stari i ove nove zakone koje treba ili su vec donele pojedine drzave. Ako znate Engleski, jasno cete shvatiti sve.
    (Loznica, 25. jun 2022 19:19)

    # Link komentara

  68. Holivudska glumica ima para da radi abortus i sve ostalo gde i kad hoce. Njih ovo najmanje dotice, ali Milisav iz Loznice ne zeli da prizna da ce ovo pogodit sirotinju, jer on zeli da glumica iz Holivuda pati. A to se nece desiti. Kalifornija nije ni blizu da ukine abortus
    (Samo se vi zanosite, 25. jun 2022 17:58)

    Vidis kako okrenes moju poruku, ja nisam rekao da takve nemaju para, niti da mogu ili ne mogu bilo gde da to urade, nego da nece moci uraditi to kad im se cejfne, kratko i jasno.
    (Loznica, 25. jun 2022 19:17)

    # Link komentara

  69. Pomislite nekad na sve one zivote koji su unisteni zbog dolaska bebe na svet u pogresno vreme. Na zivote mladih majki koje psihicki i emotivno propadnu jer ne umeju da se "izbore" sa bebom, zivote mladih i nezrelih oceva koje beba izludjuje i koji se posvadjaju sa svojim suprugama jer misle kako je "briga o bebi posao majke" i zivote beba koje ce odrastati u negativnoj, toksicnoj sredini i ciji ce zivot na pocetku biti upropascen. Abortus je dobar upravo zato sto moze da spreci ovakve situacije. Bebe treba da dodju na svet tek kada njihovi roditelji budu spremni za njih.
    (Ser Kokeza od FSS-a, 25. jun 2022 16:11)

    Abortus treba da postoji i ne treba ga zabraniti. Ali kad kazete da bebe treba da dolaze na svet kad njihovi roditelji budu spremni za njih, mozda i seks treba da bude nesto za sta se treba biti spreman a abortus ne treba koristiti kao sredstvo kontracepcije.
    (Pera, 25. jun 2022 19:14)

    # Link komentara

  70. Samo jos jedan pokusaj totalne kontrole i ogranicenja slobode, slicno kao i za obaveznu vakcinaciju... Uskoro ce biti kao u sci-fi filmovima, zabranjeno slano, zabranjeno masno... I onda isti ti pricaju i napadaju arapske zemlje za uskraćena prava zena, a onda urade ovo... Nista bolji nisu
    (uZinat, 25. jun 2022 19:09)

    # Link komentara

  71. Nista od toga nije tacno. Vec su ti ljudi objasnili pa da se ne ponavljam.
    Nego, bogatim Amerikancima ponestalo bele radne snage i belih tela za uzivanje, a vi ih ovakvim stavovima podrzavate
    (@Loznica, 25. jun 2022 19:05)

    # Link komentara

  72. Neverovatno koliko ljudi podrzava ubijanje zivog bica, nerodjenih beba… Frapantno. I jos izlaze u javnost i zgrozavaju se nad cinjenicom da postoje ljudi kojima je neprihvatljivo da se ugasi zivot pre nego sto je dobio sansu. Koristite zastitu neobrazovani kreteni, nemojte da ubijate….
    (Straight Outta München, 25. jun 2022 19:04)

    # Link komentara

  73. Vanmatericna trudnoca se u razvijenim zemljama desava u 1-2% slucajeva. To se uglavnom resava abortusom jer fetus u 99,99% slucajeva umre. I to su zabranili u nekim drzavama, hoce da zene radjaju decu za koju znaju da su mrtva mesecima... Plus je to veci rizik za majku + utice na plodnost u buducnosti.
    (strasno, 25. jun 2022 18:57)

    # Link komentara

  74. @Notorious to sto se zenama svasta nesto zabranjuje, ne znaci da ce takvi kao ti lakse dolaziti do istih
    (Branko, 25. jun 2022 18:41)

