1. Ma nije moguće a za Ukrajinu može politički i to je regularno
    (Petar, 17. maj 2022 13:10)

    # Link komentara

  2. Apsolutno nezaslužena pobeda Ukrajine, hajde i da razumem što su pokidali na televotingu i ubedljivo na prvom mestu jer je ''televote friendly'' a i Ukrajinci šta god da pošalju uvek će biti kod publike u vrhu, imaju ogromnu glasačku mašineriju sastavljenu od onih silnih bivših sovjetskih republika koje su mahom anti-ruski nastrojene i koje ih svake godine pune maksimalnim poenima a oduvek imaju brojnu dijasporu širom Evrope i naročito sada kada su razasuti na sve strane... Generalno, da nisu u ratu sa Rusima njihova ovogodišnja kompozicija se uopšte ne bi dovodila u kontekst sa trijumfom na takmičenju. Iako je meni vremenom postala simpatična, ova pesma nikako nije smela biti tako visoko kod stručnog žirija, pobedili su najviše zahvaljujući 12-icama od strane baltičkih zemalja (Estonije, Letonije i Litvanije) kao i Poljske dok su druge favorite svesno sahranili sa bodovima a da je bilo pravedno ocenjivanje muzičkih ''stručnjaka'' ova stvar ne bi smela biti ni među prvih 10 već pri dnu leve strane tabele... Ne znam šta im znači što su ostvarili pobedu (bila nameštena ili ne, osim moralne podrške) s obzirom da iduće godine najverovatnije takmičenje se ne bi moglo održati ni u jednom njihovom gradu pa je to pirova pobeda koju bi svejedno morali prepustiti nekom drugom kako bi organizovali Evroviziju dogodine - sve i da rat sutra stane, ostaju ruševine i zemlja u potpunom rasulu (kako izbegličkom i ekonomskom tako i u mentalnom haosu) iz koga se godinama neće oporaviti.
    (David, 16. maj 2022 22:50)

    # Link komentara

  3. @Pa jasno je da je zavjera kada nije pobijedila Srbija.
    To važi i za sve buduće Eurovizije. To je univerzalno pravilo.
    Vrijedi iz sva ostala natjecanja.
    CIA, Vatikan, iluminati, Marsovci...
    (Mario,

    ....maligni ruski uticaj i velikosrpski hegemonizam...te mitove si zaboravio da navedeš.
    (doroš, 16. maj 2022 22:44)

    # Link komentara

  4. "Eurovizija" takmicenje koje izgleda kao kontejner za djubre,ali bez poklopca!👎👎👎Nasa Ana nije uopste trebala da ide,jer se vec unapred znao pobednik.
    (Zoc, 16. maj 2022 18:33)

    # Link komentara

  5. Ima spontano da glasas kako je podobno inace slede anonimne pretnje postavljenim bombama.
    (demokratija, 16. maj 2022 18:13)

    # Link komentara

  6. Koga briga?
    (Marko, 16. maj 2022 16:36)

    # Link komentara

  7. Ma kako da ne sad ste se setili da je neregularno ona je imala hit i super je pesma popularna ništa joj ne možete .Konstrakta is winner💕💪🎶🎶🎶♥
    (Svetlana Perunović Jović, 16. maj 2022 14:43)

    # Link komentara

  8. Sledeće godine najbolje bi bilo da NATO pošalje svog kandidata za pesmu Evrovizije. Ko zarati sa Rusima ima naklonost cele Evrope. Pobeđuju zagarantovanu.
    (Neša Bgd, 16. maj 2022 11:30)

    # Link komentara

  9. Kakva sprdnja, Ukrajina dobila listom sve desetke i dvanaestice, a oni "čudne neregularne obrasce glasanja" kod Konstrakte.
    (Dragan, 16. maj 2022 11:09)

    # Link komentara

  10. Онда би требало да одузму поене Украјини од Пољске, Мађарске, Словачке, Молдавије, Румуније, Бугарске, Литваније, Естоније Латвије, Грузије, Јерменије Азербејџана, па пута 24 ( жири и публика) то је око 300, и Енглези побеђују. Друго, Констракта је певала на српском, који народ региона разуме, па је гласао за њу.
    (Предраг, 16. maj 2022 10:54)

    # Link komentara

  11. Zalili se ukrajinci, sto neuvodimo Rusiji sankcije
    (Abot, 16. maj 2022 10:27)

    # Link komentara

  12. Pa vi ste gori i od izbora u Srbiji.
    (Zlatko, 16. maj 2022 09:47)

    # Link komentara

  13. Rumuni su se žalili, navodno je njihov žiri 12 bodova dodelio Moldaviji, a pripali su na kraju Ukrajini.
    (Y, 16. maj 2022 09:46)

    # Link komentara

  14. Predlažem da EU odredi specijalnog izaslanika za pesmu evrovizije da on odluči ko ce biti pobednik
    (Cale, 16. maj 2022 09:10)

    # Link komentara

  15. U tom slucaju najgore ce proci Ukrajina. Njima ispada da su skoro svi dali po 12 poena sem nas i eventualno par zemalja iz ex-YU. Na kraju ce jos Britanac da pobedi :)
    (vampirbg, 16. maj 2022 08:18)

    # Link komentara

  16. Ovo je politička manifestacija, sve je namesteno, maltene od kako postoji ovaj cirkus. Ovo nije muzika, ovo je komercijalno djubre i pesme im traju koliko jogurt.
    (Sm, 16. maj 2022 07:24)

    # Link komentara

  17. Zar nije logično da se odredi referendumom? Evrovizija bi trajala 6 dana.
    (G, 16. maj 2022 06:51)

    # Link komentara

  18. Nekvalitetna Evrovizija, trula Evropa, uzasna pesma! I stacemo sad?
    (Matis, 16. maj 2022 01:08)

    # Link komentara

  19. Nema od tog posla ništa.
    (Sasa, 15. maj 2022 23:14)

    # Link komentara

  20. Nema od tog posla ništa.
    (Sasa, 15. maj 2022 23:14)

    # Link komentara

  21. @Pa jasno je da je zavjera kada nije pobijedila Srbija.
    To važi i za sve buduće Eurovizije. To je univerzalno pravilo.
    Vrijedi iz sva ostala natjecanja.
    CIA, Vatikan, iluminati, Marsovci...
    (Mario,

    Ko kaze da je zavera? Ti to kao pokusavas da opravdas neuspeh Hrvatske na Evrovizji i svim ostalim takmicenjima i hteo bi malo da omalovazis uspehe Srbije?? Nesto vam ne ide sve ukupno, pa vam je najveci uspeh kreiranje nepostojecih zavera protiv Srbije. Da nije malo zloba i ljubomora uzela pod svoje? Ipak Mario, na tvoju zalost, veliki broj ljudi iz Htvatske je podrzao Srbiju i Konstraktu. Opusti se i ti "prijatelju", popi nesto za smirenje...
    (Maja, 15. maj 2022 22:13)

    # Link komentara

  22. Ok oduzmite, zabole me baš,
    (Simon, 15. maj 2022 21:29)

    # Link komentara

  23. Preskocimo pesmu Evrovizije za sledecu godinu. Znate, tamo je rat.
    (Sunny day, 15. maj 2022 21:24)

    # Link komentara

  24. Odlucite vi to u Briselu ko je pobednik, pa nam javite ili imenujte specijalnog izaslanika za Evrsong. Ko glasa za komsiju neka mu crkne krava.
    (idiot, 15. maj 2022 19:58)

    # Link komentara

  25. Pa iskreno ako je neko oštećen ovim glasanjem to je UK. Ukrajina je upravo tako osvojila glasove.
    (Marko, 15. maj 2022 19:30)

    # Link komentara

  26. Je l' postoje i poglavlja koja se odnose na glasanje u ovakvim i slicnim dogadjajima koje kanditati za ulazak u EU treba da otvore i usklade se sa naredbama iz Brisela? Mislim, samo da znamo koliko daleko ovo uskladjivanje ide.. Iako, to je ipak mnogo manje vazno nego unistavanje drzava obavezivajem da se uvoze basnoslovno skupi energenti.
    (kandidat, 15. maj 2022 17:11)

    # Link komentara

  27. Pa jasno je da je zavjera kada nije pobijedila Srbija.
    To važi i za sve buduće Eurovizije. To je univerzalno pravilo.
    Vrijedi iz sva ostala natjecanja.
    CIA, Vatikan, iluminati, Marsovci...
    (Mario, 15. maj 2022 17:05)

