Uzrok je preterana upotreba automobila, budimo iskreni. Zasto svaka porodica u gradu mora da ima mimnimum dva automobila? Da li je to zaista neophodno? Zar ne moze malo da se optimizuje, supruznici zajedno na posao, jedan busom jedan kolima, pa se zamene? Zasto niko ne ide biciklom na posao na posao, ne mislim ono vozikanje bajsa vikendom, nego odlazak na i povratak sa posla? Veliko podrucje grada koje obuhvata Novi Beograd, Stari grad i delove koje gravitiraju njima su apsolultno pogodni za koriscenje bicikli. Novi Beograd ima biciklisticke staze bukvalno svuda, kao da smo u Holandiji.
Kukajte na vlast koliko hocete, zasto nemate po 10 traka ka Novom Beogradu i slicne gluposti, zasto vec nemamo metro itd... Ali pogledajte dragi gradjani malo u ogledalo i zapitajte se da li ste i vi sami odgovorni? Da li preterano koristite automobil, da li ga koristite iz preke potrebe ili zbog statusa? Zapitajte se da li ste malo malogradjani?
(Janko, 30. mart 2023 10:12)
Ako niste bili u Dhaki (Bangladeš) - ne znate šta je gužva.😀
(Nikola, 30. mart 2023 07:45)
Ali zato maglu nemaju kao mi 😂
(Baka Mira, 30. mart 2023 09:39)
Dizeldorf ima 500 hiljada stanovnika, Minhen, 1.3 miliona, Berlin 3.5 miliona.Manje od 5% stanivništva Nemačke živi u glavnom gradu.A kod nas skoro 30% živi glavnom gradu.Bez regionalnog razvoja nema normalnog života.Ovakve gužve su samo posledica višedecenijskog sumanute i pogrešne strategije.
(Biće bolje-nikad., 30. mart 2023 09:29)
Dok god u Beogradu, za isti posao, budu plate visestruko vece od ostatka Srbije, ljudi ce se sve vise seliti iz cele Srbije za Beograd, i bice sve vece guzve.
(Zicer, 30. mart 2023 09:25)
Pricate o guzvi na Gazeli a ustvari guzva pocinje i pre Plavog mosta. Svakodnevno gledam autoput i u terminu izmedju 7.30-9.30 prestaje saobracaj i pocinje mucenje vozaca i automobila. Mili se, metar po metar, a ja se pitam ko si ti ljudi koji sebe dovode u stanje stresa i unistavaju automobile. Pise se o nekoj obilaznici a izgleda da je niko ne koristi ili nije dovoljno saobracajno obelezena. Ovako veliku guzvu gladam 20, 30 godina i cini mi se da niko i ne pokusava da bar malo umanji problem a kazu uzrok su nervozni vozaci i stari automobili!
(Gvozden, 30. mart 2023 09:04)
Ma nije moguće. To je bre autoput i glavna saobraćajnica kroz Beograd. Ima li to negde u svetu? Bitno je da se rade stadioni...
(Cile Mile, 30. mart 2023 07:32)
Druže, nemoj verovati tuđim očima, ako malo geografije Srbije znaš baci pogled na youtube da vidiš šta se i gde gradi od puteva i autoputeva, to bar danas nije teško. A stadioni, pa i to nam treba, jer da to nije u planu onda bi se i to kritikovalo sa pitanjem "gde su bre stadioni". Imam bicikl, imam dva motora, imam dvoje kola, posao mi je na 45 minuta peške, pa opet kada uđem u poluprazan tramvaj kada idem na posao, sa uživanjem se vozim, i svaki put platim kartu koja me izađe 80dinara za 1,5 sati vožnje. Tako da, malo izađite iz kola i počećete da rešavete problem za koji mislite da neko drugi treba da Vam reši. Pozdrav.
(Neša, 30. mart 2023 08:49)
Ma nije moguće. To je bre autoput i glavna saobraćajnica kroz Beograd. Ima li to negde u svetu? Bitno je da se rade stadioni...