    # Link komentara

  75. @ Notorious

    pa kad ti cerka sutra bude imala vanmatericnu i kad ne dozvole abortus pa se desi neminovno i plodu i bebi vidi sta cws
    (Vladimir, 25. jun 2022 18:40)

    # Link komentara

  76. Vrsi se spinovanje. Abortus kakav postoji u Srbiji i najvecem delu Evrope uopste nije zabranjen i podrazumeva prekid trudnoce do 3 meseca. Ono sto ce u Americi biti zabranjeno jeste prekid trudnice u 9 mesecu ili u retkim slucajevima ubistvo bebe 48h po rodjenju... Da i to je klasifikovano kao abortus u 2-3 americke drzave... Generalno nisam protiv abortusa ali mislim da je zlocin da u 6-7 mesecu to radite, ako nema komplikacija u trudnoci, jer je to ubistvo.
    (Milos, 25. jun 2022 18:35)

    # Link komentara

  77. Pomislite nekad na sve one zivote koji su unisteni zbog dolaska bebe na svet u pogresno vreme. Na zivote mladih majki koje psihicki i emotivno propadnu jer ne umeju da se "izbore" sa bebom, zivote mladih i nezrelih oceva koje beba izludjuje i koji se posvadjaju sa svojim suprugama jer misle kako je "briga o bebi posao majke" i zivote beba koje ce odrastati u negativnoj, toksicnoj sredini i ciji ce zivot na pocetku biti upropascen. Abortus je dobar upravo zato sto moze da spreci ovakve situacije. Bebe treba da dodju na svet tek kada njihovi roditelji budu spremni za njih.
    (Ser Kokeza od FSS-a, 25. jun 2022 16:11) Potpuno si u pravu….Zbog navedenih razloga je stvarno najbolje ubijati bebe i decu… pa mislim ocevi koje bebe izludjuju, zivot bebe u “ toksicnoj atmosferi”, Jesi ti zdrav u glavi??? Nema abortusa i tacka. Jedino u slucaju silovanja,incesta i sl, ali ako si bila spremna na sex, i ostala trudna, e pa sad preuzmi odgovornost. Toliko mnogo razlicitih vrsta kontracepcije postoji, tako da za mene nema opravdanja za abortus, osim u navedenim slucajevima, i ako je majvin zivot ugrozen. Sve ostalo je jednostavno ubistvo. Cuj njeno telo, i ona moze da odlucuje ??? Jeste njeno telo,i neka odlucuje, ali ono “telo” i novi zivot koji pocne da se radja u njenom telu, nije njeno, i ne moze i ne sme da imaju pravo da ubijaju…
    (BGD, 25. jun 2022 18:24)

    # Link komentara

  78. iskreno sam protiv zabrane jer ne vodi nikuda, ali me ove povredjene duse teraju da se nasmejem. svaki put. hvala, vrhovni sude
    (sanjuro, 25. jun 2022 18:16)

    # Link komentara

  79. dovoljna joj je recenica "zabrana abortusa ne sprecava abortuse, vec sigurne abortuse"...devojko, svaka cast.....jedna velika istina...
    (seljak iz sumadije, 25. jun 2022 18:15)

    # Link komentara

  80. U Americi jako ‘brinu’ on nerodjenoj deci ali kad se rode, nema zdravstveno, nema zubara, nema socijalne pomoći, nema jeftine a ni dobre škole ..
    (Stef, 25. jun 2022 18:13)

    # Link komentara

  81. Evo suze mi idu sto necete moci da prekidate trudnocu u 6-om mesecu jer vam se tako cefnulo.
    Nikada niste bolje zivele nego danas, a nikada niste vise ni kukale zbog svojih "ugrozenih prava" kao danas, zakljucak je - vi nikada nece stati u svom neogranicenom egoizmu, upravo vi ste najvece ubice u istoriji covecanstva, ne Hitler, Mao ili Staljin - vi sa svojim "telom koje je vas hram". Stotine miliona dece ste ubile zbog vasih prava, i sada ocekujete podrsku??? Vazi...
    (Notorious, 25. jun 2022 16:11)