    # Link komentara

  28. Terapeutska vrednost konstrakte za zapadnu psihologiju nije mogla da im promakne. Još je i tiktok format mnogo bolje od knjiga za samopomoć. Ona im daje mogućnost da dodirnu ono što ne mogu a da opet imaju slobodu i stav igre. Ona je za ono što je evrovizija postala sprem zamišljenog ono što je valcer bio za menuet u doba menueta. Otuda anomalije tipa nagrade za umetničku vrednost sa jedne strane, a sa druge imamo glasove žirija koji su na "menuetu". Evrovizija je u osnovi ideja da nakon balova i valcera posleratnoj evropi fali nešto tako, recimo poput koncerta ali sa takmičarskim duhom (jer i balovi su bili i takmičenja u kostimima i igri i muzici to jest izvodjenju). Poruke koje su želeli da prenesu i da njima objedine zapad su postale patetične izjave o toleranciji i zajedništvu poduprte nekakvim prikazima i obaveznim prevodiocem koi saopštava posmatraču o čemu je reč. Konstrakta je pokazala da je moguće doprti dublje i direktnije, a to je kapital koji neće da odbace, a još manje da ga prepuste nekom sa strane. Jer evrovizija je tu zbog zapadnjaštva, a Konstrakta im je dala municiju koja im fali, i naravno da će učiniti sve da sve spakuju i posvoje. Pobogu, opet su spali na Božić kao praznik zapadnjaštva (upustvo da čestitaju praznik bez spominjanja Božića) i mrzimo Rusiju (niko ne veruje da će u identitet da ugradjuju da vole Ukrajinu). Ovo im je leglo ko kec na desetku i naravno da će da urade ovo, daš nagradu i onda uništiš i preuzmeš.
    (stvarnost i prikaza, 15. maj 2022 16:35)

    # Link komentara

  29. @(vla, 15. maj 2022 13:24)

    Skoti nece davati poene Englezima ni pod tackom nemoguce... Isto ih vole kao i mi svoje osvajace. Posto mnogo Skota zivi u Engleskoj, tu bi mozda i moglo biti neke "ljubavi" i poena za Skote.
    (skoti, 15. maj 2022 16:01)

    # Link komentara

  30. @(Biti zdrava, 15. maj 2022 10:51)
    Pokusala sam nekoliko puta da glasam za Konstraktu juce iz Praga. Sve poruke su mi odbijene, nisu doduse ni zaracunate. "Obratite se operateru, bla bla"
    Za to vreme je moja drugarica Moldavka, koja ima ukrajinsku familiju, bez ikakvih problema glasala. Za ukrajince.
    Regularno glasanje? Aha vazi...
    (Koferce, 15. maj 2022 15:57)

    # Link komentara

  31. Nek rade sad šta hoće. Debelo su omanuli, neka slobodno ugase to takmičenje. Sramota.
    (davor, 15. maj 2022 15:32)

    # Link komentara

  32. A regularan vam je pobjednik? Licemjeri najveći. Fuj
    (Bane, 15. maj 2022 14:52)

    # Link komentara

  33. Sad ce i Novaku da oduzimaju poene. Nije regularno da toliko pobedjuje.
    (Superoperater, 15. maj 2022 14:39)

    # Link komentara

  34. a regularano je davanje toliko bodova svajvarcu koji je od publile dobio 0, ili toliko 12tica sponzorisanom britancu koji je po publici oko 10og mesta?
    Ili recimo kako je moldavija 2. po publici a 19ta po zirijima?
    (kaboom, 15. maj 2022 14:27)

    # Link komentara

  35. Kad se pogledaju glasovi publike vidi se da su gradjani bogatih zemalja najmanje glasali, sigurno imaju pametnija posla
    (Bato, 15. maj 2022 10:10)
    --------
    Gradjani bogatih zemalja organizuju takmičenje u kome neće da učestvuju?! Zaista neverovatno?! Ako imaju "pametnija posla" zašto organizuju ovakva takmičenja za nas budale i organičene seljobere?! Mislim, pitanje je glupo ali, hajde da pitam?!
    (Zoran Knezevic, 15. maj 2022 14:16)

    # Link komentara

  36. LOL, pa najveca manipulacija vam je pobednik.. licemeri jedni.
    (Igor, 15. maj 2022 13:56)

    # Link komentara

  37. zašto muškarci sposobni za vojsku ne brane svoju zemlju? ako nece oruzje, mogu u neki sanitet, poljsku kuhinju... i evropa glasala za dezertere?????
    (ne razumem, 15. maj 2022 10:49) # Link komentara

    Brane, poslati su na specijalnu propagandnu misiju
    (nebuloza, 15. maj 2022 13:50)

    # Link komentara

  38. Neregularno glasanje odnosi se na drugo polufinale, tako da...
    (Šta ćemo sad?, 15. maj 2022 13:45)

    # Link komentara

  39. samo festival pesama, bez ikakvog glasanja, inače ne učestvovati
    (politička farsa preko muzike, 15. maj 2022 13:38)

    # Link komentara

  40. Konstrakta je bas pred finale dobila nagradu od iste te organizacije za najbolji umetnicki nastup. I sad joj treba oduzeti poene? Zar nije veca sramota i namestanje sto je toliko malo poena dobila od "strucnog" zirija? Politike je bilo, ali se sada pokazalo da su ziriji uvedeni da namestaju rezultate, a ne da smanje upliv politike. Najveca neregularnost je zapravo davanje max poena Ukrajini, i njihova pobeda, zarad politike
    (ua, 15. maj 2022 13:38)

    # Link komentara

  41. A ne smeta ima ato litvanija estonija i letonija glasaju za ukrajinu to nije sablonsko, kao ni finska svedskoj i obrnuto. Da mi lepo UK razbijemo na 5 delova pa onda ce i oni moci da glasaju skoti za engleze i obrnuto. Ne gledam tenis ne gledam evroviziju, svet ode u... Sve je politika...
    (vla, 15. maj 2022 13:24)

    # Link komentara

  42. Izgleda da je i za učešće na Evroviziji potrebno uskladiti spoljnu politiku. Ili je tom “partneru EBU za nadzor nad glasanjem” možda bilo sumnjivo kako to da pesma koja je dobila ogroman broj glasova publike od većine nacionalnih žirija nije dobila ni jedan poen? Možda nismo dobro razumeli vest
    (Pera Detlic, 15. maj 2022 13:06)

    # Link komentara

  43. Dogodine u Azovstalju!
    (bip, 15. maj 2022 10:55)

    Eno Rusi vec postavljaju scenu,jos samo da urede gardarobu i sminkeraj.
    (cento, 15. maj 2022 12:44)

    # Link komentara

  44. Apsurd za apsurdom, nebuloza za nebulozom, svinjarija za svinjarijom ... degutantan "političko korektni" cirkus najniže kategorije. Baš me zanima kako misle da ubuduće razreše taj problem, a da ne uvedu diskriminaciju na velika vrata i time uzrokuju da većina država iz Istočne, Centralne i Jugoistočne Evrope bojkotuje tu bizarnu manifestaciju. Da uvedu obavezu da nijedna zemlja ne sme glasati za bilo koju susednu zemlju ? Ili će to biti samo "odabrani" susedi ? Ili će morati da poimence navedu koja zemlja ne može glasati za drugu zemlju konkretno ? Hajde baš da vidim kako bi zabranili Nemcima da glasaju za Austriju ili Švajcarsku (i obratno), Francuskoj za Belgiju, Španiji za Portugaliju, a posebno svim Skandinavcima međusobno. I šta sa državama koje nisu susedi, ali imaju velike dijaspore za koje svi znaju za koga uvek glasaju ? Kakva gomila somnabulnih idiotarija ! Svake godine sve zaumnija i sve tragikomičnija.
    (sardonicus, 15. maj 2022 12:34)

    # Link komentara

  45. Da, trebalo bi proveriti. Prosto je totalno nelogično da Konstrakta dobije silne nagrade, pa pre finala i za najbolji scenski nastup, ali da od žirija prođe katastrofalno loše. Ispitajte taj deo i kako je do toga došlo. Žiri bi valjda trebao to bolje da isprati od publike ili su pak neke druge igrarije (političke) u pitanju?
    Katastrofalno glasanje žirija širom Evrope, a neko ima obraza da spominje 12 poena Srbiji. Zato su britanci rasturili s pesmom, verujem da se većina i ne seća koja je ta pesma... Pa će naredne godine preuzeti organizaciju jer kako će Ukrajina koja je u ratu.
    (Kimi, 15. maj 2022 12:33)

    # Link komentara

  46. Gluposti. Pa da je tako svake godine bi smo bili na istom mestu ili bar u vrhu.
    (V, 15. maj 2022 12:28)

    # Link komentara

  47. Dace veliki Bog da sledece godine pobedi Srbija, bas kao Ukrajina ove godine.
    Srbi kao narod to zasluzuju vise nego bilo ko.
    (oko, 15. maj 2022 10:59) 

    Ko nas kleo... nastavak znaš...
    (Komša, 15. maj 2022 12:28)

    # Link komentara

  48. Koje licemerje...A Ukrajina kao zasluzila pobedu.
    (Ana, 15. maj 2022 12:20)

    # Link komentara

  49. Koja glupost! Mi razumemo jedni druge, slušamo istu muziku, i mnoge stvari su nam zajedničke, pa normalno je da će mo najbolje da razumemo jedni druge i da glasamo jedni za druge.
    (Una, 15. maj 2022 12:20)

