Prva kabl

PlusMaxWorldKick

Uloguj se

Uloguj se

Pretraga
Pronađite nas na

Zanimljivosti

23. 04. 2018. 14:00   >>  11:34

Koliko bi koštala mesečna pretplata na Facebook?

Na osnovu podataka o broju korisnika i mesečnim prihodima, analitičari su izračunali koliko bi mogla da iznosi mesečna pretplata na Facebook.

Niko od korisnika Facebook-a ne treba da se plaši da će ova društvena mreža u budućnosti biti dostupna jedino pretplatnicima, ali o mogućnosti verzije 'Fejsa' na kojoj neće biti oglasa, a za koju će biti potrebno platiti mesečnu pretplatu, govori se sve više nakon što je otkriveno kako su korisnički podaci desetine miliona ljudi završili u rukama analitičara Kambridž Analitike.

Čak i Mark Zakerberg prilikom nedavnog svedočenja pred članovima Kongresa nije isključio mogućnost pretplatničke verzije, te je rekao kako je to ideja o kojoj bi mogli razmisliti.

Najvažnije pitanje koje se nameće vezano za pretplatu na Facebook jeste – cena, odnosno koliko bi Zakerberg mogao da mesečno naplaćuje korišćenje ove mreže i koliko para vrede korisnički podaci i svi ti oglasi koji se prikazuju na internet i mobilnim verzijama Facebook-a.

Iako je na ovo pitanje trenutno teško odgovoriti, novinari su, na osnovu mesečnih prihoda ove kompanije u Severnoj Americi i broja korisnika, zaključili da Facebook na ovom tržištu mesečno zaradi sedam dolara po korisniku.

Ali, na Tech Crunche-u smatraju da mesečna pretplata ne bi iznosila sedam dolara, već bi ona trebalo da bude mnogo veća, jer smatraju da upravo korisnicima koji mogu platiti mesečnu pretplatu za Facebook najveći deo oglašivača želi da plasira oglase.

Iako je tu cifru teško odrediti, analitičari veruju da bi se ona mogla kretati između 11 i 14 dolara mesečno, pa je pitanje koliko bi korisnika zaista moglo/htelo godišnje da plati skoro 170 dolara za surfanje Facebook-om bez oglasa, a kako ova mreža ionako prati korisnike koji ni nemaju profil na toj mreži, čini se da ni to ne bi bila garancija za potpunu privatnost, piše Zimo.hr.

Izvor: N1

0 Komentari

Ukoliko želite da komentarišete sa svojim korisničkim imenom, molimo vas da se ulogujete.

Ostali komentari