Život

Vežbe Adama Levina

Pevač grupe “Maroon 5” koji je proglašen za najseksipilnijeg muškarca otkrio je kako neguje dobar izgled i održava kondiciju.
10.12.2013. - 14:52h

Pre svakog nastupa, Adam Levin radi vežbe joge bar sat vremena. Probajte ove tri poze koje ga je naučio joga učitelj Čad Denis zadržavajući se u njima po jedan minut.

Virabhadrasana III – Ratnik III

Stanite tako da vam stopala budu u širini kukova.
Oslonite se svom težinom na svoju levu nogu, a desnu odvojite oko 10 centimetara od poda.
Nagnite se napred, a desnu nogu ispružite iza sebe. U isto vreme, ispružite ruke ispred sebe.
Nastavite podižući svoju desnu nogu, a spuštajući torzo održavajući balans uz pomoć desne noge.
Na kraju istežući kvadriceps ispravljajte nogu.
Zamenite nogu i ponovite vežbu.


Chaturanga Dandasana

Zauzmite pozu za vežbanje sklekova, ispružite prste ruku. Ruke neka vam budu u širini ramena, a noge u širini kukova.
Laktovi treba da budu uz telo, a donji deo kičme blago uvijen.
Glava i vrat treba da budu u ravni s kičmom. Savijte ruke toliko da vam nadlaktice budu paralelne s podom.


Virabhadrasana II – Ratnik II

Stanite tako da vam stopala budu paralelna i raširite ruke.
Okrenite levu nogu tako da sa podom napravi ugao od 30 stepeni, a desnu nogu savijte 90 stepeni u kolenu.
Dalanove okrenite na unutra, tako što će se leva ruka naći iznad leve noge i desna ruka iznad desne noge.
Stežite bicepse, tricepse i trbušnjake.
Zamenite strane i ponovite vežbu.