Najpoznatiji bračni par otkriva tajne uspešnog zajedničkog života: "Podržavamo se, srećni što smo se našli i zajedno odrasli"

Pevačica i modna dizajnerka Viktorija Bekam, krije da se u bivšeg fudbalera Dejvida, zaljubila na prvi pogled. Iako ne voli da priča o privatnom životu, jednom prilikom je okrila kako im je uspelo da zajedno ostanu, ali i da se vole već 20 godina.

Bekamovi, foto: Photo by Anthony Harvey/Getty Images, Entertainment
Bekamovi, foto: Photo by Anthony Harvey/Getty Images, Entertainment
.

"Deca su nam prioritet. Sve što radimo vrti se oko njih. Oboje mnogo radimo i volimo svoje poslove, podržavamo se međusobno i veoma smo srećni što smo se našli i što smo zajedno odrasli. Trudimo se da budemo prisutni u životima naše dece", rekla je Viktorija.

Poznati fudbaler je u svojoj autobiografiji rekao da ga je supruga “izabrala” iz albuma samolepljivih sličica, dok je on nju uočio na televiziji. Formalno su se upoznali 1997. godine na fudblaskoj utakmici. Ubrzo su se verili i dobili sina Bruklina. Venčali su se u Irskoj, u dvorcu Lutrelstoun, a ceremonija ih je koštala 500 hiljada britanskih funti.

Samo nekoliko godina nakon glamuroznog venčanja i prvog sina, dospeli su na naslovnice svih svetskih tabloida i to zbog Dejvidove navodne prevare. Rebeka Lus 2004. godine ispričala je da je imala aferu s fudbalerom dok je radila kao njegova asistentkinja. Ipak, Viktorija i Dejvid su odmah demantirali da se to ikada dogodilo.

O njihovom razvodu pričalo se mnogo, ali uprkos svemu oni su ostali zajedno i u javnosti nikad nisu pokazali slabost: "Dosta nam olakšava to što smo dobro organizovani i imamo podršku naših timova, a i moji i Dejvidovi roditelji vole da provode vreme sa decom – govori Viktorija.

Zahvaljujući napornom radu, promišljenim odlukama i neverovatnoj sposobnosti, porodica Bekam je postala planetarno popularna. Oni su uspeli da ostvare i Viktorijin san koji je zacrtala još 2001. godine. Tada je, naime, rekla da želi biti poznata kao deterdžent “Persil”.

"Bekamovi su nadrasli kategoriju “običnih” poznatih osoba i postali brend, inventar modernog društva na istom nivou kao i vaše omiljene ovsene pahuljice ili porodični automobil – piše “The Guardian”.

Izvor: Azra