1. Ostajem pri tome da ko umre od korone bezrazlozno nevakcinisan, od mene ni saucesce nece dobiti!
    (Toliko, 19. januar 2022 18:13)

    # Link komentara

  2. Kao vakcina bi joj pomogla.Bog zna od čega je umrlako.Mnogi iako su primili i po tri vakcine opet su dobili tu KORON,što znači da Vakcina nije mjerilo boljeg imuniteta!I kad kažu izliječilo se 357 pacijenata Sa čim su se izliječili ? Kako ??? Ako nema još lijeka za Koronu!.
    (ŽAK, 19. januar 2022 16:04)

    # Link komentara

  3. Ljidska glupost nema kraja. Umesto da su se svi po pronalasku vakcine oduševljeno vakcinisali oni pre dozvoljavaju da umru nego da veruju nauci. Pa pobogu ljudi koji koji su napravili vakcini su najveći stručnjaci na svetu iz te oblasti. Verujte naučnim dostignućima vrhunskih stručnjaka mnogo su pametniji od vas tupana. Za mene svi koji ne žele da se vakcinišu su mentalno zaostali.
    (Mile, 18. januar 2022 19:55) # Link komentara

    I zato traze potpis da se boca uzima na sopstvenu odgovornost, jer su ti strucnjaci toliko pametni i dobri?
    (Bojan, 19. januar 2022 15:19)

    # Link komentara

  4. Ali zato NIKO nije umro od vakcine. Ni jedna osoba. Nigde na svetu.
    (vakcinizam, 19. januar 2022 12:41)

    # Link komentara

  5. tetanus, besnilo, difterija, variola, dečija paraliza, infektivna žutica, žuta groznica, meningokokni meningitis, morbili...
    sve su ovo teške, smrtonosne bolesti, koje su u prošlosti desetkovale ljudsku populaciju...sve dok nisu stigle vakcine. Izazivači bolesti su svuda oko nas, ali nas štite vakcine...čak I većinu vas, antivaksera.
    (ma, daj!, 18. januar 2022 21:26)

    Samo što je ova bolest namerno puštena među ljude, oligarsi imaju viziju sveta bez nas običnih "jedača hrane".
    (kontraudar, 19. januar 2022 11:56)

    # Link komentara

  6. Primila sam tri doze vakcine, ali se pitam da li će objavljivati imena i onih koji su primili vakcinu a ipak umrli od korone ili je važna smrt samo onih koji nisu vakcinisani. Na kraju to je bio njihov izbor.
    (PSL, 19. januar 2022 10:55)

    # Link komentara

  7. Zasto si glup? A da, antivakser si. Ne stavljaj mi reci u usta doduse. Rekao sam isto kao Djokovic, zato sto je isto kao Djokovic bila pametna i platila cenu, zaista ne treba vise od 80 IQ da se to poveze, ali eto, ipak si ti brat antivakser, sve jasno ;) D
    (Sabre,

    Djokovic je jos pre pojave vakcine dobio koronu i prelezao je bez ikakvih simptoma i posledica. Kakvo ti poredjenje ovde pravis? Nema nikakve slicnosti njenog slucaja sa Djokovicem, batalite vise propagandu.
    (vsn, 19. januar 2022 10:48)

    # Link komentara

  8. Zasto si glup? A da, antivakser si. Ne stavljaj mi reci u usta doduse. Rekao sam isto kao Djokovic, zato sto je isto kao Djokovic bila pametna i platila cenu, zaista ne treba vise od 80 IQ da se to poveze, ali eto, ipak si ti brat antivakser, sve jasno ;) D
    (Sabre,

    Djokovic je jos pre pojave vakcine dobio koronu i prelezao je bez ikakvih simptoma i posledica. Kakvo ti poredjenje ovde pravis? Nema nikakve slicnosti njenog slucaja sa Djokovicem, batalite vise propagandu.
    (vsn, 19. januar 2022 10:48)

    # Link komentara

  9. Vakcina ne štiti ni od čega.
    (tomicdj, 19. januar 2022 10:41)

    # Link komentara

  10. @U Kanadi su skoro svi u potpunosti cijepljeni, ko bi drugi bio u bolnici? Ali opet ponavljam, ti odluci za sebe kako mislis da je najbolje. Sav je problem u tome sto ljudi hoce da nametnu svoje kriterijume drugima.
    (RIII, 18. januar 2022 23:57)

    Sa omikronom za prosecnu osobu ne postoji niti jedan razlog zasto bi neko bio u panici da ce da zavrsi u bolnici ili ne daj boze umre. Cela porodica mi je imala omikron i to je 2 dana kaslja i blaga temperatura, ja, zena, sin i cerka. Svo cetvoro nevakcinisani. Sa omikronom apsolutno vise nema razloga praviti slona od misa.
    (53, 48, 18 i 15 godina, 19. januar 2022 10:04)

    # Link komentara

  11. Otkud odjednom toliko veća smrtnost u Srbiji od marta 2020? Drastično veća nego prethodnih godina? Vidim da si vrlo dobro upućen, pa ako bi mogao da mi kažeš, živo me zanima.
    @Johnny Thomas,
    Stres, oslabljen imun sistem, psihicki labilno stanje. Mali deo i od vakcina. E sad, sve ovo je posledica kovid mera, pa ces verovatno reci da su umrli od kovida..
    (Nele, 19. januar 2022 09:58)

    # Link komentara

  12. tetanus, besnilo, difterija, variola, dečija paraliza, infektivna žutica, žuta groznica, meningokokni meningitis, morbili...
    sve su ovo teške, smrtonosne bolesti, koje su u prošlosti desetkovale ljudsku populaciju...sve dok nisu stigle vakcine. Izazivači bolesti su svuda oko nas, ali nas štite vakcine...čak I većinu vas, antivaksera.
    (ma, daj!, 18. januar 2022 21:26)

    A koliko puta treba da se vakcinise pritiv tih bolesti koje si nabrojao, jednom, a za koronu evo guraju vec cetvrtu dozu, hoces da kazes da su to iste vakcine?! Ovo sad nisu vakcine nego experimentisanje, ko voli nek izvoli ali nemojte da se pravite pametni i podcenjujete ljude koji nece u tome da ucestvuju.
    (Mirak, 19. januar 2022 09:30)

    # Link komentara

  13. @Jonny tomas
    u Srbiji umiru uglavnom stariji...
    Razlika izmedju nasih starih i na zapadu je sto ovi voze biciklo, trce, setaju, jedu zdravije, fit su...imaju svest o zdravlju...
    Kod nas se lezi, gleda televizija, krka masnoca i slatko, pusi, pije...pa sta da ocekuju ljudi...
    U pitanju je generalno zdravlje koje ti daje imunitet...zbog toga je takva razlika u smrtnosti.
    (Bivsi Gastarbajter, 19. januar 2022 09:06)

