Prva kabl

PlusMaxWorldKick

Uloguj se

Uloguj se

Pretraga
Pronađite nas na

Info

02. 11. 2018. 11:44   >>  11:50

Đorđe Martić autor teksta "Psi su pušteni": To sa rotvajlerom je preterano. Preterana je i pudlica. I "Psi su pušteni" je preterano.

Naslovna strana Ilustrovane politike izazvala je veliku buru u javnosti, a osude su stigle i od novinarskih udruženje i predsednika Aleksandra Vučića. Autor teksta Đorđe Martić kaže da postoji razlika između naslovne stane i teksta, a naslovna strana je kako kaže preterana, ali i da danas u svakom tekstu ima preterivanja pa možda ima i u njegovom. Novinarska udruženja optužuju Martića da ovakvim tekstom novinarima crta mete na čelu, a to povezuju sa Martićevim tekstom koji o Slavku Ćuruviji koji je objavljen svega pet dana pre Ćuruvijinog ubistva. Ljiljana Smajlović, predsednica suda časti UNSA kaže da veoma brine za novinare iz Vremena, Nina i Danasa, novina koje su se i našle na naslovnoj strani iza rotvajlera. Martić je rekao da je možda pogrešio kada je u tekstu spominjao nacionalne televizije sa stranim kapitalom, što su kod nas jedino Prva televizija i O2, već je otvoreno rekao na koga je tačno u tekstu mislio.

0 Komentari

Ukoliko želite da komentarišete sa svojim korisničkim imenom, molimo vas da se ulogujete.

Ostali komentari