Saopštenja

Prva srpska televizija osvojila nagradu “Korporativni Superbrend”

Prva srpska televizija osvojila je prestižno priznanje “Corporate Superbrands Serbia 2012-2013” na svečanoj dodeli nagrada koja je održana sinoć u hotelu Metropol u prisustvu velikog broja zvanica, predstavnika kompanija učesnica u izboru, članova Stručnog saveta i predstavnika medija. Nagradu je u ime Prve preuzeo direktor marketinga I komunikacija Aleksandar Radoš koji je tom prilikom izjavio: “Svakako da ovo priznanje znači mnogo, pogotovu kada vas proglase superbrendom. Samim tim ovaj laskavi status ne nosi samo televizija već svaka naša emisija, svi naši voditelji I zaposleni”.
26.04.2013. - 13:48h
Priznanje za dostignuća, prepoznatljivost I ugled, dugogodišnju doslednost I pouzdanost kao I korporativnu odgovornost, dobili su brendovi u 34 kategorije. Birane su kompanije u sektoru energetike, telekomunikacija, zdravstva, prehrambene proizvodnje itd. Superbrands ima za cilj da prepoznaje napore I uspehe svih onih koji doprinoste stvaranju, snabdevanju I promociji proizvoda na domaćem I međunarodnom tržištu.

Gostima su se obratili Toplica Spasojević, predsednik stručnog saveta kao i Symeon Tsomokos, direktor TGI Group International, organizator projekta koji je rekao da korporativni brendovi daju doprinos koji je veoma važan za brendiranje Srbije na međunarodnom tržištu uz nastojanje da Corporative Superbrands Serbia dobiju još veći publicitet u 90 zemalja u kojima Superbrands institucija postoji od početka ‘90.-ih.

Program su vodile Marija Kilibarda i Aleksandra Gudelj, a u pauzi između dva dela manifestacije pevačica Saška Janković, učesnica Prvog glasa Srbije izvela je tri numere.

Superbrands je nastao 1994. godine u Velikoj Britaniji i predstavlja vodeću svetsku platformu za promociju brendova radi povećanja informisanosti o brendingu i promoviše tu oblast kroz prepoznavanje i utvrđivanje vodećih međunarodnih i lokalnih brendova u svakoj zemlji članici, kojih ima 90 širom sveta. "Superbrands" je prvi put u Srbiji pokrenuo TGI Group International d.o.o. 2007, kao način da se oda priznanje najjačim brendovima u zemlji.