Prva kabl

PlusMaxWorldKick

Uloguj se

Uloguj se

Pretraga
Pronađite nas na

Urban korner

14. 05. 2018. 10:53   >>  11:09

"RESHAPE BRANDS" : SVE ŠTA TREBA ZNATI O PROGRAMU OSME BRENDING KONFERENCIJE

Iako je sama vest da 1. juna u Dom mladih dolazi Karim Rašid, jedan od najboljih svetskih industrijskih dizajnera, podigla veliku prašinu i regionalno interesovanje, agencija Via Media ima još mnogo sadržaja 'svetskog kalibra' u programu ovogodišnje Brending konferencije.

Ove godine dali su sebi zadatak da otkriju najbolje načine kako preoblikovati brend i adaptirati ga svim promenama, koje se sve brže dešavaju na lokalnom i globalnom tržištu. U tu svrhu, u goste su pozvali svetske stručnjake, koji će sa učesnicima konferencije podeliti svoje najnovije spoznaje. Tako će svi prisutni imati priliku čuti Borisa Nemšića, koga širom sveta znaju kao "kralja telekomunikacija", u zanimljivom 1 na 1 razgovoru, koji će s njim voditi Amela Odobašić, rukovodilac Sektora za odnose s javnošću Regulatorne agencije za komunikacije BiH. Teme razgovora biće lokalni i regionalni trendovi u telekomunikacijama, te promene poslovnih modela, koje dolaze usled uticaja digitalizacije.

Svoja iskustva podeliće i David Balfour, višestruko nagrađivani vizionar i jedan od top 100 najuticajnijih ljudi u industriji kada je u pitanju iskustveni marketing. Primeri iz njegove prakse sugerirašu da potrošači zaslužuju bolje od generičkih kampanja sa standardnim eventima koji jednostavno više ne funkcionišu, a njegovi klijenti (Adidas, PlayStation, Porche...) potvrda su da David vrlo dobro zna šta uraditi da bi klijent zasluženo stajao na vrhu svetske top liste.

Direktno nakon druženja sa svetskim guruima marketinga (Seth Godin, Robin Sharma) u Sarajevo stiže Lenja Faraguna. U regiji, ali i šire, poznata je kao "mama" modernog marketinga, a u okviru svoje online akademije podučava o preoblikovanju marketinga u "marCAREting". Osnovna teza njenog učenja je ljudski odnos i briga, prvo za sebe, a onda i za klijente.

Na pitanja šta potrošač želi i zašto su neke kampanje jednostavno uspešnije od drugih, odgovor će dati Dalibor Šumiga, istraživač najdublje skrivenih istina naše podsviesti. Dalibor je specijalista za bihevioralni marketing i neuromarketing, a to znači da u laboratoriji agencije Promosapiens kreira napredne aplikacije kojezajedno s ostalim neuromarketinškim metodama omogućuju merenje podsvesnih reakcija na različite marketinške nadražaje. U Domu mladih, imaćemo priliku i doživjeti demonstraciju u kojoj se kombinuju EEG, Eye Tracking i Facial Coding tehnologije.

Iz Slovenije, jedine države na svijetu koja ima LOVE u svom imenu, dolazi Maja Pak, direktorka Turističke zajednice Slovenija. Maja će objasniti kako uspešno preoblikovati brend zemlje i komunikaciju njenih turističkih potencijala, koristeći snagu digitalnih medija. Verujemo da zna kako, jer je uspela Sloveniju da pozicionira na svetsku mapu top turističkih destinacija, te osvoji prestižnu nagradu "World Legacy Award" koju dodeljuje National Geographic.

Šta dobrog ima na našem tržištu i koje kategorije imaju najviše potencijala za razvoj inovativnih proizvoda i brendova saznaćemo u okviru panel diskusije, kroz koju će nas, između ostalih, provesti Davor Bruketa, jedan od najkreativnijih agencijskih direktora naše regije.

Kada govorimo o biznisu i marketingu "promena koju želiš da vidiš" trebalo bi biti početna tačka reorganizacije i preoblikovanja prastarih modela poslovanja. Prvi korak na ovom putu je edukacija i oslobađanje od straha od neuspeha. Vreme hladnih korporacija i silueta u kancelarijama na vrhu zgrade je završeno. Lideri moraju da spuste na zemlju i počnu ispočetka. Ako ste spremni, prijatelji iz agencije Via Media vas čekaju da zajedno krenemo u avanturu i preoblikujemo našu sadašnjost jer je budućnost već odavno stigla. Vidimo se 1. juna na osmoj Brending konferenciji u Sarajevu.

Partneri konferencije, brendovi već posvećeni oblikovanju našeg boljeg okruženja, su kompanije MarketMakers, ASA Banka, Orbico, Delimano, Courtyard by Marriott, Toyota, Nescafe, Viber, Yves Saint Laurent, Manpower, Sarajevski kiseljak, Foreign Investors Council i HTC, te medijske kuće Al Jazeera Balkans, BHRT, FTV, PRVA TV, ATV, Pink BH, Hayat TV, TV 1, Face TV, Klix.ba, Dnevnik.hr, Source.ba, Dnevni list, Marketing mreža, Akta.ba, RSG radio, Advertiser Serbia, Bljesak.info, Marketing Magazin, Dnevno.hr, Business magazine, Fokus.ba, Banjaluka.com, Lider Media, Plan B, Gracija magazin, Naxi radio, FPS Media, Media Res, Pentagram, Europlakat, Margo, SCC, Faktor, i Top FM.

0 Komentari

Ukoliko želite da komentarišete sa svojim korisničkim imenom, molimo vas da se ulogujete.

Ostali komentari