    # Link komentara

  14. Dobro i ...ko kaze da ne bi umrla da je bila vakcinisana?!
    Svakako se moze zaraziti, preneti i sa vakcinom.
    (Bivsi Gastarbajter, 19. januar 2022 09:02)

    # Link komentara

  15. U mojoj obitelji nas troje primilo booster, dvoje nije. Nas troje, 2 dana malo šmrcali, ovo dvoje već 14 dana leži i jedva dišu. Pa neka mi netko kaže da je booster glupost.
    (hm, 19. januar 2022 09:01)

    # Link komentara

  16. A ko će nas nevakcinisane da zaštiti od ovih vakcinisanih što nas potrovaše?
    (superstar, 18. januar 2022 21:47)

    Pa Bog. I piramide. I Pavloviceva mast. I urin i hlor.
    (plase se igle i lekara, 18. januar 2022 22:30)

    Zaboravio si Hidrociklin, beli luk i cuvanje od promaje...
    (TurboNator, 19. januar 2022 08:51)

    # Link komentara

  17. Koliko je imala bolesti u sebi u momentu smrti. CDC je priznao da je 75 posto smrtnih slučajeva od kovida bilo uz čak 4 dodatne bolesti. Ostalih 25 posto su uglavnom sa tri, dve i jednom dodatnom bolešću. Možda je između 1 i 2 posto ljudi zapravo umrlo od kovida. Ostali su imali pozitivan test u trenutku smrti.
    (Peraklije, 18. januar 2022 21:40)

    Kako me nerviraju ovakvi 'pametni'...

    Alo - pa to ti je isto kao da kazes da HIV/AIDS ne ubija... niko ne umire DIREKTNO od toga - ali HIV ti unisti imunitet, pa te druge bolesti napadnu i zarvse. Ali - po gore pomenutoj logici NIKO nije umro od HIV/AIDS-a??
    (TurboNator, 19. januar 2022 08:49)

    # Link komentara

  18. Ja evo već punih 27 godina živim u Češkoj i nikad nisam za nju čuo da peva. U svakom slučaju, laka joj zemlja.
    (Yole, 18. januar 2022 19:41)

    U svakom slučaju to što je nisi čuo da peva ne znači da nije poznata pevačica.
    [link]
    (bobo mk, 19. januar 2022 08:44)

    # Link komentara

  19. Kako onda tako pametan tumačiš višak smrtnosti u Srbiji od 53.000 za nepune dve godine?
    (Johnny Thomas, 18. januar 2022 23:25)

    Može se tumačiti na razne načine (hipotetički), ali da probam. Naprimer tako što je naša stara populacija, prepuna raznih hroničnih oboljenja, dve godine ostavljena bez ikakve zdravstvene nege osim one za kovid. Svi ograničeni kapaciteti zdravstva su usmereni na samo jedan potencijalni zdravstveni rizik. Osim što se hroničnim bolesnicima odlaze lečenje, mnogi su do te mene zaplašeni kovidom da izbegavaju i pomisao na odlazak lekara kako se ne bi jelte zarazali. U međuvremenu kanceri metastaziraju, srca otkazuju, ljudi se slogitaju a "dodatne" smrti rastu. Jer smo svi ukupno mnogo pametni
    (Ljiljana, 19. januar 2022 08:41)

    # Link komentara

  20. ima nekih nelogičnosti
    (biciklista m, 19. januar 2022 08:39)

    # Link komentara

  21. Koliko je imala bolesti u sebi u momentu smrti. CDC je priznao da je 75 posto smrtnih slučajeva od kovida bilo uz čak 4 dodatne bolesti. Ostalih 25 posto su uglavnom sa tri, dve i jednom dodatnom bolešću. Možda je između 1 i 2 posto ljudi zapravo umrlo od kovida. Ostali su imali pozitivan test u trenutku smrti.
    (Peraklije, 18. januar 2022 21:40)

    To je kao krajnji ishod potpuno nebitno, da li je virus sam uzrocnik smrti ili okidac koji neko drugo oboljenje sa kojim su ti ljudi mogli da zive ili nisu cak ni znali da imaju neke tegobe pokrenuo i oslabio imunitet do te mere da je rezultat toliko povecan mortalitet. Ono sto je bitno je koliko je povecana smrtnost unazad dve godine od kada je prisutna korona.
    (@Peraklije, 19. januar 2022 08:36)

    # Link komentara

  22. Nije mi poznat taj izveštaj CDC, ali sve i da je tačan - šta je zaključak? Pa svako od nas ima neku "pridruženu bolest" koja nam slabi imunitet i ceo organizam - visok pritisak, dijabetes i druge hronične bolesti... Stvarno treba da budeš mnogo naivan da se ne vakcinišeš ako imaš preko 40 godina i mnogo glup ako imaš preko 50.
    (Leopold, 19. januar 2022 08:31)

    # Link komentara

  23. Mogla je da se vakcinise , razboli i opet umre..
    (Sinak, 18. januar 2022 19:30


    Da,ali bi tada uradila ono što je bilo do nje.
    Svako ima pravo na svoj izbor,ali kao deca smo primali vakcine a nismo ni pitali zašta su.
    A o ovim roditeljima koji kao neće da se vakcinišu a deca su im do prvog razreda škole primili po desetak vakcina za koih većinu ne znaju ni kako se zovu neću ni da govorim.
    Naravno da možeš da se razboliš i sa vakcinom,možda i da završiš na respiratoru mada su šanse dosta manje,ali si bar uradio što je bilo do tebe,ostal nje viša sila.
    A ne da umreš i ostaviš svoje najmilije
    zato što nisi hteo da primiš j*benu
    vakvinu.
    Ceo svet je sad kao lud pa sve države vakcinišu svoje najbolje ljude prve,doktori,policija,vojska itd a mi smo kao pametni
    Dali doktor može da te slaže,iz neznanja,ovog ili onog.
    Naravno.
    Ali,kome ćeš verovati ako nećeš svom doktoru u vezi vakcine ili neke terapije.
    Pa neću valjda verovati mehaničaru,komšiji,poznaniku,yutuberu.
    Kad mi se pokvari auto onda idem mehaničaru itd.
    Neka radi svako ko šta hoće ali ljudi uključite malo logike.
    Ako ništa gledajte koje su države prve požurile da se vakcinišu,one najsiromašnije ili one najmoćnije i najbogatije,nisi od njih mogao doći fo vakcine.
    Ali takvi smo mi,da je vakcina 300 eura a ne dzaba do sad bi se već vakcinisalo 90% ljudi.
    Slažem se da niko ne prisiljava nikoga,izbor treba da postoji,ima ljudi sa kancerom pa neće da se leče,njihovo pravo.
    A ovi što misle da nas kao namerno truju zar im nebi bilo lakše da nam stave nešto u hranu,pivo,vodu itd nego da nam to stavljaju u vakcinu koju 50% ljudi neće da primi po cenu života?
    I na kraju,vakcinisao ti se prijatelj,tetka,ćerka,pola rođaka ,pa šta ćeš i ti živ ako oni nastradaju od vakcine.
    Nekako mi se čini sebično?
    (Miki, 19. januar 2022 08:20)

