Uloguj se

Uloguj se

Pretraga
Pronađite nas na

Urban korner

02. 11. 2017. 10:40   >>  15:59

Promovisana kampanja i vizuelni identitet 15. Beogradskog festivala igre pod sloganom "Prestonica"

Sinoc je u Skupstini Grada promovisan vizuelni identitet 15. Beogradskog festivala igre koji će se održati od 15. marta do 4. aprila 2018. godine, pod sloganom "Prestonica".

Već je za očekivati da mi danas imamo program za 2018. godinu, kao i da prodajemo ulaznice. Otkriću vam da sam srecna zbog selekcije programa koja donosi neka sasvim nova ostvarenja, vraća neke trupe koje smo silno zeleli da ponovo vidimo, ali i dovodi neke kompanije po prvi put u ovaj deo sveta, poput velikih baleta iz Hongkonga i Sidneja. Da ne zaboravim da pomenem Dimitrisa Papajoanua, kako zbog novog komada koji ruši sva očekivanja na svetskim blagajnama, već i zbog nagrade Jovan Ćirilov koja ce pripasti baš ovom čarobnjaku pokreta koji je u naš prostor scene, ušetao iz sveta vizuelnih umetnosti. 

Za otkrivanje svih autora i opširniju priču o svim produkcijama, Beogradski festival igre će krajem februara imaće tradicionalnu konferenciju. Povod okupljanja je vizuelni identitet festivala i i kampanji koja kreće ovih dana. Sam slogan, pokrenuo je priču koja nas je dalje vodila u kreiranje filma i fantastičnih vizuala. Reč je o prestonici, koja se zove Beograd. Tokom narednog festivala igre, prestonica igre ce biti i Novi Sad. Jednostavno, prestonica je grad koji ima ovakvu ponudu najreferentnijih naslova iz oblasti savremene igre, po kojoj se šteluju planovi domaće i planiraju putovanja inostrane publike i to 15 godina u kontinuitetu. 

Autor filma je Mihajlo Savić, balerina koja se pojavljuje u filmu je jedna Beograđanka koja nikada nije igrala u Beogradu, ali je solistkinja Baleta Bečke državne opere. Njeno ime je Gala Jovanovic i upravo će ona poneti priznanje Vip poziva u okviru narednog festivala igre. Njen kostim je osmislila Angelina Atlagić. U realizaciji filma i fotografija pomogla je Skupstina Grada Beograda, dok je ona prva ideja, potekla od Marka Marsićevića, da umesto od gotovih materijala koje nam šalju trupe, krenemo u produkciju sopstvenih fotografija i slike, koji će osim o festivalu i o igri, govoriti o Beogradu. Onakvim kakvim ga mi vidimo, ili želimo da vidimo.    

Na početku priče o festivalskoj ediciji 2018. godine, zahvaljujemo se kompaniji Vip mobile koja je sa nama vec 11 godina, kao glavni partner bez koga manifestacija danas sigurno ne bi izgledala ovako. Sigurnost je mogucnost da kreirate i idete dalje. 

Dragocena je kontinuirana podrška ambasada i kulturnih centara: Ministarstva kulture, Grada Beograda, Pokrajinskog sekretarijata za kulturu IV Vojvodine, Grada Novog Sada, kao i  brenda Nivea, kompanija Nestlé Adriatic i DDOR Novi Sad, Fondacije Hemofarm, kompanija HEINEKEN®, Marbo Product, Ball Packaging Srbija, Vahali Production Services, Telegroup, Advokatske kancelarije Karanović i Nikolić, hotela Hyatt Regency Beograd, i mnogih drugih koje očekujemo da nam se prikljuce...

Aja Jung

0 Komentari

Ukoliko želite da komentarišete sa svojim korisničkim imenom, molimo vas da se ulogujete.

Ostali komentari