    Kad smo kod egoizma, većina tih žena nije zatrudnela jer je to bio njihov izbor, u tom činu učestvuje dvoje. Malo manje muškog egoizma bi delimično rešilo probleme neželjenih trudnoća.
    Najteže ovaj zakon pada silovanim ženama, i ženama koje saznaju da će roditi dete nesposobno da brine samo o sebi zbog teških genetskih defekata.
    E sad, o kom egoizmu beše tačno reč?
    Da, tebe muči ženomržnja je l da, nema to veze sa bilo kakvim egoizmom... ?
    (E, 25. jun 2022 18:06)

    # Link komentara

  82. Ljudi ovde pogresno shvataju ovaj zakon, a oni koji mu se protive ne iznose stvarne cinjenice. Prvo, abortus po novom zakonu nije zabranjen 100%, svaka zena ima pravo da uradi abortus do neke nedelje, u Srbiji je do 10-te, a sve preko toga je zabranjeno osim u slucaju da je zivot trudnice ili fetusa ugrozen.
    Sta je problem bio u SAD, sto je abortus bio dozvoljen do rodjenja deteta, pa sad, zamislite majke koje ubiju detr u 7-8-9 mesecu? Vama je to normalno da bude legalno? Cak je zakon dozvoljavao da i ako se beba rodi ziva i zdrava, moze da bude ubijena na zahtev majke, da li ste vi normalni? Apsolutno podrzavam zabranu abortusa posle 10-te Nedelje!
    (Loznica, 25. jun 2022 17:05)

    Apsolutno netačno. Svaka država u Americi ovim dobija pravo da donese svoj zakon. Najkonzervativnije potpuno zabranjuju abortus osim u ekstremnim slučajevima incesta ili velikog problema sa plodom.
    Slažem se da mora da postoje neke granice, ali ovo nije to. Ovo su konzervativni hrišćani koji guraju svoju priču. Posto 75% amerikanaca se ne slaže sa ovim, očekujem da neće dugo trajati.
    (Ana, 25. jun 2022 18:06)

    # Link komentara

  83. Apsolutno podrzavam zabranu abortusa posle 10-te Nedelje!
    (Loznica, 25. jun 2022 17:05)

    I ja. Osim kad je plod sa anomalijama.
    U drzavama sad-a, jednoj po jednoj, sw zabranjuje svaki abortus pa cak i vanmatericna koja je smrtonosna za oboje, incest, silovanje, anomalije, do bilo koje nedelje. Sve se zabranjuje. To sto vi pricate prosto nije istina
    (Maja, 25. jun 2022 18:01)

    # Link komentara

  84. Nego su slavne Holivudske glumice (i slicni) navikle da zatrudne pa im ispadne uloga u filmu a one u 7 mesecu, pa abortira. Zbog toga ovolika buka.
    (Loznica, 25. jun 2022 17:15)

    Holivudska glumica ima para da radi abortus i sve ostalo gde i kad hoce. Njih ovo najmanje dotice, ali Milisav iz Loznice ne zeli da prizna da ce ovo pogodit sirotinju, jer on zeli da glumica iz Holivuda pati. A to se nece desiti. Kalifornija nije ni blizu da ukine abortus
    (Samo se vi zanosite, 25. jun 2022 17:58)

    # Link komentara

  85. @Loznica - to nije tacno, zabranice sve abortuse, i kad je plod bolestan.
    Slazem se da abortus pri kraju trudnoce, ukoliko je plod zdrav, ne treba da bude dozvoljen
    (Apsolutna laz, 25. jun 2022 17:56)

    # Link komentara

  86. Sto hiljada abortusa godisnje uradi se u Srbiji..Sto hiljada dece legalno se ubije svake godine..
    (Pajko, 25. jun 2022 17:15)