    # Link komentara

  24. I dalje se ljudi frljaju statistikama i nerazumevanjem nauke. Imunitet krda je pojam koji niko od antivaksera ne razume.
    Kovid definitivno postoji, ljudi definitivno umiru od njega. To sto pominjete druge bolesti, da, imali su ih, ali da li bi umrli od njih da nije bilo kovida?
    (z, 19. januar 2022 08:16)

    # Link komentara

  25. sin povuko na oca srećom ....
    (Profesor Dušan, 19. januar 2022 07:56)

    # Link komentara

  26. Nevakcinisanost je samo cena demokratije.
    (Rale iz 6 Kaplara, 19. januar 2022 07:24)

    # Link komentara

  27. Za to su odgovorni vaxeri, jer da nisu joj uskratili sva prava, ne bi se zarazila.
    (Jsnsms, 19. januar 2022 07:18)

    # Link komentara

  28. Koronu dobila namerno od vakcinisanog muza i sina??? Sin okrivio antivaksere!!! Vrlo cudno...
    (Imen Prezimenov, 19. januar 2022 06:27)

    # Link komentara

  29. samo Nolo ima prava na licni izbor a svi ostali na vakcinaciju i to prisilom ko nece i tacka.
    (buster komentator, 19. januar 2022 06:17)

    # Link komentara

  30. Mojoj rodjaci umro muz od kovida, ona na pomenu govori kako ce vakcinisani umreti ove godine. To je bolest mozga.
    (mali fasisticki antivakserski teoreticari zavera, 19. januar 2022 05:53)

    # Link komentara

  31. Kako onda tako pametan tumačiš višak smrtnosti u Srbiji od 53.000 za nepune dve godine? Ako je po tvojoj preciznoj i nadasve pouzdanoj statistici samo 1% umrlo od kovida (530 ljudi), od čega je preminulo ostalih 52470 ljudi? Otkud odjednom toliko veća smrtnost u Srbiji od marta 2020? Drastično veća nego prethodnih godina? Vidim da si vrlo dobro upućen, pa ako bi mogao da mi kažeš, živo me zanima.

    Tako sto su bolnice pretvorene u kovid centre i ostali ljudi nisu mogli da dobiju adekvatnu medicinsku nnegu pa su umirali od raznih drugih bolesti. Od kada je korona, jedino sto mozes u bolnici a da nisi kovid pozitivan je da se porodis.
    (Mali Perica, 19. januar 2022 04:16)

    # Link komentara

  32. @Koliko je imala bolesti u sebi u momentu smrti. CDC je priznao da je 75 posto smrtnih slučajeva od kovida bilo uz čak 4 dodatne bolesti. Ostalih 25 posto su uglavnom sa tri, dve i jednom dodatnom bolešću. Možda je između 1 i 2 posto ljudi zapravo umrlo od kovida. Ostali su imali pozitivan test u trenutku smrti.
    (Peraklije, 18. januar 2022 21:40)

    Moj najbolji drug (66) je umro od kovida nakon skoro tri meseca mučne borbe na respiratoru. Bio je posve zdrav, nije bolovao od bilo kakve bolesti. Nije bio vakcinisan.
    Eto...
    (Redov, 19. januar 2022 03:53)

    # Link komentara

  33. Covek iznosi podatke CDC-a, americkog Centra za kontrolu bolesti.
    Sto se pravis pametan? Ovako se samo brukas i dokazujes da si ti slabouman.
    (Deda, 18. januar 2022 23:58) Cekaj, zar mi ne verujemo sta kazu Amerikanci? Otkud sad ovaj stav?
    (aj uzdravlje, 19. januar 2022 02:39)

    # Link komentara

  34. Šta uopšte reči ovde? Saučešće porodici
    (fc, 19. januar 2022 02:38)

    # Link komentara

  35. (vise balavac nego provokator, 18. januar 2022 22:51)

    Sam si sebe najbolje opisao i potpisao, ne treba ti niko drugi.
    (Dr. Realan, 19. januar 2022 02:09)

    # Link komentara

  36. A ko će nas nevakcinisane da zaštiti od ovih vakcinisanih što nas potrovaše?
    (superstar, 18. januar 2022 21:47)
    Niko. Spakujte se i svi đuture na neko izolovano ostrvo na sred okeana gde vas niko neće dirati. Samo se nama ne mešajte u živote.
    (Max, 19. januar 2022 01:26)

    # Link komentara

  37. @vise balavac nego provokator
    I naravno da nisam mislio bukvalno da niko nije umro ali 90% ljudi ne ,na za takve a 100% zna bar nekoga ko je umro nevakcinisan...
    (provokator, 19. januar 2022 01:21)

    # Link komentara

  38. @vise balavac nego provokator

    Doktor nauka od 98.
    (provokator, 19. januar 2022 01:15)

    # Link komentara

  39. (Sabre, 18. januar 2022 22:57)

    Procitaj komentar ispod svog, pa ce ti biti, mozda jasnije.
    (ex, 19. januar 2022 01:08)

    # Link komentara

  40. @@HAHAHAHAHAHAHA
    (eee, 18. januar 2022 20:00)

    Ma bravo care, samo se ti smej tuđoj nesreći. Svakom će po zasluzi, pa će i tebi.
    (Marko, 18. januar 2022 20:11)

    Ne zna se ko je gori. Ovaj se smeje a ovaj ga kune ?
    (jes da bude, 18. januar 2022 22:25)

    Ne kunem ga uopšte, samo mislim da kako se ponašaš tako će ti se vratiti. To uklučuje i mene, a i ovog idiota koji se semjao nesreći jedne žene.
    (Marko, 19. januar 2022 00:48)

    # Link komentara

  41. Svaka životinjska vrsta, na određeni vremenski period dosegne svoj brojčani vrhunac(kao recimo trenutno smrdibube),kao i čovečanstvo sada.
    Nema tu pomoći,ta vrsta ide dole,cijepljena ili ne.Zakon prirode.Priroda je bog.
    Broj ljudi 1930 godine je bio oko 2.5 milijarde,2020 7.5milijardi(mrzi me da guglam ali toliko je otpr. drastično za manje od 100 godina).
    To je to.Idemo dole....Cijepljeno ili ne,i jedni i drugi.....
    (Idi begaj, 19. januar 2022 00:42)

    # Link komentara

  42. Gospodjo to jeste vakcina. Pojma nemate o zivotu, kamoli o vakcinama. Zato cutite i budite srecni sto su pametniji od vas smislili i proizveli nesto sto Vam je spasilo zivot.
    (Kad posetite psihijatra, 18. januar 2022 22:46)