    # Link komentara

  50. Do 2000-te godine pobednicke numere i dozive neki medjunarodni uspeh. Posle jako retko koja pobednicka numera bude pustana u etar. Ova Ukrajinska ce biti posle par meseci sigurno zaboravljena. Koliko puta ste npr. culi u radiju pesmu proslogodisnjeg pobednika? Trenutno mu se vrti neka obrada Begging, dok npr. Waterloo od ABBA ili Nel blu, dipinto di blu ce se uvek pamtiti.
    (0O, 15. maj 2022 12:13)

    # Link komentara

  51. Toliko polemike oko takmičenja 76tog reda..
    (Obrad, 15. maj 2022 12:05)

    # Link komentara

  52. Idioti - pa normalno je da će žiri dati glasove pesmi koju najbolje razumeju i po senzibilitetu i po jeziku (ako se peva na maternjem jeziku)!
    (Wllaxy, 15. maj 2022 12:02)

    # Link komentara

  53. @
    Dace veliki Bog da sledece godine pobedi Srbija, bas kao Ukrajina ove godine.
    Srbi kao narod to zasluzuju vise nego bilo ko.
    (oko, 15. maj 2022 10:59)

    Neka Bog da tebi i tvojima to što želiš Srbiji. Zaslužuješ to, više nego bilo ko.
    (Mikula, 15. maj 2022 11:53)

    # Link komentara

  54. Stefanija mamo mamo Stefanijaaaa hahaha.Jezivo! Kakav trash od dogadjaja...
    (Fiona, 15. maj 2022 11:52)

    # Link komentara

  55. Bacanje para na jednu veliku glupost. Minimalno treba 300 hiljada € da plati država za tu besmislenu zabavu, a mnoge plate i mnogo više. Ni muzike, ni nacionalnog identiteta, ni nacionalnih jezika, ni bilo kakve smislene koristi. Bogate velike države imaju garantivan nastup a ova sirotinja crkava od brige hoće li da nastupi, čak narod šalje sms po nekoliko puta i plaća skupo da glasa a sve ionako ili nevažno ili namješteno. Niti se pobjednik razvije u nekog muzičara niti bilo ko profitira od svega.
    (bezvezno, 15. maj 2022 11:47)

    # Link komentara

  56. Pa jeste neregularno. E sad, da li će se neregularnost tretirati selektivno je pitanje od milion dolara.
    (Y, 15. maj 2022 11:38)

    # Link komentara

  57. Inače glasanje za Ukrajinu sasvim regularno(439 glasova)?! Tu se ne postavlja pitanje, tj politika ne postavlja pitanja!!
    (SAŠA FRANKFURT, 15. maj 2022 11:38)

    # Link komentara

  58. Industrijom zabave i sporta vladaju satanisti, koji ih koriste kao instrument propagandnog hibridnog rata. Isti ti satanisti vladaju Evropskom unijom i NATO paktom.

    Svi ovakvi muzicki i filmski festivali su namesteni i sluze propagandnom ratu.
    (natovizija, 15. maj 2022 11:37)

    # Link komentara

  59. Nema na čemu.
    (Optimista pripravnik, 15. maj 2022 09:50)
    Minus i od mene. I drugi put.
    (Halo Bing..., 15. maj 2022 11:31)

    # Link komentara

  60. Ovo su bili glasovi koji su uredno plaćeni i poslati tako da se sve može proveriti za razliku od kojekakvih žirija koji se bave politikom !
    (Superhik, 15. maj 2022 11:29)

    # Link komentara

  61. To je po principu: Glasajte ,ali kako se nama svidja. Ukrajina i da nije otpevala pesmu,pobedila bi...Cirkus
    (Iinb, 15. maj 2022 11:23)

    # Link komentara

  62. Ako se Konstrakti oduzme 12 bodova koje smo joj dali, onda nemamo više šta tražiti na ovakvom natjecanju. Ajd' razumijem da ne valja naša pjesma (kad ne valja) ali sad i naši bodovi ne valjaju ??? Pa šta ćemo onda tamo ?
    Dali smo 12 bodova najboljoj pjesmi i izvođačici koja ih je najviše zaslužila. Ako se to nekome ne sviđa, nek odj ....
    (čiča gliša, 15. maj 2022 11:19)

    # Link komentara

  63. Glasanje Zirija je najmerodavnija i Najbolje.
    (ISKRENO, 15. maj 2022 11:14)

    # Link komentara

  64. @Bato
    Američka poštarka ima prihode veće od ukrajinskog konstruktora aviona i tu privilegiju čuva najveća vojna sila u istoriji.
    Mi, boranija nemamo svest o ovome, niti volju za promenu , ali ćemo se rado baviti bizarnim stvarima kao ESC, a još strasnije uhvatiti za vrat s prvim komšijom .
    (Treba reći, 15. maj 2022 11:13)

    # Link komentara

  65. Presmešno. Namestili pobedu Ukrajincima a nama spočitavaju glasove iz okruženja. Ovo je najidiotskije takmičenje koje je ikad postojalo!
    (Marko, 15. maj 2022 11:13)

    # Link komentara

  66. Bitno je da ukrajinski turbofolk obožava veći deo Evrope. Razumeo bih da su pobedili na takmičenju u Bugarskoj, ali u Italiji...? Evropo, stidiš li se bar malo?
    (Cile Mile, 15. maj 2022 11:12)

    # Link komentara

  67. A sta kazu na ove pity-votes za Ukrajinu, jel to regularno ? I na pritisak UK-a, da gotovo svi žiriji daju max broj bodova njima? Da bi mogli da oni održe Eurosong sledece godine ako Ukrajina ne bude mogla...
    (Dada, 15. maj 2022 09:28)


    Pa nije samo Ukrajina problem, pola Evrope ce biti razruseno. Ali zato je tu Evrovizija da ih oraspolozi.
    (Aca Pantljičara, 15. maj 2022 11:11)

    # Link komentara

  68. ESC je najveća politička propaganda na svijetu.
    (Utrecht, 15. maj 2022 11:09)

    # Link komentara

  69. Mi u BiH smo davno skontali da je ovo sve jedna velika z...bancija. I zato...uzivajte u "biti zdrava...biti zdrava..." i nastojte da budete i fizicki i mentalno zdravi.
    (Mirza, 15. maj 2022 10:00)

    A u stvarnosti ste zapravo skontali da nemate para za ovo.
    (Mario, 15. maj 2022 11:06)

    # Link komentara

  70. Pošto je Ukrajina pobedila ove godine, "javlja" mi se da će sledeće to biti Finska.
    (srđan, 15. maj 2022 11:04)

    # Link komentara

  71. Rumun koji je inače završio takmicenje na 18 mestu i Estonac pokidali sa pesmama i koreografijom i to su za mene apsolutni pobednici, pa tri mesta prazno pa Konstrakta pa deset mesta prazno i onda svi ostali. Gokiguza Španjolka nije imala nikakvu pesmu a Engleze i Ukrajince neću ni komentarisati. Postavlja se pitanje i opravdanosti budućeg učešća Srbije u ovakvim cirkusu zvanom Evro Song.
    (pjer, 15. maj 2022 11:04)

    # Link komentara

  72. Sad će da nam stigne gas iz Azerbejdžana!
    (Vlada, 15. maj 2022 11:01)

    # Link komentara

  73. Koga zanima ovaj cirkus kiča?
    Pisu novine mesec dana sta doruckuje ova Konstanta ili kako se vec zove, sada i strani mediji, jedan totalno pomahnitao svet koji je izgubio sve ideale vrednosti.
    A iste te novine svaki dan pisu o koroni, Ukrajini, popularnim sportistima i to se vrti u jednom paklenom krugu.
    Network 1976- ugasite tv, tamo su sve lazi i nebitne informacije koje zaglupljuju i varaju um.
    (harrow, 15. maj 2022 10:07)

    Pritom i sama kaže da je nervira to što je postala predmet onoga što i sama kritikuje a to je novinarski senzacionalizam - “koja li je tajna”…
    Slažem se sa svim napisanim…
    (jazavac, 15. maj 2022 11:01)

    # Link komentara

  74. Glasanje Zirija je najmerodavnija i Najbolje.
    (ISKRENO, 15. maj 2022 11:01)

    # Link komentara

  75. IKS To sto si pisao bi trebalo biti NajPametni posao Srbije, Samo neznam zasto Kasni.
    (REKOS, 15. maj 2022 10:59)

    # Link komentara

  76. Dace veliki Bog da sledece godine pobedi Srbija, bas kao Ukrajina ove godine.
    Srbi kao narod to zasluzuju vise nego bilo ko.
    (oko, 15. maj 2022 10:59)