    Kakva glupost. U Srbiji se godisnje izvrsi do 20 000 (2019 je bila brojka od oko 13 000 recimo) abortusa. Najveci broj otpada na anomalije ploda, posle dolaze abortusi kod zena koje vec imaju brojne porodice i nemaju uslova za drugu decu, tek na kraju, mali procenat ide na nezeljene i zdrave trudnoce. Takodje, najvise abortusa se uradi u manje razvijenim mestima, najmanje u razvijenijim delovima zemlje (veci gradovi).
    Dakle, to nikako nije 100 000 zdrave i prave dece! A pogledajte kakvi su uslovi u kojima zive deca ometena u razvoju, pa se javite.
    (Zoran, 25. jun 2022 17:54)

    # Link komentara

  87. Abortus je ubistvo
    (bole, 25. jun 2022 17:53)

    # Link komentara

  88. @Ser Koleza
    Za prvo dete nikad nisi spreman koliko god da imaš godina. Mlade majke, ukoliko ne žele decu, treba da vode računa sa kim i kakav seks imaju i neće ostati trudne. Mladići koji ne žele da budu očevi treba da koriste kondom i vade ga na vremw, da prostiš. Nije poenta u seksu na sve strane, a kasnije na kaficu i abortus. Abortus je ozbiljna stvar i može da ostavi ozbiljne psihofizičke posledice na ženu, a takođe je vrlo moguće da već posle jednog abortusa žena ostane nerotkinja i ako kasnije želi da ima decu pita se zašto ne može. Prevencija je najbolje rešenje, ozbiljno seksualno obrazovanje mladih, a ne propagiranje seksa na sve strane i lagani abortus.
    (ronin, 25. jun 2022 17:09)

    Dostupnost abortusa ne znaci propagiranje nezasticenog seksa i ne znaci prestanak koriscenja sredstava za kontracepciju. Takodje, abortus nije iskljucivo kontraceptivno sredstvo, vec je ponekad neophodan, nazalost, a i da nije neophodan bolje abortus nego dete koje neko ne zeli. I ova prva recenica, da nikad nisi spreman za prvo dete ne znaci nista. Nisi spreman, ali ga zelis i imas minimalne - ne idealne - uslove za podizanje deteta.
    (zmajognjeni, 25. jun 2022 17:51)

    # Link komentara

  89. Ova odluka ne čudi jer Amerika je zemlja u kojoj su religijske i porodične vrednosti dosta jake. Tamo su religijske srednje škole najbolje i najkvalitetnije što se tiče obrazovanja. U Americi 40% ljudi ide nedeljno u crkvu. Mi to teško možemo da razumemo jer nismo religiozni. Kod nas i ne postoje recimo crkvene srednje škole. A i da postoje niko ne bi ni slao decu u njih. Bibliju jedva da je pročitalo 0,01% stanovništva, a u crkvu na nedeljnu liturgiju ide par posto ljudi.
    (Aron, 25. jun 2022 17:50)

    # Link komentara

  90. (Notorious, 25. jun 2022 16:11)

    Teška ke tragedija što tebe keva nije abortirala, to bi svelo broj žena koje su imale strpljenja za tvoje idiotluke na nulu.
    (Nikola, 25. jun 2022 17:50)

    # Link komentara

  91. @ser Kokeza i ostali
    Abortus prvo nije dobar po zdravlje zene jer postoji sansa za sterilitet. Drugo, nije odgovornost samo na muskarcu vec obostrano. Danas barem postoje metode kontracepcije ali nije isti osecaj, jel :)

    Abortus moze biti opravdan samo u slucaju silovanja i tad bi zakon trebao da stiti zene.
    (ccc, 25. jun 2022 17:47)

    # Link komentara

  92. Koliko mržnje i ogorcenosti prema ženama u jednom komentaru.
    P. S. Abortus u 6 mesecu je svakako zabranjen.
    (mila, 25. jun 2022 17:24)

    Informišite se. U Kaliforniji je dozvoljen bukvalno do porođaja, znači možda ti je sutra termin i ti danas abortiraš. Ubiješ dete koje bi sutra počelo samostalno da diše.
    Čak ima i ono što je neko naveo, da čak do sedam dana posle porođaja majka može da odluči da li će ili neće biti majka i da se ubije već rođeno dete. To je ono što zgražava normalne ljude.
    (XP, 25. jun 2022 17:42)

    # Link komentara

  93. @Ser Kokeza od FSS-a; Thanks!