    Nije vakcina. Definicija vakcine je promenjena krajem 2021. godine da bi ovaj bućkuriš mogao tako da se predstavi. Vakcine pružaju imunitet od zaraze. Dalje sledi da ovo NISU vakcine jer ne pružaju IMUNITET.
    (Peraklije, 19. januar 2022 00:41)

    # Link komentara

  43. Kako onda tako pametan tumačiš višak smrtnosti u Srbiji od 53.000 za nepune dve godine? Ako je po tvojoj preciznoj i nadasve pouzdanoj statistici samo 1% umrlo od kovida (530 ljudi), od čega je preminulo ostalih 52470 ljudi? Otkud odjednom toliko veća smrtnost u Srbiji od marta 2020? Drastično veća nego prethodnih godina? Vidim da si vrlo dobro upućen, pa ako bi mogao da mi kažeš, živo me zanima.
    (Johnny Thomas, 18. januar 2022 23:25)

    Vrlo proste stvari, ako mi objave komentar naravno.

    Prvo, ljudi nisu lečeni od primarnih bolesti.
    Dalje. Zaključavanja, nošenja uglavnom prljavih i po priznanju SZO i CDC potpuno beskorisnih platnenih maski, konstantna izloženost stresu i strahu izuzetno negativno utiču na imunitet i opšte zdravlje, a većina nacija su u proseku dosta stare. Stari ljudi su najviše i umirali. Stari i bolesni od 3,4 druge bolesti. To su zvanični podaci.

    I još jedna potvrda svega je to što je čak i po ovim zvaničnim statistikama od kovida kod nas umrlo 13 hiljada ljudi, a ti kažeš da je 50 hiljada više umrlo nego inače. Dovoljno rečeno, nadam se.
    (Peraklije, 19. januar 2022 00:39)

    # Link komentara

  44. Kako onda tako pametan tumačiš višak smrtnosti u Srbiji od 53.000 za nepune dve godine? Ako je po tvojoj preciznoj i nadasve pouzdanoj statistici samo 1% umrlo od kovida (530 ljudi), od čega je preminulo ostalih 52470 ljudi? Otkud odjednom toliko veća smrtnost u Srbiji od marta 2020? Drastično veća nego prethodnih godina? Vidim da si vrlo dobro upućen, pa ako bi mogao da mi kažeš, živo me zanima.
    (Johnny Thomas, 18. januar 2022 23:25)

    Mozda se u ovom podatku krije odgovor na tvoje pitanje:
    Prosečna starost ukupnog stanovništva konstantno raste i iznosi 43 godine. Muškarci su u proseku u Srbiji stari 41,6 godina, a žene 44,4 godine. Proces starenja stanovništva posledica je sve manjeg udela mladog stanovništva u ukupnom stanovništvu, koje u 2017. godini iznosi 14,4 odsto, dok je udeo starijih od 65 godina 19,6 procenata - podvlače u RZS-u.
    (Stella, 19. januar 2022 00:36)

    # Link komentara

  45. Kod mene na poslu radi i jedna uplašena vakserka. Žena je imala koronu još 2020 i odmah, kada su stigle vakcine, ona ih je primila (obe doze). I tako ona i pre 2 meseca primi buster. I pogađate, sada je opet pozitivna i pred odlaskom je u bolnicu (ako joj se stanje uskoro ne popravi).
    I sve bi bilo po PS-u da tu nismo i nas trojica. Nismo vakcinisani, samo jedan od nas je imao simptome 2020 (nije bio pozitivan). Nas dvojica, nismo bili na pregledima u kovid ambulanti, nismo se testirali, nije bilo potrebe. Ali, zato imamo antitela.
    Idiotski je ovako nastupati i na sva zvona objavljivati kada premine neko ko se nije vakcinisao. A suprotne primere ne pominjete? A ima ih baš. Žena možda jednostavno ima takvu genetiku da spada u rizičnu grupu sa i bez vakcine.
    PS.
    Nas nevakcinisane je pre par dana spopala neka kijavica koja je trajala 2 do 3 dana i brzo prošla. Da to nije možda Omikron?
    (NeVolimHamiltona, 19. januar 2022 00:32)

    # Link komentara

  46. A ko će nas nevakcinisane da zaštiti od ovih vakcinisanih što nas potrovaše?
    (superstar, 18. januar 2022 21:47)

    Samo partizani stvaranjem država u kojima će živeti samo nevakcinisani svuda osim u određenim oblastima gde bi živeli samo vakcinisani
    (Partizani zauvek, 19. januar 2022 00:30)

    # Link komentara

  47. Jel netflix pravi dokumentarac?
    Koliko li je vakcinisanih umrlo? Da li sme da se pita?
    (Ivan, 18. januar 2022 22:42)

    U mnogo država više puneletnih vakcinisanih nego punoletnih nevakcinisanih
    (Činjenica, 19. januar 2022 00:27)

    # Link komentara

  48. Kako onda tako pametan tumačiš višak smrtnosti u Srbiji od 53.000 za nepune dve godine? Ako je po tvojoj preciznoj i nadasve pouzdanoj statistici samo 1% umrlo od kovida (530 ljudi), od čega je preminulo ostalih 52470 ljudi? Otkud odjednom toliko veća smrtnost u Srbiji od marta 2020? Drastično veća nego prethodnih godina? Vidim da si vrlo dobro upućen, pa ako bi mogao da mi kažeš, živo me zanima.
    (Johnny Thomas, 18. januar 2022 23:25)

    Neopravdane mere
    (Slobodan, 19. januar 2022 00:17)

    # Link komentara

  49. Kako onda tako pametan tumačiš višak smrtnosti u Srbiji od 53.000 za nepune dve godine? Ako je po tvojoj preciznoj i nadasve pouzdanoj statistici samo 1% umrlo od kovida (530 ljudi), od čega je preminulo ostalih 52470 ljudi? Otkud odjednom toliko veća smrtnost u Srbiji od marta 2020? Drastično veća nego prethodnih godina? Vidim da si vrlo dobro upućen, pa ako bi mogao da mi kažeš, živo me zanima.
    (Johnny Thomas, 18. januar 2022 23:25)

    Maske
    (Samo prirodno, 19. januar 2022 00:12)

    # Link komentara

  50. Vi sto povezujete Engleski termin antivaxer sa IQ-om itd

    Jel izdajete bilo kakav papir na kome pise ime i prezime odgovornog za nus pojave vakcine?
    (Dragan, 19. januar 2022 00:06)

    # Link komentara

  51. tetanus, besnilo, difterija, variola, dečija paraliza, infektivna žutica, žuta groznica, meningokokni meningitis, morbili...
    sve su ovo teške, smrtonosne bolesti, koje su u prošlosti desetkovale ljudsku populaciju...sve dok nisu stigle vakcine. Izazivači bolesti su svuda oko nas, ali nas štite vakcine...čak I većinu vas, antivaksera.
    (ma, daj!, 18. januar 2022 21:26)

    Usred pandemije prosle godine me je ugrizla macka koja se mota po kontejnerima. Posle pola sata sam vec otisao u bolnicu da primim vakcinu protiv tetanusa. Bez razmisljanja.
    A ovo sto se sad nudi? E to mi ne pada pamet, isto bez razmisljanja.

