Život

Šest stvari koje morate prestati da radite u teretani. Odmah!

Teretana više nije mesto gde se samo vežba, postala je kafić za znojave, samo bez kafe. Tamo se bistri sve. Ljubavni život, dnevna politika, ostavlja se utisak i na jači i na slabiji pol. Kako teretana nije još dovoljno istražena teritorija, često se greši.
25.09.2013. - 13:44h

Greška br.1: Podizanje tega koji očigledno ne možete podići!

Niste uopšte muževni i seksi kada zajapureni, sa smešnom grimasom, pokušavate da podignete ogroman teg. Još je veći blam kada, posle pet minuta cimanja, odustanete od tog zahvata, jer su do tada svi u teretani primetili taj vaš neuspeli zahvat.

Greška br.2: Predugo zadržavanje na spravama.

Došli ste do sprave, pripremate se za set vežbi. Malo zagrevanje, malo istezanje. Zauzeli ste poziciju i otpočeli sa radom. Međutim, dok ste se još pripremali dobili ste prvog posmatrača, pa drugog, trećeg i napravio se red za vašu spravu. Možda ste i egzibicionista i volite da vas gledaju, ali budite solidarni, pa ako treba i skratite svoj set, da ne pravite čekaonicu od vežbaonice.

Greška br.3: Šetanje ispred ogledala.

Ok, trudili ste se, naporno ste vežbali. Imate cilj! Želite mišiće, pločice, sve u paketu. Svuda oko vas su ogledala i vi ste u iskušenju da proučite svoje telo i dobro odmerite kako ste napredovali. Nemojte to uraditi. Mnogo je šmekerskije da nonšalantno prihvatate svoje telo, nego da stojite ispred ogledala, pumpate jedan po jedan mišić, nameštate se u neke smešne bilderske poze i nepotrebno se brukate. 

Greška br.4: Davanje saveta kolegama bilderima, koje oni nisu tražili.

Vi ste tata-mata za podizanje tegova. Znate sve cake, pravilne položaje, broj ponavljanja, energetske napitke, redosled po kojima koristiti sprave, kad i kolike pauze praviti, itd. Prišli ste spravi, gledate poznanika kako vežba i počeli: Brate jesi bio na steperu? To ti je vrh za zagrevanje. 20 minuta steper, pa onda „Power tower". Između pauza, ne više od 5 minuta. A obavezno jak doručak i vežbe ujutru! Dok završite ovu rečenicu, nemate više slušaoca, jer je napustio spravu, a možda i teretanu.

Greška br.5: Dranje na svog partnera/partnerku za vežbanje.

Vi ste iskusni, tertana je vaš život, kao što je već spomenuto u grešci broj 4. - Sve znate! Prijatelj počinje da ide u teretanu sa vama. Treba da mu se nađete, malo ga uputite u stvari, bez preterivanja. Bez obzira što ste gledali emisije tipa „Kamp za gojazne", „Vojna akademija" i tome slično, vi niste u emisiji i niko ne želi da vas čuje kako urlate: Još jedan, još samo jedan, ti to možeš, ajde pokreni se, bedni crve!

Greška br. 6: Nosanje opreme iz teretane po celom gradu.

Ovo nije greška koju pravite u teretani, ali je usko vezana za nju. Dakle, ako se na vašem telu ne vidi da vežbate, nošenje torbe pune znojavih i smrdljivih stvari okolo neće vam pomoći da ostavite utisak da ste sportski tip.