    # Link komentara

  77. Biti zdrava je sad sam shvatio stih u stvari upućen evrovizijskom songu jer tamo definitivno niko nije zdrav u svakom pogledu.
    (mini, 15. maj 2022 10:58)

    # Link komentara

  78. Ma gluposti. Sreca pa ziri glasa nezavnisno i bez upliva politike.
    (snesko belic, 15. maj 2022 10:58)

    # Link komentara

  79. Pa normalno je da se državama koje razumeju naš jezik svidja pesma, kao što je normalno da će Ukrajina koja ima jaaako brojnu dijasporu diversifikovanu u najrazličitijim zemljama od Nemačke, Poljske preko UK uvek dobiti duplo više telefonskih glasova od osvojenih poena i uvek će taj broj biti veći nego što dobijaju svoji narodi od dijaspora (i kad nije rat). EU je totalno zastranila sa svim tim "ključevima" koje je uvela da sve reguliše i napravi korektnim, a omašila je u najrazličitijim sferama.Ništa ne biva na silu i veštački.
    (Stvarno budalaštine, 15. maj 2022 10:57)

    # Link komentara

  80. Dogodine u Azovstalju!
    (bip, 15. maj 2022 10:55)

    # Link komentara

  81. Po meni Finska 1.,Moldavija 2.,Ukrajina 3.Nasa predstavnica je djelovala kao da je pod nekim narkoticima.
    (Mario, 15. maj 2022 10:55)

    # Link komentara

  82. Ako ćemo o poštenju onda ni Srbija ni u kom slučaju nije trebala da bude u prvih 15.
    (Problematično iskren, 15. maj 2022 10:55)

    # Link komentara

  83. zapadnjaci su sve uspeli da pokvare, korupcija ima da ih unisti.
    (fudbalercina, 15. maj 2022 10:55)

    # Link komentara

  84. Ako ćemo o poštenju onda ni Srbija ni u kom slučaju nije trebala da bude u prvih 15.
    (Problematično iskren, 15. maj 2022 10:55)

    # Link komentara

  85. I dok se se glasovi žirija dobijaju jedan po jedan za svaku državu, glasovi publike se dobijaju za sve države odjednom, što zapravo može drastično da podigne zemlje koje su slabije prošle po glasovima žirija, i obrnuto.

    Објављују се један по један, добијају се исто.
    (Јабучило, 15. maj 2022 10:53)

    # Link komentara

  86. Koga zanima ovaj cirkus kiča?
    Pisu novine mesec dana sta doruckuje ova Konstanta ili kako se vec zove, sada i strani mediji, jedan totalno pomahnitao svet koji je izgubio sve ideale vrednosti.
    A iste te novine svaki dan pisu o koroni, Ukrajini, popularnim sportistima i to se vrti u jednom paklenom krugu.
    Network 1976- ugasite tv, tamo su sve lazi i nebitne informacije koje zaglupljuju i varaju um.
    (harrow, 15. maj 2022 10:07)

    Na svetu živi više milijardi ljudi u ovom trenutku, nikada više u istoriji planete Zemlje. Nalazimo se na kraju prve četvrtine Dvadeset i prvog veka po hrišćanskom kalendaru. Svetu u stvari nikada bolje nije išlo. Ako si protivu tv-a i društvenih mreža, zašto se uključuješ u taj pakleni krug , pljujući po njemu ? Zašto i sam postaješ deo nečega što ne voliš i što prezireš i čega se u stvari plašiš ?
    (hypatija, 15. maj 2022 10:53)

    # Link komentara

  87. onda kolektivna tuzba sto smo trosili pare na sms ove
    (nesa, 15. maj 2022 09:49)

    И то можете с пуним правом да урадите.
    (Јабучило, 15. maj 2022 10:52)

    # Link komentara

  88. Ja sam sinoć poslao 3 poena Konstrakti iz Kotora (tri poruke), imam i odgovore sačuvane u telefonu, pa ako se to briše tražiću da mi se vrati 1.80 eura koliko me sve to koštalo. Nikakav problem.
    (Biti zdrava, 15. maj 2022 10:51)

    # Link komentara

  89. Dobro se živi kad se narod ovime bavi.
    (Srećni ljudi, 15. maj 2022 10:51)

    # Link komentara

  90. Ne razumem šta hoće sa ovim. Pa logično je da zemlje sa istok govornog područja, gde se sluša slična muzika jedne drugima daju veliki broj poena. Nama su i Rumunija i Mađarska susedi pa nam nikad ne daju veliki broj poena, prosto ne slušaju našu muziku, niti šta razumeju i da slušaju. Normalno je da nam neće dati veliki broj poena.
    (Ivan, 15. maj 2022 10:50)

    # Link komentara

  91. zašto muškarci sposobni za vojsku ne brane svoju zemlju? ako nece oruzje, mogu u neki sanitet, poljsku kuhinju... i evropa glasala za dezertere?????
    (ne razumem, 15. maj 2022 10:49)

    # Link komentara

  92. Treba se povuci iz ove gluposti od takmicenja. znam da to nece na njih uticati nista, ali bar cemo spasiti nas narod gledanja ovih novih vrednosti koje se promovisu.
    (nnn, 15. maj 2022 10:47)

    # Link komentara

  93. U pravu su , ne regularno glasanje. Na primer Srbija nikada nije dobila ni jedan glas od Estonije,i onda kad je bila "Molitva" i "Lane moje"
    (Istinaa, 15. maj 2022 10:46)

    # Link komentara

  94. Navikavaju narode širom planete da se glasanja uobličavaju po potrebi, tj. ako ste glasali ovako,neće da se računa ako manjinskoj eliti ne odgovara. Svedoci smo ozbiljne globalističke diktature!
    (Ivan, 15. maj 2022 10:46)

    # Link komentara

  95. Ukinuti glasanje zemalja koje se nisu u finalu i kraj priče kao nekada što je bilo. Glasanje svakako traje predugo dok se izredja 45 zemalja.
    (Fiona, 15. maj 2022 10:46)

    # Link komentara

  96. I ja se slažem da nama treba ukinuti 12 poena od susednih drzava.A posteno bi bilo da Ukrajini dupliraju glasove jer su oni zasluzili i oni su dobri,posteni,najlepsii u ovom trenutku.Koga briga za ovu nakaradnu manifestaciju uopste..,dajte molim vas ,ma radite sta hocete ma izbacite ko vam ne odgovara najbolje bi bilo za vas a vala i za druge.
    (caki, 15. maj 2022 10:46)

    # Link komentara

  97. Kad se pogledaju glasovi publike vidi se da su gradjani bogatih zemalja najmanje glasali, sigurno imaju pametnija posla
    (Bato, 15. maj 2022 10:10)


    Na osnovu čega si ovo zaključio kada se nigde ne vidi broj glasova, već samo poeni?
    (lupa, 15. maj 2022 10:45)

    # Link komentara

  98. Онда укините да са једног броја може да се гласа 20 пута. А, да, ту се зарађује.
    (Јабучило, 15. maj 2022 10:45)

    # Link komentara

  99. Povuci ucesce u ovom cirkusu zauvek
    (Lord of the Flies, 15. maj 2022 10:43)

    # Link komentara

  100. Gluposti onda treba oduzeti poene grčkoj, skandivaksim zemljama, zemljama baltika itd. Ja mislim da ovde uopšte nije reč o političkom glasanju (Šta kao hrvati i srbi se volimo?!). Ovde je reč o mentalitetu zato se sličan sličnom raduje i dodeljuje poene.
    (Saša, 15. maj 2022 10:43)

    # Link komentara

  101. Ako ista onda Ukrajina treba da ostane bez pobede.

    Svaka druga prica o neregularnom glasanju ne drzi vodu.
    (Igor, 15. maj 2022 10:43)

    # Link komentara

  102. Najlakše rešenje je ukinuti festival pošto odavno "ja tebi ti meni" i politička podobnost makar pesma bila i čobanska kao ove godine. Kada nije bilo istočnih zemalja i dva polifinala pobeđivali su uvek UK,i bogate zemlje. Sada komšijske Ukrajina i skandinavske. Ne gledam taj kič odavno.
    (Focus, 15. maj 2022 10:43)

    # Link komentara

  103. smetaju im glasovi gledaoca, a ne smetaju zirija na koje itekako mogu da uticu, samo jedna depesa je dovoljna
    (srki, 15. maj 2022 10:41)

    # Link komentara

  104. Kakve gluposti. Mislim da je nas ziri u RH prepoznao kvalitetu srpske pjesme. Zasluzenih 12 bodova. Meni je vasa pjesma fantasticna. Odlican beat, tekst pjesme pametan i duhovit a salje snaznu poruku. Da ste pobijedili, bilo bi zasluzeno. Navijao za vas
    (Truba, 15. maj 2022 10:41)

    # Link komentara

  105. kol'ko treba da budeš bolestan da glasas i troškove praviš sebi da bi glasao za Evroviziju?!
    (Aleksa78, 15. maj 2022 10:39)