    I ne mesaj babe i zabe. Te vakcine su proverene i to apsolutno niko ne spori.
    (Timocanin, 19. januar 2022 00:02)

    # Link komentara

  52. Koliko je imala bolesti u sebi u momentu smrti. CDC je priznao da je 75 posto smrtnih slučajeva od kovida bilo uz čak 4 dodatne bolesti. Ostalih 25 posto su uglavnom sa tri, dve i jednom dodatnom bolešću. Možda je između 1 i 2 posto ljudi zapravo umrlo od kovida. Ostali su imali pozitivan test u trenutku smrti.
    (Peraklije, 18. januar 2022 21:40)

    Kakva gomila bezobzirnih lazi. Antivax slaboumnici da brendiraju laz. Tako ti Bog pomogao koliko zboris istinu.
    (S-poA9, 18. januar 2022 22:49)

    Covek iznosi podatke CDC-a, americkog Centra za kontrolu bolesti.
    Sto se pravis pametan? Ovako se samo brukas i dokazujes da si ti slabouman.
    (Deda, 18. januar 2022 23:58)

    # Link komentara

  53. Meni je vazno da je moja familija zasticena, ljudi koje volim, a za ostale me zabole.
    (RIII, 18. januar 2022 21:14)

    Tvoja familija nije zaštićena vakcinacijom. U bolnicama su uglavnom u potpunosti cijepljeni.
    (Kanada, 18. januar 2022 22:21)

    U Kanadi su skoro svi u potpunosti cijepljeni, ko bi drugi bio u bolnici? Ali opet ponavljam, ti odluci za sebe kako mislis da je najbolje. Sav je problem u tome sto ljudi hoce da nametnu svoje kriterijume drugima.
    (RIII, 18. januar 2022 23:57)

    # Link komentara

  54. Prirodna selekcija, ne vidim zašto bi mi bilo i najmanje žao osobu koja je sama izabrala da umre na ovakav način.
    Bilo bi mi žao da nije imala dostupne vakcine, da nije imala način da se zaštiti, ovako, sama pala sama se ubila.
    (Powerslave, 18. januar 2022 23:52)

    # Link komentara

  55. Do sad se i staro i mlado prepucavalo oko Partizana i Zvezde, sad oko vaksera i antivaksera. Dal slusate sebe, ukljucite malo svest.
    Najzalosnije sto jedna strana misli ako bi ova druga prihvatila njihovo razmisljanje i stav da bi sve bilo potaman. Pa ne bi rodjaci. Ko se vakcinisao neka onda ne brine za svoje zdravlje, ko nije nije, njegovo pravo.
    (Samikun, 18. januar 2022 23:41)

    # Link komentara

  56. Koliko je imala bolesti u sebi u momentu smrti. CDC je priznao da je 75 posto smrtnih slučajeva od kovida bilo uz čak 4 dodatne bolesti. Ostalih 25 posto su uglavnom sa tri, dve i jednom dodatnom bolešću. Možda je između 1 i 2 posto ljudi zapravo umrlo od kovida. Ostali su imali pozitivan test u trenutku smrti.
    (Peraklije, 18. januar 2022 21:40)

    Kako onda tako pametan tumačiš višak smrtnosti u Srbiji od 53.000 za nepune dve godine? Ako je po tvojoj preciznoj i nadasve pouzdanoj statistici samo 1% umrlo od kovida (530 ljudi), od čega je preminulo ostalih 52470 ljudi? Otkud odjednom toliko veća smrtnost u Srbiji od marta 2020? Drastično veća nego prethodnih godina? Vidim da si vrlo dobro upućen, pa ako bi mogao da mi kažeš, živo me zanima.
    (Johnny Thomas, 18. januar 2022 23:25)

    # Link komentara

  57. @vise balavac nego provokator

    Osim gomile nepovezanih budalastina i izmisljotina koje si ovde istresao (sto je tako svojstveno maloumnim izopacenim antivakserskim mizantropima) stice se utisak da su svi u tvojoj blzoj i daljoj okolini pomrli od kovida. Dobro, znamo da svaka budala moze ovde napisati sta hoce i predstaviti to kao istinu, mene zanima samo jedno, kako sada toliki ljudi, prijatelji, rodjaci pomrese od izmisljenog virusa koji postoji samo na vestima?
    (Rodik, 18. januar 2022 23:15)

    # Link komentara

  58. Vlasti koje su joj kao nevakcinisanoj zabranile slobodu kretanja su je naterale da se zarazi da bi mogla slobodno da se kreće. Dakle vlasti su je ubile.
    (zanovetalo, 18. januar 2022 23:11)

    # Link komentara

  59. Zasto lazes?
    Djokovic nikoga nije javno pozivao da se odrekne vakcine!
    Kako te nije sramota da uvlacis svesno Djokovica u ovu tuznu pricu?

    Idite lecite se od te ludacke mrznje, opasno je.
    (ex, 18. januar 2022 20:03)

    Zasto si glup? A da, antivakser si. Ne stavljaj mi reci u usta doduse. Rekao sam isto kao Djokovic, zato sto je isto kao Djokovic bila pametna i platila cenu, zaista ne treba vise od 80 IQ da se to poveze, ali eto, ipak si ti brat antivakser, sve jasno ;) D
    (Sabre, 18. januar 2022 22:57)

    # Link komentara

  60. "Tvoja familija nije zaštićena vakcinacijom. U bolnicama su uglavnom u potpunosti cijepljeni."