    Porazno je koliko moras skrolati da naletis na ovakav post pored ovoliko zluradih komentara, mahom muskaraca koji likuju nad time sto su zene izgubile pravo na nekakvu (kakvu takvu) sigurnost da mogu ipak odluciti o svom tijelu i svojoj buducnosti. Kao da zene olako donose odluke o pobacajima. Kao da im je to super. Uguraju ga izmedju manikure i kave sa frendicama.

    Sta je sljedece? Kontracepcija? Evo crkva vec ceka u niskom startu..

    A vi dragi moji kolege muskarci i dalje izlazite u klubove nadajuci se da cete ubost nesto, onako nabrzaka, u prolazu.
    (Glupinickname, 25. jun 2022 17:34)

    # Link komentara

  94. @Notorious koji li je Vama pakao u glavi i srcu kad ovoliko mrzite 4 milijarde stanovnika ove planete?! Nadam se da će neko od bližnjih primetiti da psihički niste dobro i preduzeti neke mere da odete na lečenje
    (SM, 25. jun 2022 17:30)

    # Link komentara

  95. Kondom i anti-bebi pilule su dobri upravo zato što mogu da spreče ovakve situacije. 

    Podržavam pravo na abortus ako je trudnoća posledica silovanja, incesta, pedofilije, malformacija ploda... ali kao vid kontracepcije, NE. 
    Toliko metoda za kontracepciju, s vi se uhvatili za abortus.
    (Icarus, 25. jun 2022 16:42)

    Niko normalan ne podrzava abortus kao kontracepciju. Cak je i najmanje takvih abortusa. Preskaces cinjenicu da se tamo zabranjuju i sva ostala kontraceptivna sredstva dostupna zenama. Bice nepriustiva normalnom stanovnistvu, dok ce bogatima sve biti dozvoljeno.
    (Elena, 25. jun 2022 17:28)

    # Link komentara

  96. Molim da mi se objavi demanti na budalaštine o 100 000 abortusa godišnje u Srbiji:

    [link]
    [link]


    Majstore kad pričaš bez veze, što nisi rekao da ih je barem milion?
    (Miloš, 25. jun 2022 17:27)

    # Link komentara

  97. Da li bi bila "srecna i zdrava" da te neko abortirao pre 23 godine?! :/
    (pitanjce, 25. jun 2022 17:25)

    # Link komentara

  98. kupite tablete za abortus u apoteci, zgutate to i ne treba vam ni sud, ni zakon, ni pomoć doktora

    Nadam se da se salis. Prvo, takvo nesto ne postoji, drugo, u Americi se zabranjuje i pristup kontraceptivnim pilulama, spiralama, i pilulama za dan posle, ali ljudi biraju to da ignorisu i vrte neke svoje price. Da ih je briga za decu, protestovali bi protiv neuslovnih uslova u domovima u kojima su deca ometena u razvoju, protiv nemogucnosti svakog deteta da ima dostupno lecenje, protiv kradja beba iz bolnica... Ali to sve njih ne dotice, tako da se pokazuju kakvi su licemeri i bednici
    (Milos N, 25. jun 2022 17:25)

    # Link komentara

  99. U svetu koji konstantno marginalizuje žene, ovo se čini kao najveći napad na njih...

    Danas je svako neslaganje sa svetim zenama i njihovim nepresusnim egom, samozivoscu i sebicnoscu "marginalizovanje zena"...