    # Link komentara

  106. Korektnije bilo 36' u Berlinu na Olimpijadi.Ovakva EU je out
    (The Who, 15. maj 2022 10:36)

    # Link komentara

  107. Blago Ukrajincima, pobedili su na pesmi evrovizije, a ovima koji su je gurnuli u rat i podržavaju njegov nastavak, može savest da bude mirna, jer su glasali za nju. Čist win-win!
    (Licemuri, 15. maj 2022 10:36)

    # Link komentara

  108. O svemu ovome mozete da procitate u tekstu in corpora sano. Opasno zaglupljivanje ljudi, opasni uticaji medija pod kontrolom drzava.
    (Lelke, 15. maj 2022 10:35)

    # Link komentara

  109. A da mi onda odustanemo od daljeg učestvovanja na Evrovoziji?
    (Pera, 15. maj 2022 10:34)

    # Link komentara

  110. mi iz HR ja sam Srbin glasmo kao i Hrvati za susjede jel racunamo da cete i vi za nas jel bar se mi razumijemo.kvalitetno glasanje je bila Molitva a ovo je susjedsko glasanje jel i ovdje ljudi bas nekuze ovu pesmu kao pesmu vec prefomans!
    (Dino, 15. maj 2022 10:34)

    # Link komentara

  111. Ne planiraju da diskvalifikuju Ukrajinu koja je iznosila političke parole a koliko mi je poznato je zabranjeno.
    (Rotterdam, 15. maj 2022 10:34)

    # Link komentara

  112. Nešto razmišljam. Ukri pobediše glasovima Rusa.
    (innbecilo, 15. maj 2022 10:34)

    # Link komentara

  113. Hahahaha. Slažem se da je neregularno, posebno u slučaju Ukrajine! Pesma je u top 10, ali nikako za prvo mesto!
    (Milojko, 15. maj 2022 10:00)

    U top 10!? Ovo nije ni za u štalu, a ne u top 10.
    (Dule, 15. maj 2022 10:34)

    # Link komentara

  114. I šta ćemo sad!
    (Razmera karte, 15. maj 2022 10:33)

    # Link komentara

  115. Mislim da Konstraktu treba izruciti Haskom tribunalu zbog svog "greha"?! Srpkinja je i samim tim odgovorna za kriminal, sa kojim nema nikakve veze.
    (Zoran Knezevic, 15. maj 2022 10:33)

    # Link komentara

  116. Meni je najcudnije od svega samo ucesce Ukrajine na ovom festivalu.Kako neko iz razrusene zemlje i preko 6 miliona izbeglica moze pevati a u isto vreme njihovi sunarodnici masovno gube zivote. Ima li ti ikakvog smisla ?
    (Slobo, 15. maj 2022 10:31)

    # Link komentara

  117. A sablonsko glasanje u UN, EU to moze?
    (Timo, 15. maj 2022 10:30)

    # Link komentara

  118. Pobeda Ukrajine je politički uticaj i apsolutno neregularno. Evrosong je karikatura danas.
    (Mila, 15. maj 2022 10:27)

    # Link komentara

  119. Znači se da će Ukrajina pobediti.MI koji dugo pamtimo iz iskustva znamo da je Evrovizija politička manifestacija. U kojoj god državi naprave haos zapad ,a njihove vlade ih slušaju ,dobijaju prvo mesto.A ko ih ne sluša bude izbačen,kao mi kad smo bili pod sankcijama.Pa onda kad su hteli C.G .da daju drugi put nagradu kad trebala da se odvoji od Srbije,a kvalitet pesme nije odgovarao pa su naši umetnici to sprečili.A regije kad su shvatile da u takmičenju nije prevashodna kvalitet, i jošsu izdvojili one 5 zemlje da bez takmičenja ulaze u finale onda su počeli da da podržavaju komšije ,koje će takođe da glasaju za njih.I nemoj da EU priča o nepravilnostima.Sami su ih napravili.Pa narod nije rulja koja nezna da misli.Zna i utiče na događaje kako i koliko može.
    (Mija, 15. maj 2022 10:26)

    # Link komentara

  120. Da Srbija prihvati nezavisnost Kosova i da je bio genocid u Srebrenici, mislim da bismo u jednoj godini obrali i Nobelovu nagradu za mir i Oskara i pobedu na Evroviziji.
    (iks, 15. maj 2022 10:00)

    Alo, u 5 DANA ubijeno preko 8300 ljudi! Jesi ti svjestan toga? A to što se vi sa genocidim ne želite suočiti je isključivo vaša sramota. Od Srba se više ništa civilizacijski niti ne očekuje, ovaj napad Rusije na Ukrajinu te stav i atmosfera koji vladaju u Srbiji samo to potvrđuju.
    (Jel može da se čuje i druga strana?, 15. maj 2022 10:23)

    # Link komentara

  121. Ne znam kako ste posle izjave da ce ta komisija preispitivati glasanje zaključili da ce Konstrakta ostati bez poena.

    Mislim da je ovo samo malo "dizanje prašine" kao i svake godine - da se evrosong još malo zadrži u fokusu.

    Sve je prošlo "kako treba" i Ukrajina je pobedila a tu je Biritanija kao druga kako bi se izbegla mogucnost da sledece godine voditeljka programa bude Marija Zaharova.
    I to je to.
    Jedini način da "diktat odozgo" oteža ili bar učini urnebesno smešnim je da ljudi u svojim zemljama biraju isključivo predstavnike koji se ne uklapaju u "vizije" kreatora ovakvih ishoda.
    (Komša, 15. maj 2022 10:23)

    # Link komentara

  122. Komšijama se jako dopala pesma kao i svima u Evropi, ne verujem da Hrvati gaje neke posebne simpatije prema nama, ne znam kakav je ovo žiri da posle glasanja Ana nije bila ni medju prvih deset a posle glasova publike izbije na prvo, to je mnogo sumnjivo. Moldavija i mi smo jednako oštećeni. Na kraju nije ni bitno, Ana je postigla svoj cilj i želim umetnici puno uspeha i zdravlja.
    (Biće bolje, 15. maj 2022 10:22)

    # Link komentara

  123. Ovo je Pesma solidarnosti, zar ne? Ukrajinskoj pesmi k'o da je kumovao naš Trkulja. Dakle, vidimo se sledeće godine u Krajini!?
    (Damir, 15. maj 2022 10:20)

    # Link komentara

  124. Ma da. Ceo svet je prosto bio oduševljen ukrajinskim narodnjacima. Ti bodovi se ne dovode u pitanje...
    (ja, 15. maj 2022 10:16)

    # Link komentara

  125. Ne bira se ovde najbolja pesma nego pesma koja se narodu i žiriju najviše svidela
    (L, 15. maj 2022 10:12)

    # Link komentara

  126. Te poene daje ziri, a ziri odlucuje kako odlucuje. Pa pogledajte sablon i kod skandinavskih zemalja, nista cudno sto vec nije vidjeno. Konstraktina pesma nije tralala, neobicna je i zato je imala toliko glasova publike i ima toliko pregleda inace.
    Uostalom, i da joj oduzmu 24 poena nece se nista bitno promeniti, ali ako vec ispituju ovako nesto neka ispitaju sve zemlje.
    (Ns, 15. maj 2022 10:12)

    # Link komentara

  127. Ukrajini premalo poena, mora to vise "podrske"
    (xd, 15. maj 2022 10:11)

    # Link komentara

  128. Kad se pogledaju glasovi publike vidi se da su gradjani bogatih zemalja najmanje glasali, sigurno imaju pametnija posla
    (Bato, 15. maj 2022 10:10)

    # Link komentara

  129. Hvala Hrvatskoj i CG na 12 poena. Svaka vam cast sto ste ostali dosledni i samostalni i dali svojim najbizim ono sto zasluzuju. Srbijo pamti i vrati na isti nacin prvom prilikom.
    (nasa jedra su gitare, 15. maj 2022 10:10)

    # Link komentara

  130. Србија има више гласова публике него жирија. Има награде за уметничко извођење. Хрватским грађанима се свидела песма. И нисмо у баш у љубави. Скандинавски земље су увек више давале међусобно, чак и бивше СССР. Мени се ова сада песма Украјине више свиђа од претходне две које су добиле. Да ли увек добије најбољи глас не. Овде се све гледа. Ипак овде доминира ЛГБТ.
    (Гиле, 15. maj 2022 10:10)

    # Link komentara

  131. lopov uzjahao lopova pa jure lopova, a providno nametanje Ukrajine iz sažaljenja je regularno?! Evropska Unija dom ružnih ljudi!
    (Bijela, 15. maj 2022 10:09)

    # Link komentara

  132. @"Z"
    А и Пољска може да се укључи у трку.И балтичке земље заслужују да се нађу у конкуренцији за победника овог фестивала.
    (Рајко, 15. maj 2022 10:09)