(Cile Mile, 30. mart 2023 07:32)
Ma nije moguće. To je bre autoput i glavna saobraćajnica kroz Beograd. Ima li to negde u svetu? Bitno je da se rade stadioni...
(Cile Mile, 30. mart 2023 07:32)
Dizeldorf ima 500 hiljada stanovnika, Minhen, 1.3 miliona, Berlin 3.5 miliona.Manje od 5% stanivništva Nemačke živi u glavnom gradu.A kod nas skoro 30% živi glavnom gradu.Bez regionalnog razvoja nema normalnog života.Ovakve gužve su samo posledica višedecenijskog sumanute i pogrešne strategije.
(Biće bolje-nikad., 30. mart 2023 09:29)
Dok god u Beogradu, za isti posao, budu plate visestruko vece od ostatka Srbije, ljudi ce se sve vise seliti iz cele Srbije za Beograd, i bice sve vece guzve.
(Zicer, 30. mart 2023 09:25)
Pricate o guzvi na Gazeli a ustvari guzva pocinje i pre Plavog mosta. Svakodnevno gledam autoput i u terminu izmedju 7.30-9.30 prestaje saobracaj i pocinje mucenje vozaca i automobila. Mili se, metar po metar, a ja se pitam ko si ti ljudi koji sebe dovode u stanje stresa i unistavaju automobile. Pise se o nekoj obilaznici a izgleda da je niko ne koristi ili nije dovoljno saobracajno obelezena. Ovako veliku guzvu gladam 20, 30 godina i cini mi se da niko i ne pokusava da bar malo umanji problem a kazu uzrok su nervozni vozaci i stari automobili!
(Gvozden, 30. mart 2023 09:04)
Uzrok je preterana upotreba automobila, budimo iskreni. Zasto svaka porodica u gradu mora da ima mimnimum dva automobila? Da li je to zaista neophodno? Zar ne moze malo da se optimizuje, supruznici zajedno na posao, jedan busom jedan kolima, pa se zamene? Zasto niko ne ide biciklom na posao na posao, ne mislim ono vozikanje bajsa vikendom, nego odlazak na i povratak sa posla? Veliko podrucje grada koje obuhvata Novi Beograd, Stari grad i delove koje gravitiraju njima su apsolultno pogodni za koriscenje bicikli. Novi Beograd ima biciklisticke staze bukvalno svuda, kao da smo u Holandiji.
Kukajte na vlast koliko hocete, zasto nemate po 10 traka ka Novom Beogradu i slicne gluposti, zasto vec nemamo metro itd... Ali pogledajte dragi gradjani malo u ogledalo i zapitajte se da li ste i vi sami odgovorni? Da li preterano koristite automobil, da li ga koristite iz preke potrebe ili zbog statusa? Zapitajte se da li ste malo malogradjani?
(Janko, 30. mart 2023 10:12)
Ma nije moguće. To je bre autoput i glavna saobraćajnica kroz Beograd. Ima li to negde u svetu? Bitno je da se rade stadioni...
(Cile Mile, 30. mart 2023 07:32)
Druže, nemoj verovati tuđim očima, ako malo geografije Srbije znaš baci pogled na youtube da vidiš šta se i gde gradi od puteva i autoputeva, to bar danas nije teško. A stadioni, pa i to nam treba, jer da to nije u planu onda bi se i to kritikovalo sa pitanjem "gde su bre stadioni". Imam bicikl, imam dva motora, imam dvoje kola, posao mi je na 45 minuta peške, pa opet kada uđem u poluprazan tramvaj kada idem na posao, sa uživanjem se vozim, i svaki put platim kartu koja me izađe 80dinara za 1,5 sati vožnje. Tako da, malo izađite iz kola i počećete da rešavete problem za koji mislite da neko drugi treba da Vam reši. Pozdrav.
(Neša, 30. mart 2023 08:49)
Ako niste bili u Dhaki (Bangladeš) - ne znate šta je gužva.😀
(Nikola, 30. mart 2023 07:45)
Ali zato maglu nemaju kao mi 😂
(Baka Mira, 30. mart 2023 09:39)
Ma nije moguće. To je bre autoput i glavna saobraćajnica kroz Beograd. Ima li to negde u svetu? Bitno je da se rade stadioni...