    Evo suze mi idu sto necete moci da prekidate trudnocu u 6-om mesecu jer vam se tako cefnulo.
    Nikada niste bolje zivele nego danas, a nikada niste vise ni kukale zbog svojih "ugrozenih prava" kao danas, zakljucak je - vi nikada nece stati u svom neogranicenom egoizmu, upravo vi ste najvece ubice u istoriji covecanstva, ne Hitler, Mao ili Staljin - vi sa svojim "telom koje je vas hram". Stotine miliona dece ste ubile zbog vasih prava, i sada ocekujete podrsku??? Vazi...
    (Notorious, 25. jun 2022 16:11)

    Koliko mržnje i ogorcenosti prema ženama u jednom komentaru.
    P. S. Abortus u 6 mesecu je svakako zabranjen.
    (mila, 25. jun 2022 17:24)

    # Link komentara

  100. Kondom i anti-bebi pilule su dobri upravo zato što mogu da spreče ovakve situacije.

    Podržavam pravo na abortus ako je trudnoća posledica silovanja, incesta, pedofilije, malformacija ploda... ali kao vid kontracepcije, NE.
    Toliko metoda za kontracepciju, s vi se uhvatili za abortus.
    (Icarus, 25. jun 2022 16:42)


    Brt ni kontracepcija nije stopostotna, a abortus kosta djavo ipo tako da to dodje kao oblik kazne za neobazrivost, u slucaju neobazrivosti
    (xd, 25. jun 2022 17:22)

    # Link komentara

  101. Drugov I drugarice reč koju trazi te je odgovornost, ako imate tu privilegije da donosite odluke sa tim ide i odgovornost,


    Lično nemam ništa protiv abortusa, ali da to ne bude o trošku poreskih obveznika i da muškarci ne plaćaju izdrzavanje dece ako to ne žele, je je žensko telo SA PUNIM PRAVOM njen izbor, njeno pravo, njena obaveza i njena ODGOVORNOST.
    (SSSS, 25. jun 2022 17:18)

    # Link komentara

  102. Sto hiljada abortusa godisnje uradi se u Srbiji..Sto hiljada dece legalno se ubije svake godine..
    (Pajko, 25. jun 2022 17:15)

    # Link komentara

  103. “Donošenje novog zakona u državi Njujork, prema kojem je abortus u određenim slučajevima dozvoljen do samog kraja trudnoće, podigao je puno buke, i to ne samo u Americi, već širom sveta”

    Evo kakav vid abortusa su zabranili! Pravo na abortus ce biti do odredjene nedelje, 5-10 nedelja, a sve posle toga je ubijanje zivog bica tj fetusa koji ima otkucaj srca kao i svaki covek!
    Prakticki, u SAD je bio dozvoljen abortus do kraja trudnoce, tako da prica o silovanju,incestu itd vise ne pije vodu, cuj silovana pa ceka 8-9 mesec da abortira. Bice da se moze abortirati u ranoj fazi trudnoce ali kasnije ne.
    Nego su slavne Holivudske glumice (i slicni) navikle da zatrudne pa im ispadne uloga u filmu a one u 7 mesecu, pa abortira. Zbog toga ovolika buka.
    (Loznica, 25. jun 2022 17:15)

    # Link komentara

  104. Bez tih 5-6 "demokratskih" gradova Amerika je u dnu po broju zločina na svetskoj listi.
    (Fil Trolson, 25. jun 2022 16:52)

    Jesi li ti ozbiljno ovo napisao masovne pucnjave,silovanja,serijska ubistva,kradje sa smrtim ishodom... čak i bez tih najgorih gradova Amerika je daleko iznad po broju zločina u odnosu na Evropu.
    (Nebojša, 25. jun 2022 17:15)

    # Link komentara

  105. @Ser Koleza
    Za prvo dete nikad nisi spreman koliko god da imaš godina. Mlade majke, ukoliko ne žele decu, treba da vode računa sa kim i kakav seks imaju i neće ostati trudne. Mladići koji ne žele da budu očevi treba da koriste kondom i vade ga na vremw, da prostiš. Nije poenta u seksu na sve strane, a kasnije na kaficu i abortus. Abortus je ozbiljna stvar i može da ostavi ozbiljne psihofizičke posledice na ženu, a takođe je vrlo moguće da već posle jednog abortusa žena ostane nerotkinja i ako kasnije želi da ima decu pita se zašto ne može. Prevencija je najbolje rešenje, ozbiljno seksualno obrazovanje mladih, a ne propagiranje seksa na sve strane i lagani abortus.
    (ronin, 25. jun 2022 17:09)

