Uloguj se

Uloguj se

Pretraga
Pronađite nas na

Ishrana i fitnes

09. 06. 2017. 12:19   >>  13:29

Mirijana iz Beograda ispričala kako je za MESEC dana smršala 14 KILOGRAMA

Dijeta idealna za odlikovanje figure pred letnji odmor!

Pratite nas i na Viberu!

Poznato nam je da dijete kojih se pridržavamo često nemaju baš najbolji učinak na naš organizam, pa stalno posežemo za novim. Međutim, ako još niste isprobali ovu, nemojte odustajati.

U pitanju je tzv. Beverli Hils dijeta, posle koje nesumnjivo gubite kilograme. Mirijana iz Beograda dugo je mučila sa viškom kilograma i različitim dijetama, koje samo kratko donesu rezultate, pa se kilogrami ubrzo vrate.

"Ranije sam pokušavala sve, posezala za različitim dijetama, načinima ishrane, odlazila kod nutricionista, ali kilogrami su se uvek vraćali“, objasnila je Mirijana.

Beverli Hils joj je promenio život.

Džudi Mazel, autorka dijete, objasnila je po kom principu dijeta funkcioniše.

"Kada kombinujete previše različitih namirnica iz raznih grupa zbunjujete enzime, što uzrokuje debljanje“, objašnjava Mazel i dodaje da proteini idu sa proteinima, ugljeni hidrati sa ugljenim hidratima, a voće posebno.

Svaki dan započinjem sa jednom vrstom voća koje sadrži enzime koji će vam poboljšati probavu, npr. ananasom, jagodama, grožđem, papajom, lubenicom, mangom, kivijem, šljivama, breskvama ili smokvama. Možete pojesti količine voća po želji, ali jedite samo jednu vrstu voća – npr. ne mešajte grožđe sa jagodama. Pre nego želite uzeti neko drugo voće, sačekajte sat vremena, a želite li jesti drugu grupu namirnica, pričekajte dva sata. Uzmete li hranu iz neke druge grupe, nemojte više taj dan jesti voće.

Ako je sledeća hrana koju ste pojeli nakon voća iz grupe ugljenih hidrata, možete je jesti sve dok ne uzmete proteine.

Kad počnete da jedete proteine, bez obzira na količinu, čak i ako se samo radi o mleku u kafi ili piletini u salati – 80 odsto hrane koju ćete jesti ostatak dana moraju biti proteini.

Među ugljene hidrate ubrajamo hranu sa skrobom, povrće, salate ili žitarice – i uglavnom se ne smeju mešati s proteinima.

Među proteine ubrajamo meso, ribu, mleko i mlečne proizvode, orašaste plodove, semenke, sladoled – i uglavnom se ne smeju mešati s ugljenim hidratima.

Masnoće poput maslaca, ulja, majoneza, mogu se kombinovati sa proteinima ili ugljenim hidratima, ali ne i sa voćem.

Izbacite iz ishrane dijetetske napitke, veštačke zaslađivače, proizvode koji sadrže veštačke zaslađivače ili aditive, kao i margarin. Ograničite ili skroz eliminišite hranu sa aditivima.

Voćni sokovi i vino se mogu konzumirati uz voće, dok većina ostalih alkoholnih pića spada u ugljene hidrate prema autoričinim grupama, a šampanjac je neutralan i može se piti uz bilo šta.

Jednom dnevno smete pojesti obrok u kojem možete kombininovati proteine i ugljene hidrate (npr. piletina i riža, slani krompir i riba i sl.) Ali, pojedete li ovakvo jelo za ručak ostatak dana vam 80 odsto hrane koju pojedete moraju biti proteini", otkila je Mirijana za portal lepotaizdravlje.rs

Mirijana se na ovoj dijeti pridržavala mesec i po dana i smršala čak 14 kilograma.

Ako imate sličan problem kao i ona, a voljni ste da probate dijetu Beverli Hils, prvo se konsultujte sa svojim nutricionistom, kako biste saznali da li ovakav režim ishrane odogovara vašem tipu organizma.

Izvor: lepotaizdravlje.rs

0
0 Komentari

Ukoliko želite da komentarišete sa svojim korisničkim imenom, molimo vas da se ulogujete.

Ostali komentari