Poremećaj pažnje i hiperaktivnost utiču na nivo obrazovanja
Odrasle osobe s poremećajem smanjene pažnje i hiperaktivnošću (ADHD) imaju smanjena dostignuća u poređenju s onim što bi se očekivalo da postignu na osnovu intelekta, ukazuje američka studija.
U časopisu "Journal of Clinical Psyćiatry", dr Džozef Bajderman, lekar u Opštoj bolnici Masačusets u Bostonu i njegove kolege napisali su da je "ADHD uvek bio povezan s intelektualnim deficitom i manjkom edukacije i zaposlenja".
Da bi istražili zašto je to tako, istraživači su sproveli studiju od 1998. do 2003. godine, upoređujući 224 odraslih s ADHD i grupu ljudi koji su bili slični, ali nisu imali taj poremećaj.
Istraživači su otkrili da su osobe s ADHD-om postigle znatno niže obrazovanje u poređenju s predviđanjima na osnovu njihovih koeficijenata inteligencije (IQ).