Saopštenja

Reakcija na saopštenje predsednika Adrija Medija Grupe i vlasnika dnevnog lista Kurir, Aleksandra Rodića, objavljeno 07.06.2017. u onlajn izdanju ovog lista

Prva TV povodom iznošenja neosnovanih tvrdnji predsednika Adrija Medija Grupe i vlasnika dnevnog lista Kurir, Aleksandra Rodića, u današnjem saopštenju o razlozima izbacivanja dnevnog lista Kurir iz dnevnog prelistavanja iznosi sledeće činjenice:
07.06.2017. - 18:02h
image1
image1

· Prva TV nema rubriku prelistavanja, te samim tim nije tačna navedena informacija.
· Dnevni list Kurir je od ponedeljka 5. juna 2017. svojevoljno izbacio programske šeme i najave programskog sadržaja Prve, B92 i kablovskih kanala Prve iz TV programa dnevnih novina. Kao odgovor na tu odluku, dnevni list Kurir je izbačen iz dnevnog prelistavanja štampe na B92.
· Dnevni list Kurir je nekoliko puta prilikom prenošenja originalnih, autorskih intervjua, odnosno priča emitovanih na Prvoj, s namerom izostavio referencu o autorima i izvoru istih.
· Dnevni list Kurir u više navrata nije objavio dogovorene i rezervisane PR tekstove u štampanom i onlajn izdanju.
Iz gore navedenih razloga i, pre svega, zbog nekorektnih i neprofesionalnih odnosa, neispunjavanja ugovorenih obaveza, dnevni list Kurir je izostavljen iz dnevnog prelistavanja štampe televizije B92, a ne iz političkih razloga, kako se navodi u saopštenju ovog lista.