    Samo izmisljaj, nista ne kosta.
    A nije ni kaznjivo.
    (ex, 18. januar 2022 22:55)

    # Link komentara

  61. Isus je rekao jednom "ne bacajte pred svinje bisere". Zato se ja ne raspravljam sa antivakserima, prosto to je gubljenje vremena.
    (Kengur, 18. januar 2022 22:54)

    # Link komentara

  62. Budite poslušni !
    (BG, 18. januar 2022 22:53)

    # Link komentara

  63. (provokator, 18. januar 2022 22:17)

    To sto ti nisi video nikog ko je vakcnisan 2-3 puta znaci da imas veliku srecu. Imam prijatelje kojima je umrlo nekoliko roditelja, svi uredno bustovani. Nedavno sam izgubio i par prijatelja neposredno posle zarazavanja, takodje uredno bustovani, sve zarad posla.
    Dalje, da si hteo da saznas dokaze o vakcinama i zasto se ljudi protive, nasao bi ih kad bi se potrudio. Neverovatna cenzura radi upravo ovo sto radis i ti - pljujes i serese po svima koji misle drugacije od tebe, sto je tipicno za vakcinaske egomanijake. Verovatno i bez maske ulazis u ducane i ne stavljas ruku na usta kad kasljes. Takodje tipicno. Tako da, odjebi vise sa maloumnim komentarima da neko vredi vise od drugog. 16.000 eminentnih svetskih doktora, vecina su profesori na univerzitetima i nekoliko Nobelovaca je ustalo u odbranu svog stava, sve sa dokazima. I to su po tebi maloumnici koji nisu nista postigli u zivotu... Sta si ti postigao? Ja sam master u svojoj profesiji. Radim onoliko koliko vredim, i glavu ne dizem od posla. Ne jeftinog, nego isplatljivog. A vakcina? Poklanjam ti i moju dozu koju bi ja dobio...
    (vise balavac nego provokator, 18. januar 2022 22:51)

    # Link komentara

  64. Koliko je imala bolesti u sebi u momentu smrti. CDC je priznao da je 75 posto smrtnih slučajeva od kovida bilo uz čak 4 dodatne bolesti. Ostalih 25 posto su uglavnom sa tri, dve i jednom dodatnom bolešću. Možda je između 1 i 2 posto ljudi zapravo umrlo od kovida. Ostali su imali pozitivan test u trenutku smrti.
    (Peraklije, 18. januar 2022 21:40)

    Kakva gomila bezobzirnih lazi. Antivax slaboumnici da brendiraju laz. Tako ti Bog pomogao koliko zboris istinu.
    (S-poA9, 18. januar 2022 22:49)

    # Link komentara

  65. Ovo što sam primila nije vakcina već injekcija protiv težeg oblika bolesti. Naziv je pogrešan, ali vredi li rizikovati? Ja kao dijabetičar sam zadovoljna što sam koronu preležala kao kijavicu. Dok neko ne smisli nešto bolje, pomaže i ovo.
    (Kad će kraj ludosti?, 18. januar 2022 21:44)

    Gospodjo to jeste vakcina. Pojma nemate o zivotu, kamoli o vakcinama. Zato cutite i budite srecni sto su pametniji od vas smislili i proizveli nesto sto Vam je spasilo zivot.
    (Kad posetite psihijatra, 18. januar 2022 22:46)

    # Link komentara

  66. A ko će nas nevakcinisane da zaštiti od ovih vakcinisanih što nas potrovaše?
    (superstar, 18. januar 2022 21:47)

    Pa Bog. I piramide. I Pavloviceva mast. I urin i hlor.
    (plase se igle i lekara, 18. januar 2022 22:30)

    Sta moze drugo vakcinisani mozak da izmisli, nego potcenjivanje, ismevanje i glupiranje...
    (tebe tek ceka strah, 18. januar 2022 22:43)

    # Link komentara

  67. Jel netflix pravi dokumentarac?
    Koliko li je vakcinisanih umrlo? Da li sme da se pita?
    (Ivan, 18. januar 2022 22:42)

    # Link komentara

  68. A ko će nas nevakcinisane da zaštiti od ovih vakcinisanih što nas potrovaše?
    (superstar, 18. januar 2022 21:47)

    Pa Bog. I piramide. I Pavloviceva mast. I urin i hlor.
    (plase se igle i lekara, 18. januar 2022 22:30)

    # Link komentara

  69. @HAHAHAHAHAHAHA
    (eee, 18. januar 2022 20:00)

    Ma bravo care, samo se ti smej tuđoj nesreći. Svakom će po zasluzi, pa će i tebi.
    (Marko, 18. januar 2022 20:11)

    Ne zna se ko je gori. Ovaj se smeje a ovaj ga kune ?
    (jes da bude, 18. januar 2022 22:25)

    # Link komentara

  70. Meni je vazno da je moja familija zasticena, ljudi koje volim, a za ostale me zabole.
    (RIII, 18. januar 2022 21:14)

    Tvoja familija nije zaštićena vakcinacijom. U bolnicama su uglavnom u potpunosti cijepljeni.
    (Kanada, 18. januar 2022 22:21)

    # Link komentara

  71.  bolesti su svuda oko nas, ali nas štite vakcine...čak I većinu vas, antivaksera.
    (ma, daj!, 18. januar 2022 21:26)

    Većina nas antivaksera zapravo nismo antivakseri. Primili smo sve te vakcine i opet bismo.

    Ovo što sada daju sa druge strane je otrov, i to eksperimentalni. To nećemo. Ako smo zbog toga označeni kao antivakseri, onda neka smo antivakseri.
    (Peraklije, 18. januar 2022 22:20)

    # Link komentara

  72. Vecina antivaksera ni po cemu drugom ne mogu da se istaknu, vjerovatno ni u cemu nisu posebni, najbolji itd... stoga im ostaje da po cjele dane u krugu svojih istomisljenika trijumfalno razglabaju kako su svi ostali glupe ovce a oni eto najpametniji jer se nisu vakcinisali. Nek radi ko kako hoce, a pametan ce uvjek prije vjerovati struci,. Najsmjesnije je sto antivaks likovi bez ikakvih dokaza iznose najbrutalnije bljuvotine o vakcinama i vakcinisanima . Ne znam za druge ali licno nikoga od svoje rodbine, komsija, prijatelja ne znam da je bio tesko bolestan a vakcinisan 2 ili 3 puta, a da ne govorim o poredjenu sa obicnom gripom gdje recimo u svojih 40 godina zivota nikad nisam cuo da je neko od komsija, prijatelja, poznanika, rodbine umro od gripa . Na kraju krajeva, svi oni kad im dodje povuci potegni gledaju u tu istu struku kao u zadnji tracak nade i zaboravljaju da su do juce govorili da im samo ovce vjeruju.
    (provokator, 18. januar 2022 22:17)

    # Link komentara

  73. A ko će nas nevakcinisane da zaštiti od ovih vakcinisanih što nas potrovaše?
    (superstar, 18. januar 2022 21:47)

    # Link komentara

  74. Prirodna selekcija na delu.
    (Milan, 18. januar 2022 20:14)

    Tako je. Vakciniši se i tako zaražen, unesrećuj one zdrave i nenašpricane.
    (wea, 18. januar 2022 21:45)

    # Link komentara

  75. Ovo što sam primila nije vakcina već injekcija protiv težeg oblika bolesti. Naziv je pogrešan, ali vredi li rizikovati? Ja kao dijabetičar sam zadovoljna što sam koronu preležala kao kijavicu. Dok neko ne smisli nešto bolje, pomaže i ovo.
    (Kad će kraj ludosti?, 18. januar 2022 21:44)

