Saopštenja

Izborni program Prve najgledaniji u odnosu na sve komercijalne televizije

Od svih komercijalnih televizija tokom izborne noći, građani Srbije najviše su verovali Prvoj srpskoj televiziji. Specijalnu emisiju „Glas Srbije 2012.“ o toku parlamentarnih, predsedničkih, pokrajnskih i lokalnih izbora, pratilo je oko 2 miliona gledalaca!
07.05.2012. - 16:18h

Glas Srbije je sa ostvarenih 15,9% udela u gledanosti bio najgledaniji program posvećen izborima na komercijalnim televizijama u ciljnoj grupi od 18 do 50 godina starosti.

Prva je tako u terminu od 20 časova do ponoći ostvarila neprikosnovenu razliku u odnosu na druge komercijalne televizije, a  u ciljnoj grupi od 18 do 50 godina starosti je imala duplo veće učešće u gledanosti  u odnosu na televiziju Pink (Prva 18.1%, Pink 9,5% SHR). 

Ovo poverenje građana još jednom potvrđuje kredibilnost informativnog programa Prve srpske televizije koja će svakako nastaviti da bude objektivna i prva u izveštavanju.

Još jednom zahvaljujemo gledaocima na ukazanom poverenju!