Život

Dobre strane treniranja po zimi

Istraživanja su pokazala da treniranje po hladnoći povećava vašu izdržljivost i čini vas srećnim tokom zime.
06.12.2013. - 15:02h

Ukoliko se mučite sa viškom kilograma zima je pravo vreme da ih se oslobodite. Organizmu zimi treba mnogo više energije da bi se zagrejao, pa će zato više nepotrebnih kalorija potrošiti.

Jedan od najboljih načina za trošenje kilograma zimi jeste preskakanje vijače. Kada zagrejete mišiće uobičajenim vežbama zagrevanja, preskačite jedan minut vijaču najbrže što možete, a onda se odmarajte 30 sekundi. Vežbu ponovite 10 do 20 minuta, dok ne osetite da vam je dosta.
"Ukoliko budete uporni, preskakanjem vijače na ovaj način tokom zime potrošićete dodatnih 400 do 500 kalorija" kaže Aron Sipres, doktor Džozlin dijabetes centra iz Bostona.

Još jedan dobar način za trošenje kilograma tokom zime jesu kardio vežbe Trideset minuta svakodnevnog vežbanja čučnjeva, skok šuta, sklekova, istrčavanja i zgibova ključno je za održavanje kondicije. Bitna stvar kod vežbanja zimi jeste da se ne preforsira. Istraživanja su pokazala da se kondicija najbolje stiče svakodnevnim radom onoliko kolike su vam mogućnosti. Najbolje je da se počne sa dva puta po 10 ponavljanja, povećavajući lagano iz nedelje u nedelju.

Na kraju, ukoliko nisu neke vremenske nepogode, lagano džogiranje ne bi trebalo da izostane ni tokom zime. Svakog dana po 30 minuta laganog trčanja iz vas će izbaciti sav višak energije pa ćete tako na najlakši način izbeći negativnu energiju karakterističnu za hladne dane.