    # Link komentara

  76. Kad neko ne želi da se vakciniše, sam bira rizike i zna šta može da očekuje.
    Moj dobar prijatelj i više rođaka i poznanika (i mnooogo poznatih ličnosti) su umrli iako su bili vakcinisani, a nisu očekivali ni da se razbole a kamoli da umru.
    Ko odgovara za njih?
    (cm, 18. januar 2022 21:44)

    # Link komentara

  77. Suludo je verovati u prirodni imunitet ukoliko ne radiš na njemu.
    (mina335, 18. januar 2022 21:41)

    # Link komentara

  78. Koliko je imala bolesti u sebi u momentu smrti. CDC je priznao da je 75 posto smrtnih slučajeva od kovida bilo uz čak 4 dodatne bolesti. Ostalih 25 posto su uglavnom sa tri, dve i jednom dodatnom bolešću. Možda je između 1 i 2 posto ljudi zapravo umrlo od kovida. Ostali su imali pozitivan test u trenutku smrti.
    (Peraklije, 18. januar 2022 21:40)

    # Link komentara

  79. Mogla je da se vakcinise , razboli i opet umre..
    (Sinak, 18. januar 2022 19:30)
    Mogla je ali nije, slušala je retarde.
    (Liga šampiona, 18. januar 2022 21:33)

    # Link komentara

  80. tetanus, besnilo, difterija, variola, dečija paraliza, infektivna žutica, žuta groznica, meningokokni meningitis, morbili...
    sve su ovo teške, smrtonosne bolesti, koje su u prošlosti desetkovale ljudsku populaciju...sve dok nisu stigle vakcine. Izazivači bolesti su svuda oko nas, ali nas štite vakcine...čak I većinu vas, antivaksera.
    (ma, daj!, 18. januar 2022 21:26)

    # Link komentara

  81. a mislim da ju je ubio zli doktorski lobi kako bi za sve okrivio antivaksere. Providno.
    (Gospodar Zarin, 18. januar 2022 19:28)

    Ti lud čovek ako tako misliš
    (Fef, 18. januar 2022 21:25)

    # Link komentara

  82. Ima i kod nas gomila ljudi koji nece da se vakcinisu, ali meni je to ok, sami preuzimaju rizik, mozda ce da im se obije o glavu a mozda nece, sta se to mene tice. Svako neka brine o sebi i proceni sta je veca opasnost, vakcina ili virus. Ja sam procenio da je veci rizik virus pa sam se vakcinisao. Ali neka radi ko sta hoce, sta me boli uvo. Ako umru nevakcinisani od virusa, tako im je pao pasulj, sto da im ja spasavam zivot svojim savetima, pa da me jos ispsuju. Meni je vazno da je moja familija zasticena, ljudi koje volim, a za ostale me zabole.
    (RIII, 18. januar 2022 21:14)

    # Link komentara

  83. Kako nismo procitali sledeci naslov, a itekako ima osnova i za njega: "Vakcinisao se da se spase od korone, a neocekivano umro od infarkta"
    (mozes me zvati kako god hoces, 18. januar 2022 20:56)

    # Link komentara

  84. Vecina nasih pevaca i javnih licnosti koji su preminuli prosle godine od Kovida jeste bila vakcinisana.
    (Zoran33, 18. januar 2022 19:44)

    Ma sigurno, u vasim ravnozemljaskim krugovima svi koji umru su vaksinisani, a u realnosti situacija potpuno drugacija.
    (Dr, 18. januar 2022 20:52)

    # Link komentara

  85. Poruka je najverovatnije upućena ne vakc inisanima.
    (laki, 18. januar 2022 20:47)

    # Link komentara

  86. Zasto je ovo vest. Da li bi isto tako objavili kad neko sa 3 vakcine umre od korone. Ne bi 100%. A takvih ima koliko hoces.
    (Sekula S, 18. januar 2022 20:41)

    # Link komentara

  87. Mogla je da se vakcinise , razboli i opet umre..
    (Sinak, 18. januar 2022 19:30)

    Da li si cuo za naucnu disciplinu pod nazivom teorija verovatnoce? Ako nisi, toplo ti preporucujem da malo istrazis o cemu se radi, ali sudeci po logici koja kod tebe ne postoji cisto sumnjam da ces bilo sta razumeti. Isto tako si mogao da napises za nekoga ko nije bio vezan sigurnosnim pojasom pa je poginuo u saobracajki: "Mogao je i da se veze i vozi u skladu sa ogranicenjem brzine i opet pogine." Mogao je ali je daleko manja verovatnoca za to, odn. daleko su vece sanse da bi preziveo jer pojas stiti (e sad tamo lepo imas koliki je procenat zastite kod ceonog sudara, koliki kod bocnog, koliki kod prevrtanja itd.). Nije pojas neciji hir nego su pametni i strucni ljudi koji se tom problematikom bave ceo zivot, testiranjem, ispitivanjem, proracunima itd. dosli do konkretnih i nedvojbenih zakljucaka da pojas cuva zdravlje i zivot. Ne sprecava smrt i lomove 100% ali znatno smanjuje sansu da se dese. Zvanicni podatak za Srbiju je da svega 55-60% ljudi veze pojas, dok je recimo u Norveskoj i Danskoj taj procenat 98%. Povuci paralelu sa vakcinama i na konju si.
    (Tata, 18. januar 2022 20:36)

    # Link komentara

  88. Zvuci kao los scenario jednog filma B kategorije..
    (Ante, 18. januar 2022 20:34)

    # Link komentara

  89. Ko zna od čega je ova žena zapravo umrla, danas sve podvode pod koronu. Ne treba verovati svemu što se napiše bez čvrstih dokaza. Sin je očigledno u velikoj tuzi i u takvom stanju je podložan manipulaciji, pa njegov iskaz treba posmatrati s krajnjim oprezom.
    (Realan, 18. januar 2022 20:32)

    # Link komentara

  90. nema izgovora, zbog čega bi svuda trebalo da bude obavezno.
    (martin, 18. januar 2022 20:31)

    # Link komentara

  91. @Mile

    Samo se ti vakciniši petom, šestom i dvadesetom dozom. A nama ostavi da sami odlučimo šta nam je činiti.

