Saopštenja

“Survivor” oborio rekord

Poslednja emisija Survivor – noć odluke, emitovana u sredu 18. februara, ostvarila je udeo u gledanosti 35.31% u ciljnoj grupi 18-49 godina i time se pozicionirala u top 5 emisija tog dana.
04.11.2009. - 10:26h

Poređenja radi, Fox televizija je tog dana zabeležila veći udeo u gledanosti nego B92 i Avala zajedno. U  terminu emitovanja emisije Survivor  u program Fox televizije uključilo se je čak 2.200.000 gledalaca. Fox televizija  je bila najgledanija televizija u udarnom terminu od 19-23h u kategoriji 18-49 god. sa ostvarenim udelom u gledanosti  26.98%, dok su iza RTS1 (21.59%), Pink (20.00%), B92 (7.33%) rezultati su merenja gledanosti televizija sa nacionalnom pokrivenošću koje sprovodi agencija AGB Nilsen Media Research.

Fox televizija, kao najmladja TV stanica sa nacionalnom pokrivenošću, zabeležila je najbrži razvoj i porast u protekloj godini, čime je od juna prošle godine, sa novom programskom šemom, udvostručena gledanost. Cilj je još dalje jer znamo da možemo. Koristimo priliku da se zahvalimo gledaocima na poverenju, a njihova očekivanja su nam putokaz kojim ćemo se rukovoditi i ubuduće.