Brojevi za pritužbe na turističke agencije

Ako imate primedbe na rad turističke agencije možete ih dostaviti na neku od dežurnih telefonskih linija, koje je uvelo Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija.

.

Na ove telefonske linije primedbe i eventualne zloupotrebe mogu dostaviti svi domaći turisti koji putuju preko turističkih agencija iz Srbije.

Broj dežurnog telefona na koji će se u toku radnog vremena javljati turistički inspektori je 011/31-39-686, dok se posle 15:30 časova može ostaviti poruka na telefonskoj sekretarici, navodi se u saopštenju ministarstva.

Kako se dodaje, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija uvelo je i dve dežurne telefonske linije za strane turiste, preko kojih je moguće dobiti potrebne informacije i dostavljati primedbe na engleskom jeziku. Brojevi tih dežurnih telefona su 011/31-22-869 i 011/26-02-579.

Za pozive izvan radnog vremena, u toku celog dana dostupan je broj mobilnog telefona 064/89-33-091, na koji će se javljati dežurni turistički inspektor.

Domaćim i stranim turistima su na raspolaganju i informatori Turističke organizacije Srbije, i to na broj telefona 011/ 20-97-828 svakog dana od devet do 22 časa, kao i na broj 011/ 6557-127 radnim danima od devet do 20 časova, subotom od devet do 17 časova i nedeljom od 10 do 16 časova, navodi se u saopštenju.

Izvor: Tanjug