    Nikada nisam rekao da je vakcinacija pogrešna, ali tvrdim da su ove podele postale opasne. Znate već primer sa žutim zvezdama....
    (Laik, 18. januar 2022 20:25)

    # Link komentara

  92. Vise je verovala nekome sa strane,antivakseru,nego muzu i odraslom detetu? Cudno.
    (Zoran, 18. januar 2022 20:23)

    # Link komentara

  93. Globalističke vesti, sve laž, ko zna od čega je preminula, pa su joj prilepili koronu, sve u svemu laka joj zemlja.
    (Arron, 18. januar 2022 20:20)

    # Link komentara

  94. Што више противника вакцинације то мање противника вакцина. Природа учини своје. Више желе да се вакцинишу "природно" иако је приликом тог процеса умрло неколико милиона људи него "вештачки" иако је умрло далееко мање. Ништа није 100% сигурно, на нама је да изаберемо пут којим имамо више шансе за успех.
    (Митар, 18. januar 2022 20:18)

    # Link komentara

  95. Za ideale ginu budale...
    (B. Dj., 18. januar 2022 20:17)

    # Link komentara

  96. Prirodna selekcija na delu.
    (Milan, 18. januar 2022 20:14)

    # Link komentara

  97. Sa aspekta "Risk Management" prilično loše odigrana partija...
    No, neka joj je laka crna zemlja.
    (zainteresovani posmatrač, 18. januar 2022 20:12)

    # Link komentara

  98. @HAHAHAHAHAHAHA
    (eee, 18. januar 2022 20:00)

    Ma bravo care, samo se ti smej tuđoj nesreći. Svakom će po zasluzi, pa će i tebi.
    (Marko, 18. januar 2022 20:11)

    # Link komentara

  99. Šta kaže ja sociolog:
    - Ova epidemija je od nekih pametnih ljudi napravila glupe, a oni koji su pre epidemije bili glupi, sad su ludi.
    (Hix, 18. januar 2022 20:09)

    # Link komentara

  100. Ja podržavam sve da se ne vakcinišu. IQ nam je nizak, ali polako se popravlja. Darvin na delu.
    (Macan, 18. januar 2022 19:40)

    Grešiš mnogo. Meni su neki dragi poznanici i komšije umrli, nisu bili vakcinisani ali ne moze se reći da nisu bili pametni ljudi. Jednostavno ubedjeni su bili od strane bliskih ljudi da im vakcina ne treba jer su mladi i zdravi. Ta antivakserksa propagnada nam je došla sa zapada ali ovde se najviše primila. Ovde je čak išla sa nacionalnih frekfencija. Zalosno je na koji glup način su umrli ti silni ljudi a imali su zaštitu na dohvat ruke.
    (Markz, 18. januar 2022 20:09)

    # Link komentara

  101. (Sabre, 18. januar 2022 19:26)

    Zasto lazes?
    Djokovic nikoga nije javno pozivao da se odrekne vakcine!
    Kako te nije sramota da uvlacis svesno Djokovica u ovu tuznu pricu?

    Idite lecite se od te ludacke mrznje, opasno je.
    (ex, 18. januar 2022 20:03)

    # Link komentara

  102. HAHAHAHAHAHAHA
    (eee, 18. januar 2022 20:00)

    # Link komentara

  103. Očekivani epilog neshvatanja vakcinacije. Ovaj tužan događaj mogu da pročitaju svi antivakseri, uključujući i Đokovića, kojeg mi je mnogo žao!
    (Miki, 18. januar 2022 19:57)

    # Link komentara

  104. Ljidska glupost nema kraja. Umesto da su se svi po pronalasku vakcine oduševljeno vakcinisali oni pre dozvoljavaju da umru nego da veruju nauci. Pa pobogu ljudi koji koji su napravili vakcini su najveći stručnjaci na svetu iz te oblasti. Verujte naučnim dostignućima vrhunskih stručnjaka mnogo su pametniji od vas tupana. Za mene svi koji ne žele da se vakcinišu su mentalno zaostali.
    (Mile, 18. januar 2022 19:55)

    # Link komentara

  105. Mogla je da se vakcinise , razboli i opet umre..
    (Sinak, 18. januar 2022 19:30)

    Mogla je. A mogla je i da prezivi.
    Mogao je i moj kolega da umre na operacionom stolu a i da prezivi i zivi bar jos 10-15 godina. A ovako je umro odmah na radnom mestu
    (plase se igle i lekara, 18. januar 2022 19:52)

    # Link komentara

  106. Mogla je da se vakcinise , razboli i opet umre..
    (Sinak, 18. januar 2022 19:30)

    Da, ali onda niko ne bi pisao o njoj a i oni retki koji bi nesto rekli, dodali bi kako joj je imuni sistem bio ionako narušen
    (Mirjana, 18. januar 2022 19:51)

    # Link komentara

  107. Sta Nole Djokovic kaze na ovo?

    Da li vam je sada jasno zasto su ga deportovali!?
    (avax trans, 18. januar 2022 19:36)

    Tebi je kao zao ove Cehinje? kao i sto bi ti bilo zao zbog Novaka, ako ne daj Boze se zarazi i umre! Pusti da sam odlucim o tome a ne da mi ti solis pamet od cega ce ko umreti! Koga je ova nesrecns zena ugrozila sem sebe? Novak takodje moze ugroziti samo sebe, tebe Volino ne moze! I nije mi jasno zasto se svet boji zdravog coveka!???
    (sreta, 18. januar 2022 19:49)

    # Link komentara

  108. Vecina nasih pevaca i javnih licnosti koji su preminuli prosle godine od Kovida jeste bila vakcinisana.
    (Zoran33, 18. januar 2022 19:44)

    # Link komentara

  109. Darvinova nagrada
    (Vlada, 18. januar 2022 19:42)

    # Link komentara

  110. Ja evo već punih 27 godina živim u Češkoj i nikad nisam za nju čuo da peva. U svakom slučaju, laka joj zemlja.
    (Yole, 18. januar 2022 19:41)

    # Link komentara

  111. Ja podržavam sve da se ne vakcinišu. IQ nam je nizak, ali polako se popravlja. Darvin na delu.
    (Macan, 18. januar 2022 19:40)

    # Link komentara

  112. Jedno je ne verovati da je kovid opasna bolest, drugo je kad se igraš sa sudbinom
    (Oki, 18. januar 2022 19:40)

    # Link komentara

  113. "Tačno znam ko je formirao njeno mišljenje. " svako sam formira svoje misljenje, kako Djokovic tako i pevacica.
    (zoki, 18. januar 2022 19:38)

    # Link komentara

  114. Sta Nole Djokovic kaze na ovo?

    Da li vam je sada jasno zasto su ga deportovali!?
    (avax trans, 18. januar 2022 19:36)

    # Link komentara

  115. Sta napisati lepo o pokojniku sad?
    (Jelena, 18. januar 2022 19:32)

    # Link komentara

  116. Mogla je da se vakcinise , razboli i opet umre..
    (Sinak, 18. januar 2022 19:30)

    # Link komentara

  117. Ja mislim da ju je ubio zli doktorski lobi kako bi za sve okrivio antivaksere. Providno.
    (Gospodar Zarin, 18. januar 2022 19:28)

    # Link komentara

  118. Znaci ko Djokovic. Samo sa mnogo manje zajebanim telesnim predispozicijama da pregura koronu, jbg. Ne mogu da likujem nad bilo cijom smrcu, ali sto vise ovakvih stvari se desi to ce se mozda vise antivaksera zapitati koliko glupi ispadaju u svom inatu.
    (Sabre, 18. januar 2022 19:26)

    # Link komentara