Uloguj se

Uloguj se

Pretraga
Pronađite nas na

Urban korner

27. 10. 2017. 14:56   >>  15:00

Petu godinu zaredom dm beleži dvocifren rast prometa u Srbiji!

Uspešnim poslovanjem i u protekloj poslovnoj godini (1.10.2016-30.09.2017), dm drogerie markt u Srbiji, beleži izvanredan rast od 18,8% na preko 8 milijardi RSD prometa.

  • Rast prometa u Srbiji za 18,8% na 8 milijardi RSD
  • Rast prometa dm drogerie markt grupe u Evropi za 5,7% na 10,25 milijardi EUR
  • Sa 9 novootvorenih prodajnih objekata dm mreža u Srbiji obuhvata 82 prodajna objekta i 700 zaposlenih (zaključno sa septembrom)
  • Identičan kvalitet proizvoda dm robne marke u svim zemljama poslovanja
  • Još više kompetencije za lepotu i organsku hranu
  • DM podržava dualno obrazovanje u Srbiji
  • Visok nivo društveno odgovornog poslovanja kroz različite aktivnosti

Značajnim širenjem prodajne mreže na 82 prodajna objekta, kompanija dm drogerie markt je otvorila 101 novo radno mesto, čime je ukupan broj zaposlenih dostigao 700.

Istovremeno je u Srbiji investirano oko 632 miliona RSD u opremanje novih i modernizaciju postojećih prodajnih objekata, kao i dm centrale, centralnog magacina i IT infrastrukture. I u narednoj poslovnoj godini dm drogerie markt u Srbiji nastavlja sa dinamičnim ulaganjem i planiranim investicijama u vrednosti od oko 1,2 milijarde RSD.

Na nivou cele grupe, dm drogerie markt u Evropi ostvario je rekordan promet od 10,25 milijardi EUR, uz razvoj prometa od 5,7% u odnosu na proteklu poslovnu godinu, čime je dokazao da je vodeći drogerijski lanac na evropskom tržištu. Grupa dm drogerie markt trenutno posluje u 13 zemalja Evrope, sa mrežom od skoro 3.500 prodajnih objekata i sa preko 59.000 zaposlenih. Pripreme oko pokretanja italijanskog tržišta ušle su u završnu fazu, pa se početkom decembra očekuje otvaranje prvih, a tokom naredne tri godine otvaranje do 100 prodajnih objekata na teritoriji Italije.

Identičan kvalitet proizvoda dm robne marke u svim zemljama poslovanja!

Sa asortimanom od preko 14.000 proizvoda, dm drogerie markt važi za mesto kupovine kvalitetnih proizvoda po povoljnim cenama. Kompanija dm drogerie markt nudi najveći izbor privatnih robnih marki na tržištu Srbije, sa preko 3.500 proizvoda i 24 privatne robne marke iz segmenta lepote, prirodne kozmetike, organske hrane, kao i lične higijene, proizvoda za domaćinstvo i negu beba.

dm drogerie markt, svojim dobro poznatim privatnim brendovima kao što su Balea, alverde, dmBio, babylove ili Denkmit, postavlja jedinstveni kvalitet u svih 13 zemalja u kojima je kompanija zastupljena, sa identičnom recepturom i kvalitetom u celom koncernu. Većina proizvoda dm marke proizvedena je u Nemačkoj i Švajcarskoj.

„Stalno nastojimo da pratimo i reagujemo na potrebe naših kupaca, kako bismo im omogućili ponudu kompetentnog asortimana, kao i kvalitetnu uslugu i prijatnu atmosferu u prodajnim objektima, a u prilog tome govori i preko 9.5 miliona obavljenih kupovina u protekloj poslovnoj godini“, istakla je Alexandra Olivera Korichi, direktor dm drogerie markt Srbije i Makedonije.

Još više kompetencije za lepotu i organsku hranu

dm je najveći ponuđač šminke privatnih robnih marki u Srbiji.

Uveden je novi dm brend šminke – trend IT UP, dok je postojeći brend prirodne sertifikovane kozmetike alverde značajno proširen. Takođe, dm je značajno proširio asortiman organske hrane u okviru privatne robne marke dmBio i sa preko 350 različitih proizvoda predstavlja brend sa najširim asortimanom organske hrane u Srbiji.

Stalno usavršavanje zaposlenih

dm drogerie markt nastavlja sa tradicijom stalnog usavršavanja i razvoja svojih zaposlenih kroz različite obuke, seminare i kurseve. U toku 2016/2017 poslovne godine, organizovano je 27 različitih seminara i obuka, koje je pohađalo 512 zaposlenih.

dm podržava dualno obrazovanje u Srbiji

Kompanija dm drogerie markt je prepoznala značaj dualnog obrazovanja u Srbiji i podržala ovaj program. Dualno obrazovanje podrazumeva praksu učenika srednjih škola u kompanijama, kako bi proširili i stekli praktična znanja i veštine.

Prijemom 10 novih učenika prve godine i nastavkom školovanja 3 učenika druge godine, projekat dualnog obrazovanja uspešno je nastavljen na teritoriji Beograda.

Društvena odgovornost

U protekloj poslovnoj godini, kompanija dm drogerie markt je kroz različite humanitarne projekte donirala preko 2 miliona RSD.

Poklon-paket pelena novorođenim bebama u Srbiji

babybonus je program lojalnosti za sve roditelje, u okviru kojeg je, zaključno sa junom, prijavljeno skoro 45% novorođenih beba u Srbiji. Članovima babybonus programa obezbeđene su razne pogodnosti i popusti, pa tako bebama uzrasta do 6 meseci dm poklanja paket besplatnih pelena i sredstava za negu beba, brošuru sa vaučerima i sniženjima, kao i dodatne popuste do navršene druge godine života.

Trajna torba za ceo život!

U cilju smanjenja potrošnje plastičnih kesa u svakodnevnoj kupovini, kompanija dm dodatno podstiče razvoj ekološke svesti potrošača tako što omogućuje kupovinu dm pamučne torbe, koju vlasnici mogu besplatno zameniti novom ukoliko se postojeća ošteti ili pocepa.

Čepom do osmeha

Zajedničkom saradnjom kompanija dm drogerie markt i brenda Garnier, od maja 2017. godine, je započeto prikupljanje plastičnih čepova u svim dm drogerijama u Srbiji i na taj način podržana humanitarno-ekološka akcija koja je stavila akcenat na decu sa invaliditetom ili nekom smetnjom u razvoju, kako bi im se omogućilo lаkše funkcionisаnje u svаkodnevnom životu i obrazovanju.

0 Komentari

Ukoliko želite da komentarišete sa svojim korisničkim imenom, molimo vas da se ulogujete.

Ostali komentari