    # Link komentara

  133. Za pljacku su izmisljeni suptilni sistemi
    (Nesto novo?, 15. maj 2022 10:07)

    # Link komentara

  134. Koga zanima ovaj cirkus kiča?
    Pisu novine mesec dana sta doruckuje ova Konstanta ili kako se vec zove, sada i strani mediji, jedan totalno pomahnitao svet koji je izgubio sve ideale vrednosti.
    A iste te novine svaki dan pisu o koroni, Ukrajini, popularnim sportistima i to se vrti u jednom paklenom krugu.
    Network 1976- ugasite tv, tamo su sve lazi i nebitne informacije koje zaglupljuju i varaju um.
    (harrow, 15. maj 2022 10:07)

    # Link komentara

  135. ajde ajde ruski botovi,dosta!! Pa sta ako je Ukrajina pobedila. I treba! Napadnuta je,u ratu je i ljudi se solidarisu. Dosta vise te lane ruske ljubavi u Srbiji. Mi protiv celog sveta ,sto bi govorio onaj diktator iz 90ih milosevic g slobodan.....
    (squardobr, 15. maj 2022 09:54)

    Šta sad oni su grota kao? Pa šta se kačiš sa silom? I zbog toga sad njima sve , idi u dobrovoljce povedi i familiju.
    (laik, 15. maj 2022 10:06)

    # Link komentara

  136. Takmičenje gde sutra dan NATO cestita pobedniku sve govori o cemu se ovde radi sada je jasno da su sport kultura muzika sve deo jednog sireg fronta za ostvarivanje svojih ciljeva dakle vojni su samo jedna karika...
    (marko, 15. maj 2022 10:06)

    # Link komentara

  137. "Hahhaa, ne znam koliko zaludan moraš biti da pratiš Evroviziju i sve što je prati i zašto je to nekome bitno.
    (protiv bumerizma, 15. maj 2022 09:12)"

    Tačno. Da li možeš da veruješ da ima čak i onih koji na to sve pišu komentare? Kao eto... ti, na primer.
    (A mi smo bolji?, 15. maj 2022 10:05)

    # Link komentara

  138. Po tom modelu I Za Ukrainu glasali Rusi.
    (E, 15. maj 2022 10:05)

    # Link komentara

  139. sami koncept da neko pobjedjuje u umjetnosti je krajnje pogrešan. umjetnost je nemjerljiva i nije joj poenta pobjeda no izraz duše. mada ovo je show buisness tako da tek nidje veze
    (CG, 15. maj 2022 10:05)

    # Link komentara

  140. U ime pretplatika, onih koji finansiraju sve ovo molio bih vas da više ne učestvujemo u ovom tzv takmičenju.
    Hvala.
    (Ognjen, 15. maj 2022 10:05)

    # Link komentara

  141. Pre nedelju dana sam u komentarima o Evroviziji rekao da će medijska kampanja progurati Ukrajinu na prvo mesto pa makar njakali ko magarci, pa su me silno natovarili kako sam dosadan jer svuda guram temu rata čak i kada se radi o umetnosti i zabavi. Sada mogu da se žale nekom drugom.
    (juhu, 15. maj 2022 10:04)

    # Link komentara

  142. Ako se i 1 poen oduzme Konstrakti, treba se povuci sa ucestvovanja na ESC. Stvarno nema smisla vise, kako koja zemlja zaplace sledece godine pobedi. Skandinavci kukali na Balkan i glasanje, promenili sistem glasanja, svi se izredjali posle toga kao pobednici. Zemlje osnivaci, kukali kako ne mogu da pobede, svi se skoro izredjali kao pobednici. Italija, poster zemlja korone, pobednik sledece godine. Ukrajinci zrtve, pobednici. Ukrajinci godinama pri vrhu dok im sipaju i "zapad" i Rusija politicke poene, te revolucije, te Krim, te rat. I onda je problem Balkan? Priznajte da objektivno glasanje nije moguce, i ajde zdravo. ESC ideja o zajednistvu, jednakosti i tim stvarima je mrtva.
    (Rej Von Fon, 15. maj 2022 10:02)

    # Link komentara

  143. Da li će se ukinuti ovo takmičenje to ne znam, ali da Srbija treba da odustane od učešća to je sigurno. Bespotreban trošak i zamlacivanje.
    (bgd, 15. maj 2022 10:02)

    # Link komentara

  144. Hahahaha. Slažem se da je neregularno, posebno u slučaju Ukrajine! Pesma je u top 10, ali nikako za prvo mesto!
    (Milojko, 15. maj 2022 10:00)

    # Link komentara

  145. Da Srbija prihvati nezavisnost Kosova i da je bio genocid u Srebrenici, mislim da bismo u jednoj godini obrali i Nobelovu nagradu za mir i Oskara i pobedu na Evroviziji.
    (iks, 15. maj 2022 10:00)

    # Link komentara

  146. Кад помислиш да од Запада добијеш довољну количину лицемерних глупости за ову недељу, они те одмах демантују... Просто вам све огаде, колико су јадни!
    Нека дају Украјини још 500 поена, "заслужиле" су душе напаћене.
    (Neo@, 15. maj 2022 10:00)

    # Link komentara

  147. Mi u BiH smo davno skontali da je ovo sve jedna velika z...bancija. I zato...uzivajte u "biti zdrava...biti zdrava..." i nastojte da budete i fizicki i mentalno zdravi.
    (Mirza, 15. maj 2022 10:00)

    # Link komentara

  148. Hajde da vam otkrijem pošto ne znate o čemu pišete. Ova priča se odnosi na Azerbejdžan, koji je u polufinalu dobio 0 od televotinga a prošao u finale, i sada u finalu dobio opet praktično ništa od televotinga, a tri čudne dvanaestice od žirija (uključujući, nažalosti, i srpski).
    (Milan, 15. maj 2022 09:48)

    A jedna od tih dvaneastica je od srpskog zirija.
    (kata, 15. maj 2022 10:00)

    # Link komentara

  149. A nije neregularno da Ukrajina dobije 400 (tako nekako je brojka ili i viša) poena od gledaoca!?
    Ne, nismo namjestili, ma ne nismo...
    Give me a break.
    (megatronman, 15. maj 2022 09:59)

    # Link komentara

  150. Kad SE setim one stare evro vizije, desam jedva ceko da se odrzi jer su bile numere vrlo dobre. Sad nazalost gledamo Samo neke kostime neko vajianje Po bino pa gde ovo vodi. Zatosu od ove evro vizije napravili realiti sou stoje zalosno. Ako kome treba dase skinu poeni od zirija toje ukrajina jer sve tezemjie okonje dalisu Po dvanajest poena znaci pobeda ukrajinsko prestavnika je cista politicki, na kraju onaj kaze Slava ukrajinci stoje to banderova naciste podvik u drugom svetskom ratu moja evropo Desi spala
    (zdravko, 15. maj 2022 09:59)

    # Link komentara

  151. A da, umesto što izmišljate sve komplikovanije matematičke jednačine za nešto krajnje jednostavno kao što je glasanje, zašto lepo ne ukinete glasove publike i prepustite glasove žirijima, naravno pod uslovom da ne smeju da glasaju za sebe.

    Je l' ima objektivnije od toga?

    Pravila menjate samo onda kad treba vama da ide u korist, a kad ide drugima u korist odmah kuknjava...
    (smrdljivi licemeri, 15. maj 2022 09:59)

    # Link komentara

  152. Sram vas bilo kada bi vi uopšte znali šta je sramota.
    Ovo je besmisleno, samo politika moći i diktat. Gori ste od komunista.
    Revolucija.
    (Zvrk, 15. maj 2022 09:58)

    # Link komentara

  153. Ja već dva meseca pričam da će Ukrajina pobediti, iako nikada nisam čuo njihovu pesmu. Ima li tu manipulacije?
    (VV, 15. maj 2022 09:58)

    # Link komentara

  154. Pa oduzmite pesmu Ukrajini. Najgora pesma ikada a dobila preko 400 poena na glasanje publike. Sramota! FUJ!
    (ja, 15. maj 2022 09:57)

    # Link komentara

  155. ajde ajde ruski botovi,dosta!! Pa sta ako je Ukrajina pobedila. I treba! Napadnuta je,u ratu je i ljudi se solidarisu. Dosta vise te lane ruske ljubavi u Srbiji. Mi protiv celog sveta ,sto bi govorio onaj diktator iz 90ih milosevic g slobodan.....
    (squardobr, 15. maj 2022 09:54)

    # Link komentara

  156. A Moldavija izvela klasičan vojvodjanski bećarac, na svom jeziku, i to je Ok?
    (Sumadinac, 15. maj 2022 09:54)

    # Link komentara

  157. Od 40 zemalja, znaci od mogucih 480, Ukrajina dobila 430 i kusur…
    (shumadinac, 15. maj 2022 09:54)

    # Link komentara

  158. A ja pomislih da će prvo Ukrajini oduzeti poene, kad ono ne, njihovi poeni su najregularniji, reklo bi se politički utvdjeni.
    (Olja, 15. maj 2022 09:54)