    # Link komentara

  106. @ Notorious - ti, covece, nisi normalan. Ti ne znas da zabranjuju abortus i posle incesta i posle silovanja i kad je plod medicinski ostecen, i kad je vanmatericna koja sigurno ubija i majku i dete ako se ne tretira. Moja zena je rodila dvoje posle vanmatericne, je li trebalo da lekar odbije to da tretira i da premine pa da nema to dvoje danas ni nje ni moje porodice? Najmanje abrortusa je zbog nezeljene a zdrave trudnoce. I da, bogati ce i te kako moci da putuju u inostranstvo i u druge drzave i privatne klinike da to obave, a sirotinja ce radjati decu iz silovanja i sa anomalijama o kojima se niko dalje nece brinuti.
    Sram te bilo!
    (Ivan, 25. jun 2022 17:09)

    # Link komentara

  107. I ne moze vise zatrudneti i radjati.

    Mislim vi lakoverno pretpostavite da je abortus kao da se ciste posude za masinu za kapucino
    Jel tako
    Nema rizika
    (Steve, 25. jun 2022 17:07)

    # Link komentara

  108. Tako je vrhovni sud odlučio, i to je to. Ova odluka ne čudi jer Amerika je zemlja u kojoj su religijske i porodične vrednosti dosta jake. Tamo su religijske srednje škole najbolje i najkvalitetnije što se tiče obrazovanja. U Americi 40% ljudi ide nedeljno u crkvu. Mi to teško možemo da razumemo jer nismo religiozni. Kod nas i ne postoje recimo crkvene srednje škole. A i da postoje niko ne bi ni slao decu u njih. Bibliju jedva da je pročitalo 0,01% stanovništva, a u crkvu na nedeljnu liturgiju ide par posto ljudi.
    (Aron, 25. jun 2022 17:06)

    # Link komentara

  109. Ljudi ovde pogresno shvataju ovaj zakon, a oni koji mu se protive ne iznose stvarne cinjenice. Prvo, abortus po novom zakonu nije zabranjen 100%, svaka zena ima pravo da uradi abortus do neke nedelje, u Srbiji je do 10-te, a sve preko toga je zabranjeno osim u slucaju da je zivot trudnice ili fetusa ugrozen.
    Sta je problem bio u SAD, sto je abortus bio dozvoljen do rodjenja deteta, pa sad, zamislite majke koje ubiju detr u 7-8-9 mesecu? Vama je to normalno da bude legalno? Cak je zakon dozvoljavao da i ako se beba rodi ziva i zdrava, moze da bude ubijena na zahtev majke, da li ste vi normalni? Apsolutno podrzavam zabranu abortusa posle 10-te Nedelje!
    (Loznica, 25. jun 2022 17:05)

    # Link komentara

  110. kupite tablete za abortus u apoteci, zgutate to i ne treba vam ni sud, ni zakon, ni pomoć doktora
    ([], 25. jun 2022 16:53)

    # Link komentara

  111. 61 je masovna pucnjava zabelezena u Americi 2021 godine, pa oruzje nije zabranjeno!
    (Sasa, 25. jun 2022 16:17)

    Bez tih 5-6 "demokratskih" gradova Amerika je u dnu po broju zločina na svetskoj listi.
    (Fil Trolson, 25. jun 2022 16:52)

    # Link komentara

  112. "...Pomislite nekad na sve one zivote koji su unisteni zbog dolaska bebe na svet u pogresno vreme. Na zivote mladih majki koje psihicki i emotivno propadnu jer ne umeju da se "izbore" sa bebom, zivote mladih i nezrelih oceva koje beba izludjuje i koji se posvadjaju sa svojim suprugama jer misle kako je "briga o bebi posao majke" i zivote beba koje ce odrastati u negativnoj, toksicnoj sredini i ciji ce zivot na pocetku biti upropascen. Abortus je dobar upravo zato sto moze da spreci ovakve situacije. Bebe treba da dodju na svet tek kada njihovi roditelji budu spremni za njih.
    (Ser Kokeza od FSS-a, 25. jun 2022 16:11)..."

