Život

Vulverin dijeta! Izgledajte kao Hju Džekmen u kultnom filmu!

Tajna savršenog izgleda večitog zavodnika!
28.10.2014. - 12:06h

Koji muškarac kada pogleda Vulverina ne poželi da izgleda upravo onako kako je Hju Džekmen izgledao dok je izgrao tu ulogu. Da bi postigao takve mišiće i figuru bili su potrebni meseci, a najzaslužniji je pozitivan rezultat je trener, Stiv Ramsbotom.

Režim se sastoji iz tri etape: građenje mase, trening sa tegovima (za snagu) i održavanje kilaže i izgleda.

Građenje mase

Vežbe su u ovoj etapi fokusirane su na intervale, odnosno brzina je menjana posle svake runde. Recimo, Džekmen bi brzo trčao 5 minuta i nakon toga sporo 1 minut i to je prva runda. Nakon toga druga runda može biti u vidu ponavljanja prve ili ubrzavanja tempa ili menjanja intervala. Potrebno je uraditi 3 do 4 ovakve runde.

Snaga

Osnova su, naravno, tegovi. Džekmen je dizao teške tegove, što se naravno videlo i na njegovim rukama i celom telu. Tegovi ne moraju da uvek budu isti.

Menjate ih svake 3 nedelje. Recimo, dižite teške tegove 3 nedelje sa mnogo pauza i odmora. Nakon toga ih menjate laganijim, i to sa sporijim ponavljanjima, pa na kraju uključite brzo i eksplozivno dizanje tegova. Važno je da menjate ritam.

Ove dve faze su rađene tokom 3 meseca – 6 dana nedeljno i to 2 sata dnevno. Šesti dan je bio obezbeđen za vežbe fleksibilnosti i agilnosti.

Održavanje

Bilo je potrebno uložiti veliki trud na održavanje ovakvog izgleda. Ova faza je počela pred snimanje filma. Izgled koji je sa teškom mukom gradio 3 meseca održavao je nastavljajući vežbe sa tegovima, ali i pilatesom, jogom, trčanjem i vežbama istezanja.

Hju Džekmen, ipak, nije ni bio fizički nespreman. Vulverin dijeta i režim se ne preporučuju muškarcima koji su slabo fizički spremni, koji nisu prethodno bar neko vreme dizali tegove. Za njih bi bila potrebna posebna priprema za sam režim.

Dijeta

Ovakav režim vežbanja zahteva i posebnu ishranu. Džekmen je ustajao u 4 sata ujutro i tada je doručkaovao obično 4 belanca.

Nakon toga je na svaka 3 sata konzumirao kombinaciju proteina – povrća na pari i integralnog pirinča. Pio je proteinske napitke i to u vidu šejkova.

Posle 12 sati Džekmen nije jeo pirinač niti ugljenehidrate. Držao se samo povrća (poput brokolija, kelja, …), mesa, ribe, pilećeg belog mesa, odrezaka, … Pre spavanja pio je proteinski smoothie.

Ponekad je glumac imao i “dan varanja”, pa je dobio da pojede malo tamne čokolade ili sladoled.

Izvor: lifepressmagazin.com