    # Link komentara

  159. Evropa , hahhahahah
    (pedja, 15. maj 2022 09:53)

    # Link komentara

  160. Dobri stari dani kad je Srbija mogla do pobjedi su prošlost.
    (Djordje, 15. maj 2022 09:52)

    # Link komentara

  161. Hrvati sigurno nisu glasali iz neverovatne ljubavi prema Srbiji, nego zbog kvaliteta pesme.
    (komentator, 15. maj 2022 09:52)

    # Link komentara

  162. hehe, pa zar nije evrovizija privatna firma za show. to i nije takmicenje samo show da se zarade pare. ali ima ljudi kojima je zanimljivo da prate kako ce akcionari, investitori, vlasnici ili suvlasnici da odrede i odluce ko je "pobedio".
    (mirko sv, 15. maj 2022 09:51)

    # Link komentara

  163. Da, a Ukrajini 12 poena od Gruzije, Litvanije i oatalih ex Sssr je sasvim ok. Generalno svaki glas Ukrajini treba ponistiti jer nije dat za muziku.
    (Srle, 15. maj 2022 09:17)

    Za muziku?
    Srle, onda bi Srbija trebala da dobije NULA bodova u totalu.
    Konstrakta je pričala, nije pevala.
    Muzika?
    Od muzike sam čuo tri pesme: Protugalsku, Holandsku i Švajcarsku.
    Sve ostalo je samo performance ili dosada (ni riba ni meso).
    Nema na čemu.
    (Optimista pripravnik, 15. maj 2022 09:50)

    # Link komentara

  164. A ovo stvarno nekog interesuje, ozbiljno pitam? Evropska Grand Parada, who cares??? Čemu služi ova parad kiča, besmislenih “kompozicija” i još besmislenijih izvodjača? I sad treba da se zabrinemo zbog glasanja? Evo, pored svega, svih političkih silovanja, poskupljenja, ekonomskih kriza, ratova, virusa, neću moći da spavam tri dana ako promene broj glasova, živ nisam.
    (Larry, 15. maj 2022 09:49)

    # Link komentara

  165. Ovo je ogromna glupost. Pa naravno da je prihvatljivija i zvučnija Konstraktina pjesma Hrvatim i balkancima koji razumiju riječi, razumiju kontext, stalno su je slušali na radiju i gledali na tv-u... Tako i žiri glasa jer su u žiriju i tekstopisci, aranžeri... Pa Konstrakta je dobila nagradu za tekst i jednu za performans. I naš najvažniji argument je: pa mi smo u hladnom ratu sa CG i Cro. Nema šanse da su nam dali poene samo zato što smo komšije ;)
    (marco pollo, 15. maj 2022 09:49)

    # Link komentara

  166. A ovo stvarno nekog interesuje, ozbiljno pitam? Evropska Grand Parada, who cares??? Čemu služi ova parad kiča, besmislenih “kompozicija” i još besmislenijih izvodjača? I sad treba da se zabrinemo zbog glasanja? Evo, pored svega, svih političkih silovanja, poskupljenja, ekonomskih kriza, ratova, virusa, neću moći da spavam tri dana ako promene broj glasova, živ nisam.
    (Larry, 15. maj 2022 09:49)

    # Link komentara

  167. I bilo bi pošteno da bude diskvalificirana, Balkan uvijek bio zadnje smeće i nije čudo što se takve stvari događaju. Jednom lopovi i fukare ,uvijek lopovi i fukare. Mentalitet je čudo.
    (Tatin kriminalac, 15. maj 2022 09:49)

    # Link komentara

  168. onda kolektivna tuzba sto smo trosili pare na sms ove
    (nesa, 15. maj 2022 09:49)

    # Link komentara

  169. Da, Ukrajina je regularno pobedila. Da ne ratuje sa Rusijom mogla bi samo da sanja finale.
    (stanislav sr, 15. maj 2022 09:49)

    # Link komentara

  170. Hajde da vam otkrijem pošto ne znate o čemu pišete. Ova priča se odnosi na Azerbejdžan, koji je u polufinalu dobio 0 od televotinga a prošao u finale, i sada u finalu dobio opet praktično ništa od televotinga, a tri čudne dvanaestice od žirija (uključujući, nažalosti, i srpski).
    (Milan, 15. maj 2022 09:48)

    # Link komentara

  171. Ne treba u tome učestvovati a novac za učestvovanje dati za lečenje bolesne dece.
    (Darko, 15. maj 2022 09:47)

    # Link komentara

  172. Sledec godine pobjedjuje Finska...
    ("Z", 15. maj 2022 09:46)

    # Link komentara

  173. Za Srbiju tradicionalno glasaju zemlje gde umetnici nemaju knjižicu.
    (Gnjida, 15. maj 2022 09:45)

    # Link komentara

  174. Hajde da vam otkrijem pošto ne znate o čemu pišete. Ova priča se odnosi na Azerbejdžan, koji je u polufinalu dobio 0 od televotinga a prošao u finale, i sada u finalu dobio opet praktično ništa od televotinga, a tri čudne dvanaestice od žirija (uključujući, nažalosti, i srpski).
    (Milan, 15. maj 2022 09:45)

    # Link komentara

  175. Licemerna evropa. Bojim se da je Putin ipak u pravu.
    (Serviser, 15. maj 2022 09:44)

    # Link komentara

  176. Ali nije ni normalno da Srbija nije skoro uopšte glasala za Ukrajinu a Ukrajina glasala za Srbiju. Ovo je ipak nemoguće i nenormalno. Odakle i ko u Srbiji je glasalo za Azerbedjan? Znači čista srpska prevara ili smo anti muzikalni? Stao nam je slon na ušima.
    (Viki, 15. maj 2022 09:42)

    # Link komentara

  177. Znaci, Ukrajini se oduzimaju poeni koje su dobili od zirija Poljske, Litvanije, Moldavije, Letonije, Rumunije... Pa posteno
    (Pera, 15. maj 2022 09:42)

    # Link komentara

  178. Ko vam je kriv sto cepate drzave na manje drzava pa se sada zalite na taj ishod
    (China, 15. maj 2022 09:42)

    # Link komentara

  179. Ovu Evroviziju je odavno trebalo zabraniti, nista tu nije regularno..
    (Sumadinac, 15. maj 2022 09:41)

    # Link komentara

  180. Niti sam gledao, niti pratio uopšte, niti me interesuje Evrovizija… Dovoljno mi je videti konje pobednik da dođem do zaključka : Cirkus !
    (JPR24, 15. maj 2022 09:41)

    # Link komentara

  181. Nije problem ako neko dobije 12 poena od država komšija, problem je ako su to jedine dvanestice. Logično je da za najbolju pesmu 12 poena daju i komšije i ostali ali nije logično da ti samo države iz okruženja daju po 12 poena a ostali ne.
    (Niste razumeli, 15. maj 2022 09:40)

    # Link komentara

  182. nisu mi jasni ljudi koji pišu hvalospeve o našoj predstavnici.očito je ispiranje mozga dalo rezultate.no ako hoćemo ni po babu,onaj njen performans i nije muzika.to je neko scensko delo.postavlja se pitanje šta će onda na evroviziji? da nije bilo glasanja dijaspire ne da ne bi bila peta,nego ne bi ušla ni u finale.opet da nije imala neke teške veze ne bi ni otišla na evroviziju.nije svakome tata bio ministar u miloševićevoj vladi.to ne znači da je tamo ne daj bože trebao da ode lukas.da je otišla sara jo bila bi bleda senka španjolke sinoć.mišljenja sam da srbija ne treba više da učestvuje u političkom takmičenju kakvo je evrovizija postala i da troši novac koji može da se svrsishodnije upotrebi,a pogotovu što nije kadra da pronađe i pošalje nekog normalnog izvođača i pesmu.za ovo što smo sinoć gledali vajtina lejla i danijelova džuli svojevremeno bile su pojam.sada ako mi bude objavljen komentar očekujem samo bujicu psovki kataraktinih botova.umesto toga više bih voleo da ako umeju obrazlože šta je to tako fascinantno kod nje da bi smo padali u trans kada je čujemo i vidimo
    (slobinator, 15. maj 2022 09:40)

    # Link komentara

  183. A Finska Švedskoj
    (fidelio, 15. maj 2022 09:40)

    # Link komentara

  184. Ne razumem! Glasa se po pravilima. Politika je izuzetno umešana. Nijedan glas za nas od cele istočne postsovjetske Evrope za najzanimljiviji performans?! Nijedan!? Politika...
    (Mige, 15. maj 2022 09:40)

    # Link komentara

  185. Mene bi bilo sramota da sam u bendu Ukrajne recimo..zamislite da prolazite u tom bekstejdžu pored ostalih kolega muzičara..
    (Mare, 15. maj 2022 09:39)

