Šta nas očekuje na ovogodišnjem Beer Festu?

Prvog dana ovogodišnjeg 12. Belgrade Beer Festa koji će biti održan od 13. do 17. avgusta na Ušću, nastupiće američka muzička zvezda Si Lo Grin, di-džejevi Felix Da Housecat, Darren Emerson i Parni Valjak, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare.

.

Predsednik Skupštine grada Beograda Nikola Nikodijević rekao je da je ovaj festival dobar način na koji se promovišu kulturne, istorijske i privredne vrednosti zemlje i da sa preko 700 hiljada posetilaca i ogromnim publicitetom koji ga prati šalje pozitivnu poruku u svet.

On je dodao da je Beer Fest postao kultna manifestacija i da se leto u Beogradu ne može zamisliti bez njega.
Direktor Turističke organizacije Beograda Miodrag Popović napomenuo je da je ovo jedna od najvažnijih manifestacija za promovisanje prestonice, kao i da širi i jača turističku ponudu Beograda.

Na festivalu će nastupiti i bendovi Bajaga i instruktori, Plavi orkestar, Van Gogh, Hladno pivo, Goblini, Bad Copy, YU grupa, Edo Maajka, Darkwood Dub, Ortodox Celts, S.A.R.S, Balkanika, Garavi sokak, Blaža i Kljunovi, Kanda, Kodža i Nebojša, Bilja Krstić, trubači Dejana Petrovića i drugi.

Ulaz na Beer Fest će biti besplatan na sve večeri sem na prvu za koju cena ulaznice iznosi 300 dinara. Beer Fest svake godine realizuje i višemesečne kampanje sa društvenim porukama i time utiče na edukaciju stanovništva, pa se Beogradska kulturna mreža, kao producent festivala, odlučila da ovog leta, sve aktivnosti usmeri na prikupljanje pomoći za stanovištvo
ugroženo u majskim poplavama.

Tako će tradicionalna kampanja "Biram da recikliram" imati i svoj dodatak, pa će se zvati "Biram da recikliram i doniram", jer će sav novac od otkupa prikupljenih limenki biti usmeren za pomoć ugroženima u poplavama u Srbiji.

U okviru ove akcije od 17. jula do 11. avgusta na Adi Ciganliji biće postavljen promo štand na koji će posetioci moći da donesu prazne limenke na reciklažu u čiju zamenu će dobiti besplatno pivo.

Takođe, zarada od prodaje suvenira Beer Festa biće uplaćena na račun Vlade Republike Srbije za pomoć ugroženima, a svi segmenti marketinške kampanje obuhvatiće apele za pomoć.

Osim humanitarnih akcija u fokusu glavnih poruka Belgrade Beer Festa je i društveno odgovorna kampanja “Nemoj da piješ dok voziš” koju festival sprovodi iz godine u godinu.