Uloguj se

Uloguj se

Pretraga
Pronađite nas na

Ishrana i fitnes

11. 06. 2018. 13:00   >>  10:08

Ravan i zategnut stomak ali BEZ TRBUŠNJAKA! Ovo je tehnika koja traje samo 60 sekundi, a pogledajte rezultate... (VIDEO)

Ova vežba zateže stomak i oblikuje trbušnjake, o kakvima ste oduvek sanjali.

Šta ako vam kažemo da postoji jednostavan način da dobijete savršene trbušnjake, a umesto napornih vežbi treba samo da primenjujete jednu tehniku disanja? Da, ovo su velike vesti iz oblasti fitnesa – a sve što je potrebno jeste da zadržite dah. 

Da li ste ikada čuli instruktora u teretani kako kaže - zadržite dah i pitali se šta to znači?

Instruktorka pilates Karli Endrus objašnjava da zadržavanje daha, prilikom udisaja i izdisaja, može biti efektno kao 100 trbušnjaka dnevno. 

Naravno, vaš režim ishrane i vežbanja i dalje igra veliku ulogu u oblikovanju stomačnih mišića. Ne možete očekivati definisane mišiće ako jedete brzu hranu, ne bavite se nikakvom fizičkom aktivnošću i samo primenjujete tehniku disanja.

Karli kaže da je uspela da oblikuje svoj stomak kada se fokusirala na tehniku disanja, uz pomoć koje najviše angažujete mišiće stomaka, ali i aktivirate mišiće grudi, leđa i zadnjice. Jačajući mišiće stomaka (gornjih i donjih), bočnih i leđnih mišića, kao i mišića zadnjice, ojačaćete celo telo. 

Kako da radite pravilno tehniku disanja za jačanje stomačnih mišića? 

Ovu tehniku bi trebalo da radite nekoliko minuta pre vežbanja, bilo ležeći, na kolenima ili stojeći. 

"Udahnite i opustite svoj stomak, izdahnite i uvucite svoj stomak ka kičmi i podignite karlicu i zadržite se u ovoj pozi."

0 Komentari

Ukoliko želite da komentarišete sa svojim korisničkim imenom, molimo vas da se ulogujete.

Ostali komentari