    # Link komentara

  186. Odavno je Evrovizija postala farsa. Besmisleno takmičenje koje je postalo promocija svega nakaradnog u svetu počev od LGBT.
    (SrbIN, 15. maj 2022 09:38)

    # Link komentara

  187. Najbolje da se svi ti glasovi dodele Ukrajini.I još jedno 100 komada prode, za svaki slučaj.
    (Darvin, 15. maj 2022 09:38)

    # Link komentara

  188. Samo kad pobeda Ukrajine nije iscenirana !!!
    (krle, 15. maj 2022 09:34)

    # Link komentara

  189. Још ћу почети да волим Хрвате. Европска бирократија да се носи.
    (Pantagruel, 15. maj 2022 09:33)

    # Link komentara

  190. Ma, da. Sve oduzeti i dodeliti Ukrajini.
    (Svi smo mi Ukrajinci, 15. maj 2022 09:33)

    # Link komentara

  191. A kad su ex zemlje SSSRa godinama maltretirali sve ostale gurajući jedna drugu ? Budalaština !
    (VUK, 15. maj 2022 09:33)

    # Link komentara

  192. Prema glasanju zirija, izgleda da je Ukrajina glasala sama za sebe iz Praga, Varsave, itd., Ukrajinske zastave u direktnom ukljucenju iz tih gradova svedoce o tome, samo nije jasno koliko glavnih gradova ima Ukrajina i da li su prebacili sediste iz Kijeva u neki od tih gradova.
    (Apsurd i cinizam na vrhuncu, 15. maj 2022 09:31)

    # Link komentara

  193. Inace sve ostalo je regularno?
    Mrtva trka šta je regularnije izbor za Mis ili Eurosong.
    Bitno da se svi bore za mir u svetu.
    (Back in Black, 15. maj 2022 09:30)

    # Link komentara

  194. Italija - Slovenija, Italija - Albanija, Rumunija-Moldavija-ukrajina-estonija-Litvanija-estinija..., Švedska-Danska/Norveška-Holandija. Španija-Portugalija. I sa, svih granica glasaju za sebe sa brojeva susedne zemlje. I šta ćemo sad? A tek zvezde granda Srbija razdeli na 6 svojih kandidata u finalu, a muslimani na svoja 2 kandidata grupišu bodove i naravno uvek pobede.
    (naterati bogate troše, 15. maj 2022 09:30)

    # Link komentara

  195. Hahhaa, ne znam koliko zaludan moraš biti da pratiš Evroviziju i sve što je prati i zašto je to nekome bitno.
    (protiv bumerizma, 15. maj 2022 09:12)

    Baš tako. Koliko zaludan moraš biti da komentarišeš vest koja ti nije bitna! Stvarno idiotluk.
    (Baba Stanojka, 15. maj 2022 09:29)

    # Link komentara

  196. A sta kazu na ove pity-votes za Ukrajinu, jel to regularno ? I na pritisak UK-a, da gotovo svi žiriji daju max broj bodova njima? Da bi mogli da oni održe Eurosong sledece godine ako Ukrajina ne bude mogla...
    (Dada, 15. maj 2022 09:28)

    # Link komentara

  197. Posle izjave ce pokusati da joj uzmu glasove
    Lakrdija
    (tox, 15. maj 2022 09:28)

    # Link komentara

  198. A sto susedne drzave dodeljuju..ka Skandinavske ...nikom nista..narocito prosle godine...nema EU je dno.
    (024, 15. maj 2022 09:27)

    # Link komentara

  199. Ko god je smislio ovaj format ‘sportskog’ takmicenja za najbolju pesmu nije razumeo umetnost i nije normalan.
    To je kao kad bismo imali izbor za najlepšeg sportistu ili najjačeg naučnika.
    Ovako smo dobili još jedan trijumf nacionalizama!
    (IQ test, 15. maj 2022 09:27)

    # Link komentara

  200. Ove godine u žiriju su vojni analitičari izgleda.
    (Malo nas je al smo g*vna, 15. maj 2022 09:27)

    # Link komentara

  201. Koje politicko ruglo od takmicenja
    (Daki, 15. maj 2022 09:26)

    # Link komentara

  202. Čini mi se da Evropa gradeći super državu uništava samu sebe.
    (Kneževo-Skender Vakuf, 15. maj 2022 09:25)

    # Link komentara

  203. Da smo mi mogli glasati Konstrakta bi dobila još 12 bodova, ljudi ovdje vole pjesmu, djeca posebno.
    (071, 15. maj 2022 09:25)

    # Link komentara

  204. Ako su dobili naredjenje ili "želju" da svi glasaju za Ukrajinu, kako sad tamo neko sme da daje glasove nekom drugom?
    (DrKadzija, 15. maj 2022 09:24)

    # Link komentara

  205. A da prvo promene ime iz Evrosong u Evropolitics!

    I svaka rec sa Evro u vezi ovog cirkusa gubi smisamo iz mnogo razloga a evo ga jedno od slova A da krenemo. Australijo dobro dosla u Evropu. U stvari u Ameropu.

    Dobro jutro!
    (lukina mama dama, 15. maj 2022 09:23)

    # Link komentara

  206. Vreme je da se ukine ovo “takmičenje”.
    (Yugo Tempo 1.1, 15. maj 2022 09:22)

    # Link komentara

  207. Tu su i parovi Španija-Portugalija i Francuska-Velika Britanija.Komšije...12 poena.
    (Vlada, 15. maj 2022 09:21)

    # Link komentara

  208. Ako oduzmu, nikada više ne učestvovati na ovom skaradnom takmičenju.
    (A Ukrajini svi mogu da daju?, 15. maj 2022 09:20)

    # Link komentara

  209. Smesno. Pa ziri glasa za najgoru pesmu da bi sebi smanjio konkurenciju, to nije neregularno? Dadosmo 12 poena Azerbejdzanu, a pola Evrope im davalo poene jer su bili najsigurniji autsajder. Potpun besmisao glasanja sa zirijem. Pa Moldavija sa onakvim nastupom druga po publici, 20ta po ziriju. Nidje veze.

    Ko da je tolko teslo bilo zadrzati narodno glasanje i zabraniti da 10 o 12 idu susedima.
    (S, 15. maj 2022 09:20)

    # Link komentara

  210. Dokle svet ide. Kad je politički interes, može Ukraina da pobedi , a sad kao nova pravila. Jel mi to imamo u najavi opet neko kažnjavanje. Mada, ništa novo. Ova prada politike i kiča, odavno nema veze sa muzikom .
    (biber, 15. maj 2022 09:20)

    # Link komentara

  211. Smesno. Pa ziri glasa za najgoru pesmu da bi sebi smanjio konkurenciju, to nije neregularno? Dadosmo 12 poena Azerbejdzanu, a pola Evrope im davalo poene jer su bili najsigurniji autsajder. Potpun besmisao glasanja sa zirijem. Pa Moldavija sa onakvim nastupom druga po publici, 20ta po ziriju. Nidje veze.
    (S, 15. maj 2022 09:19)

    # Link komentara

  212. Onda treba Ukrajinu skroz diskvalifikovati.
    (Điđi, 15. maj 2022 09:19)

    # Link komentara

  213. Bitno da je Ukrajina regularna pa skoro od svih dobila po 12 glasova, od publike. Kakva goveđa brigada zaseda?!
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 15. maj 2022 09:17)

    # Link komentara

  214. Da, a Ukrajini 12 poena od Gruzije, Litvanije i oatalih ex Sssr je sasvim ok. Generalno svaki glas Ukrajini treba ponistiti jer nije dat za muziku.
    (Srle, 15. maj 2022 09:17)

    # Link komentara

  215. Treba prestati ucetvovati u ovim nakaradnim i namestenim manifestacijama. Cuj njih manipulisanje, a proglasili Ukrajinu unapred pobednikom, mogu da se kladim jos 25 februara
    (Sogard, 15. maj 2022 09:15)

    # Link komentara

  216. Znaci glasanje za Ukrajinu je po PS jer je pesma toliko dobra da su dobili skoro duplo više od drugoplasirane? Mislim na publiku. To je ok, ali nije ok da Hrvati i Crnogorci daju 12 Srbiji jer za pocetak razumeju reci pesme i kulturološki smo bliski jedni drugima. Ovo je sinoc bila farsa i stvarno preglupo glasanje publike koja je iz sažaljenja davala silne poene Ukrajini. Rat je tamo i ljudi ginu, a ti glasaš za Ukrajinu?! To pomoći neće…
    (Ono, 15. maj 2022 09:14)

    # Link komentara

  217. Po tome,ni Ukraina nece biti pobednik!
    (J.A., 15. maj 2022 09:14)

    # Link komentara

  218. Hahhaa, ne znam koliko zaludan moraš biti da pratiš Evroviziju i sve što je prati i zašto je to nekome bitno.
    (protiv bumerizma, 15. maj 2022 09:12)

    # Link komentara