PREVARENA PUTNICA u "Jutru" o plaćenom aranžmanu u Grčkoj: Nisam jedina koja se našla u ovoj situaciji

Turistička agencija Mouzenidis Travel otkazala je, bez objašnjenja, grupi srpskih putnika zakazane i plaćene aranžmane i zatvorila svoju poslovnicu u Beogradu. Na telefone se ne javljaju, a informaciju šta će biti sa novcem koji su uplatili, putnici nisu dobili.

Milica Bošković, foto: video_media_lib
Milica Bošković, foto: video_media_lib
.

U medijima se pojavila i informacija da je agencija, čije je sedište u Grčkoj, bankrotirala posle smrti njenog vlasnika.

I redakcija TV Prve je pokušala da stupi u kontakt sa agencijom, ali se na telefone istaknute na sajtu niko nije javljao. Poziv smo im uputili i preko mail-a, ali odgovor nismo dobili. Iz agencije su izdali saopštenje koje glasi:

Agencija nije radila iz razloga što se sumnjalo da je jedna od zaposlenih pozitivna na kovid 19, zbog simptoma koje je imala, zbog čega su svi zaposleni poslati da rade od kuće dok ne stignu razultati testiranja, a što je svakako vlastodavac bio u obavezi da uradi, u cilju sprečavanja širenja virusne infekcije kovida 19.

Kancelarija ponovo počinje sa radom u ponedeljak 21.06.2021. godine i poziva sve svoje klijente da se jave radi rešavanja novonastale situacije za koju agencija nije, niti može biti odgovorna.

Jedna od prevarenih putnica Milica Bošković.kaže da je pokušala da stupi u kontakt sa agencijom, koja joj je saopštila da će agencija početi sa radom u ponedeljak, ali da i dalje čeka odgovor agencije da li će joj novac vratiti.

"Ja sam čula da je otkazan let, otišla sam do agencije i pitala da li je siguran moj let, rekli su da jeste, da će leta biti. Ceo iznos sam uplatila 7. juna i posle toga, 17. juna oko 2 sata stiže mejl da je otkazano. Oko 5 popodne je opet stigao mejl, ja sam ih zvala u cilju da zamenim aranžman, nisam uspevala da ih dobijem na telefon", započinje ona svoju priču gostujući u Jutarnjem.

Kako kaže nakon toga je otišla u agenciju, a na vratima je stajala odluka da je agencija zatvorena zbog infekcije.

"Uzaludno sam pokušavala da ih dobijem, onda sam poslala mejl na adresu koja je bila istaknuta, i napisala sam da želim povrat novca. Stavila sam objavu na društvene mreže, gde je mnogo ljudi odreagovalo i gde sam videla da očigledno nisam jedini građanin koji se našao u ovoj situaciji. Zvala sam inspekcije, kao i ministarstvo turizma. Čekam sutra, da odem u agenciju i da tražim povrat novca", istakla je ona.

.