Saopštenja

Logo O2TV osvojio prestižnu međunarodnu nagradu za dizajn “A’design Award”

„Kreativno rešenje obuhvata sve aspekte najviših televizijskih standarda”, ocenio je internacionalni stručni žiri

02.07.2019. - 18:30h
Aleksandar Radoš i Dragana Stojanović
Aleksandar Radoš i Dragana Stojanovićfoto: Promo Prva TV/o2TV

Logo televizije O2 osvojio je prestižnu međunarodnu nagradu “A’design Award” za dizajn u kategoriji “grafička I vizuelna komunikacija dizajna”. Dodela priznanja organizovana je u Italiji, na jezeru Komo, a nagrada je uručena autorki logotipa Dragani Stojanović I direktoru marketinga Prve I O2 televizije Aleksandru Radošu.

“A’design Award & Competion” je najuticajnije I najveće priznanje za dizajn u svetu koje se organizuje svake godine u Italiji, a nagrađeni proizvodi i kreativna rešenja predstavljaju se internacionalnoj javnosti na gala izložbi kojoj prisustvuje veliki broj medija iz čitavog sveta.

“Velika mi je čast što sam deo jednog izuzetnog tima O2 i Prve televizije u okviru kojeg kreativnost I kvalitet mogu da se izraze I vrednuju na pravi način. Ono što je najvažniji element, jeste potpuna sloboda u tom procesu u kojem se trudimo da stvaramo na jedan drugačiji način, a opet uvažavajući svetske trendove. Ova prestižna nagrada je važna za ceo naš tim I kompaniju Kopernikus koja se trudi da stalno pomera granice u vizuelnim I kreativnim rešenjima naše kuće. Izuzetno smo polaskani što smo dobili sjajne ocene međunarodnih stručnjaka”, izjavila je Dragana, art direktorka I autorka logotipa.

“Naša kompanija nastaviće da pomera granice ne samo u programskim već i u vizuelnim rešenjima, a gledaoci će se već od jeseni uveriti u poslednju reč tehnologije koju pripremamo. Sigurni smo da će biti oduševljeni iznenađenjima u novoj sezoni. Kvalitet je naše opredeljenje, ponosni smo na naš tim koji od informative do marketinga I promocije, neprestano niže nagrade ne samo u zemlji već i u inostranstvu”, stav je menadžmenta Kopernikus korporacije.

Međunarodni tim žirija koji je ocenjivao ovogodišnje radove, istakao je da je rešenje logotipa O2TV obuhvatilo sve aspekte najviših televizijskih standarda I da predstavlja modernu kombinaciju oblika I karaktera. “Potpuno razigrano, stiče se utisak da možete da ga uhvatite I pomerate. Kompozicija je jaka, linije i boje su jasne. Dizajner je doneo pravu odluku - da ne razmišlja previše o ideji već da upotrebi svu svoju kreativnost da logo učini jednostavnim ali punim energije”, stoji u oceni dizajna logotipa O2TV.