Uloguj se

Uloguj se

Pretraga
Pronađite nas na

Ishrana i fitnes

30. 07. 2018. 09:33   >>  10:06

Skuplja vam se SALO u predelu stomaka, butina i na rukama? Ovo su 5 zakona mršavljenja za svaki deo tela!

Primetili ste da vam se masno tkivo najviše skuplja u određenom delu tela, a ne znate zašto je to tako. Nauka objašnjava da je distribucija masnoće povezana sa određenim zdravstvenim navikama.

Najbolje i najefikasnije rešenje je da odaberete određeni režim ishrane i vrstu vezbi koje odgovaraju vašem organizmu. Samo tako ćete se rešiti sala sa stomaka ili bedara, i skinuti višak kilograma.

Gornji deo tela

Masno tkivo se najviše skuplja u predelu struka, leđima, ramenima, u predelu grudi i na rukama od ramena do lakta. Kako biste to sprečili, važno je da dnevno unosite do 1 500 kalorija dnevno, da vežbate pet puta nedeljno od pola sata do sat vremena. Najefikasije su kardio vežbe (vožnja bicikla, brzo hodanje, trčanje).

Uključite i vežbe za gornji deo tela poput sklekova, trbušnjaka, zgibova i slično.

Područje stomaka od pupka i lumbalni deo leđa

Debljate li se najviše u području stomaka to može biti znak preteranog rada hormona stresa kortizola. Trudite se da hranite što zdravije, jedete mnogo vlakana, vitamina, minerala uz kombinovanje vežbi koje uključuju i tehnike za lakše podnošenje stresa, kao što su joga i pilates. 

Ako vam je stomak konstantno nadut (bez prisutnosti sala na leđima) to može biti posledica poteškoća s disanjem ili preterane konzumacije alkohola. Smanjite unos alkohola ili posetite lekara ako imate problema sa disanjem. 

Područje stomaka od grudi i cela leđa

Znak je da niste dovoljno fizički aktivni i da se hranite loše, odnosno da preskačete obroke i da se prejedate. Pokušajte da jedte pet obroka dnevno, manje porcije i što više zdrave, niskokalorične hrane. Uz to budite i fizički aktivniji, hodajte, plivajte te prakticirajte vežbe za leđa i vežbe za stomak. 

Područje stomaka, bedara i zadnjice

Ako vam se masno tkivo najviše skuplja na ovim, "najkritičnijim" delovima kako kažu žene, to je jasan znak da niste dovoljno fizički aktivni. Fokusirajte se na vežbe izdržljivosti za donji deo tela, a odličan izbor su kružni treninzi i biciklizam.

Područje nogu

Masno tkivo koje se javlja u predelu donjeg dela tela i nožnih listova, najčešće su posledica trudnoće.  Kod ovog problema vrede isti saveti kao pod brojem 4, odnosno za područje stomaka, bedara i zadnjice.

Izvor: zadovoljna.hr

0 Komentari

Ukoliko želite da komentarišete sa svojim korisničkim imenom, molimo vas da se ulogujete.

Ostali komentari