Uloguj se

Uloguj se

Pretraga
Pronađite nas na

Zdravlje

26. 08. 2013. 13:05   >>  11:40 Izvor: SUPER ŽENA

Hrana za bolje raspoloženje

Niz situacija koji vas je snašao, nepovoljno utiče na vaše mentalno stanje? Ne dozvolite da loše raspoloženje postane hronična pojava, već svojoj ishrani dodajte sastojke koji će vas oraspoložiti.

1. Integralne žitarice

Nekvalitetni ugljeni-hidrati mogu dovesti do toga da se vrlo lako osetite razdraženo i depresivno. Kao dodatak ishrani izaberite hleb od integralnih žitarica sa dodatnim proteinima kako biste što duže ostali raspoloženi. 

2. Omega-3 masne kiseline

Iako naučnici različito tumače vezu između depresije i omega-3 masnih kiselina, saglasni su u jednom - one zaista podižu raspoloženje. Losos, orasi i boranija uvek su odličan izvor ovih kiselina.

3. Vitamin D

S obzirom na to da podiže nivo serotonina u krvi (hormona koji je zaslužan za optimizam i sreću), vitamin D može očas posla da ublaži zimsku depresiju. U najvećim količinama možete ga pronaći u mleku i jogurtu.

  

Izvor: b92.net/superzena

 

0 Komentari

Ukoliko želite da komentarišete sa svojim korisničkim imenom, molimo vas da se ulogujete.

Ostali komentari