    Kondom i anti-bebi pilule su dobri upravo zato što mogu da spreče ovakve situacije.

    Podržavam pravo na abortus ako je trudnoća posledica silovanja, incesta, pedofilije, malformacija ploda... ali kao vid kontracepcije, NE.
    Toliko metoda za kontracepciju, s vi se uhvatili za abortus.
    (Icarus, 25. jun 2022 16:42)

    # Link komentara

  113. Zabrana abortusa ne sprečava abortuse, ona sprečava sigurne abortuse", zaključila je.
    Apsolutno tacno
    (Oggy, 25. jun 2022 16:23)

    # Link komentara

  114. Ovo je zaista korak unazad. To je pre svega licno pitanje i tice se samo zene koja hoce da abortira. Hiljadu razliga moze biti za abortus i ne moze se o tom pitanju raspravljati sa da ili ne! Sasvim sam siguran da se nijedna zena ne odluci tek tako na taj korak. 61 je masovna pucnjava zabelezena u Americi 2021 godine, pa oruzje nije zabranjeno!
    (Sasa, 25. jun 2022 16:17)

    # Link komentara

  115. ufff...….. ufff........
    (KingSRB, 25. jun 2022 16:12)

    # Link komentara

  116. Sada ce poceti ilegalne "ordinacije" da rade abortuse na crno, pa ce porasti i smrtnost trudnica.
    (Trovach, 25. jun 2022 16:12)

    # Link komentara

  117. Pomislite nekad na sve one zivote koji su unisteni zbog dolaska bebe na svet u pogresno vreme. Na zivote mladih majki koje psihicki i emotivno propadnu jer ne umeju da se "izbore" sa bebom, zivote mladih i nezrelih oceva koje beba izludjuje i koji se posvadjaju sa svojim suprugama jer misle kako je "briga o bebi posao majke" i zivote beba koje ce odrastati u negativnoj, toksicnoj sredini i ciji ce zivot na pocetku biti upropascen. Abortus je dobar upravo zato sto moze da spreci ovakve situacije. Bebe treba da dodju na svet tek kada njihovi roditelji budu spremni za njih.
    (Ser Kokeza od FSS-a, 25. jun 2022 16:11)

    # Link komentara

  118. U svetu koji konstantno marginalizuje žene, ovo se čini kao najveći napad na njih...

    Danas je svako neslaganje sa svetim zenama i njihovim nepresusnim egom, samozivoscu i sebicnoscu "marginalizovanje zena"...

    Evo suze mi idu sto necete moci da prekidate trudnocu u 6-om mesecu jer vam se tako cefnulo.
    Nikada niste bolje zivele nego danas, a nikada niste vise ni kukale zbog svojih "ugrozenih prava" kao danas, zakljucak je - vi nikada nece stati u svom neogranicenom egoizmu, upravo vi ste najvece ubice u istoriji covecanstva, ne Hitler, Mao ili Staljin - vi sa svojim "telom koje je vas hram". Stotine miliona dece ste ubile zbog vasih prava, i sada ocekujete podrsku??? Vazi...
    (Notorious, 25. jun 2022 16:11)

    # Link komentara

  119. Potpuno je u pravu. Pospešuju abortuse na crno. To pravo treba da postoji do određene starosti trudnoće. Ko ne želi ne mora da ga iskoristi.
    (mamakoka, 25. jun 2022 16:07)

    # Link komentara

  120. Pakao
    (fix, 25. jun 2022 15:39)

    # Link komentara