(Cile Mile, 30. mart 2023 07:32)
Uzrok je preterana upotreba automobila, budimo iskreni. Zasto svaka porodica u gradu mora da ima mimnimum dva automobila? Da li je to zaista neophodno? Zar ne moze malo da se optimizuje, supruznici zajedno na posao, jedan busom jedan kolima, pa se zamene? Zasto niko ne ide biciklom na posao na posao, ne mislim ono vozikanje bajsa vikendom, nego odlazak na i povratak sa posla? Veliko podrucje grada koje obuhvata Novi Beograd, Stari grad i delove koje gravitiraju njima su apsolultno pogodni za koriscenje bicikli. Novi Beograd ima biciklisticke staze bukvalno svuda, kao da smo u Holandiji.
Kukajte na vlast koliko hocete, zasto nemate po 10 traka ka Novom Beogradu i slicne gluposti, zasto vec nemamo metro itd... Ali pogledajte dragi gradjani malo u ogledalo i zapitajte se da li ste i vi sami odgovorni? Da li preterano koristite automobil, da li ga koristite iz preke potrebe ili zbog statusa? Zapitajte se da li ste malo malogradjani?
(Janko, 30. mart 2023 10:12)
Ma nije moguće. To je bre autoput i glavna saobraćajnica kroz Beograd. Ima li to negde u svetu? Bitno je da se rade stadioni...
(Cile Mile, 30. mart 2023 07:32)
Druže, nemoj verovati tuđim očima, ako malo geografije Srbije znaš baci pogled na youtube da vidiš šta se i gde gradi od puteva i autoputeva, to bar danas nije teško. A stadioni, pa i to nam treba, jer da to nije u planu onda bi se i to kritikovalo sa pitanjem "gde su bre stadioni". Imam bicikl, imam dva motora, imam dvoje kola, posao mi je na 45 minuta peške, pa opet kada uđem u poluprazan tramvaj kada idem na posao, sa uživanjem se vozim, i svaki put platim kartu koja me izađe 80dinara za 1,5 sati vožnje. Tako da, malo izađite iz kola i počećete da rešavete problem za koji mislite da neko drugi treba da Vam reši. Pozdrav.
(Neša, 30. mart 2023 08:49)
Dok god u Beogradu, za isti posao, budu plate visestruko vece od ostatka Srbije, ljudi ce se sve vise seliti iz cele Srbije za Beograd, i bice sve vece guzve.
(Zicer, 30. mart 2023 09:25)
Ako niste bili u Dhaki (Bangladeš) - ne znate šta je gužva.😀
(Nikola, 30. mart 2023 07:45)
Ali zato maglu nemaju kao mi 😂
(Baka Mira, 30. mart 2023 09:39)
Dizeldorf ima 500 hiljada stanovnika, Minhen, 1.3 miliona, Berlin 3.5 miliona.Manje od 5% stanivništva Nemačke živi u glavnom gradu.A kod nas skoro 30% živi glavnom gradu.Bez regionalnog razvoja nema normalnog života.Ovakve gužve su samo posledica višedecenijskog sumanute i pogrešne strategije.
(Biće bolje-nikad., 30. mart 2023 09:29)
Pricate o guzvi na Gazeli a ustvari guzva pocinje i pre Plavog mosta. Svakodnevno gledam autoput i u terminu izmedju 7.30-9.30 prestaje saobracaj i pocinje mucenje vozaca i automobila. Mili se, metar po metar, a ja se pitam ko si ti ljudi koji sebe dovode u stanje stresa i unistavaju automobile. Pise se o nekoj obilaznici a izgleda da je niko ne koristi ili nije dovoljno saobracajno obelezena. Ovako veliku guzvu gladam 20, 30 godina i cini mi se da niko i ne pokusava da bar malo umanji problem a kazu uzrok su nervozni vozaci i stari automobili!
(Gvozden, 30. mart 2023 09:04)